Spannend Kaatje J.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Morgen mijn nod, en ik kan er niks zinnigs over zeggen. Mijn borsten doen zeer, maar dat doen ze altijd voor mijn nod ( nu al wel ruim een week, normaal plm 3 dagen voor mijn nod)
Niet gelukt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:25 schreef Taffie3d het volgende:
Klonia: hoeistnou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, niet raak dus, maar een mogelijke bevruchting schept weer moed.![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Kloondinges het volgende:
Deze trouwe OUDposter heeft net 2 streepjes geplast
Heel licht nog, 3 dagen voor de NOD dus er kan nog veel gebeuren.
Ik blijf voorlopig liever even anoniem..
Oe oe spannend. Doe je wel aan PM'squote:Op donderdag 4 februari 2010 10:17 schreef Kloondinges het volgende:
Deze trouwe OUDposter heeft net 2 streepjes geplast
Heel licht nog, 3 dagen voor de NOD dus er kan nog veel gebeuren.
Ik blijf voorlopig liever even anoniem..
Nope, geen streepjes. Althans, ik heb 1 keer getest met KV test dat ik niet zwanger was en toen was er echt noppes nada te zien. 3 dagen voor NOD dat ik wel zwanger was had ik een heel licht streepje.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Kloondinges het volgende:
Ja, ik heb 1 kind
En weet iemand of er op de simpele (2 voor 5 euro) testen van het Kruidvat, voorgedrukte streepjes zitten?
Hmmmmmmmm... ik ben erg benieuwd wie je bent!quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Kloondinges het volgende:
Ja, ik heb 1 kind
En weet iemand of er op de simpele (2 voor 5 euro) testen van het Kruidvat, voorgedrukte streepjes zitten?
*uit lurkstand komt*quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:22 schreef Kloondinges het volgende:
Ja, ik heb 1 kind
Ik doe niet aan PM, anoniem is anoniemquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:55 schreef mefke79 het volgende:
Kloondinges, doe je aan pm? Ik zowaar ook eens een idee wie er achter een kloon kan zitten...
Miss CMS, sterkte!
Dan speel ik het raadspelletje ook wel even mee.....quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Kloondinges het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PM, anoniem is anoniem
Vooral omdat het nog zo ontzettend pril is...
Ik post in ieder geval bijna elke dag wel in OUD
Ja zeg! Ehm... *kuch*quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:59 schreef Kloondinges het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PM, anoniem is anoniem
Vooral omdat het nog zo ontzettend pril is...
Ik post in ieder geval bijna elke dag wel in OUD
Je mag mij wel pmén, dan sluit ik het even voor je uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:22 schreef mefke79 het volgende:
Soneal, geen idee waar jij een koon van bent, maar van Kloondinges heb ik een sterk vermoeden. Alleen, ze doet niet aan pm, dus hoe moet ik nou achteraf ooit bewijzen dat ik gelijk had![]()
Kloondinges, gefeliciteerd (voorzichtig dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |