Slim gedaan, aangezien er nu al mensen met "Iquote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin de jumpsound steeds beter te waarderen
Mogelijk het nieuwe logo van het nieuwe label van Zatox:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
Sta je seriues niet op de poster of ga je als bezoeker?quote:
Ze hebben me vanmiddag pas gevraagdquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Sta je seriues niet op de poster of ga je als bezoeker?
Raar, vorige editie was het een redelijk mooie dvd geworden. Is er een reden bekend?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bedankt voor je interesse in b2s. Helaas komt er dit jaar geen Hard Bass DVD uit hiervoor in de plaats hebben we deze special laten maken.
Groet,
Mayke b2s
Jammer, had gehoopt op allebei
oke tofquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ze hebben me vanmiddag pas gevraagdOpener. Denk dus dat ze een verschuiving hebben gedaan in de tijden. Hoop dat de poster/flyers nog worden aangepast. Heb ook nog niks langs de weg zien ophangen, dus even afwachten.
Maar het feit dat ik in de Bozzini mag knallen is voor mij al iets. Die tent heeft, als het goed afgesteld is, een van de vetste geluidssystemen die ik ooit in een discotheek heb gehoord.
Zeker een goed nummertje inderdaad!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Nieuwe Psyko Punkz vind ik na een paar keer luisteren ook supervet.
Kon beter maar hij klinkt aardigquote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moest er eerst ook ff aanw ennen maar dan is hij idd ook echt vet weer. Filmpje ook tof gemaakt!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |