Gefeliciteerd Veerlequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef Veerle1982 het volgende:
Thanks voor de tip van de digitale test. Ik ben hem maar gaan halen en kon natuurlijk niet wachten tot mijn man thuis is... maar JAAAAAAAAAAAAA ik ben zwanger. Kwam er echt na een paar minuten op te staan! Heerlijk die duidelijke tests! Vanmiddag maar al een cadeautje voor de papa gaan kopen.
Dus meiden ik ga jullie heel snel weer verlaten.
Heb/wil je een nieuwe NOD in de lijst of wil je naar de onderste lijst??quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef Boepie het volgende:
Mijn NOD kan eruit ben immers de 15e al ongesteld geworden
Graag even overleg, betekent dit dat ze uit de lijst wil??quote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst.. Gister weer ongesteld geworden (overigens ook praktisch niet gesexed, dus vrijwel onmogelijk om dan zwanger te raken.. ).
We stoppen voor nu even met proberen en nemen een pauze. Op een of andere manier is na bijna een jaar proberen het vertrouwen weg en levert het hele zwanger-worden nu zoveel spanningen op, dat het gewoon niet handig is om er op dezelfde voet mee door te gaan. De uitslagen van het laatste zaadonderzoek zijn bepaald niet om over naar huis te schrijven en mijn leeftijd werkt ook al niet echt mee. Het wordt ons te klinisch en te veel een 'moeten' en dat was zeker niet de bedoeling van dit alles. Hoe nu verder weten we nog niet precies, maar voor nu is het echt even leuk geweest.
Aan de ene kant voelt het als een zwaktebod, omdat zoveel van jullie al zoveel langer bezig zijn. Verder ben ik ook bang jullie het gevoel te geven dat het niet zo'n big deal is, door het zo 'op te geven'. Zo denk ik er zeker niet over en hoop dan ook dat jullie dat niet zo zien. Maar iedere situatie is natuurlijk ook weer anders en ik zou me daar ook eigenlijk niets van aan moeten trekken.
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes en zal jullie zeker blijven volgen.
denk dat ze even in de onderste lijst wil.. Met begindatum naar zonder NODquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Soneal het volgende:
[..]
Heb/wil je een nieuwe NOD in de lijst of wil je naar de onderste lijst??
En ik heb even teruggezocht naar de voorbije NOD's waarvan ik Suuzzz en Taffie gvonden heb, maar ook deze post van Koningin Juliana:
[..]
Graag even overleg, betekent dit dat ze uit de lijst wil??
Okay, dat had ik al gedaan dus dan zit dat goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
denk dat ze even in de onderste lijst wil.. Met begindatum naar zonder NOD
Ik wil even geen nieuwe NOD omdat ik nu een dikke week eerder ongesteld ben geworden heb ik geen ideequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Soneal het volgende:
[..]
Heb/wil je een nieuwe NOD in de lijst of wil je naar de onderste lijst??
En ik heb even teruggezocht naar de voorbije NOD's waarvan ik Suuzzz en Taffie gvonden heb, maar ook deze post van Koningin Juliana:
[..]
Graag even overleg, betekent dit dat ze uit de lijst wil??
Thanks!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef Soneal het volgende:
Zal Tierrr en Boepie even uit de NOD-lijst halen en voor nu ook even naar onderen verhuizen.
Lief van je...quote:[b]Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef Tierrr het volgende:
Isla, rozige afscheiding zegt niet altijd wat, dus ik duim nog ff stug door!
Van Suuz_ weten we volgens mij nog geen nieuwe NOD.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef suuzzz het volgende:
Dus dan gaat mijn NOD naar 6 feb. Ik zit dan in Amerika, dus zal het jullie pas begin Maart komen melden, want de testjes gaan gewoon mee!
Thnx... verkeerd gekekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef Kolonia het volgende:
@Soneal, volgens mij is het bij het opruimen met de Suzen niet helemaal goed gegaan.
Jaaa vergeet mij maar weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow cisco vergeten dus, balen meid dat je weer ongedteldben geworden
Dat is lief! En het is natuurlijk ook gewoon erg leuk! En ik moet me niet zo aanstellenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef danic het volgende:
Balen Cisco! Het schiet ook echt niet op zo!
Veerle gefeliciteerd![]()
![]()
Enne...Suuz, voor mij is het gelukkig geen kwelling hoor, die 9-maandenbeurs. Ik heb er juist hartstikke zin in. Misschien doe ik ook alvast ideetjes op. Daarbij, ik ga echt voor die vriendin mee, het is de bedoeling dat ze met lekker veel tassen thuiskomt haha
Ik ben dan wel geen mod maar TS kan de OP de eerste 48 uur na opening ook nog editten (mits er geen mod aangezeten heeft) dus ik heb het even voor je aangepastquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Suuz_ het volgende:
Even voor een modje, ik wil wel in het onderste lijstje met begin datum 03-2009
NOD weet ik niet precies, ben net ongesteld geworden maar mijn cycles verschilt nog al eens...
Oh oh.... dat klinkt herkenbaar... ik zat destijds al te janken van de Merci-reclamequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben wel wat emotioneler de laatste paar dagen trouwens, maar dat kan natuurlijk komen doordat ik niet lekker in mijn vel zit met die krampjes en misselijkheid (en rugpijn, maar dat komt door verkeerd tillen). Als ik dan lees hoe het met de kleine van Keshet gaat, en met de tweeling van Simmu schiet ik soms helemaal vol. Ben ik niet gewend van mijzelf...
Haha, hier nog één...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:32 schreef Soneal het volgende:
Oh oh.... dat klinkt herkenbaar... ik zat destijds al te janken van de Merci-reclame![]()
![]()
Dat heb ik ook, iedereen om me heen is opeens zwanger.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Ciscostar het volgende:
Ik heb momenteel ook hoop zwangere op Hyves (3 en 1 bevallen op 14 feb) maar heb het er niet zo heel moeilijk mee. Heb wel steeds zoiets van, ik wil dat ook.. Maar verder gaat het wel.
Zwangere bij mij 34,36 en 33 en die net bevallen is eeh 25quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, iedereen om me heen is opeens zwanger.
En vaak zijn dat vrouwen van >40.
Gelukkig heb ik geen last van jaloezie of afgunst en geeft het me zelfs het gevoel dat ik een jonkie ben.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Suuz_ het volgende:
Daar komt nog bij dat ik me dood irriteer aan al die meiden die alle kwaaltje te pas en te onpas posten bij hun WWW. Ik ga daar zooo voor zorgen dat ik dat echt niet ga doen mocht ik zwanger worden! Er is er zelfs 1 die al heel de week elke dag post wanneer ze diaree heeft en wanneer niet...hallo WHO CARES!![]()
Dat hebben wij ook steeds gedaan (lees:gelogen).quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Suuz_ het volgende:
Welkom allemaal!! En veel succes!
En over hyves, tja ik zit met hetzelfde "probleem" iedereen om me heen is zwanger of net bevallen. Ook nog best veel mensen die altijd riepen geen kids te willen of nog lang niet.
Klachten posten in www doe ik ook niet nee. Vind ik ook wel heel erg maf eigenlijk...quote:Dan is dat soms wrang om te zien terwijl mijn lief en ik dit al wel heel lang willen. Vandaar dat ik ook niet zoveel meer op hyves te vinden ben. Daar komt nog bij dat ik me dood irriteer aan al die meiden die alle kwaaltje te pas en te onpas posten bij hun WWW. Ik ga daar zooo voor zorgen dat ik dat echt niet ga doen mocht ik zwanger worden! Er is er zelfs 1 die al heel de week elke dag post wanneer ze diaree heeft en wanneer niet...hallo WHO CARES!![]()
Ik ga geen sorry zeggen...quote:Maargoed, ben natuurlijk wel blij voor anderen, maar al die verhalen en vooral wat ik al zei van mensen die heel hard riepen geen kids te willen. Bah!
Veel te druk.quote:Voor de meiden die op 9 maanden beurs waren vandaag, hoe was het??
Ik begrijp je, en daarvoor excuses. Mag natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren, waar ik normaal ook echt tegen ben. Daarintegen zegt dat niet dat ik het niet bloedirritant vind dat veel mensen om me heen "ineens" zwanger zijn terwijl ze zelf heel hard geroepen hebben er nog lang niet aan toe te zijn (te pas en te onpas) Voor mensen die dan al geruime tijd bezig zijn om zwanger te worden en dit ook écht heel graag willen, is dat echt moeilijk om te horen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook steeds gedaan (lees:gelogen).Als heel veel gevraagd wordt wanneer je nou eens aan kinderen gaat beginnen, terwijl je maar een keer in de 2 of 3 maanden ongesteld wordt, dan wordt het ook best pijnlijk, eigenlijk al vrij snel. En dan zeg je dat soort dingen ook wel eens uit zelfbescherming. Wij hebben steeds gezegd hier voorlopig nog niet aan te denken. Dit resulteerde uiteindelijk ook in een grote huilbui bij een van mijn vriendinnen toen ik haar vertelde zwanger te zijn. Ze had gedacht dat wij daar nog lang niet aan dachten (eh.. duh, ik ben 31) en zij toch minstens eerst zou zijn. Terwijl ze nog niet eens zijn gestopt met anticonceptie. Ik kreeg bijna het gevoel me te moeten excuseren en schuldig te moeten voelen dat ik zwanger was... Dat was ook niet echt leuk. Ik bedoel dit niet lullig hoor, maar soms weet je niet wat er achter zo'n verhaal steekt. Dat was het eerste wat ik bij jou verhaal dacht, tenminste.
[..]
Klachten posten in www doe ik ook niet nee. Vind ik ook wel heel erg maf eigenlijk...![]()
[..]
Ik ga geen sorry zeggen...![]()
[..]
Veel te druk.
Inderdaad blijft je temperatuur hoog tot aan je menstruatie, of omdat je zwanger bent, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:09 schreef danic het volgende:
oké, dus je temperatuur blijft hoog tot je menstruatie? Dat wist ik niet. Ben benieuwd!
Iemand nog wat info over die misselijkheid? Misschien mensen met ervaring?
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:45 schreef danic het volgende:
Nytar: krijg jij voor jezelf wel een duidelijk overzicht ondanks dat je niet altijd op gelijke tijden temperatuurt?
Want dan is het misschien toch iets voor mij (heb het de afgelopen dagen alleen ff voor de grap uitgeprobeert, dus wie weet)
Heb hier trouwens het idee dat ik gewoon 5 dagen te vroeg ongesteld wordt. Verklaard ook wel waarom ik zo vroeg al 'kwaaltjes' had.
ff afwachten dus....
ja zo doe ik het nu ook. En ik kan gelukkig wel verder slapen. Maar het is makkelijker als het niet uitmaakt toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef mikoxx het volgende:
Charmed_angel, ik zette wel een wekker. Kleine moeite toch, even tempen en je slaapt zo weer verder.
Maar bij de meeste mensen maakt het wel uit. Want ook dit verschilt natuurlijk per vrouw. Maar over het algemeen kun je zeggen dat een half uurtje of een uur niet zoveel uitmaakt, maar een paar uur zeker wel!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
ja zo doe ik het nu ook. En ik kan gelukkig wel verder slapen. Maar het is makkelijker als het niet uitmaakt toch?
Neenee...was het maar zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef danic het volgende:
Shirley, begrijp ik het goed, ben je zwanger???
gefeliciteerd meid!
Darn, wat onbeschoftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat nog veel irritanter is??
Je schoonzusje die ongepland zwanger is en dat iedereen vraagt: Je bent zeker wel jaloers? Was jij het maar he?
KUTopmerking! Ik wil het liefst maar 1 kindje, tenzij het een tweeling wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:24 schreef leonieke het volgende:
(en nummer 1 is er nog niet en er zijn al mensen die vragen wanneer nr 2 komt, want... één is geen, hé... mijn god wat gaat mijn haar van die uitspraak rechtop gaan staan).
En dan reageer ik met: sh*t zeg, die mensen die er jaren moeten voor doen om 1 kind te krijgen en daarvoor allerlei behandelingen moeten doorstaan, die hebben het ook niet goed voor elkaar. Want dan is het gelukt, hebben ze nog geen kindquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KUTopmerking! Ik wil het liefst maar 1 kindje, tenzij het een tweeling wordtMaar als ik kan kiezen, 1!!!! Hahahaha.
Dus als ik zeg, ik wil maar 1 kindje... zeggen ze, 1 kind is geen kind
Dat zijn de irritantse irritaties vind ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mannetje is moe en wil niet klussen, en juist nu het moet want mijn eisprong komt eraan. Damn
Voor zover ik weet ben jij de eerste man die in dit topic postquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:43 schreef grizzlybear het volgende:
Dank je!
Is dat zo vreemd dan? Ik denk dat ik er zeker zoveel mee bezig ben als mijn vrouw. We willen ook echt heel graag samen een kindje, dan moet je er toch ook samen aan werken?
Als ik dit al niet zou doen, hoe moet dat dan straks als de kleine er eenmaal is?
Uiteraard wil je zo snel mogelijk zwanger zijn (en blijven), en je hebt inderdaad nog tijd genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben jij de eerste man die in dit topic postVind ik leuk!
Welkom!
Maar wel erg klote van de miskraam.
[...]
Heb je die ook op de Iphone?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef grizzlybear het volgende:
Ik zelf houdt trouwens wel precies bij wat we wanneer moeten doen. Ik heb zelfs een applicatie op mijn telefoon die dat precies in de gaten houdt. (Ja ik ben een echte nerd...) Voor iedereen met (een man/vriend met) een Android telefoon, MyDays is echt ideaal.
Wij zeggen wel gewoon tegen elkaar dat het vanavond weer "moet", we houden er dan ook rekening mee (zo vroeg mogelijk thuis proberen te zijn en op tijd naar boven)
Je zou FemCal lite kunnen proberen, maar ik heb zelf geen iPhone, dus ik weet niet of deze net zo goed is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je die ook op de Iphone?
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je die ook op de Iphone?
Niet met een abbo!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen jammer dat die Iphone zo duur is...
als je een beetje eerlijk blijft zeg je dat er gewoon bij... het is echt geen lolletje om naar de dokter te moeten omdat het niet lukt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe weet een huisarts dat je nog maar 7 maanden bezig ben
Je kan toch gewoon zeggen dat je al meer dan een jaar bezig ben
En dan allemaal vervelende onderzoeken ondergaan die helemaal niet nodig zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb je mijn man wéér een goede reden gegeven om een iPhone aan te schaffen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen jammer dat die Iphone zo duur is...
Ik doe niet aan abo's, ik sms alleen en bel alleen bij hoge uitzondering. Ik denk dat ik hooguit 10 euro per twee maanden uitgeef ofzo, dus een abo is voor mij 600% duurder dan wat ik nu heb.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet met een abbo!
Ik heb 100 euro betaald, en ik heb een abbo met internet voor 30 euro per maand
Jij kan toch ook een iPhone aanschaffen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Nu heb je mijn man wéér een goede reden gegeven om een iPhone aan te schaffen.
En dat kan niet want dan word ik jaloers.
Ik bel ook maar voor een tientje per 2 maanden, dus vind het zo'n onzin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Jij kan toch ook een iPhone aanschaffen?
heerlijk die foon iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt verlsaafd aan mijn Iphone, ik wil NOOIT wat anders mee!
Je kan er alles mee! Ik fok nu dus ook op mijn Iphone
Bij een onregelmatige cyclus helpen ze je wel eerder hoor. Ik zat wel bijna tegen het jaar aan, maar werd meteen geholpen. Mijn dokter zei dat het goed was dat ik er nu eens mee langs kwam zelfs.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn dokter is vrouwelijk, dus dat zal mij waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef djenneke het volgende:
Gelukkig ben ik toen meteen zwanger geraakt (sterker nog, op de dag af dat ik naar de dokter ging raakte ik zwanger, hoe typisch).
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Mijn dokter is vrouwelijk, dus dat zal mij waarschijnlijk niet gebeuren.
Wel spannend dat je nu voor de tweede mag gaan. Wij hebben ook het plan dat zodra de eerste er is we redelijk snel weer gaan voor de tweede, dus ik begrijp je zeer goed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Koningin het volgende:
Guus is nu 1 jaar en we zijn deze week begonnen om voor een tweede te gaan. Willen toch de kids redelijk dicht op elkaar hebben.
Deze week flink geklust, dus we zijn benieuwd. Mijn cyclus is niet meer zo netjes als de vorige keer dat we begonnen, toen was het altijd 28 dagen.
Gelukkig is klussen leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
Wij moeten nu natuurlijk nog flink gaan klussen voor de eerste, dus de rest is nog erg afwachten...
en zo is het maar net! Verplicht of niet, het blijft toch leuk (en lekker...) Ik dacht dat ik dat alleen als man zijnde zou vinden...quote:
Balen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:00 schreef danic het volgende:
Heb ik dat, komen ze ineens 2 dagen eerder![]()
Tis niet eerlijk!!! Schrik me dood op mijn werk!
Ikke ook een iPhone en er verslaafd aan hihiquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt verlsaafd aan mijn Iphone, ik wil NOOIT wat anders mee!
Je kan er alles mee! Ik fok nu dus ook op mijn Iphone
seks is inderdaad lekker en heel fijn!! Mmm hihiquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:08 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
en zo is het maar net! Verplicht of niet, het blijft toch leuk (en lekker...) Ik dacht dat ik dat alleen als man zijnde zou vinden...
Denk het ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik denk dat de mensen die het op zijn beloop laten gaan, sowieso niet in dit topic komen, uitzonderingen daargelaten. Die zie je opeens in het Z&G topic.
Heb je inderdaad wel een punt, Ik denk dat mensen die hier komen posten inderdaad bovengemiddeld veel met zwanger worden bezig zijn. Zaak is alleen de realiteit daarbij niet uit het oog te verliezen. Ik ben ook iemand die continu met ovulatietesten in de weer was, dat is mijn controledrang. Het blijft echter een wonder, niets is vanzelfsprekend. Ik word bij wijze van spreken dan wel zwanger van een keertje blazen, maar bij mij ging het daarna 4 keer mis. Ik kan begrijpen dat het voor de nieuwelingen ook erg spannend is en er gebaald wordt als de duivels toch arriveren, maar er in de eerste maanden al heel erg verdrietig of moedeloos van worden is eigenlijk een beetje buitenproportioneel... Maar dat zijn mijn 2 centen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik denk dat de mensen die het op zijn beloop laten gaan, sowieso niet in dit topic komen, uitzonderingen daargelaten. Die zie je opeens in het Z&G topic.
Ik zeg niet dat ik dat gaan doen hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef Kolonia het volgende:
[..]
En dan allemaal vervelende onderzoeken ondergaan die helemaal niet nodig zijn?
Jij liever dan ik hoor.
Ik hou het voorlopig gewoon even bij geduld.
Zie je wel wat je schrijft. Het is geen bestelling bij bol.com, toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
RespectloosAls er zo hierover ons gedacht wordt, dan reageer ik niet liever niet meer!!!!
Ik wil al 10 jaar een kindje, alleen mijn man was er nog niet aan toe, en nu wil hij ook en dan kan het niet snel genoeg voor mij gaan!
Ja, dat besef ik me ook wel, dat het soms nodig is, en dat hoopte ik ook te zeggen in mijn postquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:53 schreef IslaBonita het volgende:
Je kunt het obsessief noemen, maar soms is het ook gewoon nodig. Om je cyclus te leren kennen, als je haast hebt omdat je al wat ouder bent, of omdat je zoals ik, vaak in het buitenland zit. Ik ben stewardess en moet al zeker vijf weken van te voren mijn rooster gaan regelen, als je dan niet heel goed uitrekent welke dagen je vruchtbare zijn en maar afwacht, ben ik nooit thuis op de vruchtbare dagen. Als je dan steeds een paar maanden mist, kan het heel lang gaan duren. En die tijd heb ik niet, ik ben bijna 36. Iedereen mag voor zichzelf bepalen hoe hij of zij iets aanpakt. Het is niet aan ons om daar een mening om te geven, toch?
Goed, ik heb geprobeerd het genuanceerd te zeggen. Als dat niet gelukt is, dan spijt het me zeer. Ik zou het vooral niet zien als aanval, meer als een soort overdenking. Daarom...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg toch alleen dat het voor mij niet snel genoeg kan gaan?? Damn ik word hier echt kwaad om, ik weet verdomme ook wel dat het niet op bestelling gaat. En vind het jammer dat dat over mij gezegd wordt.
Maar goed dacht dat ik hier mijn ei kwijt kon, anoniem. Maar dan nog worden WE op onze vingers getikt.
Nee sorry hoor maar hier bedank ik voor.
Ik ben met bv/kolven een paar weken geleden voor het eerst (na 11 maanden) ongesteld geworden. Leek wel of ik aan het doodbloeden was, zeg! Ik ging er eigenlijk meteen vanuit dat het nu weer regelmatig zou zijn, maar dat hoeft natuurlijk helemaal nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben zelf nogal van het bijhouden van allerlei dingen, dus ik heb al vanaf het moment dat ik stopte met de pil (begin 2007) alles bijgehouden qua cyclus. Ik voel alleen nooit wanneer ik een eisprong heb, dus na het ruim een half jaar geprobeerd te hebben ben ik met ovulatietesten aan de slag gegaan. Toen wist ik wél wanneer mijn eisprong was en was het meteen raak.
Op dit moment weet ik al helemaal niet waar ik aan toe ben: mijn cyclus begint net weer een beetje op gang te komen en ik geef nog borstvoeding. Wat dat laatste met de cyclus doet, verschilt per vrouw. Ik heb wel dat ik niet de bv ga beïnvloeden om maar zwanger te raken. Ik ben nog relatief jong (30), dus Annicka mag zo lang blijven drinken als ze wil. Dit kan betekenen dat ik daardoor nog niet vruchtbaar ben, maar dat moet dan maar. Ik doe dan wel net alsof ik vruchtbaar ben en post hier gezellig mee...
Dank, daar stonden nog wat dingen in die ik niet wist!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:38 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Jij ook succes, Basboussa.Ik ben begin februari weer ongesteld geworden, bij mij was het lichter dan ik gewend was. Met een beetje geluk blijft dat zo.
Hier nog een linkje met info over onze 'situatie', misschien vind je dat wel interessant om te lezen.
Uhm...jawel hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
en dat is de reden waarom ik de zesde maand gewoon aan het tempen ben gegaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:28 schreef Sonnetje85 het volgende: Dus toen heb ik de 2e cyclus ovulatietesten gebruikt om te kijken of er uberhaupt een eisprong was, want daar ging ik toen aan twijfelen.
Nja toen was het dus raak, anders had ik t de maand erna gewoon weer op z'n beloop laten gaan.
ik geloof dat je het niet helemaal begrijpt. dat tempen omdat je een onregelmatige cyclus hebt is niet wat je respectloos maakt, het gaat meer over je opmerkingen waarin je aangeeft dat je net zo goed tegen de arts kan zeggen dat je al een jaar bezig bent terwijl je pas (ja, ik kan pas zeggen in dit geval) 7 maanden bezig bent want hij kan je toch niet controleren... (wat voor mij betekent dat voor mij de wachttijden bij ha en in het ziekenhuis langer worden dan nodig...) dat vind ik respectloos. en dan ben je maar boos en dan kun je daar maar niet tegen, maar ik kan er ook niet tegen, dus ik mag dat dan dus ook zeggen, nietwaar?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en dat is de reden waarom ik de zesde maand gewoon aan het tempen ben gegaan.
Maar ik voel me nu erg slecht dat ik dat doe, respectloos blijkbaar ook.
Mijn gevoel zeg dat ik geen eisprong heb, geen idee waarom.
Maar ik mag blijkbaar niet naar mijn gevoel luisteren
sorry hoor... Dat ik zo uitval, maar ik kan hier gewoon niet tegen
Nu verdraai je de woorden van de andere meiden, dat vind ik niet echt eerlijk. Waarom trek je je dit zo ontzettend aan, het zal toch wel eens vaker voorkomen dat iemand het niet eens is met hoe jij de dingen aanpakt?quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik voel me nu erg slecht dat ik dat doe, respectloos blijkbaar ook.
Mijn gevoel zeg dat ik geen eisprong heb, geen idee waarom.
Maar ik mag blijkbaar niet naar mijn gevoel luisteren
Gelukkig is de mijne dat ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Mijn dokter is vrouwelijk, dus dat zal mij waarschijnlijk niet gebeuren.
Ja he! Ik vind het stiekum ook wel erg leuk...quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:19 schreef Cantare het volgende:
Oh, vergat ik nog te zeggen: Basboussa, wat leuk dat jullie voor een tweede gaan!
Done.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Wil een mod mij uit de openingspost halen alsjeblieft? Thanx
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:23 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ja he! Ik vind het stiekum ook wel erg leuk...En gezellig...
Jammer dat je weggaat trouwens mijsjekan me het goed voorstellen, zoals ik al zei in het andere topic, maar ik vind het heel egoistisch wel jammer
Je bent zo'n fijne aanvulling hier!
Veel succes en ik hoop zo dat het bij jou ook snel een keertje 'raak' is.
Charmed Angel, tja.... Jammer dat je je er niet overheen kan zetten. Veel succes anyway!
mijne is overigens wel een man... ms moet het juist wel een vrouw zijn...quote:
Gelukkig maar.quote:
Ik denk dat het gewoon overkwam op een aantal mensen (ja, ook op mij) dat je je eigenlijk niet zou generen om erover te liegen tegen een ha (ik had het althans ook zo geïnterpreteerd). Dit in combinatie met jouw post dat je ervan uitging dat 7 maand proberen het gemiddelde was, terwijl dat eigenlijk een jaar is. Neem die twee posts samen en veel mensen zouden ervan uitgaan dat je nu naar de ha ging stappen en ging doen alsof je al een jaar aan het proberen was.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog nooit gezegd dat ik na 7 maanden naar de ha wilde. Ik gaf het alleen maar aan! Hoe kan er ha dat nou weten?
Je hebt mijn zweverige beentjes nog wel eens netjes terug op aarde weten te zetten, zelfsquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Maar het is toch ook heel logisch dat de meiden van 'daar' zich 'hier' niet meer thuisvoelen? Jullie zijn 20 stappen verder... dat heeft toch ook, los van het einddoel, zeer weinig raakvlakken toch nog?
Ik snap best dat je je aan sommige dingen stoort.
Hell, ik ben zelf ook eens deze discussie in gedoken een paar maanden terug, met de meiden die hier toen zaten, maar ik vind de manier waarop dit nu gaat eig. niet echt kosher. Zeker niet dat hullie-zullie gebeuren met het andere topic, uitlaatklep of niet...
Mag ik dit een beetje gemeen vinden. Kom op zeg! Ik heb mijn excuses aangeboden en jij gaat even verder. Ik ben ook wel een tijdje bezig geweest voordat ik zwanger was, maar daar had ik me ook op ingesteld. Wist ik veel!quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
Die post van Babboussa ging me gewoon te ver, ik had ook het idee dat ze ons allemaal bedoelde. Ja en sorry dat ik daar wat van zegt dan. Wees blij dat iemand tegen woord durf te geven. Moet ik haar dan ons laten vals beschuldigen?? Kom op nou zeg, ik heb niet maar gaar geknikkerd. En zij heeft makkelijk praten, ze heeft er al 1!!! Ik denk niet dat ze zo had gereageerd als het niet zo snel gelukt was.
Mijn dokter weet dat ik in sep gestopt ben met de pil, staat in de pcquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon overkwam op een aantal mensen (ja, ook op mij) dat je je eigenlijk niet zou generen om erover te liegen tegen een ha (ik had het althans ook zo geïnterpreteerd). Dit in combinatie met jouw post dat je ervan uitging dat 7 maand proberen het gemiddelde was, terwijl dat eigenlijk een jaar is. Neem die twee posts samen en veel mensen zouden ervan uitgaan dat je nu naar de ha ging stappen en ging doen alsof je al een jaar aan het proberen was.
En zoals mijsje aangeeft zijn er al zo'n lange wachtlijsten bij veel dokters en in ziekenhuizen en die zouden alleen maar langer worden als er opeens ook mensen gaan zeggen dat ze al een jaar bezig zijn terwijl dat niet het geval was.
Maar als je de posts terugleest, moet je toch toegeven dat het helemaal anders zou geïnterpreteerd kunnen worden? En dat zoiets dus tot bepaalde frustraties kan leiden?quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn dokter weet dat ik in sep gestopt ben met de pil, staat in de pc
Maar wij weten niet dat jou dokter weet wanneer je gestopt bent...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn dokter weet dat ik in sep gestopt ben met de pil, staat in de pc
Ik wilde me helemaal niet met de discussie bemoeien, maar ik wilde wel even hierop reageren, omdat ik een dergelijke zin nu al een paar keer gelezen heb hier.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef danic het volgende:
wil ik ook al 10 jaar een kindje en is manlief pas afgelopen zomer bijgedraaid
Ik denk dat sommige gewoon gefrustreerd zijn, omdat ze na een jaar of wat nog niet zwanger zijn. Ja hallo daar kunnen wij toch niks aan doen? Misschien komen wij zelf ook wel in dat zelfde schuitje, maar ja dat weet je niet. Maar om dan gelijk zo aanvallend te reageren? Wij moeten toch zelf weten of we gaan tempen of met ovulatietestjes aan de slag gaan? Als sommigen zo aanvallend reageren, dan reageer ik aanvallend terug en dan ben ik gemeenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef danic het volgende:
Ik hoop dat CA zich nog bedenkt en zich weer bij ons aansluit en dat we dit verder achter ons kunnen laten. Er is nu wel alles gezegd wat er gezegd had moeten worden (en meer)
Op mij niet. Het enige dat ze zegt is 'Ik wil al zo onwijs lang, dan is het toch niet gek dat ik wil dat het zo snel mogelijk raak is'. Daarin zie ik geen enkel vergelijk met wat dan ook. Ik zie alleen een heel logisch gevoel. Zo voelde ik dat ook en zo voelden vele anderen zich ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wilde me helemaal niet met de discussie bemoeien, maar ik wilde wel even hierop reageren, omdat ik een dergelijke zin nu al een paar keer gelezen heb hier.
Het is natuurlijk heel jammer als je partner en jij (niet persoonlijk, maar algemeen bedoeld) heel lang niet op dezelfde lijn zitten en het dus heel lang duurt voor jullie zo ver zijn en er daadwerkelijk kans is op een kindje.
Ik vind het alleen zo vreemd klinken, dat "maar....". Ja je hebt lang moeten wachten op het kunnen proberen zwanger te worden, maar dat is toch heel iets anders dan al jaren proberen zwanger te worden waarbij het niet lukt. Sterker nog, het kan zomaar na elkaar bestaan.
Ik vind dat iedereen het op de eigen manier moet doen, met of zonder testjes en temperaturen enzo, hoewel ik ook wel vind dat er erg snel naar gegrepen wordt. Ik vind het alleen niet erg prettig als 10 jaar moeten wachten omdat de partner nog niet wil, min of meer wordt vergeleken met lang moeten wachten tot je zwanger wordt omdat het niet lukt. En zo komen dergelijke zinnetjes wel op mij over.
Ik zag je naam gisteren idd al staan! Leuk joh!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:36 schreef Koningin het volgende:
Jemig, zullen we hiermee kappen?
Wat iedereen heftig kan reageren na 1 post?
Als je daar zo op reageert voel je je dus ook aangesproken denk ik dan.
Het is en blijft een forum waarop iedereen zijn mening kan geven...
Maar goed ieder zijn ding. Wij laten het over ons heen komen, geen testjes e.d. Dat komt ook door de ervaring van vorige keer, toen was het de 2e ronde raak.
iedereen die start wil toch zo snel mogelijk zwanger wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op mij niet. Het enige dat ze zegt is 'Ik wil al zo onwijs lang, dan is het toch niet gek dat ik wil dat het zo snel mogelijk raak is'. Daarin zie ik geen enkel vergelijk met wat dan ook. Ik zie alleen een heel logisch gevoel. Zo voelde ik dat ook en zo voelden vele anderen zich ook.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige gewoon gefrustreerd zijn, omdat ze na een jaar of wat nog niet zwanger zijn. Ja hallo daar kunnen wij toch niks aan doen? Misschien komen wij zelf ook wel in dat zelfde schuitje, maar ja dat weet je niet. Maar om dan gelijk zo aanvallend te reageren? Wij moeten toch zelf weten of we gaan tempen of met ovulatietestjes aan de slag gaan? Als sommigen zo aanvallend reageren, dan reageer ik aanvallend terug en dan ben ik gemeen![]()
En met dat ziekenhuis bedoelde ik dus echt niet zo. Maar goed sommigen van die gefrustreerde dames lezen het dus wel zo. Tja daar kan ik niets aan doen.
Dus ik weet nog niet of ik wel terugkom. Bedankt voor de lieve pm-tjesBen dus niet de enige die er zo over denkt.
Ik ga denk ik maar niet in het andere topic lezen, want dat zal niet goed zijn voor mijDan word ik nog kwader!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
iedereen die start wil toch zo snel mogelijk zwanger wordenanders is beginnen met proberen niet erg logisch.
ik zeg in mijn post toch ook dat iedereen het moet doen zoals men wil. en is ook logisch en niet erg dat men zsm zwanger Wíl zijn. maar de realiteit niet volledig uit het oog verliezen is ook wel handig. ook met testjes en tempen enzo, kan het zomaar nog steeds 8-12 maanden duren. het is geen garantie op snel succes. en het gebruik ervan maakt niet dat als je met 6 maanden nog niet zwanger bent, je AL 6 maanden zwanger bent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]En dat is toch ook helemaal niet erg? En dan mag je hier toch zo teleurgesteld zijn als je wilt?
Daar werd nl. ook commentaar op geleverd.
Eens. Maar toch snap ik het ongeduld. En ik snap ook de 'al'.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik zeg in mijn post toch ook dat iedereen het moet doen zoals men wil. en is ook logisch en niet erg dat men zsm zwanger Wíl zijn. maar de realiteit niet volledig uit het oog verliezen is ook wel handig. ook met testjes en tempen enzo, kan het zomaar nog steeds 8-12 maanden duren. het is geen garantie op snel succes. en het gebruik ervan maakt niet dat als je met 6 maanden nog niet zwanger bent, je AL 6 maanden zwanger bent.
En teleurgesteld zijn mag natuurlijk, want iedere keer dat hetniet lukt, is natuurlijk een teleurstelling. Maar het maakt dus niet uit of je AL 10 jaar eigenlijk zou willen, want de echte teleurstelling van het ognesteld worden, de komt pas als je ook dacht een echte kans te hebben om zwanger te worden
CA, even los van inhoud en de hele discussie, je zou er ook voor kunnen kiezen om geen trap na te geven. Roep niet zo hard dat je het niet leuk vindt dat mensen je gemeen vinden om vervolgens zo'n tekst te plaatsen.quote:Ik ga denk ik maar niet in het andere topic lezen, want dat zal niet goed zijn voor mij Dan word ik nog kwader!
Of zeggen dat de mensen die hier al langer posten gefrusteerd zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef mefke79 het volgende:
[..]
CA, even los van inhoud en de hele discussie, je zou er ook voor kunnen kiezen om geen trap na te geven. Roep niet zo hard dat je het niet leuk vindt dat mensen je gemeen vinden om vervolgens zo'n tekst te plaatsen.
Waarom zou ik niet gemeen mogen doen, terwijl IK belachelijk wordt gemaakt in het andere topicquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef mefke79 het volgende:
[..]
CA, even los van inhoud en de hele discussie, je zou er ook voor kunnen kiezen om geen trap na te geven. Roep niet zo hard dat je het niet leuk vindt dat mensen je gemeen vinden om vervolgens zo'n tekst te plaatsen.
Dan lees jij niet goed. Mensen die langer bezig zijn met zwanger raken, vind ik soms wat gefrustreerd overkomen ja. We hoeven maar 1 ding te zeggen, maakt niet uit wat, is wel vaker voorgekomen (niet bij mij) en dan krijg je al zo nare reactie van ze.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Of zeggen dat de mensen die hier al langer posten gefrusteerd zijn
*wegsluipt
Dat is altijd de makkelijkste weg hè...zij doen dit, dan doe ik dat lekker terug.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet gemeen mogen doen, terwijl IK belachelijk wordt gemaakt in het andere topic
Jullie zijn met meerdere tegen 1 persoon. Dus waarom zou IK dan in mijn eentje geen opmerkingen terug mogen maken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:30 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dat is altijd de makkelijkste weg hè...zij doen dit, dan doe ik dat lekker terug.
Ik denk dat er op een andere manier mee omgegaan kan worden.
Maargoed, verder wil ik me helemaal niet in de discussie mengen.
Stop toch met dit topic, tenzij er weer wat over mij gelult wordtquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef danic het volgende:
CA, misschien moet je hier maar niet meer op ingaan.
Ik ken je en weet hoe je dingen bedoeld, maar als ik het hier zo lees kan ik me ook voorstellen dat mensen zich nu heen en weer beledigd voelen. Jij door hen ook, maar zo komen we niet verder.
laten we er maar over ophouden. Iedereen pakt nu eenmaal het zwanger proberen te worden op een andere manier aan en ik vind dat ieder dat voor zich mag bepalen. Laten we elkaar daar niet in ver/beoordelen.
En zo is het verdomme wel effe genoeg!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet gemeen mogen doen, terwijl IK belachelijk wordt gemaakt in het andere topic
Want ik weet zeker dat ik die domme persoon ben hoor, die ze daar bedoelen, dus dat is de reden dat ik daar niet ga lezen, anders word ik nog kwader jah!
Als ze het niet zo bedoeld had, waarom komt ze dan uberhaupt hier reageren? Waarom geeft ze ons dan even allemaal een steek onder water.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef flugeltje het volgende:
C_A hoe vaak moet Barboussa nog zeggen wat ze bedoeld heeft en hoe vaak moet ze haar excuus nog aanbieden voor het feit dat het niet zo hevig bedoeld was als het overkwam?
Jij bent degene die nu door blijft gaan, zelfs door moedwillig te gaan kwetsen...
Als je dat zelf niet in kunt en/of wilt zien is het triest met je gesteld. Ik wens je alle goeds toe meid...
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
* GWS piept: zijn we nu eindelijk klaar met dat gekibbel? Alles is inmiddels wel gezegd dacht ik...Vrede op aarde enzo...
Ten eerste..jullie?? Waar heb jij mij dingen over jou zien typen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn met meerdere tegen 1 persoon. Dus waarom zou IK dan in mijn eentje geen opmerkingen terug mogen maken?
Ik viel alleen over de post van Barbousa ofzo iets.
Danke!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zag je naam gisteren idd al staan! Leuk joh!
Daarbij is het meervoud, dus dat is geen reden om je in je eentje verontwaardigd te gaan zitten zijn en vervolgens anderen gefrustreerd te noemen, dat is niet alleen onbeschoft maar dan vergeet je kennelijk ook hoe gefrustreerd je eigen posts er soms uitzien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
IK en ja dat geef IK toe, IK heb daarop gezegd dat hier momenteel wat mensen zitten die niet altijd even slim zijn en domme opmerkingen kunnen maken. Dat is een opmerking uit troost geweest.
Ja, dat is echt een reden om naar anderen uit te halen, een of andere kutnewbie noemt je respectloos en vervolgens ga je naar zitten doen tegen mensen die hier al maanden/jaren zitten.... fijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
Het boeit me niet hoe jij over me denkt flugeltje, ik schaam me niet! Die Barbousa moest zich schamen, zij is hier mee begonnen. Ze noemde ons respectloos. En waarom??? Omdat we tempen, omdat we de verkeerde vragen stellen, en omdat we ovulatietestjes gebruiken, en dat allemaal zo vroeg!
Overigens kwam er na dat excuus nog weer een opmerking over de prijs van ovutesten en werd het "geldverspilling" genoemd, dat klinkt wederom als een waardeoordeel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef flugeltje het volgende:
C_A hoe vaak moet Barboussa nog zeggen wat ze bedoeld heeft en hoe vaak moet ze haar excuus nog aanbieden voor het feit dat het niet zo hevig bedoeld was als het overkwam?
Mijn idee en nu ga ik ff lekker mijn eigen ding doen, tot latersquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Leven en laten leven enzo.... tis nu wel klaar toch.
Over naar de orde van de dag, anders word dit echt een eindeloze discussie.![]()
over waardeoordeel gesproken. en ook lekker gastvrij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Soneal het volgende:
[..]
Daarbij is het meervoud, dus dat is geen reden om je in je eentje verontwaardigd te gaan zitten zijn en vervolgens anderen gefrustreerd te noemen, dat is niet alleen onbeschoft maar dan vergeet je kennelijk ook hoe gefrustreerd je eigen posts er soms uitzien.
[..]
Ja, dat is echt een reden om naar anderen uit te halen, een of andere kutnewbie noemt je respectloos en vervolgens ga je naar zitten doen tegen mensen die hier al maanden/jaren zitten.... fijn
[..]
Overigens kwam er na dat excuus nog weer een opmerking over de prijs van ovutesten en werd het "geldverspilling" genoemd, dat klinkt wederom als een waardeoordeel.
Na een excuus over je foute woordkeuze zou je toch denken dat je dan geen reden meer hebt om daar nog een keer over te sneren...
Als iedereen over een post gevallen is waarin jij het gebruik van ovutesten overdreven vindt, jij vervolgens excuses aanbiedt maar daarna nog een keer gaat zitten piepen over de prijs van ovutesten, dan heb ik niet het idee dat je het idd niet allemaal zo bedoelde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
over waardeoordeel gesproken. en ook lekker gastvrij.
bovendien mag een ander het toch duur en geldverspilling vinden? als c_a mahg zeggen wat ze vindt, mag een ander dat tich net zo goed?
Barboussa heeft zich nou ook niet echt als een goede gast gedragen door bij binnenkomst gelijk de gastvrouwen te beledigen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef miss_sly het volgende:
en ook lekker gastvrij.
Nope, kan niet meer.... kan de TS alleen de eerste 48 uur, mits een mod er niet aangezeten heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:38 schreef danic het volgende:
Soneal jij kunt toch de nod-tjes veranderen op de OP?
Zou je de mijne naar 25 maart willen zetten? thanx
Yep, laten we maar snel dit topic volposten en een nieuw, liefdevol en vreedzaam topic starten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij probeert iedereen hier inmiddels zo'n beetje hetzelfde te zeggen..
1) Iedereen doet het op z'n eigen manier, met of zonder hulpmiddelen... Daar kun je iets van vinden, maar het is iets wat ieder voor zich moet weten.
2) Het kan kwetsend zijn voor mensen die al langer proberen zwanger te worden/blijven als iemand er wat achteloos mee om lijkt te gaan en/of na 1/2/3 maanden al begint te wanhopen...
3) Doelbewust kwetsen is een nogo...
Kunnen we het daar over eensch zijn en de discussie dan maar laten rusten? We zitten nu in een kringetje en volgens mij is dat helemaal niet goed voor de bloeddruk
Ow wacht, ik vergeet de 4de
4) Neuken is hoe dan ook gewoon zwaar okay, op commando of niet....
Ik wil alleen reageren op 4quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij probeert iedereen hier inmiddels zo'n beetje hetzelfde te zeggen..
1) Iedereen doet het op z'n eigen manier, met of zonder hulpmiddelen... Daar kun je iets van vinden, maar het is iets wat ieder voor zich moet weten.
2) Het kan kwetsend zijn voor mensen die al langer proberen zwanger te worden/blijven als iemand er wat achteloos mee om lijkt te gaan en/of na 1/2/3 maanden al begint te wanhopen...
3) Doelbewust kwetsen is een nogo...
Kunnen we het daar over eensch zijn en de discussie dan maar laten rusten? We zitten nu in een kringetje en volgens mij is dat helemaal niet goed voor de bloeddruk
Ow wacht, ik vergeet de 4de
4) Neuken is hoe dan ook gewoon zwaar okay, op commando of niet....
Ja, met bloemen enzo.... en hartjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:50 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Yep, laten we maar snel dit topic volposten en een nieuw, liefdevol en vreedzaam topic starten.
Mooi, zijn we daar uit, gaan we vanaf het volgende topic niet meer zeiken, zeuren en weet ik veel, gewoon peace en flowers!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik had niet persoonlijke aanvallen moeten doen.
(maar ook andersom was het niet leuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |