abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78225847
Je kan er pas echt wat mee als je het elke dag op dezelfde tijd doet voordat je opstaat. En dan liefst ook nog eens op ongeveer dezelfde tijd naar bed bent gegaan en niet naar de wc geweest.
Maar over het algemeen kun je van deze 2 temperaturen wel stellen dat ze redelijk hog zijn. En een hoge temperatuur houdt in dat je eisprong is geweest. Dat is het enige wat je ermee kunt zeggen.
Nu is het wel zo dat zwangeren vaak een nóg wat hogere temperatuur hebben, maar om dat te weten moet je gewoon meerdere cyclussen getemperatuurd hebben. Zwanger of niet kun je aan de hand van deze temperaturen dus echt niet zeggen.
Wat je wel zou kunnen doen is vanaf nu steeds tempen.. als je dan op en na je NOD nog steeds ee hoge temp hebt dan bestaat de kans dat je zwanger bent... de temp gaat namelijk net voor je menstruatie weer naar beneden.
pi_78230038
oké, dus je temperatuur blijft hoog tot je menstruatie? Dat wist ik niet. Ben benieuwd!
Iemand nog wat info over die misselijkheid? Misschien mensen met ervaring?
pi_78231018
BE! Jaaa...nu is het bij mij ook zover hoor!
En succes iedereen!
Back in business.
pi_78231091
Shirley, begrijp ik het goed, ben je zwanger???
gefeliciteerd meid!
pi_78234210
Ik temp nu elke dag tussen half 7 en 7 uur. Ik zet er zelfs mijn wekker voor. Tot nu toe elke keer 36,2 of 36,4. Ben benieuwd of hij straks werkelijk omhoog gaat met de eisprong. Die er deze dagen aan zit te komen.
  zaterdag 20 februari 2010 @ 19:40:44 #81
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_78238394
bij ons is de keuze voor snel een 2e vooral gebaseerd op de diagnose reuma voor J. en de vorige keer duurde het ook een jaar en 3 maanden voor ik zwanger was. Als dit nu weer het geval is, zit er toch nog 3 jaar tussen en dat vind ik persoonlijk al vrij lang.
Met mijn leeftijd heeft het weinig te maken. Ben nog een jonge blom van 25

Veel succes Basboussa en Shirley!
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:54:31 #82
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78241154
Net als Sugarsnap ben ik ook nog 'vrij' jong. 27 nu, en heb gewoon niets beters te doen dan kinderen maken...

(Oftewel, ik heb geen baan, of carriere, studie, of andere verplichtingen. Dat zit er niet in voorlopig, helaas. Voor ons is het wel zeker dat we graag een wat groter gezin willen, dus destemeer reden om het gewoon weer te proberen. En kijken waar het schip strand... En dan misschien later wat meer carriere voor mij. Zoiets?)

Danic, ik weet niet van misselijkheid enzo. Volgens mij is dat zo persoonlijk. Ik kan me er niets meer van herinneren, ik 'wist' gewoon dat ik zwanger was. En was ook wel goed misselijk, maar wanneer dat kwam? Volgens mij pas nadat ik overtijd was.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 20 februari 2010 @ 23:03:53 #83
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_78245724
Danic, ik ben nooit misselijk geweest. Ik had wel dat ik tijdens de eerste 12 weken op tijd iets moest eten anders voelde ik me zeer gammel, maar dat kwam pas na een week of zes. Ik had voor mijn posi test geen enkele verschijnsel. Ik zat toen op een ander forum en daar kwam het er op dat je met een ovulatietest ook positief kon testen op zwangerschap. En omdat ik op mijn 'NOD' zat (tussen aanhalingstekens vanwege PCOS en geen medicijnen) heb ik er 1 gedaan en het streepje knalde eraf. Daarna een zwangerschapstest en die was ook posi. Achteraf bleek ik toen 3 en een halve week zwanger te zijn.
Het resultaat daarvan ligt nu heerlijk boven te slapen na een zeer vermoeiende dag.
pi_78258778
Danic: temp blijft hier hoog tot dag van menstruatie. Voorbeeld afgelopen 2 cyclussen:
37.0 36.9 37.0 36.6 en toen ongesteld
afgelopen keer 37.1 37.0 36.7 en ongesteld
Temp zegt helaas ervoor niet zoveel behalve dat eisprong geweest is. Misselijkheid geen ervaring mee, sommige hebben het wel, andere niet. Succes

Hier overburen bij de 2de begonnen toen nr 1 6 maanden was. Beide 40 geworden en wilde graag nog een 2de.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78268536
Klopt, de temperatuur bijft idd hoog, maar toen ik in november zwanger was, was er wel een moment dat de temperatuur nog weer een treetje hoger hoog bleef (klinkt een beetje vaag maar het plaatje is hopeljk meer waard dan deze paar woorden )

Klikbaar

Het is na de innesteling niet meer onder de hoogste temperatuur van voor de innesteling geweest.
pi_78271027
Hoe plaats je zo'n plaatje Soneal?
Want ik wilde wat vragen over mijn grafiekje maar heb geen idee hoe ik die kan laten zien?
pi_78274307
Rechtsklikken op het plaatje (ik heb wel een homepage gemaakt bij FF) en dan bij eigenschappen de url selecteren en kopieren

Ik zal even proberen of het ook lukt bij m'n "gewone" plaatje, maar zo niet dan zegt dat nog niets want misschien kan het omdat ik een homepage heb?

Edit: geprobeerd en het kan idd niet met het plaatje vanaf je chart, want dan is het geen afbeeldingsbestand, dus eerst een homepage aanmaken, daar even de chart(s) inzetten waarvan het geen probleem is dat het openbaar is, en dan de link uit de homepage plukken.
pi_78287840
Danic domme vragen bestaan niet hoor onzin

Geen idee eigenlijk.
Hoop niet voor je dat je het lang hebt want dat is natuurlijk nooit prettig.
pi_78293914
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 15:09 schreef danic het volgende:
oké, dus je temperatuur blijft hoog tot je menstruatie? Dat wist ik niet. Ben benieuwd!
Iemand nog wat info over die misselijkheid? Misschien mensen met ervaring?
Inderdaad blijft je temperatuur hoog tot aan je menstruatie, of omdat je zwanger bent, dat kan natuurlijk ook
Ik werd pas misselijk bij week 6. Volgens mij is er eerder meestal ook nog niet genoeg HCG om misselijk te worden. Maar iedere vrouw is wat dat (en al het andere rondom zwangerschap en cycli) betreft toch weer anders.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 22 februari 2010 @ 10:24:40 #90
258612 nytar
boys boys boys
pi_78294854
Over het temperaturen, ik heb altijd gewoon getemperatuurd wanneer ik wakker werd, het kwam regelmatig voor dat ik een uur voor de wekker al wakker was en als je dan tot "de juiste tijd" wacht klopt je grafiek ook niet meer. Bij mij werkte het dus het beste als ik een beetje kon denken (dus half wakker was) gelijk mn temperatuur te meten.
pi_78295861
Ik ben nooit eerder wakker dan mijn wekker Dus ik temp altijd om half 7/7 uur
  maandag 22 februari 2010 @ 11:00:50 #92
258612 nytar
boys boys boys
pi_78295946
Wat een geluk! Ten tijde van het temperaturen werd ik gerust om 6 uur wakker...
  maandag 22 februari 2010 @ 11:34:15 #93
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78297154
Nou, de dokter wist er verder ook niet wat ze er nu mee aanmoest. Ook daar een negatieve test, dus het zullen wel gewoon 'opstartproblemen' zijn. Ik hoop dat het snel over is.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78297525
Nytar: krijg jij voor jezelf wel een duidelijk overzicht ondanks dat je niet altijd op gelijke tijden temperatuurt?
Want dan is het misschien toch iets voor mij (heb het de afgelopen dagen alleen ff voor de grap uitgeprobeert, dus wie weet)
Heb hier trouwens het idee dat ik gewoon 5 dagen te vroeg ongesteld wordt. Verklaard ook wel waarom ik zo vroeg al 'kwaaltjes' had.
ff afwachten dus....
pi_78299101
quote:
Op maandag 22 februari 2010 11:45 schreef danic het volgende:
Nytar: krijg jij voor jezelf wel een duidelijk overzicht ondanks dat je niet altijd op gelijke tijden temperatuurt?
Want dan is het misschien toch iets voor mij (heb het de afgelopen dagen alleen ff voor de grap uitgeprobeert, dus wie weet)
Heb hier trouwens het idee dat ik gewoon 5 dagen te vroeg ongesteld wordt. Verklaard ook wel waarom ik zo vroeg al 'kwaaltjes' had.
ff afwachten dus....
ook al te vroeg? das wel gek zeg, hebben we dat met een aantal.
Ik ga nog even keihard in de duim stand voor jou wie weet helpt het net genoeg en heb je leuk nieuws over een paar dagen.
pi_78299179
ik hoop het ook
Vorige maand had ik ook al een week van tevoren last van licht bloedverlies en verkleurde afscheiding, dus wellicht is het nu hetzelfde als vorige maand. Het zet nog niet echt door. Maar het bekende gevoel is er, dus ik verwacht helaas geen goed nieuws...
pi_78299224
Vroege vogels allemaal

Ik duim nog even hard dat je gewoon lekker zwanger ben!

Mijn temperatuur is nog steeds laag, geen verhoging, dus nog geen eisprong? Ik voel ook nog geen steken, dus kan wel kloppen. Ik heb wel flink geklust dit weekend, niet voor het moetje, maar FFF.

Komende dagen wel even echt klussen Want als het goed is komt mijn sprongentje eraan
Poging 6, dus hoop dat het lukt deze keer

In november bevallen lijkt me een leuke maand! December zie ik niet zo zitten

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2010 12:38:17 ]
pi_78300298
Ik ga gewoon weer van 28dagen cyclus uit en ga rond de 24ste dan beginnen met die ovulatie strips, spannend
pi_78302429
Er zet bij mij nog niets door, dus blijf alsjeblieft gewoon duimen voor me, hoop dat het helpt.
  maandag 22 februari 2010 @ 14:59:21 #100
258612 nytar
boys boys boys
pi_78304912
@danic: ik heb 2 cyclussen getemperatuurd, de eerste keer op vaste tijd en dat ging van hot naar her, sloeg helemaal nergens op. De 2de cyclus op het moment dat ik wakker werd en daar kwam 2 en een halve week laag uit, toen keurig een eisprong en daarna 3 weken hoog. Eenmaal bij de dokter kreeg ik te horen dat ik naar huis mocht gaan om de testen (dat durfde ik eerst niet, had te veel negatieve testen al gehad) maar volgens de dokter kon het niets anders zijn, want ik had allang ongesteld moeten worden....ondertussen dus 20 weken zwanger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')