Gefeliciteerd Veerlequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:03 schreef Veerle1982 het volgende:
Thanks voor de tip van de digitale test. Ik ben hem maar gaan halen en kon natuurlijk niet wachten tot mijn man thuis is... maar JAAAAAAAAAAAAA ik ben zwanger. Kwam er echt na een paar minuten op te staan! Heerlijk die duidelijke tests! Vanmiddag maar al een cadeautje voor de papa gaan kopen.
Dus meiden ik ga jullie heel snel weer verlaten.
Heb/wil je een nieuwe NOD in de lijst of wil je naar de onderste lijst??quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:29 schreef Boepie het volgende:
Mijn NOD kan eruit ben immers de 15e al ongesteld geworden
Graag even overleg, betekent dit dat ze uit de lijst wil??quote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst.. Gister weer ongesteld geworden (overigens ook praktisch niet gesexed, dus vrijwel onmogelijk om dan zwanger te raken.. ).
We stoppen voor nu even met proberen en nemen een pauze. Op een of andere manier is na bijna een jaar proberen het vertrouwen weg en levert het hele zwanger-worden nu zoveel spanningen op, dat het gewoon niet handig is om er op dezelfde voet mee door te gaan. De uitslagen van het laatste zaadonderzoek zijn bepaald niet om over naar huis te schrijven en mijn leeftijd werkt ook al niet echt mee. Het wordt ons te klinisch en te veel een 'moeten' en dat was zeker niet de bedoeling van dit alles. Hoe nu verder weten we nog niet precies, maar voor nu is het echt even leuk geweest.
Aan de ene kant voelt het als een zwaktebod, omdat zoveel van jullie al zoveel langer bezig zijn. Verder ben ik ook bang jullie het gevoel te geven dat het niet zo'n big deal is, door het zo 'op te geven'. Zo denk ik er zeker niet over en hoop dan ook dat jullie dat niet zo zien. Maar iedere situatie is natuurlijk ook weer anders en ik zou me daar ook eigenlijk niets van aan moeten trekken.
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes en zal jullie zeker blijven volgen.
denk dat ze even in de onderste lijst wil.. Met begindatum naar zonder NODquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Soneal het volgende:
[..]
Heb/wil je een nieuwe NOD in de lijst of wil je naar de onderste lijst??
En ik heb even teruggezocht naar de voorbije NOD's waarvan ik Suuzzz en Taffie gvonden heb, maar ook deze post van Koningin Juliana:
[..]
Graag even overleg, betekent dit dat ze uit de lijst wil??
Okay, dat had ik al gedaan dus dan zit dat goedquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:34 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
denk dat ze even in de onderste lijst wil.. Met begindatum naar zonder NOD
Ik wil even geen nieuwe NOD omdat ik nu een dikke week eerder ongesteld ben geworden heb ik geen ideequote:Op woensdag 17 februari 2010 13:31 schreef Soneal het volgende:
[..]
Heb/wil je een nieuwe NOD in de lijst of wil je naar de onderste lijst??
En ik heb even teruggezocht naar de voorbije NOD's waarvan ik Suuzzz en Taffie gvonden heb, maar ook deze post van Koningin Juliana:
[..]
Graag even overleg, betekent dit dat ze uit de lijst wil??
Thanks!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:35 schreef Soneal het volgende:
Zal Tierrr en Boepie even uit de NOD-lijst halen en voor nu ook even naar onderen verhuizen.
Lief van je...quote:[b]Op woensdag 17 februari 2010 15:02 schreef Tierrr het volgende:
Isla, rozige afscheiding zegt niet altijd wat, dus ik duim nog ff stug door!
Van Suuz_ weten we volgens mij nog geen nieuwe NOD.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef suuzzz het volgende:
Dus dan gaat mijn NOD naar 6 feb. Ik zit dan in Amerika, dus zal het jullie pas begin Maart komen melden, want de testjes gaan gewoon mee!
Thnx... verkeerd gekekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef Kolonia het volgende:
@Soneal, volgens mij is het bij het opruimen met de Suzen niet helemaal goed gegaan.
Jaaa vergeet mij maar weerquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ow cisco vergeten dus, balen meid dat je weer ongedteldben geworden
Dat is lief! En het is natuurlijk ook gewoon erg leuk! En ik moet me niet zo aanstellenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef danic het volgende:
Balen Cisco! Het schiet ook echt niet op zo!
Veerle gefeliciteerd![]()
![]()
Enne...Suuz, voor mij is het gelukkig geen kwelling hoor, die 9-maandenbeurs. Ik heb er juist hartstikke zin in. Misschien doe ik ook alvast ideetjes op. Daarbij, ik ga echt voor die vriendin mee, het is de bedoeling dat ze met lekker veel tassen thuiskomt haha
Ik ben dan wel geen mod maar TS kan de OP de eerste 48 uur na opening ook nog editten (mits er geen mod aangezeten heeft) dus ik heb het even voor je aangepastquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Suuz_ het volgende:
Even voor een modje, ik wil wel in het onderste lijstje met begin datum 03-2009
NOD weet ik niet precies, ben net ongesteld geworden maar mijn cycles verschilt nog al eens...
Oh oh.... dat klinkt herkenbaar... ik zat destijds al te janken van de Merci-reclamequote:Op donderdag 18 februari 2010 10:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik ben wel wat emotioneler de laatste paar dagen trouwens, maar dat kan natuurlijk komen doordat ik niet lekker in mijn vel zit met die krampjes en misselijkheid (en rugpijn, maar dat komt door verkeerd tillen). Als ik dan lees hoe het met de kleine van Keshet gaat, en met de tweeling van Simmu schiet ik soms helemaal vol. Ben ik niet gewend van mijzelf...
Haha, hier nog één...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:32 schreef Soneal het volgende:
Oh oh.... dat klinkt herkenbaar... ik zat destijds al te janken van de Merci-reclame![]()
![]()
Dat heb ik ook, iedereen om me heen is opeens zwanger.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef Ciscostar het volgende:
Ik heb momenteel ook hoop zwangere op Hyves (3 en 1 bevallen op 14 feb) maar heb het er niet zo heel moeilijk mee. Heb wel steeds zoiets van, ik wil dat ook.. Maar verder gaat het wel.
Zwangere bij mij 34,36 en 33 en die net bevallen is eeh 25quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:42 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, iedereen om me heen is opeens zwanger.
En vaak zijn dat vrouwen van >40.
Gelukkig heb ik geen last van jaloezie of afgunst en geeft het me zelfs het gevoel dat ik een jonkie ben.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Suuz_ het volgende:
Daar komt nog bij dat ik me dood irriteer aan al die meiden die alle kwaaltje te pas en te onpas posten bij hun WWW. Ik ga daar zooo voor zorgen dat ik dat echt niet ga doen mocht ik zwanger worden! Er is er zelfs 1 die al heel de week elke dag post wanneer ze diaree heeft en wanneer niet...hallo WHO CARES!![]()
Dat hebben wij ook steeds gedaan (lees:gelogen).quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Suuz_ het volgende:
Welkom allemaal!! En veel succes!
En over hyves, tja ik zit met hetzelfde "probleem" iedereen om me heen is zwanger of net bevallen. Ook nog best veel mensen die altijd riepen geen kids te willen of nog lang niet.
Klachten posten in www doe ik ook niet nee. Vind ik ook wel heel erg maf eigenlijk...quote:Dan is dat soms wrang om te zien terwijl mijn lief en ik dit al wel heel lang willen. Vandaar dat ik ook niet zoveel meer op hyves te vinden ben. Daar komt nog bij dat ik me dood irriteer aan al die meiden die alle kwaaltje te pas en te onpas posten bij hun WWW. Ik ga daar zooo voor zorgen dat ik dat echt niet ga doen mocht ik zwanger worden! Er is er zelfs 1 die al heel de week elke dag post wanneer ze diaree heeft en wanneer niet...hallo WHO CARES!![]()
Ik ga geen sorry zeggen...quote:Maargoed, ben natuurlijk wel blij voor anderen, maar al die verhalen en vooral wat ik al zei van mensen die heel hard riepen geen kids te willen. Bah!
Veel te druk.quote:Voor de meiden die op 9 maanden beurs waren vandaag, hoe was het??
Ik begrijp je, en daarvoor excuses. Mag natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren, waar ik normaal ook echt tegen ben. Daarintegen zegt dat niet dat ik het niet bloedirritant vind dat veel mensen om me heen "ineens" zwanger zijn terwijl ze zelf heel hard geroepen hebben er nog lang niet aan toe te zijn (te pas en te onpas) Voor mensen die dan al geruime tijd bezig zijn om zwanger te worden en dit ook écht heel graag willen, is dat echt moeilijk om te horen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook steeds gedaan (lees:gelogen).Als heel veel gevraagd wordt wanneer je nou eens aan kinderen gaat beginnen, terwijl je maar een keer in de 2 of 3 maanden ongesteld wordt, dan wordt het ook best pijnlijk, eigenlijk al vrij snel. En dan zeg je dat soort dingen ook wel eens uit zelfbescherming. Wij hebben steeds gezegd hier voorlopig nog niet aan te denken. Dit resulteerde uiteindelijk ook in een grote huilbui bij een van mijn vriendinnen toen ik haar vertelde zwanger te zijn. Ze had gedacht dat wij daar nog lang niet aan dachten (eh.. duh, ik ben 31) en zij toch minstens eerst zou zijn. Terwijl ze nog niet eens zijn gestopt met anticonceptie. Ik kreeg bijna het gevoel me te moeten excuseren en schuldig te moeten voelen dat ik zwanger was... Dat was ook niet echt leuk. Ik bedoel dit niet lullig hoor, maar soms weet je niet wat er achter zo'n verhaal steekt. Dat was het eerste wat ik bij jou verhaal dacht, tenminste.
[..]
Klachten posten in www doe ik ook niet nee. Vind ik ook wel heel erg maf eigenlijk...![]()
[..]
Ik ga geen sorry zeggen...![]()
[..]
Veel te druk.
Inderdaad blijft je temperatuur hoog tot aan je menstruatie, of omdat je zwanger bent, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:09 schreef danic het volgende:
oké, dus je temperatuur blijft hoog tot je menstruatie? Dat wist ik niet. Ben benieuwd!
Iemand nog wat info over die misselijkheid? Misschien mensen met ervaring?
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:45 schreef danic het volgende:
Nytar: krijg jij voor jezelf wel een duidelijk overzicht ondanks dat je niet altijd op gelijke tijden temperatuurt?
Want dan is het misschien toch iets voor mij (heb het de afgelopen dagen alleen ff voor de grap uitgeprobeert, dus wie weet)
Heb hier trouwens het idee dat ik gewoon 5 dagen te vroeg ongesteld wordt. Verklaard ook wel waarom ik zo vroeg al 'kwaaltjes' had.
ff afwachten dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |