Komt er nog een dvd dan na die special?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe ep
Wanneer zal de Hard Bass DVD ongeveer uit komen? Vorig jaar was dat in juni pas?
Oei oei oeiquote:To be realesed @ Mythica as MYTH018
It will be realesed together with:
A1. Degos & Re-Done - Salsa![]()
A2. Carnifex - For The New Shit![]()
B1. Dj Norman - Ready To Fight![]()
B2. Solutio & The I's - City Of Chaos![]()
Euh...quote:
Zany is gezien de afstand geen optie voor mij, dus als de lijn van IQ tof is ben ik er bijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:39 schreef NLS04 het volgende:
Benieuwd naar de IQ lijn. Twijfel namelijk nog altijd tussen Zany en IQ
nicequote:
dit is echt geen hardcorequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Euh...
Ligt het aan mijn laptopspeakers of is dat gewoon hardcore?
Ik heb nu ff betere speakers erbij gepakt...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat is volgens jou het (grote) verschil tussen hardstyle & hardcore?
Mooie DVD iddquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En de DVD van Qlimax is tot nu toe vet. Die documentairy van 15 min. Hoe geweldig in elkaar gezet.
Wat imo hardstyle hardstyle (resp. hardcore hardcore) maakt is het aantal bpm. Bij dat Carnifex nummertje ligt het aantal wel over de 150 maar nog niet zo hoog dat je het hardcore kunt noemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb nu ff betere speakers erbij gepakt...
Zoals het begin van de track is wel duidelijk hardstyle met die reversed. De climax is toch ook wel hardstyle nu met deze speakers.
Maar dat einde gaat toch wel aardig de hardcore kant op vind ik, vanaf minuut 4 ofzo. Dat vind ik echt zo klinken als een hardcore bassline.
Waar-om?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:15 schreef Utca het volgende:
Vroeger liep iedereen met een speen in op feesten
Ja, bpm is natuurlijk wel een structureel verschil, maar IMO zeker niet het enige.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat imo hardstyle hardstyle (resp. hardcore hardcore) maakt is het aantal bpm. Bij dat Carnifex nummertje ligt het aantal wel over de 150 maar nog niet zo hoog dat je het hardcore kunt noemen.
UVangerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Zojuist ook een lekker plaatje van Maly (Israël) voorbij horen komen.
En wie kennen wij nog meer uit Israël, de 1-na-laatste comment & zichtbaar @ 1:34 ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door em-dee-em-aa op 27-02-2010 18:20:55 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Tja hype? Nu zie je veel mensen met zonnebrillen, toen met een speenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |