Daarbij is het meervoud, dus dat is geen reden om je in je eentje verontwaardigd te gaan zitten zijn en vervolgens anderen gefrustreerd te noemen, dat is niet alleen onbeschoft maar dan vergeet je kennelijk ook hoe gefrustreerd je eigen posts er soms uitzien.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:52 schreef flugeltje het volgende:
IK en ja dat geef IK toe, IK heb daarop gezegd dat hier momenteel wat mensen zitten die niet altijd even slim zijn en domme opmerkingen kunnen maken. Dat is een opmerking uit troost geweest.
Ja, dat is echt een reden om naar anderen uit te halen, een of andere kutnewbie noemt je respectloos en vervolgens ga je naar zitten doen tegen mensen die hier al maanden/jaren zitten.... fijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
Het boeit me niet hoe jij over me denkt flugeltje, ik schaam me niet! Die Barbousa moest zich schamen, zij is hier mee begonnen. Ze noemde ons respectloos. En waarom??? Omdat we tempen, omdat we de verkeerde vragen stellen, en omdat we ovulatietestjes gebruiken, en dat allemaal zo vroeg!
Overigens kwam er na dat excuus nog weer een opmerking over de prijs van ovutesten en werd het "geldverspilling" genoemd, dat klinkt wederom als een waardeoordeel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef flugeltje het volgende:
C_A hoe vaak moet Barboussa nog zeggen wat ze bedoeld heeft en hoe vaak moet ze haar excuus nog aanbieden voor het feit dat het niet zo hevig bedoeld was als het overkwam?
Mijn idee en nu ga ik ff lekker mijn eigen ding doen, tot latersquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Leven en laten leven enzo.... tis nu wel klaar toch.
Over naar de orde van de dag, anders word dit echt een eindeloze discussie.![]()
over waardeoordeel gesproken. en ook lekker gastvrij.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:21 schreef Soneal het volgende:
[..]
Daarbij is het meervoud, dus dat is geen reden om je in je eentje verontwaardigd te gaan zitten zijn en vervolgens anderen gefrustreerd te noemen, dat is niet alleen onbeschoft maar dan vergeet je kennelijk ook hoe gefrustreerd je eigen posts er soms uitzien.
[..]
Ja, dat is echt een reden om naar anderen uit te halen, een of andere kutnewbie noemt je respectloos en vervolgens ga je naar zitten doen tegen mensen die hier al maanden/jaren zitten.... fijn
[..]
Overigens kwam er na dat excuus nog weer een opmerking over de prijs van ovutesten en werd het "geldverspilling" genoemd, dat klinkt wederom als een waardeoordeel.
Na een excuus over je foute woordkeuze zou je toch denken dat je dan geen reden meer hebt om daar nog een keer over te sneren...
Als iedereen over een post gevallen is waarin jij het gebruik van ovutesten overdreven vindt, jij vervolgens excuses aanbiedt maar daarna nog een keer gaat zitten piepen over de prijs van ovutesten, dan heb ik niet het idee dat je het idd niet allemaal zo bedoelde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
over waardeoordeel gesproken. en ook lekker gastvrij.
bovendien mag een ander het toch duur en geldverspilling vinden? als c_a mahg zeggen wat ze vindt, mag een ander dat tich net zo goed?
Barboussa heeft zich nou ook niet echt als een goede gast gedragen door bij binnenkomst gelijk de gastvrouwen te beledigen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:25 schreef miss_sly het volgende:
en ook lekker gastvrij.
Nope, kan niet meer.... kan de TS alleen de eerste 48 uur, mits een mod er niet aangezeten heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:38 schreef danic het volgende:
Soneal jij kunt toch de nod-tjes veranderen op de OP?
Zou je de mijne naar 25 maart willen zetten? thanx
Yep, laten we maar snel dit topic volposten en een nieuw, liefdevol en vreedzaam topic starten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij probeert iedereen hier inmiddels zo'n beetje hetzelfde te zeggen..
1) Iedereen doet het op z'n eigen manier, met of zonder hulpmiddelen... Daar kun je iets van vinden, maar het is iets wat ieder voor zich moet weten.
2) Het kan kwetsend zijn voor mensen die al langer proberen zwanger te worden/blijven als iemand er wat achteloos mee om lijkt te gaan en/of na 1/2/3 maanden al begint te wanhopen...
3) Doelbewust kwetsen is een nogo...
Kunnen we het daar over eensch zijn en de discussie dan maar laten rusten? We zitten nu in een kringetje en volgens mij is dat helemaal niet goed voor de bloeddruk
Ow wacht, ik vergeet de 4de
4) Neuken is hoe dan ook gewoon zwaar okay, op commando of niet....
Ik wil alleen reageren op 4quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:46 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij probeert iedereen hier inmiddels zo'n beetje hetzelfde te zeggen..
1) Iedereen doet het op z'n eigen manier, met of zonder hulpmiddelen... Daar kun je iets van vinden, maar het is iets wat ieder voor zich moet weten.
2) Het kan kwetsend zijn voor mensen die al langer proberen zwanger te worden/blijven als iemand er wat achteloos mee om lijkt te gaan en/of na 1/2/3 maanden al begint te wanhopen...
3) Doelbewust kwetsen is een nogo...
Kunnen we het daar over eensch zijn en de discussie dan maar laten rusten? We zitten nu in een kringetje en volgens mij is dat helemaal niet goed voor de bloeddruk
Ow wacht, ik vergeet de 4de
4) Neuken is hoe dan ook gewoon zwaar okay, op commando of niet....
Ja, met bloemen enzo.... en hartjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:50 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Yep, laten we maar snel dit topic volposten en een nieuw, liefdevol en vreedzaam topic starten.
Mooi, zijn we daar uit, gaan we vanaf het volgende topic niet meer zeiken, zeuren en weet ik veel, gewoon peace en flowers!quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik had niet persoonlijke aanvallen moeten doen.
(maar ook andersom was het niet leuk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |