abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78426719
CA, Basboussa zit in het buitenland en leeft dus letterlijk in een andere tijdzone. Die slaapt nu dus nog als het goed is.

Koningin, succes! Lijkt me spannend zo voor de tweede gaan.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:43:08 #277
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78426902
Basboussa zit in Canada, geloof ik, dus afhankelijk van waar ze zit is het daar 6 tot 9 uur(of misschien zelfs wel 10 uur?) eerder.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78428256
Nou ik wil het toch ff kwijt, ben maar wat blij dat er hulpmiddeltjes bestaan om je eigen cyclus wat meer door te krijgen, handig juist toch? Kijk als je de tijd en ruimte heb in je leven/werk nou prima, maar als je dat nou niet hebt, kan zo'n handigheidje je misschien nou net even die tijd en ruimte en voor rust en ontspanning wel geven, iedereen blij toch Voorkomt ook nog eens een hoop stress in mijn beleving en iedereen weet dat stress niet goed is voor een mens.
(En wat een hoop reply's waren er geplaatst ! )

en nee dit is niet kwetsend of irriterend bedoeld, ben juist gewoon keiblij ermee!
pi_78428384
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
IK en ja dat geef IK toe, IK heb daarop gezegd dat hier momenteel wat mensen zitten die niet altijd even slim zijn en domme opmerkingen kunnen maken. Dat is een opmerking uit troost geweest.
Daarbij is het meervoud, dus dat is geen reden om je in je eentje verontwaardigd te gaan zitten zijn en vervolgens anderen gefrustreerd te noemen, dat is niet alleen onbeschoft maar dan vergeet je kennelijk ook hoe gefrustreerd je eigen posts er soms uitzien.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
Het boeit me niet hoe jij over me denkt flugeltje, ik schaam me niet! Die Barbousa moest zich schamen, zij is hier mee begonnen. Ze noemde ons respectloos. En waarom??? Omdat we tempen, omdat we de verkeerde vragen stellen, en omdat we ovulatietestjes gebruiken, en dat allemaal zo vroeg!
Ja, dat is echt een reden om naar anderen uit te halen, een of andere kutnewbie noemt je respectloos en vervolgens ga je naar zitten doen tegen mensen die hier al maanden/jaren zitten.... fijn
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef flugeltje het volgende:
C_A hoe vaak moet Barboussa nog zeggen wat ze bedoeld heeft en hoe vaak moet ze haar excuus nog aanbieden voor het feit dat het niet zo hevig bedoeld was als het overkwam?
Overigens kwam er na dat excuus nog weer een opmerking over de prijs van ovutesten en werd het "geldverspilling" genoemd, dat klinkt wederom als een waardeoordeel.
Na een excuus over je foute woordkeuze zou je toch denken dat je dan geen reden meer hebt om daar nog een keer over te sneren...
pi_78428392
Leven en laten leven enzo.... tis nu wel klaar toch.
Over naar de orde van de dag, anders word dit echt een eindeloze discussie.
pi_78428497
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Leven en laten leven enzo.... tis nu wel klaar toch.
Over naar de orde van de dag, anders word dit echt een eindeloze discussie.
Mijn idee en nu ga ik ff lekker mijn eigen ding doen, tot laters
pi_78428540
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Soneal het volgende:

[..]

Daarbij is het meervoud, dus dat is geen reden om je in je eentje verontwaardigd te gaan zitten zijn en vervolgens anderen gefrustreerd te noemen, dat is niet alleen onbeschoft maar dan vergeet je kennelijk ook hoe gefrustreerd je eigen posts er soms uitzien.
[..]

Ja, dat is echt een reden om naar anderen uit te halen, een of andere kutnewbie noemt je respectloos en vervolgens ga je naar zitten doen tegen mensen die hier al maanden/jaren zitten.... fijn
[..]

Overigens kwam er na dat excuus nog weer een opmerking over de prijs van ovutesten en werd het "geldverspilling" genoemd, dat klinkt wederom als een waardeoordeel.
Na een excuus over je foute woordkeuze zou je toch denken dat je dan geen reden meer hebt om daar nog een keer over te sneren...
over waardeoordeel gesproken. en ook lekker gastvrij.

bovendien mag een ander het toch duur en geldverspilling vinden? als c_a mahg zeggen wat ze vindt, mag een ander dat tich net zo goed?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78428925
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
over waardeoordeel gesproken. en ook lekker gastvrij.

bovendien mag een ander het toch duur en geldverspilling vinden? als c_a mahg zeggen wat ze vindt, mag een ander dat tich net zo goed?
Als iedereen over een post gevallen is waarin jij het gebruik van ovutesten overdreven vindt, jij vervolgens excuses aanbiedt maar daarna nog een keer gaat zitten piepen over de prijs van ovutesten, dan heb ik niet het idee dat je het idd niet allemaal zo bedoelde.

En natuurlijk mag iedereen het duur en geldverspilling vinden, maar net na het "respectloos" noemen lijkt me dat niet echt je doorslaggevende argument meer.
En nee, ik ben het er absoluut niet mee eens dat CA maar zegt wat ze wil, ik vind het grof en onnodig wat ze gepost heeft.

Oh.... je viel over "kutnewbie" sorry... ik dacht dat we hier op FOK! waren, waar "kutnewbie" al jaren een redelijk standaard term is. Maar goed, misschien dat "garpje" ook gezien wordt als een spelfout
pi_78429091
Soneal jij kunt toch de nod-tjes veranderen op de OP?
Zou je de mijne naar 25 maart willen zetten? thanx
pi_78429308
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef miss_sly het volgende:
en ook lekker gastvrij.
Barboussa heeft zich nou ook niet echt als een goede gast gedragen door bij binnenkomst gelijk de gastvrouwen te beledigen.
pi_78429313
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:38 schreef danic het volgende:
Soneal jij kunt toch de nod-tjes veranderen op de OP?
Zou je de mijne naar 25 maart willen zetten? thanx
Nope, kan niet meer.... kan de TS alleen de eerste 48 uur, mits een mod er niet aangezeten heeft.
Sorry

Dit topic zit toch zo vol, de TS van het volgende topic kan natuurlijk wel zorgen dat het er goed komt te staan
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:46:33 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78429393
Volgens mij probeert iedereen hier inmiddels zo'n beetje hetzelfde te zeggen..

1) Iedereen doet het op z'n eigen manier, met of zonder hulpmiddelen... Daar kun je iets van vinden, maar het is iets wat ieder voor zich moet weten.
2) Het kan kwetsend zijn voor mensen die al langer proberen zwanger te worden/blijven als iemand er wat achteloos mee om lijkt te gaan en/of na 1/2/3 maanden al begint te wanhopen...
3) Doelbewust kwetsen is een nogo...

Kunnen we het daar over eensch zijn en de discussie dan maar laten rusten? We zitten nu in een kringetje en volgens mij is dat helemaal niet goed voor de bloeddruk

Ow wacht, ik vergeet de 4de

4) Neuken is hoe dan ook gewoon zwaar okay, op commando of niet....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78429449
# 4

En de rest is ook
pi_78429540
oké, dan wacht ik dat ff af.
pi_78429585
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef flugeltje het volgende:

1) Iedereen doet het op z'n eigen manier, met of zonder hulpmiddelen... Daar kun je iets van vinden, maar het is iets wat ieder voor zich moet weten.
2) Het kan kwetsend zijn voor mensen die al langer proberen zwanger te worden/blijven als iemand er wat achteloos mee om lijkt te gaan en/of na 1/2/3 maanden al begint te wanhopen...

Kunnen we het daar over eensch zijn en de discussie dan maar laten rusten? We zitten nu in een kringetje en volgens mij is dat helemaal niet goed voor de bloeddruk

Yep, laten we maar snel dit topic volposten en een nieuw, liefdevol en vreedzaam topic starten.
pi_78429763
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef flugeltje het volgende:

Ik wil alleen reageren op 4
pi_78429868
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:50 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Yep, laten we maar snel dit topic volposten en een nieuw, liefdevol en vreedzaam topic starten.
Ja, met bloemen enzo.... en hartjes
Oeh, jij en ik zitten sowieso goed met onze avatars
  donderdag 25 februari 2010 @ 11:58:24 #293
12913 GreatWhiteSilence
pi_78429931
Afteltopic van maken?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78430002
Ok ik had niet persoonlijke aanvallen moeten doen.
(maar ook andersom was het niet leuk)

pi_78430004
graag!!!
nog 5...

ik had ook veel minder fel moeten doen.
ik vind nog steeds dat iedereen z'n mening moest kunnen uiten, maar inderdaad, die felheid eruit...
pi_78430016
Ja, ouderwets volbaggeren
pi_78430052
hoe weet je dan nog 6?
pi_78430066
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik had niet persoonlijke aanvallen moeten doen.
(maar ook andersom was het niet leuk)

Mooi, zijn we daar uit, gaan we vanaf het volgende topic niet meer zeiken, zeuren en weet ik veel, gewoon peace en flowers!

donderdag 25 februari 2010 @ 12:01:21 #299
12913 GreatWhiteSilence
pi_78430077
Alsof er niet genoeg gebaggerd is de afgelopen halve dag en nacht...
pi_78430082
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
hoe weet je dan nog 6?
Telling van het aantal posts rechtsboven?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')