Valentijnsdag.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:06 schreef Ciscostar het volgende:
Rocka kun je mijn NOD nog veranderen naar 14 februari
Ik zou even een testje doenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
Balen Tierr!
Ik heb iets vaags.
Woensdag ongesteld geworden, donderdag nog maar hele lichte bloeding. Vrijdag helemaal niks meer! Zaterdag beetje bruinige afscheiding, vandaag helemaal clean.
De afgelopen 3 keer heb ik een cyclus gehad van gemiddeld 32 dagen. Nu werd ik opeens 4 dagen eerder ongesteld. Normaal ben ik altijd 4-5 dagen ongesteld en nu maar 2 dagen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag zou eigenlijk me nod zijn. Als het een innesteling is geweest, kan ik nu dan al testen?
Ik heb er nog 1 staan
quote:
wow echt spannendquote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Denk toch dat ik er morgen nog een test tegenaan gooi. Zwangerschapstest
Nu ben ik officeel 2 dagen overtijd (als vorige week woensdag een innesteling is geweest)
Goed plan, dan duim ik vast even extra hard.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Denk toch dat ik er morgen nog een test tegenaan gooi. Zwangerschapstest
Raar he die klachten?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:00 schreef Taffie3d het volgende:
@C_A: Jeetje wat maak jij het spannend zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je het eng vindt.
@ Cisco: Balen dat je ongesteld bent geworden.
Ik kan niet wachten tot zaterdag. Dan ga ik testen, maar ik heb niet het gevoel dat het raak is. Dit weekend wel. Ik had gevoellig borsten, misselijk een opgeblazen gevoel enzo, maar dat is inmiddels helemaal weg. Toch vind ik het spannend. Ik hoop het zo!!![]()
Mod: wil je me toevoegen in de OP? Mijn NOD is op 24 januari. Thanks!!
Hoe lang ben jij bezig? (ik heb geprobeerd het terug te lezen maar ik kon het niet vinden.) Ik had namelijk toen ik een maand of twee gestopt was met de pil echt onwijs pijnlijke borsten, en vooral constant keiharde tepelsquote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Boepie het volgende:
[..]
Raar he die klachten?
Ik heb dat sinds ik met de pil gestopt bent.. alleen nu heb ik veeeeel langer van te voren die zere borsten enzo.. maar ikzelf verwacht er ook niets van ofzo.
Succes enne ik duim mee.
Pfff jeetje wat spannend allemaal. Heel veel succes morgen. Ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:13 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen naar de gyn.
Nog even bij de huisarts langs geweest en de uitslag vanlijkt compleet...
![]()
Mijn bloedtest van afgelopen vrijdag was er alIk heb er meteen een uitdraai van gehad en de assisent zei dat het wel goed was. Maar of het nou goed was aangekomen of uitslag goed, horen het morgen.
follikelstimulerende hormoon --> 6.0
lute.nizerend hormoon --> 3.2
oestradiol --> 0.05
Moest vandaag voor mijn knie naar het ziekenhuis en moet nu een mri scan maken, die hoef ik pas 9 februari. Hij vroeg of ik zwanger was, antwoord is nu nee.. maar dan misschien wel
Pff je moet een hoop laten voor zo'n mri scan zegAlles van metaal af, bh uit, eigen cd met muziek mag mee, koptelefoon krijg je op voor het lawaai etc
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond met extra gevoelig getest... negatief, en op de ovulatietestje bijna geen streepje.
Ik ga er dus maar van uit dat het niet raak is. En ga flink klussen deze maand, en dan zien we 13 februari wel weer
Het zal me niks verbazen trouwens als je gewoon blaasontsteking hebt.. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar als ik zo terug lees beetje: buikpijn,misselijk, pijn in liezen --> lijkt heel erg om mijn laatste keer blaasontstekingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:46 schreef missCMS het volgende:
ca: gatsie, das balen zeg, hopen dat je een super valentijscadeau krijgt!!!
Cisco: suc6!!!
Ik moet om half 11 bij de huisarts zijn... heb dus al zolang buikpijn en mijnzetten nog steeds niet door....
wil dus nu door worden verwezen naar de gyn... dus maar even afwachten wat zij zegt...
moest ook mijn urine meenemen, dus zal vast wel een tesje worden gedaan....
ga er toch vanuit dat het deze maand niet raak is, omdat ik al zolang ongigevoel houd.....
en het eigenlijk nog 2 dagen tevroeg is om te testen, maar ja.....
ff afwachten nog....
Spannend valt eigenlijk wel mee. Ik heb zoiets van ze nemen ons serieus en er moeten nu gewoon wat testen gedaan worden. En de uitslag krijgen we vanzelf wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een informatie he Cisco? Wel fijn dat er nu vlot actie gaat komen, huisartsen die onderzoekjes aansturen gaat vaak fout trouwens. Ze bedoelen het wel goed, maar weten toch niet precies waar de klepel hangt.![]()
Fijn dat de uitslagen van je vent goed waren, dat is het halve werk. Verder een hoop op het programma, spannend of niet? Hopelijk brengt het snel duidelijkheid.
MissCMS al nieuws?
Dan maar hopen dat de pijn minder gaat worden en de duivels snel komen.. beter zekerheid dan onzekerheidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef missCMS het volgende:
zo daar ben ik weer...
hebben een test gedaan en uitslag was negatief... maar dit komt waarschijnlijk ook omdat mijn NOD nog niet gepasseerd is..
ook geen blaasontstekin of andere ontstekingen
inwendig onderzoek gehad en huisarts vond alles goed aanvoelen
wanneer ik deze week mijn duivels nog niet heb moet ik weer testen
blijft deze negatief dan wordt ik verwezen naar de gyn.
Ook wanneer mij duivels deze week wel komen wordt ik als nog doorverwezen naar de gyn
en dan maar afwachten wat zij zeggen...
dus afwachten maar weer....
alleen gaf mijn ovulatietest 2 dikke strepen aan???????? mijn huisarts zei dat ook tegen mij, probeer dat maar eens, als je ze nog hebt liggen
en die gaf dus 2 strepen aan..( evendik)
Ik snap er helemaal niks meer van
Haha, bij mij alledrie nog niet... dat bloedprikken en de HSG zouden net voor mijn zwangerschap gaan gebeuren, maar hoefde dus uiteindelijk niet.. en de HSG en de samenlevingstest zijn nu waarschijnlijk ook minder nodig omdat bewezen is dat er in elk geval een eileider open is en een zaadje een eitje heeft kunnen bevruchten...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zeker waar Tierrr, bij mij zijn dus 2 van die 3 nog altijd niet gedaan.
Kan het niet een hele late eisprong zijn? Misschien toch even lekker seksen vanavond?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef missCMS het volgende:
zo daar ben ik weer...
hebben een test gedaan en uitslag was negatief... maar dit komt waarschijnlijk ook omdat mijn NOD nog niet gepasseerd is..
ook geen blaasontstekin of andere ontstekingen
inwendig onderzoek gehad en huisarts vond alles goed aanvoelen
wanneer ik deze week mijn duivels nog niet heb moet ik weer testen
blijft deze negatief dan wordt ik verwezen naar de gyn.
Ook wanneer mij duivels deze week wel komen wordt ik als nog doorverwezen naar de gyn
en dan maar afwachten wat zij zeggen...
dus afwachten maar weer....
alleen gaf mijn ovulatietest 2 dikke strepen aan???????? mijn huisarts zei dat ook tegen mij, probeer dat maar eens, als je ze nog hebt liggen
en die gaf dus 2 strepen aan..( evendik)
Ik snap er helemaal niks meer van
Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gynquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Tierrr het volgende:
Cisco, fijn dat de uitslag van de zwemmers goed was en dat er nu zo goed verder actie ondernomen wordt! Bloedprikken, samenlevingstest en HSG lijken me goede stappen... dan zijn de belangrijkste zaken direct bekend! Succes!!
Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:15 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gyn
Hopelijk krijg je snel in ieder geval snel zekerheid, want dit is ook niets zo. Ik ben wel blij dat ik getempt heb de laatste maanden, ik dacht namelijk ook rond dag 21 al mijn eisprong te hebben gehad. Maar later bleek deze toch echt veel later te komen. En toen was het heel erg duidelijk. EN was ik eindelijk (vond ik dan, na dik 9 maanden) zwanger...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef missCMS het volgende:
kijk dat is natuurlijk super voor jou!!!!!!!!
en nu dus hoog zwanger... mooi zeg!!
Ik hoop natuurlijk dat het bij mij ook raak zou zijn, maar de zorgen zitten hem bij mij in die buikpijnen....
maar ik denk dat ik er ook ff teveel mee bezig ben en daarom ook alles voel....
morgen dan maar ff weer eens een testje er tegen an gooien..
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ik moet telkens zo lachen om dat hoog zwanger![]()
Sorry!
Ja die krijg ik inderdaad over week of 6, wist niet hoe de medische naam wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.
Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef IslaBonita het volgende:
Even weggeweest, heb weer heel wat bij te lezen...
- knip -
Cisco, mooi dat de onderzoeken in gang zijn gezet. Hopelijk is het in de tussentijd toch nog raak!
Dikke knuffel voor de dames bij wie het niet gelukt is afgelopen maand..![]()
Hier buikpijn en wat licht bloedverlies, dus deze maand gaat hem ook niet worden. Heb de moed al een beetje opgegeven. Dus lief MODje, mag ik uit het bovenste lijstje? Ik weet mijn NOD meestal wel maar het heeft toch niet zoveel zin. Ik zou graag in het onderste lijstje willen. Thanks!
-knip -
Je bent lief!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...
Succes meisje, ik weet zeker dat je heel snel zwanger bent!![]()
Hoop ik ook! Gaan we voor! Rond 16 februari tijd voor een dansje??quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:33 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Je bent lief!![]()
Als ik snel zwanger word...laten we dan zorgen dat we gelijktijdig een vreugdedansje kunnen maken!
isla en ik gelijk begonnen.. Maar inderdaad isla jullie nog geen dokter bezoeken gepland?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:59 schreef Taffie3d het volgende:
@Isla: Balen dat het nu toch ongesteld bent. Jij bent ook al zo lang bezig. Zijn jullie al bij artsen ofzo geweest?
Nah idd heel weird.. en ben heel benieuwd ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verlies al 2 daagjes bruinig slijm. Niet veel en heel licht.
Ik heb dat normaal alleen een dag na mijn ongesteldheid. Pffffff. Raar lichaam
Je NOD is morgen en volgens mij kan een positieve ovulatietest ook duiden op een zwangerschap, zeker als je 11 dagen geleden ook een positieve test had. Misschien over een paar dagen toch even een zwangerschapstest doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef suuzzz het volgende:
uhmmmm mijn lijf is een beetje onduidelijk!!!!! na mijn bijna positieve ovulatie test gewoon door getest en nu heb ik 11 dagen later weer een bijna positieve test en vruchtbaar slijm......je zou der toch gek van worden.... morgen weer testen en ondertussen lekker veel klussen!!!
Mijn NOD mag dus uit het lijstje en ik weet ook nog geen nieuwe datum!!
Ja, dat kan zeker! Dat was bij mij namelijk ook zo. Daar kwam ik ook pas achter na een paar maanden. Misschien eens een paar maanden ovulatietestjes gebruiken of temperaturen om het zeker te weten, want als je niet zo vaak klus door de maand heen, kun je zomaar je eisprong missen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:48 schreef danic het volgende:
meiden, als we het dan toch over rare acties van het lichaam hebben, heb ik ook nog ff een vraagje:
kan het zijn dan en eisprong pas plaatsvindt ergens tussen dag 20 en 22?
Ik vind het wel laat, maar als ik naar de afscheiding kijk heb ik het idee dat dit bij mij aan de hand is, en dan klus ik natuurlijk wel steeds op het verkeerde moment.....
Vind ik ook, het is al zo rustig hierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
suuzzz, in Amerika hebben ze ook internet hoor.![]()
Streepjes gewoon komen melden zodat we wat te juichen hebben hier!
Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:12 schreef missCMS het volgende:
danic, ik weet niet hoe lang jou cyclus duurt, die van mij +/- 40 dagen....dus dag 26 is voor mijn meestal mijn ei
heb getempd en ovu testen gebruikt...
Ik had toen ik zwanger was wel ineens afscheiding, maar daar kon ik geen 'draden van trekken' zeg maar, maar was gewoon wittige afscheiding. Als je een cyclus van 28/29 dagen hebt is een eisprong op dag 20/21 niet aannemelijk eerlijk gezegd. Het zou natuurlijk bij jou ook innestelingsbloed kunnen zijn....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef danic het volgende:
[..]
Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.
Om het allemaal nog wat vreemder te maken had ik net wat licht bloedverllies, wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden, terwijl dat pas donderdag zou moeten zijn....
Dat vruchtbare 'slijm' heb je toch nooit een dag of 2 voor je menstruatie of wel?? Vind et allemaal maar vaag
Same herequote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef leonieke het volgende:
Buikkrampen heb ik redelijk lang gehad, maar dat ligt dan aan het feit dat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb nooit het onderscheid kunnen maken tussen buikpijn voor menstruatie of de buikpijn die bij de zwangerschap hoort (ook één van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met testen, ik zat gewoon op mijn menstruatie te wachten).
Thanksquote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Boepie.![]()
Ga maar lekker chagrijnig op de bank hangen, dat zal je goed doen.![]()
Sinds wanneer ben jij nu bezig eigenlijk?
hier een ontzettend opgezette buik, door mijn spastische darm..Lijk nu ook wel 3 maand zwanger ,quote:dat wil ik ook!!!!
quote:was het maar echt zo
quote:
niks mis met je hoor Kolonia, ik kan me er ook niks bij voorstellen. ik snap niks van die slijmverhalen en draderige bende...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Kolonia het volgende:
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.![]()
Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
![]()
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
Ik ga heeeeeeeel hard extra duimenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef danic het volgende:
Boepie, balen zeg!! We hadden allebei dezelfde NOD dus mijn gevoel zegt dat je dan toch wat vroeger ongi bent geworden dan de bedoeling is? Maar kan me ook voorstellen dat als je in december gestopt bent, je lichaam nog een gelijke cyclus moet 'aanmaken' zeg maar.
Hier is et raar, zoals ik al zei heb ik sinds zaterdag wat kleurverschil, maar het zet niet door. De ene keer is het helder rood, de volgende keer bruin, is dus geen pijl op te trekken helaas....
Als ik naar mijn buik luister wordt ik gewoon weer heerlijk ongesteld zeer binnenkort, maar misschien moet er nog even goed geduimd worden........
(wou dat het zo snel ging als bij troeta!)![]()
Oe gefeliciteerd!!! dat zijn nou toffe berichtjesquote:Op maandag 25 januari 2010 01:00 schreef Troeta het volgende:
Sorry dat ik na 2 berichten niks meer liet horen, maar had al een positieve test
Succes iedereen!
Witte afscheiding is over het algemeen juist niet vruchtbaar slijm. Het doorzichtige spul wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef -Nienna- het volgende:
Troeta, gefeliciteerd!
Boepie, wat balen meid.
Kolonia, ik kan me er ook niet veel bij voorstellen.
Eigenlijk heb ik altijd wel wat last van witte afscheiding, ene dag is het meer dan de andere en soms ook een paar dagen niet.
Ik kan er niks mee in ieder geval.
Ik dacht het wel drie keer per periode te hebben, maar pas als het echt zo was (eisprong), zag ik wel het verschil. Ik raad iedereen die al wat langer bezig is, toch aan om te tempen, daarmee wordt echt heel veel een stuk duidelijker!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Kolonia het volgende:
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.![]()
Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
![]()
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
Maar tempen is niet bij iedereen een optie, zoals bij mij dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Witte afscheiding is over het algemeen juist niet vruchtbaar slijm. Het doorzichtige spul wel.
[..]
Ik dacht het wel drie keer per periode te hebben, maar pas als het echt zo was (eisprong), zag ik wel het verschil. Ik raad iedereen die al wat langer bezig is, toch aan om te tempen, daarmee wordt echt heel veel een stuk duidelijker!
Ik wist niet dat daar ook verschil tussen zat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Witte afscheiding is over het algemeen juist niet vruchtbaar slijm. Het doorzichtige spul wel.
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar ook verschil tussen zat?
Spannend! Succes, hopelijk volgt een goede uitslag!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen samenlevingstest... Ben benieuwd hoe het in zijn werk gast en of geen pijn doet etc!!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen samenlevingstest... Ben benieuwd hoe het in zijn werk gast en of geen pijn doet etc!!
Ik heb geen idee wanneer ik de uitslag krijg...quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:33 schreef danic het volgende:
Cisco: heel veel succes vandaag! Hoe snel krijg je hier de uitslag van?
Bij mij nog geen nieuws, heb hetzelfde als de afgelopen dagen, duurt al sinds zaterdag?!?!
Maar goed, normaal heb ik een cyclus van 28/29 dagen, wat inhoudt dat ik vandaag (28) of morgen (29) ongi zou moeten worden.
Zou ik dan vrijdagochtend al een test kunnen doen? of zou dat te vroeg zijn?
hij kan niet vanwege afspraak ik lichtevoorde om half 1 en dat redt hij niet als hij om 12 uu vertrekt vanaf ziekenhuis..quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:01 schreef flugeltje het volgende:
Balen cisco dat je man niet meegaat, vind eigenlijk dat ze daar standaard wel bijhoren... Hier heeft Martijn ook 2 keer een afspraak gemist, maar dat was omdat het echt niet anders kon op dat moment ivm afspraken. Maar verder hoort hij er gewoon bij...
succes straks
Ja dat kan, zit nog niet in mijn vruchtbare periode. Kan wel kloppen met cyclus van 30 à 33 dagen. Had iets slijm maar te weinig om het voor de zaadjes aantrekkelijk te maken. Was ook geen sperma meer te vinden. Over 2 dagen hopenlijk wel vruchtbare dagen en spermaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
He balen Cisco, te vroeg, ik wist niet eens dat dat ook kon. Hopelijk gaat het vrijdag wel goed.
volgens mij inderdaad Kolonia, dat zou dan IUI zijn in de eigen cyclus (als er gewoon een goede eisprong en zaad is).quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
@Cisco: wat ik me afvroeg...
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:38 schreef missCMS het volgende:
ik heb net gebeld met de gyneacoloog, heeeel lang verhaal.....wordt er echt niet goed van!!!!!!
Allemaal wachten tot 3 feb...
zit hier gewoon een potje te janken.... heb het gevoel dat niemand je serieus neemt..
IK zou gewoon zo graag willen weten waar die pijn vandaan komt, zwanger of niet...
Ik vroeg nog, is het normaal dat je meer dan 2 week paracetamol moet nemen, wat toch niet helpt....![]()
ik moest ook maar anders morgen nog eens testen, zij ging ervan uit dat ik niet zwanger was...
Maar dan wil ik nog weten waar die pijn vandaan komt!!!
IGa vanavond maar een taart maken en heerlijk opeten...( uit frustratie). hahahhaha
Dan moet je IUI geloof ik als mijn baarmoeder te zuur is ofzo.. ik weet ook niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
@Cisco: wat ik me afvroeg...
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
gewoon in midden van het land afsprekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef missCMS het volgende:
zou mooi wezen als we een keer met zijn allen taart konden gaan eten....maar ja, de afstanden zullen wel heel verschillend zijn![]()
lijkt mij namelijk wel erg gezellig..!!!!
Op zich zou het fijn zijn als er een oorzaak gevonden wordt. Als dat het is, kan je met een IUI zonder hormonen (dus minder ingrijpend) waarschijnlijk wel (misschien zelfs snel) zwanger worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Ciscostar het volgende:
Na flinke uitloop eindelijk aan de beurt. Weer samenlevingstest gehad en ook de uitslag. Lijkt erop dat mijn baarmoeder te zuur is. Waren spermacellen aanwezig, maar die waren al dood. Met zekerheid kan ze dit niet zeggen, ze wil eerst de bloedtesten afwachten.
Was ik op CD14 nog te vroeg voor samenlevingstest, leek het nu op CD16 bijna te laat. Zou kunnen wijze op eisprong op CD15 (gisteren) Ze kon dit zien aan slijm en conditie ervan. Zullen het zien of ik over 14 dagen ongesteld ben, Dan inderdaad op CD15 eisprong gehad
Nee, dat ben ik niet. Maar was wel begonnen met de MMM qua onderzoeken (maar daar is niets afwijkends gevonden) en toen is mij dat verteld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:02 schreef Ciscostar het volgende:
@happyme bij mij de keren dat ik eisprong voelde toen netjes 14 dagen later ongesteld. Was jij nou gene die IUI had gehad??
Succes! Ik hoop dat je snel 2 streepjes zult plassenquote:uitslagen van alles 2 maart.. dan de afspraak.
Bloedprikken op CD21 en CD3... Aanstaande woensdag CD21
Dankjewel, jij nog 21 dagen tot uitrekendatum toch?? Alvast fgoede bevalling.. Hopenlijk volgen wij alle uit dit topic over 9 à 10 maandjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maar was wel begonnen met de MMM qua onderzoeken (maar daar is niets afwijkends gevonden) en toen is mij dat verteld.
[..]
Succes! Ik hoop dat je snel 2 streepjes zult plassen
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst.. Gister weer ongesteld geworden (overigens ook praktisch niet gesexed, dus vrijwel onmogelijk om dan zwanger te raken.. ).
We stoppen voor nu even met proberen en nemen een pauze. Op een of andere manier is na bijna een jaar proberen het vertrouwen weg en levert het hele zwanger-worden nu zoveel spanningen op, dat het gewoon niet handig is om er op dezelfde voet mee door te gaan. De uitslagen van het laatste zaadonderzoek zijn bepaald niet om over naar huis te schrijven en mijn leeftijd werkt ook al niet echt mee. Het wordt ons te klinisch en te veel een 'moeten' en dat was zeker niet de bedoeling van dit alles. Hoe nu verder weten we nog niet precies, maar voor nu is het echt even leuk geweest.
Aan de ene kant voelt het als een zwaktebod, omdat zoveel van jullie al zoveel langer bezig zijn. Verder ben ik ook bang jullie het gevoel te geven dat het niet zo'n big deal is, door het zo 'op te geven'. Zo denk ik er zeker niet over en hoop dan ook dat jullie dat niet zo zien. Maar iedere situatie is natuurlijk ook weer anders en ik zou me daar ook eigenlijk niets van aan moeten trekken.
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes en zal jullie zeker blijven volgen.
Phoe, lijkt me best (understatement) een moeilijke beslissing KJ. Maar ik kan het me heel goed voorstellen, hoor. Niks niet zwaktebod ... Je moet doen wat voor jou het beste of minst nare aanvoelt! Dikke knuffel! Hopelijk is het gewoon als de spanning eraf is stiekem toch gewoon raak. Ik hoop het van harte!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst.. Gister weer ongesteld geworden (overigens ook praktisch niet gesexed, dus vrijwel onmogelijk om dan zwanger te raken.. ).
We stoppen voor nu even met proberen en nemen een pauze. Op een of andere manier is na bijna een jaar proberen het vertrouwen weg en levert het hele zwanger-worden nu zoveel spanningen op, dat het gewoon niet handig is om er op dezelfde voet mee door te gaan. De uitslagen van het laatste zaadonderzoek zijn bepaald niet om over naar huis te schrijven en mijn leeftijd werkt ook al niet echt mee. Het wordt ons te klinisch en te veel een 'moeten' en dat was zeker niet de bedoeling van dit alles. Hoe nu verder weten we nog niet precies, maar voor nu is het echt even leuk geweest.
Aan de ene kant voelt het als een zwaktebod, omdat zoveel van jullie al zoveel langer bezig zijn. Verder ben ik ook bang jullie het gevoel te geven dat het niet zo'n big deal is, door het zo 'op te geven'. Zo denk ik er zeker niet over en hoop dan ook dat jullie dat niet zo zien. Maar iedere situatie is natuurlijk ook weer anders en ik zou me daar ook eigenlijk niets van aan moeten trekken.
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes en zal jullie zeker blijven volgen.
Daar durf ik niet naar te luisteren.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:09 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia, wat zegt je gevoel?
ik weet eigenlijk ook niet hoe het nou was met suuzzz en taffie *schaam*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:08 schreef danic het volgende:
Hoi, Zag dat de NOD's nog niet zijn aangepast. Zou de mijne naar 26 feb mogen??
En hoe is het met Suuzzz en Taffie3d? (23 en 24 jan)
Misschien hebben jullie het verteld en ben ik het alweer vergeten, dan sorry
Taffie3d heeft 21 januari voor het laatst gereageerd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef suuzzz het volgende:
Voor alle zekerheid ook nog een zwangerschapstest gedaan en deze was zoals verwacht negatief.
Dus dan gaat mijn NOD naar 6 feb. Ik zit dan in Amerika, dus zal het jullie pas begin Maart komen melden, want de testjes gaan gewoon mee!
Ik hoop voor jullie heeeel veeel dikke strepen!!!
Hopelijk niet te lang! Heb je een beetje vaste cyclus?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd wat voor cyclus ik nu ga hebben? 28 of 32 dagen??? Ik hoop 28 dagen, want dan is mijn NOD 8 februari
Succes vrouwtje-theelepelquote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zo, nu is het Februari. Nu gaan wij er ook weer voor.
Een moedig besluit. Veel sterktequote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst..
Gefeliciteerd met je meisje en welkom terug. Hopelijk mag je snel door naar het volgende topic. De zwangerschap van je dochter kwam toch niet geheel spontaan of vergis ik mij nu even?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:Mijn meisje is begin deze maand een jaar geworden, nu zit ik zelf ook weer op een streepje te wachten
Spannend Kaatje J.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Morgen mijn nod, en ik kan er niks zinnigs over zeggen. Mijn borsten doen zeer, maar dat doen ze altijd voor mijn nod ( nu al wel ruim een week, normaal plm 3 dagen voor mijn nod)
Niet gelukt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef Taffie3d het volgende:
Klonia: hoeistnou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, niet raak dus, maar een mogelijke bevruchting schept weer moed.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Kloondinges het volgende:
Deze trouwe OUDposter heeft net 2 streepjes geplast
Heel licht nog, 3 dagen voor de NOD dus er kan nog veel gebeuren.
Ik blijf voorlopig liever even anoniem..
Oe oe spannend. Doe je wel aan PM'squote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Kloondinges het volgende:
Deze trouwe OUDposter heeft net 2 streepjes geplast
Heel licht nog, 3 dagen voor de NOD dus er kan nog veel gebeuren.
Ik blijf voorlopig liever even anoniem..
Nope, geen streepjes. Althans, ik heb 1 keer getest met KV test dat ik niet zwanger was en toen was er echt noppes nada te zien. 3 dagen voor NOD dat ik wel zwanger was had ik een heel licht streepje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Kloondinges het volgende:
Ja, ik heb 1 kind
En weet iemand of er op de simpele (2 voor 5 euro) testen van het Kruidvat, voorgedrukte streepjes zitten?
Hmmmmmmmm... ik ben erg benieuwd wie je bent!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Kloondinges het volgende:
Ja, ik heb 1 kind
En weet iemand of er op de simpele (2 voor 5 euro) testen van het Kruidvat, voorgedrukte streepjes zitten?
*uit lurkstand komt*quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Kloondinges het volgende:
Ja, ik heb 1 kind
Ik doe niet aan PM, anoniem is anoniemquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:55 schreef mefke79 het volgende:
Kloondinges, doe je aan pm? Ik zowaar ook eens een idee wie er achter een kloon kan zitten...
Miss CMS, sterkte!
Dan speel ik het raadspelletje ook wel even mee.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Kloondinges het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PM, anoniem is anoniem
Vooral omdat het nog zo ontzettend pril is...
Ik post in ieder geval bijna elke dag wel in OUD
Ja zeg! Ehm... *kuch*quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Kloondinges het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PM, anoniem is anoniem
Vooral omdat het nog zo ontzettend pril is...
Ik post in ieder geval bijna elke dag wel in OUD
Je mag mij wel pmén, dan sluit ik het even voor je uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:22 schreef mefke79 het volgende:
Soneal, geen idee waar jij een koon van bent, maar van Kloondinges heb ik een sterk vermoeden. Alleen, ze doet niet aan pm, dus hoe moet ik nou achteraf ooit bewijzen dat ik gelijk had![]()
Kloondinges, gefeliciteerd (voorzichtig dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |