Valentijnsdag.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:06 schreef Ciscostar het volgende:
Rocka kun je mijn NOD nog veranderen naar 14 februari
Ik zou even een testje doenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
Balen Tierr!
Ik heb iets vaags.
Woensdag ongesteld geworden, donderdag nog maar hele lichte bloeding. Vrijdag helemaal niks meer! Zaterdag beetje bruinige afscheiding, vandaag helemaal clean.
De afgelopen 3 keer heb ik een cyclus gehad van gemiddeld 32 dagen. Nu werd ik opeens 4 dagen eerder ongesteld. Normaal ben ik altijd 4-5 dagen ongesteld en nu maar 2 dagen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
Vandaag zou eigenlijk me nod zijn. Als het een innesteling is geweest, kan ik nu dan al testen?
Ik heb er nog 1 staan
quote:
wow echt spannendquote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Denk toch dat ik er morgen nog een test tegenaan gooi. Zwangerschapstest
Nu ben ik officeel 2 dagen overtijd (als vorige week woensdag een innesteling is geweest)
Goed plan, dan duim ik vast even extra hard.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Denk toch dat ik er morgen nog een test tegenaan gooi. Zwangerschapstest
Raar he die klachten?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:00 schreef Taffie3d het volgende:
@C_A: Jeetje wat maak jij het spannend zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je het eng vindt.
@ Cisco: Balen dat je ongesteld bent geworden.
Ik kan niet wachten tot zaterdag. Dan ga ik testen, maar ik heb niet het gevoel dat het raak is. Dit weekend wel. Ik had gevoellig borsten, misselijk een opgeblazen gevoel enzo, maar dat is inmiddels helemaal weg. Toch vind ik het spannend. Ik hoop het zo!!![]()
Mod: wil je me toevoegen in de OP? Mijn NOD is op 24 januari. Thanks!!
Hoe lang ben jij bezig? (ik heb geprobeerd het terug te lezen maar ik kon het niet vinden.) Ik had namelijk toen ik een maand of twee gestopt was met de pil echt onwijs pijnlijke borsten, en vooral constant keiharde tepelsquote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Boepie het volgende:
[..]
Raar he die klachten?
Ik heb dat sinds ik met de pil gestopt bent.. alleen nu heb ik veeeeel langer van te voren die zere borsten enzo.. maar ikzelf verwacht er ook niets van ofzo.
Succes enne ik duim mee.
Pfff jeetje wat spannend allemaal. Heel veel succes morgen. Ik ga voor je duimen!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:13 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen naar de gyn.
Nog even bij de huisarts langs geweest en de uitslag vanlijkt compleet...
![]()
Mijn bloedtest van afgelopen vrijdag was er alIk heb er meteen een uitdraai van gehad en de assisent zei dat het wel goed was. Maar of het nou goed was aangekomen of uitslag goed, horen het morgen.
follikelstimulerende hormoon --> 6.0
lute.nizerend hormoon --> 3.2
oestradiol --> 0.05
Moest vandaag voor mijn knie naar het ziekenhuis en moet nu een mri scan maken, die hoef ik pas 9 februari. Hij vroeg of ik zwanger was, antwoord is nu nee.. maar dan misschien wel
Pff je moet een hoop laten voor zo'n mri scan zegAlles van metaal af, bh uit, eigen cd met muziek mag mee, koptelefoon krijg je op voor het lawaai etc
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond met extra gevoelig getest... negatief, en op de ovulatietestje bijna geen streepje.
Ik ga er dus maar van uit dat het niet raak is. En ga flink klussen deze maand, en dan zien we 13 februari wel weer
Het zal me niks verbazen trouwens als je gewoon blaasontsteking hebt.. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar als ik zo terug lees beetje: buikpijn,misselijk, pijn in liezen --> lijkt heel erg om mijn laatste keer blaasontstekingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:46 schreef missCMS het volgende:
ca: gatsie, das balen zeg, hopen dat je een super valentijscadeau krijgt!!!
Cisco: suc6!!!
Ik moet om half 11 bij de huisarts zijn... heb dus al zolang buikpijn en mijnzetten nog steeds niet door....
wil dus nu door worden verwezen naar de gyn... dus maar even afwachten wat zij zegt...
moest ook mijn urine meenemen, dus zal vast wel een tesje worden gedaan....
ga er toch vanuit dat het deze maand niet raak is, omdat ik al zolang ongigevoel houd.....
en het eigenlijk nog 2 dagen tevroeg is om te testen, maar ja.....
ff afwachten nog....
Spannend valt eigenlijk wel mee. Ik heb zoiets van ze nemen ons serieus en er moeten nu gewoon wat testen gedaan worden. En de uitslag krijgen we vanzelf wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een informatie he Cisco? Wel fijn dat er nu vlot actie gaat komen, huisartsen die onderzoekjes aansturen gaat vaak fout trouwens. Ze bedoelen het wel goed, maar weten toch niet precies waar de klepel hangt.![]()
Fijn dat de uitslagen van je vent goed waren, dat is het halve werk. Verder een hoop op het programma, spannend of niet? Hopelijk brengt het snel duidelijkheid.
MissCMS al nieuws?
Dan maar hopen dat de pijn minder gaat worden en de duivels snel komen.. beter zekerheid dan onzekerheidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef missCMS het volgende:
zo daar ben ik weer...
hebben een test gedaan en uitslag was negatief... maar dit komt waarschijnlijk ook omdat mijn NOD nog niet gepasseerd is..
ook geen blaasontstekin of andere ontstekingen
inwendig onderzoek gehad en huisarts vond alles goed aanvoelen
wanneer ik deze week mijn duivels nog niet heb moet ik weer testen
blijft deze negatief dan wordt ik verwezen naar de gyn.
Ook wanneer mij duivels deze week wel komen wordt ik als nog doorverwezen naar de gyn
en dan maar afwachten wat zij zeggen...
dus afwachten maar weer....
alleen gaf mijn ovulatietest 2 dikke strepen aan???????? mijn huisarts zei dat ook tegen mij, probeer dat maar eens, als je ze nog hebt liggen
en die gaf dus 2 strepen aan..( evendik)
Ik snap er helemaal niks meer van
Haha, bij mij alledrie nog niet... dat bloedprikken en de HSG zouden net voor mijn zwangerschap gaan gebeuren, maar hoefde dus uiteindelijk niet.. en de HSG en de samenlevingstest zijn nu waarschijnlijk ook minder nodig omdat bewezen is dat er in elk geval een eileider open is en een zaadje een eitje heeft kunnen bevruchten...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zeker waar Tierrr, bij mij zijn dus 2 van die 3 nog altijd niet gedaan.
Kan het niet een hele late eisprong zijn? Misschien toch even lekker seksen vanavond?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef missCMS het volgende:
zo daar ben ik weer...
hebben een test gedaan en uitslag was negatief... maar dit komt waarschijnlijk ook omdat mijn NOD nog niet gepasseerd is..
ook geen blaasontstekin of andere ontstekingen
inwendig onderzoek gehad en huisarts vond alles goed aanvoelen
wanneer ik deze week mijn duivels nog niet heb moet ik weer testen
blijft deze negatief dan wordt ik verwezen naar de gyn.
Ook wanneer mij duivels deze week wel komen wordt ik als nog doorverwezen naar de gyn
en dan maar afwachten wat zij zeggen...
dus afwachten maar weer....
alleen gaf mijn ovulatietest 2 dikke strepen aan???????? mijn huisarts zei dat ook tegen mij, probeer dat maar eens, als je ze nog hebt liggen
en die gaf dus 2 strepen aan..( evendik)
Ik snap er helemaal niks meer van
Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gynquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Tierrr het volgende:
Cisco, fijn dat de uitslag van de zwemmers goed was en dat er nu zo goed verder actie ondernomen wordt! Bloedprikken, samenlevingstest en HSG lijken me goede stappen... dan zijn de belangrijkste zaken direct bekend! Succes!!
Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:15 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gyn
Hopelijk krijg je snel in ieder geval snel zekerheid, want dit is ook niets zo. Ik ben wel blij dat ik getempt heb de laatste maanden, ik dacht namelijk ook rond dag 21 al mijn eisprong te hebben gehad. Maar later bleek deze toch echt veel later te komen. En toen was het heel erg duidelijk. EN was ik eindelijk (vond ik dan, na dik 9 maanden) zwanger...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef missCMS het volgende:
kijk dat is natuurlijk super voor jou!!!!!!!!
en nu dus hoog zwanger... mooi zeg!!
Ik hoop natuurlijk dat het bij mij ook raak zou zijn, maar de zorgen zitten hem bij mij in die buikpijnen....
maar ik denk dat ik er ook ff teveel mee bezig ben en daarom ook alles voel....
morgen dan maar ff weer eens een testje er tegen an gooien..
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ik moet telkens zo lachen om dat hoog zwanger![]()
Sorry!
Ja die krijg ik inderdaad over week of 6, wist niet hoe de medische naam wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.
Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef IslaBonita het volgende:
Even weggeweest, heb weer heel wat bij te lezen...
- knip -
Cisco, mooi dat de onderzoeken in gang zijn gezet. Hopelijk is het in de tussentijd toch nog raak!
Dikke knuffel voor de dames bij wie het niet gelukt is afgelopen maand..![]()
Hier buikpijn en wat licht bloedverlies, dus deze maand gaat hem ook niet worden. Heb de moed al een beetje opgegeven. Dus lief MODje, mag ik uit het bovenste lijstje? Ik weet mijn NOD meestal wel maar het heeft toch niet zoveel zin. Ik zou graag in het onderste lijstje willen. Thanks!
-knip -
Je bent lief!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...
Succes meisje, ik weet zeker dat je heel snel zwanger bent!![]()
Hoop ik ook! Gaan we voor! Rond 16 februari tijd voor een dansje??quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:33 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Je bent lief!![]()
Als ik snel zwanger word...laten we dan zorgen dat we gelijktijdig een vreugdedansje kunnen maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |