Op zich zou het fijn zijn als er een oorzaak gevonden wordt. Als dat het is, kan je met een IUI zonder hormonen (dus minder ingrijpend) waarschijnlijk wel (misschien zelfs snel) zwanger worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:40 schreef Ciscostar het volgende:
Na flinke uitloop eindelijk aan de beurt. Weer samenlevingstest gehad en ook de uitslag. Lijkt erop dat mijn baarmoeder te zuur is. Waren spermacellen aanwezig, maar die waren al dood. Met zekerheid kan ze dit niet zeggen, ze wil eerst de bloedtesten afwachten.
Was ik op CD14 nog te vroeg voor samenlevingstest, leek het nu op CD16 bijna te laat. Zou kunnen wijze op eisprong op CD15 (gisteren) Ze kon dit zien aan slijm en conditie ervan. Zullen het zien of ik over 14 dagen ongesteld ben, Dan inderdaad op CD15 eisprong gehad
Nee, dat ben ik niet. Maar was wel begonnen met de MMM qua onderzoeken (maar daar is niets afwijkends gevonden) en toen is mij dat verteld.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:02 schreef Ciscostar het volgende:
@happyme bij mij de keren dat ik eisprong voelde toen netjes 14 dagen later ongesteld. Was jij nou gene die IUI had gehad??
Succes! Ik hoop dat je snel 2 streepjes zult plassenquote:uitslagen van alles 2 maart.. dan de afspraak.
Bloedprikken op CD21 en CD3... Aanstaande woensdag CD21
Dankjewel, jij nog 21 dagen tot uitrekendatum toch?? Alvast fgoede bevalling.. Hopenlijk volgen wij alle uit dit topic over 9 à 10 maandjesquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:17 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Maar was wel begonnen met de MMM qua onderzoeken (maar daar is niets afwijkends gevonden) en toen is mij dat verteld.
[..]
Succes! Ik hoop dat je snel 2 streepjes zult plassen
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst.. Gister weer ongesteld geworden (overigens ook praktisch niet gesexed, dus vrijwel onmogelijk om dan zwanger te raken.. ).
We stoppen voor nu even met proberen en nemen een pauze. Op een of andere manier is na bijna een jaar proberen het vertrouwen weg en levert het hele zwanger-worden nu zoveel spanningen op, dat het gewoon niet handig is om er op dezelfde voet mee door te gaan. De uitslagen van het laatste zaadonderzoek zijn bepaald niet om over naar huis te schrijven en mijn leeftijd werkt ook al niet echt mee. Het wordt ons te klinisch en te veel een 'moeten' en dat was zeker niet de bedoeling van dit alles. Hoe nu verder weten we nog niet precies, maar voor nu is het echt even leuk geweest.
Aan de ene kant voelt het als een zwaktebod, omdat zoveel van jullie al zoveel langer bezig zijn. Verder ben ik ook bang jullie het gevoel te geven dat het niet zo'n big deal is, door het zo 'op te geven'. Zo denk ik er zeker niet over en hoop dan ook dat jullie dat niet zo zien. Maar iedere situatie is natuurlijk ook weer anders en ik zou me daar ook eigenlijk niets van aan moeten trekken.
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes en zal jullie zeker blijven volgen.
Phoe, lijkt me best (understatement) een moeilijke beslissing KJ. Maar ik kan het me heel goed voorstellen, hoor. Niks niet zwaktebod ... Je moet doen wat voor jou het beste of minst nare aanvoelt! Dikke knuffel! Hopelijk is het gewoon als de spanning eraf is stiekem toch gewoon raak. Ik hoop het van harte!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst.. Gister weer ongesteld geworden (overigens ook praktisch niet gesexed, dus vrijwel onmogelijk om dan zwanger te raken.. ).
We stoppen voor nu even met proberen en nemen een pauze. Op een of andere manier is na bijna een jaar proberen het vertrouwen weg en levert het hele zwanger-worden nu zoveel spanningen op, dat het gewoon niet handig is om er op dezelfde voet mee door te gaan. De uitslagen van het laatste zaadonderzoek zijn bepaald niet om over naar huis te schrijven en mijn leeftijd werkt ook al niet echt mee. Het wordt ons te klinisch en te veel een 'moeten' en dat was zeker niet de bedoeling van dit alles. Hoe nu verder weten we nog niet precies, maar voor nu is het echt even leuk geweest.
Aan de ene kant voelt het als een zwaktebod, omdat zoveel van jullie al zoveel langer bezig zijn. Verder ben ik ook bang jullie het gevoel te geven dat het niet zo'n big deal is, door het zo 'op te geven'. Zo denk ik er zeker niet over en hoop dan ook dat jullie dat niet zo zien. Maar iedere situatie is natuurlijk ook weer anders en ik zou me daar ook eigenlijk niets van aan moeten trekken.
Ik wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes en zal jullie zeker blijven volgen.
Daar durf ik niet naar te luisteren.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:09 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia, wat zegt je gevoel?
ik weet eigenlijk ook niet hoe het nou was met suuzzz en taffie *schaam*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:08 schreef danic het volgende:
Hoi, Zag dat de NOD's nog niet zijn aangepast. Zou de mijne naar 26 feb mogen??
En hoe is het met Suuzzz en Taffie3d? (23 en 24 jan)
Misschien hebben jullie het verteld en ben ik het alweer vergeten, dan sorry
Taffie3d heeft 21 januari voor het laatst gereageerd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef suuzzz het volgende:
Voor alle zekerheid ook nog een zwangerschapstest gedaan en deze was zoals verwacht negatief.
Dus dan gaat mijn NOD naar 6 feb. Ik zit dan in Amerika, dus zal het jullie pas begin Maart komen melden, want de testjes gaan gewoon mee!
Ik hoop voor jullie heeeel veeel dikke strepen!!!
Hopelijk niet te lang! Heb je een beetje vaste cyclus?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd wat voor cyclus ik nu ga hebben? 28 of 32 dagen??? Ik hoop 28 dagen, want dan is mijn NOD 8 februari
Succes vrouwtje-theelepelquote:Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zo, nu is het Februari. Nu gaan wij er ook weer voor.
Een moedig besluit. Veel sterktequote:Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst..
Gefeliciteerd met je meisje en welkom terug. Hopelijk mag je snel door naar het volgende topic. De zwangerschap van je dochter kwam toch niet geheel spontaan of vergis ik mij nu even?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:Mijn meisje is begin deze maand een jaar geworden, nu zit ik zelf ook weer op een streepje te wachten
Spannend Kaatje J.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Morgen mijn nod, en ik kan er niks zinnigs over zeggen. Mijn borsten doen zeer, maar dat doen ze altijd voor mijn nod ( nu al wel ruim een week, normaal plm 3 dagen voor mijn nod)
Niet gelukt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef Taffie3d het volgende:
Klonia: hoeistnou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, niet raak dus, maar een mogelijke bevruchting schept weer moed.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Kloondinges het volgende:
Deze trouwe OUDposter heeft net 2 streepjes geplast
Heel licht nog, 3 dagen voor de NOD dus er kan nog veel gebeuren.
Ik blijf voorlopig liever even anoniem..
Oe oe spannend. Doe je wel aan PM'squote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Kloondinges het volgende:
Deze trouwe OUDposter heeft net 2 streepjes geplast
Heel licht nog, 3 dagen voor de NOD dus er kan nog veel gebeuren.
Ik blijf voorlopig liever even anoniem..
Nope, geen streepjes. Althans, ik heb 1 keer getest met KV test dat ik niet zwanger was en toen was er echt noppes nada te zien. 3 dagen voor NOD dat ik wel zwanger was had ik een heel licht streepje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Kloondinges het volgende:
Ja, ik heb 1 kind
En weet iemand of er op de simpele (2 voor 5 euro) testen van het Kruidvat, voorgedrukte streepjes zitten?
Hmmmmmmmm... ik ben erg benieuwd wie je bent!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Kloondinges het volgende:
Ja, ik heb 1 kind
En weet iemand of er op de simpele (2 voor 5 euro) testen van het Kruidvat, voorgedrukte streepjes zitten?
*uit lurkstand komt*quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Kloondinges het volgende:
Ja, ik heb 1 kind
Ik doe niet aan PM, anoniem is anoniemquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:55 schreef mefke79 het volgende:
Kloondinges, doe je aan pm? Ik zowaar ook eens een idee wie er achter een kloon kan zitten...
Miss CMS, sterkte!
Dan speel ik het raadspelletje ook wel even mee.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Kloondinges het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PM, anoniem is anoniem
Vooral omdat het nog zo ontzettend pril is...
Ik post in ieder geval bijna elke dag wel in OUD
Ja zeg! Ehm... *kuch*quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Kloondinges het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PM, anoniem is anoniem
Vooral omdat het nog zo ontzettend pril is...
Ik post in ieder geval bijna elke dag wel in OUD
Je mag mij wel pmén, dan sluit ik het even voor je uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:22 schreef mefke79 het volgende:
Soneal, geen idee waar jij een koon van bent, maar van Kloondinges heb ik een sterk vermoeden. Alleen, ze doet niet aan pm, dus hoe moet ik nou achteraf ooit bewijzen dat ik gelijk had![]()
Kloondinges, gefeliciteerd (voorzichtig dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |