Krijg nu wel zin om erheen te gaanquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:24 schreef mstx het volgende:
http://www.imperialgreenhouseinstitute.com/
http://www.chaostheoryfoundation.org/
http://www.3rdmillenniumsociety.net/
http://www.apocalypse-association.co.uk/
Ze hebben er wel moeite voor gedaan zeg, hulde!![]()
![]()
had al gehoord dat hun niet zouden optreden, inderdaad flink balenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:36 schreef T-Force het volgende:
Geen AVIO op In Qontrol![]()
![]()
![]()
![]()
Ik baal als een stekker. Vorig jaar ontplofte de zaal tijdens hun performance.
Zo gruwelijk hard, dat kon eigenlijk niet voor 12 uur
Haha dat van die Psyko Punkz was me ook al opgevallen, net als de spatie tussen noise controllersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:37 schreef 16meter het volgende:
Psyko Punksz
B-Front & Digital Punk
Alpha²
Dune !!!!
Eigenlijk vind ik de line-up van vorig jaar beter... main stage dit jaar totaal niet boeiend. Maar gewoon weer aanwezig, al is het maar om bovenstaande namen.
Hehe ja inderdaad. En dan die achternaam Taylor.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat meisje van het nieuws is ook duidelijk een Nederlander die Amerikaans probeert over te komen
Maarja dat maakt me niet uit als het dan maar knalt
Mja soort van Amerikaans met Engelse uitspraak, aka CNNquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:54 schreef 16meter het volgende:
Denk dat ze Engels probeerde over te komen.![]()
Maar Greenhouse is lekkah inderdaad.
scherp.. scherp.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat Frontliner de anthem mag maken, aangezien hij de voorman is van het Greenhouse Institute, dat de mainstage moet voorstellen.
Frontliner - Greenhouse (In Qontrol 2010 Anthem)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik denk dat Frontliner de anthem mag maken, aangezien hij de voorman is van het Greenhouse Institute, dat de mainstage moet voorstellen.
Ivan C draaide voor avio.quote:[b]Op zaterdag 27 februari 2010 18:36 Ivan Carsten daarna, was kut voor die jonge. Die kan daar natuurlijk nooit tegenop.
quote:
Volledig mee eens!quote:Op zondag 28 februari 2010 14:40 schreef T_Killer het volgende:
Wat zet die Alphaverb toch weer n setje neer met die 2e podcast. Heb de eerste 5 nummers nu pas gehoord, maar als ik naar de TL kijk, zit ik de komende 45 min nog wel te stuiteren op mn bureaustoel
Bioweapon - The Weapon mag veeeeel vaker gedraaid worden imo
Van dattumquote:Op zondag 28 februari 2010 12:32 schreef T_Killer het volgende:
Congrats NLS en Just shut up
Beetje vaag iddquote:Op zondag 28 februari 2010 18:56 schreef 16meter het volgende:
Davide Sonar met dat keyboard ding tijdens Natural (op Qlimax)
edit: Dat geval met die lampies erop ziet er al net zo functioneel uit.
Hardstyle gedeelte is vet, maar bij dat dubstyle gedeelte heb ik een net-niet gevoel, ik kan er niets mee en ik mis een bassline waar ik op kan ... bouncen? Ik hoop dat er ook een niet-dubstyle mix uitkomt.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:51 schreef T_Killer het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik van die plaat moet vinden....ik hoop niet dat t nu de nieuwe trend wordt om van die dubstep / hardstyle combo's te maken.
Hardstyle is vet, dubstep is vet...houden zo, niet combineren.
quote:Good morning!The track with the new italian artist is finsh.. Need to fix some efx.Today start the track with 2 of the best dutch producers
beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd kerels!quote:
owja, die is er natuurlijk ook weerquote:Op zondag 28 februari 2010 14:40 schreef T_Killer het volgende:
Wat zet die Alphaverb toch weer n setje neer met die 2e podcast. Heb de eerste 5 nummers nu pas gehoord, maar als ik naar de TL kijk, zit ik de komende 45 min nog wel te stuiteren op mn bureaustoel
Bioweapon - The Weapon mag veeeeel vaker gedraaid worden imo
AVIO?quote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Met wie gaat ie samen werken, dat vieze mannetje:
[..]
Ik mag er niets over zeggen, maar Bartman en ik zijn tegenwoordig aan het produceren en zijn van het weekend toevallig in Italie geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Van dattumquote:
Zoals ooit al aangekondigd in een interview zijn het de Alpha2quote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vond je al zo stil de laatste tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 11:52 schreef ElDani het volgende:
Zo, weer terug van vakantie in het chickovergoten Noorwegen (20 km van Zweden af). SUPERR!
Wat een plaatquote:
http://www.facebook.com/italianhardstyle?v=wallquote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin de jumpsound steeds beter te waarderen
Mogelijk het nieuwe logo van het nieuwe label van Zatox:
[ afbeelding ]
Die gozer is echt al een tijdje aan de weg aan het timmeren. Ben een tijd geleden bij hem thuis geweest om een Access Virus te halen, liet ie me ook al hele vette dingen horen. En hij zit niet voor niets al lange tijd bij het label van Coonequote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Slim gedaan, aangezien er nu al mensen met "Iquote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mogelijk het nieuwe logo van het nieuwe label van Zatox:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:
Sta je seriues niet op de poster of ga je als bezoeker?quote:
Ze hebben me vanmiddag pas gevraagdquote:Op maandag 1 maart 2010 18:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Sta je seriues niet op de poster of ga je als bezoeker?
Raar, vorige editie was het een redelijk mooie dvd geworden. Is er een reden bekend?quote:Op maandag 1 maart 2010 18:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bedankt voor je interesse in b2s. Helaas komt er dit jaar geen Hard Bass DVD uit hiervoor in de plaats hebben we deze special laten maken.
Groet,
Mayke b2s
Jammer, had gehoopt op allebei
oke tofquote:Op maandag 1 maart 2010 18:31 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ze hebben me vanmiddag pas gevraagdOpener. Denk dus dat ze een verschuiving hebben gedaan in de tijden. Hoop dat de poster/flyers nog worden aangepast. Heb ook nog niks langs de weg zien ophangen, dus even afwachten.
Maar het feit dat ik in de Bozzini mag knallen is voor mij al iets. Die tent heeft, als het goed afgesteld is, een van de vetste geluidssystemen die ik ooit in een discotheek heb gehoord.
Zeker een goed nummertje inderdaad!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Nieuwe Psyko Punkz vind ik na een paar keer luisteren ook supervet.
Kon beter maar hij klinkt aardigquote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moest er eerst ook ff aanw ennen maar dan is hij idd ook echt vet weer. Filmpje ook tof gemaakt!quote:Op maandag 1 maart 2010 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |