ik weetquote:Op maandag 22 februari 2010 19:24 schreef RiKe het volgende:
In m'n auto terroriseer ik de buurt er ook lekker mee, en mede weg gebruikers schieten spontaan in de lag als ze mij zien...(Remco...jij weet PRECIES wat ik bedoel! iets met stoplichten en los gaan)
K denk dat ie dat bedoeld idd.. Maar voor zover nog nie bekend.. Hijs lekker gozertquote:Op maandag 22 februari 2010 19:24 schreef RiKe het volgende:
em-dee-em-aa, heb jij hem nog niet binnen?
Deeltjesversneller, hoe bedoel je precies "als 1 mp3"? Het is een ingepakt bestand, daarin zitten alle losse nummers.
Of wil je hem als 1 lang nummer van de volledige duur?
De rest, dank![]()
In m'n auto terroriseer ik de buurt er ook lekker mee, en mede weg gebruikers schieten spontaan in de lag als ze mij zien...(Remco...jij weet PRECIES wat ik bedoel! iets met stoplichten en los gaan)
Jij hebt ook een leuke geluidsset in je auto?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
K denk dat ie dat bedoeld idd.. Maar voor zover nog nie bekend.. Hijs lekker gozert![]()
Het losgaan is wel herkenbaar
Jaahhh, we weten het inmiddels welquote:
Ooit.. komt er zoiets in mn auto.. Alpine, Bose, high end shit iig..quote:Op maandag 22 februari 2010 19:51 schreef RiKe het volgende:
[..]
Jij hebt ook een leuke geluidsset in je auto?
Mijn Alpine houdt in ieder geval van me
Hey het ging over auto speakers waar we goed hardstyle op kunnen luisteren!quote:
wat een toffe tracks blijven dit toch ookquote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef T-Force het volgende:
Da Juve - Dinnaken (Brainkicker Remix)
A-Lusion - Drummer Beat
Equal Mindz - Hardminded
Overload - Overload (Vortex vs. Zatox Remix)
The Prophet & Brennan Heart - The Payback
Davide Sonar - Techno Boheme
Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
Xavi & Calypso - The Unforgetable
Sybian vs. DJ Tony - This Is Hell
Het is altijd pimpen met je auto/autospeakers als je hier een bericht post... Dus het is altijd wel "even" off-topic...quote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hey het ging over auto speakers waar we goed hardstyle op kunnen luisteren!
En buiten dat, even offtopic is niet erg![]()
Ik zoek er verschillendequote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef T-Force het volgende:
Vandaag even mijn oude verzameling opgefrist door webjes te kopen die ik al jaren als vinylrip had staan![]()
Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
DJ Duro - Cocaine MF (Original Mix)
Da Juve - Dinnaken (Brainkicker Remix)
A-Lusion - Drummer Beat
Brennan & Heart - Hard State Channel
Equal Mindz - Hardminded
Geal - Losing My Feelin' (The Beholder & Balistic Remix)
Unkown Analoq - MFG
Wash - Move (Zatox Remix)
Isaac - My Brain
Isaac - On The Edge
Overload - Overload (Vortex vs. Zatox Remix)
Dirk-Jan DJ - Pak Een Punt![]()
The Prophet & Brennan Heart - The Payback
The KGB's - Punk Cake (Antonio & Christiano Remix)
D-Block & S-Te-Fan vs. The Bazz Pimpz - Rock Diz Joint
Marc Acardipane vs. The Prophet - Stereo Killa
Zatox - Tanz Electrik (Hard Mix)![]()
Davide Sonar - Techno Boheme
Psyko Punkz - The Capital Of Harder Styles
Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
Xavi & Calypso - The Unforgetable
Sybian vs. DJ Tony - This Is Hell
Wash - We Are Still Here (Zatox Remix)
Hehe! Iemand die toevallig nog een plaatje zoekt? Dan upload ik m wel ff
quote:
Zoals holle bolle gijs zou zegge: "dankuwel"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:51 schreef T-Force het volgende:
jullie hebben PM![]()
Oh man, wat is Tanz Electrik trouwens vet
Ikke nietquote:
ik had het al gezien en ben bezig met binnenhalenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:43 schreef T_Killer het volgende:
0daymusic.org, staat vandaag iedere vinyl van 2004 gepost. Maak uw verzameling compleet!
gewoon 25 (!!!) minuten langquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
http://www.vimeo.com/9669044
Voor mij hetzelfde, waarschijnlijk gebruikt T een oude lijst.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ikke niet![]()
(Ben al 3x toegevoegd schijnt maar sta nog steeds niet in de lijst naar mijn idee, of doe ik wat fout?)
You got mailquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:06 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ikke niet![]()
(Ben al 3x toegevoegd schijnt maar sta nog steeds niet in de lijst naar mijn idee, of doe ik wat fout?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ 11:17quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
Ik wil terugquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
Dutch Masterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef LtNoX het volgende:
Heb hem hier nog niet voorbij zien komen;Machtig plaatje, maar volgens mij wel gejat.
edit: geen idee waarom die naam niet meewerkt; Dutch Master - Recalled To Life, dus.
was een goed feest jaquote:
Hehe die kop van Tatanka viel mij ook meteen opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:30 schreef 16meter het volgende:
edit: DIe koppen van Pavo en Tatanka als die kick erin komt bij Back in Time![]()
meerdere kippenvel-momentenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:52 schreef de_huig het volgende:
dikke vette props voor b2s met die reportageik wil terug..wat een vet feest was het
![]()
CONOOOOO PATRICK
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardbass video special
headhunterz - the sacrifice (brennan heart remix)quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:27 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Wat zijn de nummers op 16:35 en op 21:53?
bedankt he!quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
headhunterz - the sacrifice (brennan heart remix)
The killers - Human (deepack hardstyle bootleg)
Net ook even beluisterd. Vind de liveset vrij goed in elkaar zitten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:02 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat Luister Ik Nu? --> PsychoPunkz @ Reverze
Holy Frick Huig! Sinds wanneer weet jij alle nummers !?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef de_huig het volgende:
[..]
headhunterz - the sacrifice (brennan heart remix)
The killers - Human (deepack hardstyle bootleg)
Heel veel zin in, voor mij de eerste keer Emporium. Op de dag dat het thema bekend werd gemaakt had ik iets van hoe kom je erbij om een zomerfestival aan een meer de Middeleeuwen als thema te geven. Beetje bij beetje komt er steeds meer het gevoel dat ze met deze namen van de stages toch wel heel vette podia kunnen maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[29-05] Emporium 2010 The Dark Ages
hitjes hequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Holy Frick Huig! Sinds wanneer weet jij alle nummers !?
Waarom valt het nou altijd samen met Pinkpop...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[29-05] Emporium 2010 The Dark Ages
zit ook te twijfelen tussen die 2..quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waarom valt het nou altijd samen met Pinkpop...
Goeiemorgenquote:
quote:
Ben benieuwd of er meer trailers uit komen met de andere DJ'squote:Op donderdag 25 februari 2010 00:00 schreef Sc0tTy het volgende:
wat een trailer _o_
Eenschquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Die trailer is zekers geniaal![]()
Thera's setje @ Nukleaz --- totaal niet wat ik gewend ben, and I liked it![]()
en wat blijft The Test 2.0 (crypsis remix) een juweeltje
Net klaar met kijken! Mooie dvd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Qlimax combipack is binnen
Heerlijk!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heerlijk!
Bedankt voor de herinnering, moet hem nog bestellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:14 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Net klaar met kijken! Mooie dvd.
Ik misschien wel dus kom er misschien nog op terugquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:52 schreef Da_Ripper het volgende:
met drie nieuwe nummertjes
btw; vriendin van me heeft kaartjes voor Knock-Out gekocht, maar gaat er zelf toch niet heen. Dus als iemand nog 2 kaartjes wil ....
2 heldenquote:
Eens.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:07 schreef InGebruik het volgende:
Zij samen met de Psyko Punkz toch wel de sensatie van het moment. Hoop dat ze ook op de grotere festivals deze zomer mogen knallen! Defqon of Decibel op de main bijvoorbeeld of op een mooie tijd tijdens Emporium zouden ze zeker verdiend hebben. Maakt mij niet uit op welke, ik ga ze toch alle 3 af.
Ook binnen! Erg leuk om terug te zien. Hardbass video special net ook even gezien en komen ook weer leuke dingen terug, genieten!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heerlijk!
Het is natuurlijk vooral leuk omdat ik er zelf geweest ben en veel dingen herbeleef.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:17 schreef LeonH het volgende:
Is de Qlimax DVD/BR ook iets voor mensen die niet zijn geweest?
Ben namelijk zo'n Blu-Ray rukkert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |