Van dattumquote:Op zondag 28 februari 2010 12:32 schreef T_Killer het volgende:
Congrats NLS en Just shut up
Beetje vaag iddquote:Op zondag 28 februari 2010 18:56 schreef 16meter het volgende:
Davide Sonar met dat keyboard ding tijdens Natural (op Qlimax)
edit: Dat geval met die lampies erop ziet er al net zo functioneel uit.
Hardstyle gedeelte is vet, maar bij dat dubstyle gedeelte heb ik een net-niet gevoel, ik kan er niets mee en ik mis een bassline waar ik op kan ... bouncen? Ik hoop dat er ook een niet-dubstyle mix uitkomt.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:51 schreef T_Killer het volgende:
Weet nog steeds niet wat ik van die plaat moet vinden....ik hoop niet dat t nu de nieuwe trend wordt om van die dubstep / hardstyle combo's te maken.
Hardstyle is vet, dubstep is vet...houden zo, niet combineren.
quote:Good morning!The track with the new italian artist is finsh.. Need to fix some efx.Today start the track with 2 of the best dutch producers
beetje laat, maar toch nog gefeliciteerd kerels!quote:
owja, die is er natuurlijk ook weerquote:Op zondag 28 februari 2010 14:40 schreef T_Killer het volgende:
Wat zet die Alphaverb toch weer n setje neer met die 2e podcast. Heb de eerste 5 nummers nu pas gehoord, maar als ik naar de TL kijk, zit ik de komende 45 min nog wel te stuiteren op mn bureaustoel
Bioweapon - The Weapon mag veeeeel vaker gedraaid worden imo
AVIO?quote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Met wie gaat ie samen werken, dat vieze mannetje:
[..]
Ik mag er niets over zeggen, maar Bartman en ik zijn tegenwoordig aan het produceren en zijn van het weekend toevallig in Italie geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Van dattumquote:
Zoals ooit al aangekondigd in een interview zijn het de Alpha2quote:Op maandag 1 maart 2010 08:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vond je al zo stil de laatste tijdquote:Op maandag 1 maart 2010 11:52 schreef ElDani het volgende:
Zo, weer terug van vakantie in het chickovergoten Noorwegen (20 km van Zweden af). SUPERR!
Wat een plaatquote:
http://www.facebook.com/italianhardstyle?v=wallquote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin de jumpsound steeds beter te waarderen
Mogelijk het nieuwe logo van het nieuwe label van Zatox:
[ afbeelding ]
Die gozer is echt al een tijdje aan de weg aan het timmeren. Ben een tijd geleden bij hem thuis geweest om een Access Virus te halen, liet ie me ook al hele vette dingen horen. En hij zit niet voor niets al lange tijd bij het label van Coonequote:Op maandag 1 maart 2010 13:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Begin de jumpsound steeds beter te waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |