Ik ben ook weer boven water
Zoals MSTX al zei: Reverze
Bwoah! We kwamen binnen rond 10 uur, al die belgen al helemaal los op de jump-beats. Was best grappig, allemaal springen en doen enzo. Jump kon me niet zoveel bekoren, maar om 12 uur was het de beurt aan Psyko Punkz die een verdomd lekkere set neerzetten

Om half 1, toen het laatste plaatje (Rock Ya Attitude) op de climax was zei ik nog tegen een maat van me "Zonde dat Overclippin' niet meer gedraaid wordt" En meteen daarna..."HAAARD TRIPPINNNNNN"
Daarna doorgegaan naar de Lotto (waar we het grootste gedeelte van de avond zijn geweest). Transfarmers LIVE vond ik heel erg vet! Het was ook vrij rustig in de Lotto trouwens in tegenstelling tot het Sportpaleis, waardoor we lekker los konden gaan. Daarna was het de beurt aan Josh & Wesz, die een lekker, maar niet heel bijzonder setje hadden neergezet. I've lost you als laatste is natuurlijk wel heerlijk om te doen. Daarna wat gegeten tijdens A-Lusion LIVE, en ik moet zeggen, klonk goed. Op tijd terug naar de dansvloer om B-Front vs. Ran-D helemaal mee te maken. Ik kan er alleen maar lof over spreken! Voor mij DE set van de avond. On-ge-lofelijk gewoon, alleen maar knallers
Daarna de beurt aan Crypsis om het harde werk van de jongens voort te zetten. Dat is natuurlijk geen probleem voor deze man, want eigenlijk al zijn producties zijn snoeihard

Als je naar Crypsis gaat kijken weet je van tevoren wat je te wachten staat: veel eigen producties, nog wat producties van Chain Reaction of Kold Konexion en voor de rest wat harde mainstream (zoals Do you want heavy!? en Shiverz) Al met al een fijne set en heerlijk losgegaan. Daarna was het tijd voor de live-set waar ik me al heeeeeeeel lang op verheugd had: AVIO Live

Met een heerlijk humoristisch intro weer:
openden ze hun knaller van een set. Het begin van de set kwam een beetje traag op gang, maar na een helaas (voor mij dan) mislukte edit van Feel good, begon de trein langzaam te versnellen. This is the train...to nowhere

Verder alleen maar topplaten gehoord die standaard voorbij komen in het AVIO-setje! Afsluiten met Dikke Bleek (Drum & Bleek Edit), de hele avond nog niet ZO hard losgegaan. Ik heb amper gezweet, maar na deze set was ik drijf en drijfnat. Toen snel doorgelopen om het laatste beetje Hardstyle van de avond mee te pakken. Zany draaide ook hele fijne tracks! Ik was blij dat hij Lellebel draaide, want man dat is een ragplaat! Even de laatste energie eruitgegooid en ik was kapot. Ik kon niet meer. Toen tijden DJ D en Partyraiser alles vanaf de tribune geobserveerd en nog het laatste kwartiertje naar Noize Suppressor vs. Tommyknocker.
Al met al een heerlijk feestje wat ECHT voor herhaling vatbaar is. Je wordt wat minder verwend als bij Q-feesten (betalen voor wc's, geluid was minder, minder aankleding, mindere lichtshow) maar dat maakte in verhouding met de setjes die ik heb gehoord niks uit.
Nog even als laatste om te vertellen. Tijdens Ran-D & B-Front draaide ik me tijdens het stampen om en zie ik de Psyko Punkz achter me, keihard aan het losgaan die twee. Vooral die kale natuurlijk, wat een held ook

Dus ik keek hem zo aan en hij zag dat ik hem herkende en hij zei zo van "ja, had je onze set toenstraks gehoord?" Dus wij aan de praat, hoorden we ineens "Straight from the underground"-vocals. Die gasten keken elkaar aan en allemaal springen en handjeschudden enzo

Helemaal blij dat hun nieuwe plaatje werd gedraaid (wat overigens een heeeerlijk nummertje is!) Zegt die kale zo tegen mij: "let op he" en weg wassie. Staat ie 2 minuten later tijdens de break op het podium met de mic

Allemaal meezingen enzo, tijdje later was hij weer terug en was ik samen met m'n vriendin nog even op de
foto geweest. Aardige kerels die Psyko Punkz
Seuw, dat was het weer voor vandaag!