Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gynquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Tierrr het volgende:
Cisco, fijn dat de uitslag van de zwemmers goed was en dat er nu zo goed verder actie ondernomen wordt! Bloedprikken, samenlevingstest en HSG lijken me goede stappen... dan zijn de belangrijkste zaken direct bekend! Succes!!
Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:15 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gyn
Hopelijk krijg je snel in ieder geval snel zekerheid, want dit is ook niets zo. Ik ben wel blij dat ik getempt heb de laatste maanden, ik dacht namelijk ook rond dag 21 al mijn eisprong te hebben gehad. Maar later bleek deze toch echt veel later te komen. En toen was het heel erg duidelijk. EN was ik eindelijk (vond ik dan, na dik 9 maanden) zwanger...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef missCMS het volgende:
kijk dat is natuurlijk super voor jou!!!!!!!!
en nu dus hoog zwanger... mooi zeg!!
Ik hoop natuurlijk dat het bij mij ook raak zou zijn, maar de zorgen zitten hem bij mij in die buikpijnen....
maar ik denk dat ik er ook ff teveel mee bezig ben en daarom ook alles voel....
morgen dan maar ff weer eens een testje er tegen an gooien..
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ik moet telkens zo lachen om dat hoog zwanger![]()
Sorry!
Ja die krijg ik inderdaad over week of 6, wist niet hoe de medische naam wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.
Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef IslaBonita het volgende:
Even weggeweest, heb weer heel wat bij te lezen...
- knip -
Cisco, mooi dat de onderzoeken in gang zijn gezet. Hopelijk is het in de tussentijd toch nog raak!
Dikke knuffel voor de dames bij wie het niet gelukt is afgelopen maand..![]()
Hier buikpijn en wat licht bloedverlies, dus deze maand gaat hem ook niet worden. Heb de moed al een beetje opgegeven. Dus lief MODje, mag ik uit het bovenste lijstje? Ik weet mijn NOD meestal wel maar het heeft toch niet zoveel zin. Ik zou graag in het onderste lijstje willen. Thanks!
-knip -
Je bent lief!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...
Succes meisje, ik weet zeker dat je heel snel zwanger bent!![]()
Hoop ik ook! Gaan we voor! Rond 16 februari tijd voor een dansje??quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:33 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Je bent lief!![]()
Als ik snel zwanger word...laten we dan zorgen dat we gelijktijdig een vreugdedansje kunnen maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |