eens!!!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Meeeeeeer als prima!!
T.B.A.![]()
Destination Nowhere![]()
![]()
![]()
Trauma![]()
![]()
Avio @ In Qontrol 2009
Met een sloot bier is het (vrijwel) overal gezellig. Ik vind carnaval ieder jaar toch ook leuk al weet ik niet wat ik van hardstyle met carnaval moet denken. Ik ga liever met carnaval gek doen op andere muziek en dan helemaal los op hardstyle op de echte hardstyle feesten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef Koepert het volgende:
Ah Leute![]()
K was er weer..
Even terugkomend op einde vorige topic..
Boven-de-rivieren-man hier. Van vrijdag tot maandag caranval gevierd. Met alles door elkaar qua muziek..
Optocht van 120 wagens bij ons door t dorp. Geen SRV-zuipwagens maar degelijke units. Maar ook met allerlei muziek. Geheime Zender, Hardstyle, Rock, Carnavalshitjes, Piratenknallers. Noem het maar op, alles komt in de optocht langs en iedereen uit zn pannetje.. Incluis ondergetekende.. Maar heel veel mensen snappen de lol er niet van..
er staat "oh my GOD" met de GOD in hoofdletters, waardoor je die harder zegt --> The hard wayquote:
Haha, ik dacht ook aan Tby toen ik de TT zag maar direct daarna dacht ik nee dat kan niet door exact de reden die jij daar noemt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef T-Force het volgende:
[..]
er staat "oh my GOD" met de GOD in hoofdletters, waardoor je die harder zegt --> The hard way
"OH, my god" is TBYHeb ik over nagedacht!
D'oh!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:31 schreef LeonH het volgende:
Carnaval buiten Limburg is geen carnaval maar de langstdurende apres ski party ter wereld
starkoo rip-offquote:
Haha ja klonk nice! Bij ons deed de helft van de subs het gewoon niet en die line-array is leuk voor een afstand.. Dinsdag trilde de doeken eindelijk wel van de subsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef Sethje het volgende:
We hadden echt zon ontzettend lekker geluid, dat ging nergens over. Haghorst kan dat nog even beamen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Stanley3x0 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:44 schreef NLS04 het volgende:
En aangezien ik Harm hier sindsdien niet meer heb gezien moet dat ook wel gezellig zijn geweest...
Stanleyquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Stanley3x0 het volgende:
Helaas geen carnaval gevierd dit jaar, door die pokkesneeuw geen vervoer kunnen regelen richting Udenhout
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:55 schreef Stanley3x0 het volgende:
Helaas geen carnaval gevierd dit jaar, door die pokkesneeuw geen vervoer kunnen regelen richting Udenhout
Bass Modulators - Our World (Tat's Q-Base Edit) ?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe heet dat nr van "and now for a break" [stukje klassiek] "you think that was cool?" "you think that was funny sir no sir(full metal jacket stijl)" ?
Dat is hem jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bass Modulators - Our World (Tat's Q-Base Edit) ?
Anders gewoon op http://www.lololyrics.com/ wat lyrics blijven intikken totdat je hem vindt.
Bedankt hij staat zelfs op de Hard Bass CD zie ik nuquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bass Modulators - Our World (Tat's Q-Base Edit) ?
Anders gewoon op http://www.lololyrics.com/ wat lyrics blijven intikken totdat je hem vindt.
Nee nog geen officiele release maar er staat wel een HQ versie op Hardbass vol. 10 CD 2 (mixed by wildstylez). Moet trouwens zeggen dat ik het nu wel weer een beetje met die hypetrack heb gehad. Hoor zelfs liever Sutra dan Live the moment. Die break , hoe mooi dan ook, is gewoon te fokking lang.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is dit nummer al gereleased want ik vind alleen de rip uit deze preview
Ik ben meer van de hardcore, maar is dit dan zo'n hype in de hardstyle scene dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee nog geen officiele release maar er staat wel een HQ versie op Hardbass vol. 10 CD 2 (mixed by wildstylez). Moet trouwens zeggen dat ik het nu wel weer een beetje met die hypetrack heb gehad. Hoor zelfs liever Sutra dan Live the moment. Die break , hoe mooi dan ook, is gewoon te fokking lang.
Sutra is dan ook gewoon een heerlijk nummerquote:Op zondag 21 februari 2010 15:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Nee nog geen officiele release maar er staat wel een HQ versie op Hardbass vol. 10 CD 2 (mixed by wildstylez). Moet trouwens zeggen dat ik het nu wel weer een beetje met die hypetrack heb gehad. Hoor zelfs liever Sutra dan Live the moment. Die break , hoe mooi dan ook, is gewoon te fokking lang.
Om een vergelijking te maken, het is/ gaat een beetje de hardstyle variant van nobody said it was easy worden, naar mijn mening. Je hoort die plaat nu al op elk feest terwijl ie nog niet eens uit is en voor mij persoonlijk is de charme er al vanaf. Zeker omdat ik geen fan ben van dergelijke urenlang durende breaks. Wil niet zeggen dat het een slechte track is want hij zit zeker goed in elkaar (en geen gejatte vocals zover ik weetquote:Op zondag 21 februari 2010 16:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben meer van de hardcore, maar is dit dan zo'n hype in de hardstyle scene dan?
Ik kan hem zeer goed waarderen anders
Vond het eerst een afgezaagde plaat met die vocals, maar naarmate ik hem vaker hoorde steeds meer gaan waarderen.quote:Op zondag 21 februari 2010 17:03 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Sutra is dan ook gewoon een heerlijk nummer![]()
x2 . Begint steeds lekkerder te wordenquote:Op zondag 21 februari 2010 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Vond het eerst een afgezaagde plaat met die vocals, maar naarmate ik hem vaker hoorde steeds meer gaan waarderen.
Hehe, het is er normaal ook niet veel beterquote:Op zondag 21 februari 2010 17:06 schreef Bertje_NL het volgende:
GIsteren naar Wildstylez geweest in het Podium Hardenberg, wat een ervaring....
Publiek: 16 tot 21 gemiddeld, allemaal en dan ook echt allemaal stomdronken. 70% was aan het hakken, 25% stond stil, de rest was overduidelijk niet het "normale" publiek daar. Naarmate de avond vorderde ging het hakken over in pogo-en, en werd je aan alle kanten vreselijk gebeukt door die koters van 16. Verder draaiden de lokale "helden" op ongeveer 158 BPM schat ik zo, was Wildstylez ook erg blij mee. Was verder een behoorlijk voorspelbare maar goeie set van hem, echter nooit meer Podium voor mij.
Wat een drama was dat. Alleen maar grijsgedraaide hitjes (Scrap Attack, Payback, Pussy Motherfuckers, How Long, Let's Get It On, etc.) en om het feest helemaal compleet te maken een MC die door de mic liep te krijsen. "GIVE IT UP FOR ENDYMIOOOOOOAAAAAAEEEEEEEEEEEEENNNNNGGGGGBLR"quote:Op zondag 21 februari 2010 19:56 schreef LtNoX het volgende:
Daarna Endymion live en dan weet je dat je de volgende ochtend niet meer normaal kan lopen.
Mja goed, dat weet je als Endymion gaat draaien, en zeker als ze als 'liveact' draaien. Als ik weet dat ik Endymion ga horen, verwacht ik hitjes, en geen industrieel setje. Bovendien ben ik niet echt van de hardcore, en dan zijn de hitjes wel zo prettigquote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat een drama was dat. Alleen maar grijsgedraaide hitjes (Scrap Attack, Payback, Pussy Motherfuckers, How Long, Let's Get It On, etc.) en om het feest helemaal compleet te maken een MC die door de mic liep te krijsen. "GIVE IT UP FOR ENDYMIOOOOOOAAAAAAEEEEEEEEEEEEENNNNNGGGGGBLR"
Edit: even op YT gezocht en dit komt wel in de buurt:
mag ook zeker "Put your motherfucking hands up! This. Is. Endymioooooooooooooooooooooooooooooon" niet vergeten worden, die heb ik zeker 6x voorbij horen komenquote:"GIVE IT UP FOR ENDYMIOOOOOOAAAAAAEEEEEEEEEEEEENNNNNGGGG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:47 schreef RiKe het volgende:
Wie heeft er zin in een mixje die lekker weg luistert voor in de auto?IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tracklisting is nice
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Winrar misschien?quote:Op maandag 22 februari 2010 01:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Lekker mixje RiKe... heb je hem ook als 1 mp3 bestand, ik heb daar geen programma voor?
wat een feestje was dat, Bob die 2 uur lang mocht draaienquote:
kdacht de eerste 2 minuten dat Sethje daar stond te draaienquote:
idd de pitch, maar deze kan op meerdere wijdte-standen worden gezet. 6% (bereik van een normale draaitafel), 10 (van een gem. CDJ dus om alles iets verder te pitchen), 16% kan je alles nog verder mee pitchen (dus ideaal voor 2001-2003 hardstyle te mixen met de huidige hardstylequote:Op maandag 22 februari 2010 13:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kdacht de eerste 2 minuten dat Sethje daar stond te draaien
ik moet maar weer 's wat meer losse tracks gaan luisteren... nummer @ 4:20 wordt er heerlijk in gemixt.
![]()
Wel een hoop terror opt eind ... en wat kan ik hieruit aflezen?
4:50,55 tijdverloop
10,00% (??-pitch)
111 BPM (lijkt me, hoewel het niet zo klinkt?)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Waanzinnig bedacht en gemaakt
50 cent per keer ofzo hoorde ikquote:
Het gaat om het idee en het is bovendien gewoon zwaar onhandig.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:47 schreef Sethje het volgende:
[..]
50 cent per keer ofzo hoorde ik
Ik lees dat het in de main echt veel en veel te druk was? Vip was daarentegen goed te doen naar het schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |