we'll keep in touch ... wie weet koop ik ze zelf nog welquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik misschien wel dus kom er misschien nog op terug
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef Da_Ripper in het Knock-Out Topic het volgende:
Kwil hier eigenlijk wel bij zijn ... aan de LU & locatie ligt het iig niet
quote:Noisecontrollers Live/ /Psyko Punkz / Coone / Frontliner
D-Block & S-te-Fan / B-Front / Crypsis Live / The Vision
Da Tweekaz / Frequencerz / Bioweapon / Annagenetic
Die is al vaker genoemd in deze reeksquote:
Sst, er waren hier ook een Dov en Willem , dus je weet maar nooitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:06 schreef 16meter het volgende:
We hebben weer een DJ onder ons.. na ome Scope die zich tegenwoordig te goed voelt. (?)
En LeonH natuurlijk
Welkom.
Volgens mij hebben die gasten het gewoon drukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:06 schreef 16meter het volgende:
We hebben weer een DJ onder ons.. na ome Scope die zich tegenwoordig te goed voelt. (?)
Hey vergeet mij niet, motherfockerz!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sst, er waren hier ook een Dov en Willem , dus je weet maar nooit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:31 schreef MCDV8 het volgende:
[..]
Hey vergeet mij niet, motherfockerz!
yo Geck-Oquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
Haha topic zowaar vernoemd naar mijn track, erg nice
Oh my GODquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
en J0nesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:06 schreef 16meter het volgende:
En LeonH natuurlijk
Ga me nu niet verlinken hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Da_Ripper het volgende:
En uit die kloon-check bleek dat alleen Dov 'echt' was
Welkomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
quote:Scantraxx Recordz welcomes 'Krusaders'
Scantraxx Recordz welcomes a new breath-taking duo: Krusaders. From the Southern part of the Netherlands these two young producers have been making waves around the globe and now we are pleased to announce that Krusaders are officially signed to Scantraxx Recordz.
Krusaders, better known as Nick and Jimmy Verspaget, are brothers in real life and from the first moment they heard the pounding beats of Hardstyle they had a dream to produce their own music. Nick and Jimmy have shown great promise and strength and now they are unveil an innovation in sound that will pound your senses.
The two brothers have locked themselves day and night to complete a very special EP and now they are very proud to announce their first release on Scantraxx Recordz. Scantraxx 048 – Krusaders – Supernatural / Reinvented / Secret Societies. Their first instalment will be in stores March 2010 and downloadable exclusively at Hardstyle.com.
Welkomquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
Heeee! stonden die niet op Twistedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scantraxx Recordz welcomes 'Krusaders'
Your secret is save with me ... and Peterquote:
Heeee, waren dat niet de 'neefjes' van Dovquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scantraxx Recordz welcomes 'Krusaders'
Haha ja ik kwam dit topic toevallig tegen. Normaal gesproken zit ik niet op dit forum, maar ik had nog een account liggenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Oh my GOD... 4 jaar lang lurken, maarre welkom idd
Ik zie je wel op Harderstate.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:07 schreef Geck-o het volgende:
[..]
Haha ja ik kwam dit topic toevallig tegen. Normaal gesproken zit ik niet op dit forum, maar ik had nog een account liggen
Bedankt voor de leuke comments
Hehe, ja het is gewoon een knaller!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Geck-o het volgende:
Gooit 2e vocal erinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:
PartyAnimal87!!!!![]()
ugh..uch; Happy birthday 2 you
Happy birthday 2 you
Happy birthday dear feest-beest-zeven-en-tachtiiiiiiiigggggggg
Happy birthday 2 you
Maakt er een canon van..quote:
x4, het Fok'ker mannenkoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:
PartyAnimal87!!!!![]()
Happy birthday 2 you
Happy birthday 2 you
Wat een geweldig filmpje! Deze gasten zijn echt geweldig. Luister regelmatig AVIO Live @ In Qontrol, setje gaat gewoon maar niet vervelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Da_Ripper het volgende:
- losgaan op jezelf & @ 1:23 leuk om te zien zo'n samenwerking
Congratz!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:
PartyAnimal87!!!!![]()
Happy birthday 2 you
Happy birthday 2 you
Zitten wel een paar rammers bij die nu dan toch uitkomen! MF point of perfection, Let the bass kickquote:Tracklist:
1. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
2. Headhunterz - Psychedelic
3. Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Rmx)
4. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
5. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
6. Project One - Raiders of the Sun (Headhunterz Edit)
7. Builder - Her Voice (Headhunters Rmx Edit)
8. Headhunterz & Wildstylez - Stuck In Ur Head
9. Headhunterz - Emptiness
10. Headhunterz - Forever As One (Noisecontrollers Rmx)
11. Headhunterz - Dreamcatcher
12. Proppy & Heady - The B-Side
13. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
14. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit)
15. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
x6, Congratz PA87quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:20 schreef T-Force het volgende:
[..]
x5, Ik ga wat hoger zingen, het klinkt allemaal wat laag. Ik hoop dat het aan te horen valt
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Morgen komt de line-up van In Qontrol!
Staat op Partyflock.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:57 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Zou wel mooi zijn
Omdat een of andere gast van 18 roept dat de line-up morgen komt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Staat op Partyflock.
Alleen ik heb geen idee hoe zij het weten. Waarschijnlijk direct underground van Q-Dance ofzo.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Beste stukje van de Qlimax DVD: Opkomst van Deepack met The Prophecy remix![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hehe, ik haal de informatie niet uit de comments hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Omdat een of andere gast van 18 roept dat de line-up morgen komt?![]()
Zou best kunnen hoor en werd ook wel eens tijd voor een line-up.
Maar dit soort shit roepen ze zowat ieder weekend, ik wacht wel gewoon af....
Heheh dan heb ik niks gezegtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hehe, ik haal de informatie niet uit de comments hoor.
Het staat gewoon bovenaan onder het kopje line-up.![]()
http://partyflock.nl/party/170695:In_Qontrol.html
was ook beetje n geintje manquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die gasten het gewoon druk
Geck-O welkom!
mooi werkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef T-Force het volgende:
Ook had ik gisteren mijn oordopjes opgehaald (Exinore ER 15dB)Kan ik er weer flink tegenaan
* ReMcOrE zingt mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Da_Ripper het volgende:
PartyAnimal87!!!!![]()
Happy birthday 2 you
Happy birthday 2 you
ik heb er een goed gevoel overquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Morgen komt de line-up van In Qontrol!
wat een energie zit er toch in die gasten hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Da_Ripper het volgende:
- losgaan op jezelf & @ 1:23 leuk om te zien zo'n samenwerking
Als het weer in de Hemkade is: neem oordopjes mee want het geluid doet pijn aan je oren (in negatieve zin).quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
2 kaartjes voor Reset gewonnen bij RealhardstyleradioWas al van plan er heen te gaan, chill
![]()
Komt er nog een dvd dan na die special?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe ep
Wanneer zal de Hard Bass DVD ongeveer uit komen? Vorig jaar was dat in juni pas?
Oei oei oeiquote:To be realesed @ Mythica as MYTH018
It will be realesed together with:
A1. Degos & Re-Done - Salsa![]()
A2. Carnifex - For The New Shit![]()
B1. Dj Norman - Ready To Fight![]()
B2. Solutio & The I's - City Of Chaos![]()
Euh...quote:
Zany is gezien de afstand geen optie voor mij, dus als de lijn van IQ tof is ben ik er bijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:39 schreef NLS04 het volgende:
Benieuwd naar de IQ lijn. Twijfel namelijk nog altijd tussen Zany en IQ
nicequote:
dit is echt geen hardcorequote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Euh...
Ligt het aan mijn laptopspeakers of is dat gewoon hardcore?
Ik heb nu ff betere speakers erbij gepakt...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat is volgens jou het (grote) verschil tussen hardstyle & hardcore?
Mooie DVD iddquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En de DVD van Qlimax is tot nu toe vet. Die documentairy van 15 min. Hoe geweldig in elkaar gezet.
Wat imo hardstyle hardstyle (resp. hardcore hardcore) maakt is het aantal bpm. Bij dat Carnifex nummertje ligt het aantal wel over de 150 maar nog niet zo hoog dat je het hardcore kunt noemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb nu ff betere speakers erbij gepakt...
Zoals het begin van de track is wel duidelijk hardstyle met die reversed. De climax is toch ook wel hardstyle nu met deze speakers.
Maar dat einde gaat toch wel aardig de hardcore kant op vind ik, vanaf minuut 4 ofzo. Dat vind ik echt zo klinken als een hardcore bassline.
Waar-om?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:15 schreef Utca het volgende:
Vroeger liep iedereen met een speen in op feesten
Ja, bpm is natuurlijk wel een structureel verschil, maar IMO zeker niet het enige.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat imo hardstyle hardstyle (resp. hardcore hardcore) maakt is het aantal bpm. Bij dat Carnifex nummertje ligt het aantal wel over de 150 maar nog niet zo hoog dat je het hardcore kunt noemen.
UVangerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Zojuist ook een lekker plaatje van Maly (Israël) voorbij horen komen.
En wie kennen wij nog meer uit Israël, de 1-na-laatste comment & zichtbaar @ 1:34 ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 72% gewijzigd door em-dee-em-aa op 27-02-2010 18:20:55 ]-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Tja hype? Nu zie je veel mensen met zonnebrillen, toen met een speenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |