abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 18:47:47 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76230922
Vorige deel: Wachten op het tweede streepje 160

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

NOD:

11 december Tierrr (10-2008)
10 januari Ciscostar (12-2008)
23 januari IslaBonita (12-2008)
23 januari Suuzzz
27 januari danic (08-2009)
27 januari Boepie
01 februari Kolonia (04-2009)
02 februari Koningin Juliana (03-2009)
04 februari kaatjejannie (10-2009)
07 februari -nienna- (06-2009)
13 februari charmed_angel (09-2009)

Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
vrouwtje-theelepel (10-2009)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 14-01-2010 13:03:02 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76232101
Balen danic..
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_76232248
Balen Danic.
Ik snap wel dat je begint te balen nu.
Maar hou moed hoor, komt goed!
2010 wordt een heel mooi jaar!
pi_76233094
Jammer Danic...

Ik heb nog nergens last van, totaal geen kwaaltjes. Ik heb mijn NOD een beetje vroeg gezet, dus ik ga op z'n vroegst pas volgende week zaterdag testen als ik dan niet allang ongesteld ben natuurlijk.
pi_76235325
Danic, wat jammer.

Het begint weer spannend te worden hier, 4 januari komt al aardig dichtbij!
pi_76239981
Zo ben ik ook weer, heb ff lekker wat geniet daagjes gehad, mare ik denk dat mijn lichaam zich nog aan het aanpassen is nu ik al een tijdje pilloos ben want ineens vanochtend de op de bezoek.. voor mij is dit toch wel een dag of 6 te vroeg zeg maar.
Maargoed ik wacht het komende maand gewoon weer af,.,. durf nu alleen mijn nod niet echt te gokken !
Ik ga nu uit van ergens rond 27 januari NOD.
pi_76241183
Jammer Boepie.
pi_76241375
Jammer Danic en Boepie...
pi_76244079
Jammer Boepie.
Maar ook voor jou wordt 2010 vast een geweldig jaar.
pi_76253081
Danic ern Boepie balen zeg. In 2010 gaat het zeker lukken!

Als je 17 december ongesteld ben geworden, en je heb een cyclus van 31/32/33 dagen kan je dan je eisprong al hebben?

Ik had gisteravond om 11 uur pijn in me rechterkant, onderin. We hebben ook lekker gesext, maar ik moet zeggen, dat het voor het eerst best pijn deed. Precies bij de plek waar ik steken had.

Nou heb ik nog hele lichte steken
pi_76253760
Sja, wie weet heb je dit keer wel een kortere cyclus, van 28 dagen.. het zou mijns inziens best kunnen. Maar ik zou voor de zekerheid gewoon nog even door blijven klussen!

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest vanwege tussentijds bloedverlies. Ik was bang dat er na de curettage misschien nog wat was blijven zitten ofzo. Maar dat is dus niet het geval. Mijn cyclus is gewoon weer hartstikke van de regel... dag 23 vandaag en er waren nog geen follikels of iets dergelijks te zien. Het is dus weer feest... zucht.. nouja, 25 januari weer naar de fertiliteitsarts...
pi_76254702
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:47 schreef Tierrr het volgende:
Sja, wie weet heb je dit keer wel een kortere cyclus, van 28 dagen.. het zou mijns inziens best kunnen. Maar ik zou voor de zekerheid gewoon nog even door blijven klussen!

Ik ben vanochtend bij de gyn geweest vanwege tussentijds bloedverlies. Ik was bang dat er na de curettage misschien nog wat was blijven zitten ofzo. Maar dat is dus niet het geval. Mijn cyclus is gewoon weer hartstikke van de regel... dag 23 vandaag en er waren nog geen follikels of iets dergelijks te zien. Het is dus weer feest... zucht.. nouja, 25 januari weer naar de fertiliteitsarts...
Ja wij klussen lekker door, oudjaarswip, nieuwjaarswip. het komt allemaal goed

Gelukkig dat er niks is blijven zitten. Dat lijkt me eigenlijk best wel eng. En een rare gedachten. Gelukkig maar, weer lekker doorklussen jij
pi_76255769
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
Gelukkig maar, weer lekker doorklussen jij
Ben dat hele verplichte klussen eigenlijk goed zat... er groeien toch geen eitjes, dus dan kan ik wel bezig blijven...
pi_76256666
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Ben dat hele verplichte klussen eigenlijk goed zat... er groeien toch geen eitjes, dus dan kan ik wel bezig blijven...
Nou doorsexen dan Is ook lekker
pi_76257122
Tierrr, wat vervelend dat de hele boel weer ontregeld is, ik hoop voor je dat het snel weer regelmatig is.

Ik heb vanochtend voor de laatste keer getest en zoals verwacht: weer negatief.
Ik ben nu twee weken overtijd en heb 3 testen gedaan dus testen doe ik niet meer.
Ergens volgende week ga ik even de huisarts bellen en voorleggen wat er aan de hand is.

Wil 1 van de modjes mij misschien op het onderste lijstje zetten zolang ik niet ongesteld ben?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Nienna- op 31-12-2009 16:30:48 ]
pi_76258322
Balen zeg Nienna, ben wel benieuwd wat het nu is? Wat je lichaam allemaal doet, en waarom? Ik zou ook niet meer testen, en ik zou inderdaad even naar de huisarts gaan.

Ik vind het echt heel erg vervelend voor je....
pi_76271513
Ben ook erg benieuwd hoelang nu mijn cyclus deze maand is, maakt het toch spannend allemaal weer.
Allemaal een knallend 2010 gewenst enne met heel veel klusplezier en zwangerschappen
pi_76280968
Een gezond, fijn , mooi en vruchtbaar 2010 gewenst
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_76287127
ik wilde iedereen hier ook een gelukkig nieuwjaar wensen!

Nienna, wat stom dat je lijf nou niet gewoon doet wat het moet doen!
ik hoop op regelmaat en goed nieuws dit jaar voor jou!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 12:47:05 #20
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_76288424
Ik wil ook iedereen een gelukkig en vruchtbaar nieuwjaar wensen!
Wij hebben zelf even pauze genomen na alle stress van mijn laatste cyclus. Ik wil eerst even gewoon aankijken hoe mijn cyclus is, zit vandaag op dag 31, ik hoop dat ie niet weer 60 dagen is. I
Tot nog toe 33, 49 en 60.
pi_76288828
Ook ik wil iedereen een gelukkig, liefdevol en vooral vruchtbaar 2010 wensen. Laten we hopen dat we aan het eind van het jaar hier niet meer hoeven te posten!
pi_76289242
Iedereen een heel fijn 2010 gewenst.
Dat we dit jaar maar allemaal naar het volgende topic kunnen verhuizen.
pi_76308754
Allemaal een heel mooi en gezond 2010 gewenst, met hopelijk voor iedereen zicht op gezinsuitbreiding!! Een mooier jaar kunnen we dan niet krijgen!

Tierrr, ik kan me goed voorstellen dat je dat verplichte klussen zat ben. Ik vind het zelf ook niets dat ik steeds op de data zit te letten, maar ik wil toch de kansen wat vergroten en niet achterblijven nu al mijn vriendinnetjes zwanger zijn. Wil niet alleen maar de lieve oppas worden, wil OOK af en toe een oppas nodig gaan hebben!!

Mijn mannetje vindt het ook maar raar, dat ik ineens rond de eisprong veel enthousiaster ben voor het seksen dan in de andere periode en dat vind ik dan ook weer lullig. Heb besloten dat ik daarom maar gewoon zo vaak mogelijk ga seksen haha, dan moet het toch ook goed zitten en dan komt het voor hem ook niet zo verplicht over.
Het belangrijkste is natuurlijk nog steeds dat je er ook plezier in hebt en niet dat het alleen maar een verplicht nummertje wordt.
Hij krijgt het weekend nog rust, maar daarna mag ie weer hoor. (hij is waarschijnlijk allang blij haha)
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:41:20 #24
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76313100
Nienna, da's ook echt een bleh-situatie zo...

Dames, allemaal een vruchtbaar en gezond 2010!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76321133
Gelukkig nieuwjaar allemaal, en dat het inderdaad vooral een vruchtbaar jaar mag worden voor ons allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')