abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77520734
KJ, ook van mij een

Kolonia, wat zegt je gevoel?
  maandag 1 februari 2010 @ 18:12:02 #227
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_77520806
Sterkte voor de mensen die het even niet meer zien zitten.

Mijn meisje is begin deze maand een jaar geworden, nu zit ik zelf ook weer op een streepje te wachten, maar ik heb sowieso nog geen bloedingen achter de rug. Dus ik heb mij voorgenomen iedere 5de van de maand te testen, met een beetje geluk ben ik zwanger zonder ooit bloed gezien te hebben.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77522654
Koningin J.
Ik snap je wel hoor, dat moeten is een naar gevoel.
Sterkte met je beslissing (en misschien lukt het nu spontaan wel, dat hoop ik voor je).

Welkom (terug?) GreatWhiteSilence.
Hopelijk ben je snel weer terug in Z&G.
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:09 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia, wat zegt je gevoel?
Daar durf ik niet naar te luisteren.
Ik wacht geduldig af.
pi_77530670
Koningin Juliana, voel je niet naar omdat jij niet zo lang bezig zou zijn als anderen, want als je een jaar hebt moeten wachten is dat voor je gevoel natuurlijk veel te lang! en dat sommigen dan al langer wachten, ach, we staan gelukkig niet op een volgorde lijst... (anders kwamen de meiden na mij al nooit aan de beurt... gelukkig is dat niet zo... )
  maandag 1 februari 2010 @ 22:47:33 #230
12913 GreatWhiteSilence
pi_77534043
Ik heb hier eerst gepost onder de naam DolleMina, dus het is semi-welkom-terug.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_77539770
Hoi, Zag dat de NOD's nog niet zijn aangepast. Zou de mijne naar 26 feb mogen??
En hoe is het met Suuzzz en Taffie3d? (23 en 24 jan)

Misschien hebben jullie het verteld en ben ik het alweer vergeten, dan sorry
pi_77540874
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 07:08 schreef danic het volgende:
Hoi, Zag dat de NOD's nog niet zijn aangepast. Zou de mijne naar 26 feb mogen??
En hoe is het met Suuzzz en Taffie3d? (23 en 24 jan)

Misschien hebben jullie het verteld en ben ik het alweer vergeten, dan sorry
ik weet eigenlijk ook niet hoe het nou was met suuzzz en taffie *schaam*
Pff ik voel me rot deze ochtend.. Al vanaf opstaan heel erg duizelig! Blij dat morgen pas CD21 is en ik dan pas hoef te bloedprikken (anders was ik zeker weten van me stokje gegaan)
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77541559
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:34 schreef suuzzz het volgende:
Voor alle zekerheid ook nog een zwangerschapstest gedaan en deze was zoals verwacht negatief.
Dus dan gaat mijn NOD naar 6 feb. Ik zit dan in Amerika, dus zal het jullie pas begin Maart komen melden, want de testjes gaan gewoon mee!
Ik hoop voor jullie heeeel veeel dikke strepen!!!
Taffie3d heeft 21 januari voor het laatst gereageerd.

Ik heb niets te melden.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 09:50:48 #234
12913 GreatWhiteSilence
pi_77541610
Okay, wet van Fok aan het werk. Zei ik gisteren nog dat ik hoopte zwanger te worden zonder bloed te zien, zag ik vanmorgen dat deze specifieke wens niet uit zal komen.

Wel heb ik nu een dag om vanuit te gaan wat betreft mijn NOD, al is dat onder voorbehoud, want bloed betekent niet per se een normale cyclus. Mijn bloedingsvrije periode heeft immers bijna twee jaar geduurd, dus het zal wel weer even wennen zijn voor mijn lichaam. Zet mijn NOD maar op 1 maart.
pi_77543009
Heeft taffie3d toen iets gezegt?
Balen dat er bloed is GreatWhiteSilence...

Hier nog steeds duizelig/licht in mijn hoofd Heb al boterham met vlokken gegeten en thee met 2x suiker.. Normaal nooit suiker in thee (dacht misschien helpt)

[ Bericht 34% gewijzigd door Ciscostar op 02-02-2010 17:42:17 ]
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:33:52 #236
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77546601
Cisco, wat raar dat je je zo voelt??? Hoop dat je snel beetje beter voelt...

welcome back GWS!!!

ahhhh, morgen is my big day!!
Op naar de gyneacoloog......
eerst nog ff werken en om 11.40 er zijn...
zie er eingelijk best tegenop... weet niet waarom, maar toch..
En ik moet waarschijnlijk ook nog alleen, mijn vriend kan waarschijnlijk niet weg van zjin werk , maar hij probeerd hier in de buurt te blijven, zodat hij toch ff naar het ziekenhuis kan komen.... ( i hope so)
maar ja afwachten nog dus....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77546980
MissCMS, zoiets is ook gewoon spannend... ik ga in elk geval voor jullie duimen dat jullie er wat wijzer van worden!!

Cisco, hoe gaat het nu? Raar zeg....

Ik ben echt een idioot exemplaar. Ik heb altijd ontzettend lange en rare cyclussen... de eerste keer dat ik de volgende ronde aan de clomid zou was ik ineens zwanger. En nu zou ik volgende cyclus dus weer starten met clomid, spot ik dus gewoon rond dag 17 (vrij normaal dus) een ei!! Echt onvoorstelbaar...
Nu maar hopen dat de zwemmertjes van mijn vent die wel goed willen zwemmen het eitje ook daadwerkelijk gaan vinden en er eentje binnendringt...
  dinsdag 2 februari 2010 @ 12:51:00 #238
239293 missCMS
pi_77547207
Tierr..ik ga voor je duimen dat die zwemmertjes de vaart erin hebben en houden!!!!
Op naar het ei!!!
pi_77547311
Hallo dames, daar ben ik weer. Ben even druk en weg geweest. Lief dat jullie aan mij denken.
Afgelopen woensdag ben ik ongesteld geworden dus nieuwe ronden nieuwe kansen voor deze maand.
Ik heb wel even gebaald hoor, maar dat helpt zo weinig he.

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Ik ga zo even terug lezen!

mod: mijn nod kan op 27 februari. Dank u dank u!
pi_77560201
Vanmiddag hevige buikpijn en (een beetje) helder bloed.
Het is nu weer over, maar het is vast geen goed teken.
pi_77560290
Jammer Taffie3d.
Hopelijk eind deze maand wél raak.

En ook balen GWS.
Vreemd dat je lichaam nu opeens wel aan bloed doet.
Hopelijk is dat een goed teken.
pi_77560333
Tierr, gefeli met je ei!

En Cisco beterschap.
pi_77560759
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ben benieuwd wat voor cyclus ik nu ga hebben? 28 of 32 dagen??? Ik hoop 28 dagen, want dan is mijn NOD 8 februari
Hopelijk niet te lang! Heb je een beetje vaste cyclus?
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:50 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zo, nu is het Februari. Nu gaan wij er ook weer voor.
Succes vrouwtje-theelepel
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:59 schreef KoninginJuliana het volgende:
Dames, ik meld mij voorlopig even voor het laatst..
Een moedig besluit. Veel sterkte
quote:
Op maandag 1 februari 2010 18:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:Mijn meisje is begin deze maand een jaar geworden, nu zit ik zelf ook weer op een streepje te wachten
Gefeliciteerd met je meisje en welkom terug. Hopelijk mag je snel door naar het volgende topic. De zwangerschap van je dochter kwam toch niet geheel spontaan of vergis ik mij nu even?

@Ciscostar

@missCMS succes morgen, hopelijk kan je vriend toch even mee naar het ziekenhuis

@Tierrr een spontaan ei

@Taffie3d balen dat je ongesteld geworden bent

@Kolonia
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:06:04 #244
12913 GreatWhiteSilence
pi_77561765
Toverboom: Ik ben met ovulatietesten aan de slag gegaan, na een maand of 8. Na die testen was het meteen raak. Nu heb ik geen ovulatietesten gekocht oid, omdat ik nog totaal geen idee heb wat mijn cyclus gaat doen. Maar misschien koop ik ze toch weer, om te kijken of er sowieso wat gebeurt of niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 02-02-2010 19:16:08 ]
pi_77581574
Bloedprikken voor CD21 is weer achter de rug.. Ging het vorige keer wel goed, viel ik nu weer flauw
Op naar CD3, of niet want dat betekend dat ik zwanger ben
pi_77581660
cisco, het is allemaal ook niet niks...
pi_77587243
Heel veel sterkte voor de mensjes die het heel hard nodig hebben

KJ ergens kan ik me het zo goed voorstellen.. je leeftijd wat mee gaat tellen het niet lukken etc. deprimerend allemaal, je wil zo graag, steeds teleurstelling.
Ik zou het zelf dan ook ff niet meer weten, heb dat nu soms al, wil het niet te zwaar mee laten tellen maar je voelt het wel zo! Daarom vind ik jullie beslissing extra knap (en wie weet gaat het ineens wel snel! zal je net zien ik hoop het van harte)
  woensdag 3 februari 2010 @ 14:24:47 #248
239293 missCMS
pi_77590978
zo hier ben ik met de uitslag van de gyneacoloog

Ik heb een inwendige echo gekregen, de baarmoeder was leeg, maar er zat veel vocht en slijm, wat duidt dat er wel wat heeft gezeten... moest direct bloedprikken daar krijg ik zo de uitslag van..
Het kan wezen dat ik een buitenbaarmoederlijk zwangerschap heb, die het eitje zelf naar buiten heeft geworpen, maar dat de buik die heeft opgenomen....
en het kan zijn dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is die nog in de eileider zit...
ik zit nu met spanning te wachten op de uitslag van mijn bloed...
wanneer er geen HCG meer in mijn bloed te zien is dan is het vruchtje al opgenomen in mijn buik
( ik wist niet dat het ook zo kon gaan) en daar kun je behoorlijk veel ast van hebben zei de arts

oh jongens, wat baal ik toch ontzettend... 3 miskramen wordt toch wel echt te veel....
pff wist niet dat het zo zwaar kon zijn
pi_77592746
missCMS dem das echt rot nieuws ook zeg!
Heel veel sterkte
pi_77592963
Pff, wat een naar nieuws.
Sterkte missCMS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')