Voor zover ik weet ben jij de eerste man die in dit topic postquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:43 schreef grizzlybear het volgende:
Dank je!
Is dat zo vreemd dan? Ik denk dat ik er zeker zoveel mee bezig ben als mijn vrouw. We willen ook echt heel graag samen een kindje, dan moet je er toch ook samen aan werken?
Als ik dit al niet zou doen, hoe moet dat dan straks als de kleine er eenmaal is?
Uiteraard wil je zo snel mogelijk zwanger zijn (en blijven), en je hebt inderdaad nog tijd genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben jij de eerste man die in dit topic postVind ik leuk!
Welkom!
Maar wel erg klote van de miskraam.
[...]
Heb je die ook op de Iphone?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef grizzlybear het volgende:
Ik zelf houdt trouwens wel precies bij wat we wanneer moeten doen. Ik heb zelfs een applicatie op mijn telefoon die dat precies in de gaten houdt. (Ja ik ben een echte nerd...) Voor iedereen met (een man/vriend met) een Android telefoon, MyDays is echt ideaal.
Wij zeggen wel gewoon tegen elkaar dat het vanavond weer "moet", we houden er dan ook rekening mee (zo vroeg mogelijk thuis proberen te zijn en op tijd naar boven)
Je zou FemCal lite kunnen proberen, maar ik heb zelf geen iPhone, dus ik weet niet of deze net zo goed is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je die ook op de Iphone?
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je die ook op de Iphone?
Niet met een abbo!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen jammer dat die Iphone zo duur is...
als je een beetje eerlijk blijft zeg je dat er gewoon bij... het is echt geen lolletje om naar de dokter te moeten omdat het niet lukt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe weet een huisarts dat je nog maar 7 maanden bezig ben
Je kan toch gewoon zeggen dat je al meer dan een jaar bezig ben
En dan allemaal vervelende onderzoeken ondergaan die helemaal niet nodig zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe weet een huisarts dat je nog maar 7 maanden bezig ben
Je kan toch gewoon zeggen dat je al meer dan een jaar bezig ben
Nu heb je mijn man wéér een goede reden gegeven om een iPhone aan te schaffen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen jammer dat die Iphone zo duur is...
Ik doe niet aan abo's, ik sms alleen en bel alleen bij hoge uitzondering. Ik denk dat ik hooguit 10 euro per twee maanden uitgeef ofzo, dus een abo is voor mij 600% duurder dan wat ik nu heb.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet met een abbo!
Ik heb 100 euro betaald, en ik heb een abbo met internet voor 30 euro per maand
Jij kan toch ook een iPhone aanschaffen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Nu heb je mijn man wéér een goede reden gegeven om een iPhone aan te schaffen.
En dat kan niet want dan word ik jaloers.
Ik bel ook maar voor een tientje per 2 maanden, dus vind het zo'n onzin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Jij kan toch ook een iPhone aanschaffen?
heerlijk die foon iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt verlsaafd aan mijn Iphone, ik wil NOOIT wat anders mee!
Je kan er alles mee! Ik fok nu dus ook op mijn Iphone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |