abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77016505
Ik had mezelf vergist. En dagen lang, bleven de strepen maar donker en donker van de ovu test.
Toen in mijn agenda gekeken, bleek dat mijn NOD was. Dus daarvoor en daarna, 2 dikke strepen op ovu test. En op zwagerschapstest uiteindelijk ook natuurlijk.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 17:21:39 #77
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77016775
kijk dat is natuurlijk super voor jou!!!!!!!!
en nu dus hoog zwanger... mooi zeg!!
Ik hoop natuurlijk dat het bij mij ook raak zou zijn, maar de zorgen zitten hem bij mij in die buikpijnen....
maar ik denk dat ik er ook ff teveel mee bezig ben en daarom ook alles voel....
morgen dan maar ff weer eens een testje er tegen an gooien..
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77017878
Ik duim voor je mee missCMS.
En sterkte, dit gevoel wat je zo onzeker maakt, is ook niet leuk.
Of zwanger ķf ongesteld. Maar dit is niet leuk voor een vrouw.
pi_77021861
Cisco, fijn dat er nu duidelijk een plan is van de testen en fijn dat de zwemmers in ieder geval goed waren.

MissCMS, vervelend he, die onduidelijkheid...ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent.

Hier verder geen nieuws...ik heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb door die belachelijk lange cyclus van de laatste keer, dus we seksen maar veel en op goed geluk ;-)
Ik ben wel erg benieuwd hoe lang mijn cyclus deze keer is.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:33:12 #80
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77022470
ik moet telkens zo lachen om dat hoog zwanger Sorry!

MissCMS, welk streepje is donkerder? Laat es zien je testje!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77024567
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Tierrr het volgende:
Cisco, fijn dat de uitslag van de zwemmers goed was en dat er nu zo goed verder actie ondernomen wordt! Bloedprikken, samenlevingstest en HSG lijken me goede stappen... dan zijn de belangrijkste zaken direct bekend! Succes!!
Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gyn
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77025285
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:15 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gyn
Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.
pi_77026493
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef missCMS het volgende:
kijk dat is natuurlijk super voor jou!!!!!!!!
en nu dus hoog zwanger... mooi zeg!!
Ik hoop natuurlijk dat het bij mij ook raak zou zijn, maar de zorgen zitten hem bij mij in die buikpijnen....
maar ik denk dat ik er ook ff teveel mee bezig ben en daarom ook alles voel....
morgen dan maar ff weer eens een testje er tegen an gooien..
Hopelijk krijg je snel in ieder geval snel zekerheid, want dit is ook niets zo. Ik ben wel blij dat ik getempt heb de laatste maanden, ik dacht namelijk ook rond dag 21 al mijn eisprong te hebben gehad. Maar later bleek deze toch echt veel later te komen. En toen was het heel erg duidelijk. EN was ik eindelijk (vond ik dan, na dik 9 maanden) zwanger...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:03:21 #84
239293 missCMS
pi_77026884
de foto staat wel op .....als zwanger raken/blijven moeilijk......
kijk daar maar ff
maar ik wacht nu gewoon ff af en ga morgen anders gewoon testen.. en anders dikke pech, op naar de volgende ronde.....
( dan maar eerst nieuwe batt. in mijn thermometer doen )

en ja hoog zwanger is ook een vreemd woord, maar wel prachtig om te zijn;-)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:24:12 #85
190853 RockabeIIa
pi_77028144
MissCMS, het is ook 1 woord en niet twee. Ben benieuwd hoe hoog ze zwanger zit, zeg maar.
*andere topic opzoekt*
pi_77028994
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ik moet telkens zo lachen om dat hoog zwanger Sorry!
Ik ook.

Spannend missCMS!
Ik duim voor je.
pi_77032122
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Tierrr het volgende:

[..]

Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.
Ja die krijg ik inderdaad over week of 6, wist niet hoe de medische naam was
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:38:21 #88
239293 missCMS
pi_77053141
zelf ff naar de gyn gebeld...heb haar het hele verhaal uitgelgd, 3 feb kan ik terecht...ik kan nu niks anders doen dan afwachten....
pi_77053705
Test was negatief zag ik in het andere topic?
Maar je zit toch nog niet eens aan NOD, dus je kunt toch ook gewoon te vroeg getest hebben?
pi_77053853
Dat denk ik ook missCMS. Heb je niet gewoon te vroeg getest?
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:06:01 #91
239293 missCMS
pi_77056954
dat kan absoluut....daarom wacht ik ook ff....
werd gewoon zo onrustig van alles... maar merk nu dat ik beter gesteld ben na telefoon met gyn...
straks lekker uiteten met collega's, altijd goed
pi_77074030
Ik was dit topic helemaal vergeten....

Wat fijn dat de gynaecoloog zo goed doorpakt ciscostar. Jammer van de huisarts dat hij niet alles aangegeven had om te testen. Hopelijk komt er de komende maand wat uit.

Wat spannend missCMS, gelukkig hoef je niet al te lang te wachten voor je naar de gynaecoloog kan. Het is zo 3 februari.

Voor Isla en Suuzz worden het ook weer spannende dagen, ik duim voor jullie!!

Ik heb altijd in mijn achterhoofd het idee gehad dat het nooit zou lukken. Ik ben de afgelopen tijd erg druk geweest met mezelf. Heb een lang traject doorlopen bij een angsttandarts en mijn eigen tandarts. Dit is nu net afgelopen. Ik heb overleg gehad met de angsttandarts of het wel kon, een eventuele zwangerschap. Ze gaf aan dat het geen probleem was. Verdoven is veilig en bij foto's heb ik steeds een schort om gehad. Maar toch zat t me niet lekker. Ook omdat ik alles behalve mager ben (zeg maar gewoon dik eigenlijk) was ik toch bang dat het allemaal niet goed zat van binnen. Ik vond het al een lekker gevoel dat mijn menstruatie elke keer op tijd kwam.
Ik had al een maand of drie geleden ovulatietesten van clearblue gehaald. Maar durfde ze niet te gebruiken. Bang om te zien dat t inderdaad niet goed zat.
Deze maand toch maar getest. En wat zag ik zonet...

Ik ben dus best blij nu.. toch een teken
*poef* nu is het weg
pi_77087072
Wat fijn kaatje! Heb je goed gebruik van de test gemaakt??

@ciscostar Wat fijn dat alles goed onderzocht wordt! Die onzekerheid lijkt mij echt killing.

Hoe is het met de dames waarvan de NOD eraan komt?? Voelen jullie al wat?
pi_77088359
Ik verlies al 2 daagjes bruinig slijm. Niet veel en heel licht.

Ik heb dat normaal alleen een dag na mijn ongesteldheid. Pffffff. Raar lichaam
pi_77091968
Even weggeweest, heb weer heel wat bij te lezen...

CA en MissCMS, balen dat het allemaal zo verwarrend is... hoop op beiden van jullie op goed nieuws...

Cisco, mooi dat de onderzoeken in gang zijn gezet. Hopelijk is het in de tussentijd toch nog raak!

Dikke knuffel voor de dames bij wie het niet gelukt is afgelopen maand..

Hier buikpijn en wat licht bloedverlies, dus deze maand gaat hem ook niet worden. Heb de moed al een beetje opgegeven. Dus lief MODje, mag ik uit het bovenste lijstje? Ik weet mijn NOD meestal wel maar het heeft toch niet zoveel zin. Ik zou graag in het onderste lijstje willen. Thanks!

Suuzz en Taffie, ik duim voor jullie!!!

En KJ en de rest van de dames in de vruchtbare week: veel plezier!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:31:01 #96
190853 RockabeIIa
pi_77092225
kaatjejannie succes!

Volgens mij klopt het lijstje van de OP weer. Als het niet zo is lees ik het wel weer...
pi_77092288
Thanks RB!
pi_77094675
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef IslaBonita het volgende:
Even weggeweest, heb weer heel wat bij te lezen...

- knip -

Cisco, mooi dat de onderzoeken in gang zijn gezet. Hopelijk is het in de tussentijd toch nog raak!

Dikke knuffel voor de dames bij wie het niet gelukt is afgelopen maand..

Hier buikpijn en wat licht bloedverlies, dus deze maand gaat hem ook niet worden. Heb de moed al een beetje opgegeven. Dus lief MODje, mag ik uit het bovenste lijstje? Ik weet mijn NOD meestal wel maar het heeft toch niet zoveel zin. Ik zou graag in het onderste lijstje willen. Thanks!

-knip -

Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...

Succes meisje, ik weet zeker dat je heel snel zwanger bent!
pi_77097208
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...

Succes meisje, ik weet zeker dat je heel snel zwanger bent!
Je bent lief!

Als ik snel zwanger word...laten we dan zorgen dat we gelijktijdig een vreugdedansje kunnen maken!
pi_77100049
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:33 schreef IslaBonita het volgende:

[..]

Je bent lief!

Als ik snel zwanger word...laten we dan zorgen dat we gelijktijdig een vreugdedansje kunnen maken!
Hoop ik ook! Gaan we voor! Rond 16 februari tijd voor een dansje??
pi_77100566
Hmmm.... dan ben jij eerder aan de beurt dan ik. Hoop zo rond de 19e met je mee te kunnen dansen... inderdaad, we gaan ervoor!!!
pi_77108330
@Isla: Balen dat het nu toch ongesteld bent. Jij bent ook al zo lang bezig. Zijn jullie al bij artsen ofzo geweest?

[ Bericht 3% gewijzigd door Taffie3d op 21-01-2010 19:40:55 ]
pi_77109526
Isla wat jammer weer zeg!
pi_77111017
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:59 schreef Taffie3d het volgende:
@Isla: Balen dat het nu toch ongesteld bent. Jij bent ook al zo lang bezig. Zijn jullie al bij artsen ofzo geweest?
isla en ik gelijk begonnen.. Maar inderdaad isla jullie nog geen dokter bezoeken gepland?
pi_77111649
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verlies al 2 daagjes bruinig slijm. Niet veel en heel licht.

Ik heb dat normaal alleen een dag na mijn ongesteldheid. Pffffff. Raar lichaam
Nah idd heel weird.. en ben heel benieuwd ook

Hier hetzelfde..vandaag is het weer normaal, maar afgelopen 3 dagen ook wat bruinig slijm enzo. OOk gevoel dat ik ongesteld moet worden enzo maar dat is nu weer weg, de pijnlijke borsten blijven wel. Ik ben zeer benieuwd komende dagen ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld moet worden en dat het nog een beetje wennen is voor mijn lichaam zonder pil ofzo.
Maargoed het is wel spannend zo.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:16:54 #106
239293 missCMS
pi_77111955
hey allemaal....
wat balen voor de ladies bij wie de gearriveerd zijn......
Hopen dat de volgende ronde voor jullie is!!!!
hier nog steeds niks....
pi_77116324
Isla.
Moed houden hoor! Het komt echt wel goed.
Ik duim voor je vreugdedansje samen met Cisco.

En voor de dames die het hier spannend maken.
Tijd voor streepjes!
pi_77117855
Ladies de onderzoeken lopen inmiddels. Mijn hormoonwaardes zijn goed, heb ook netjes elke maand een eisprong. Ik word voorlopig niet verder onderzocht, want er is gebleken dat mijn vent maar 1 miljoen zaadcellen had bij de test. Hij wordt dus eerst onderzocht. Er is een foto gemaakt van zijn zaakje en binnenkort moeten we heen voor de uitslag. De gyn was al blij dat er zaadcellen zijn... maar denk dus dat het niet gaat lukken zonder de MMM. voor jullie lieve woorden.

MissCMS en Boepie, spannend!
pi_77121105
uhmmmm mijn lijf is een beetje onduidelijk!!!!! na mijn bijna positieve ovulatie test gewoon door getest en nu heb ik 11 dagen later weer een bijna positieve test en vruchtbaar slijm......je zou der toch gek van worden.... morgen weer testen en ondertussen lekker veel klussen!!!
Mijn NOD mag dus uit het lijstje en ik weet ook nog geen nieuwe datum!!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:51:21 #110
239293 missCMS
pi_77134382
suusz.... lijkt op hetzelfde verhaal van mij....
wat een raar lichaam hebben we toch.....
pi_77156494
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef suuzzz het volgende:
uhmmmm mijn lijf is een beetje onduidelijk!!!!! na mijn bijna positieve ovulatie test gewoon door getest en nu heb ik 11 dagen later weer een bijna positieve test en vruchtbaar slijm......je zou der toch gek van worden.... morgen weer testen en ondertussen lekker veel klussen!!!
Mijn NOD mag dus uit het lijstje en ik weet ook nog geen nieuwe datum!!
Je NOD is morgen en volgens mij kan een positieve ovulatietest ook duiden op een zwangerschap, zeker als je 11 dagen geleden ook een positieve test had. Misschien over een paar dagen toch even een zwangerschapstest doen?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 08:18:44 #112
239293 missCMS
pi_77169987
suusz, we zitten echt dicht bij elkaar.. hele verhaal lijkt wel hetzelfde...
Alleen hoop ik voor je dat je niet zoveel last hebt van je buik, zoals ik dat heb ( al vanaf mij ei)
ik ga er zondag of maandag denk ik nog ff een testje tegen aangooien..( als mijn erdan nog niet zijn)
Mijn tepels zijn namelijk sinds gisteren behoorlijk gevoelig....
Ik hoop voor je suusz dat het raak mag wezen
pi_77170082
meiden, als we het dan toch over rare acties van het lichaam hebben, heb ik ook nog ff een vraagje:
kan het zijn dan en eisprong pas plaatsvindt ergens tussen dag 20 en 22?
Ik vind het wel laat, maar als ik naar de afscheiding kijk heb ik het idee dat dit bij mij aan de hand is, en dan klus ik natuurlijk wel steeds op het verkeerde moment.....
pi_77170174
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 08:48 schreef danic het volgende:
meiden, als we het dan toch over rare acties van het lichaam hebben, heb ik ook nog ff een vraagje:
kan het zijn dan en eisprong pas plaatsvindt ergens tussen dag 20 en 22?
Ik vind het wel laat, maar als ik naar de afscheiding kijk heb ik het idee dat dit bij mij aan de hand is, en dan klus ik natuurlijk wel steeds op het verkeerde moment.....
Ja, dat kan zeker! Dat was bij mij namelijk ook zo. Daar kwam ik ook pas achter na een paar maanden. Misschien eens een paar maanden ovulatietestjes gebruiken of temperaturen om het zeker te weten, want als je niet zo vaak klus door de maand heen, kun je zomaar je eisprong missen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:12:36 #115
239293 missCMS
pi_77170240
danic, ik weet niet hoe lang jou cyclus duurt, die van mij +/- 40 dagen.... dus dag 26 is voor mijn meestal mijn ei
heb getempd en ovu testen gebruikt...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 10:02:32 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77170651
Kom dit topic nu pas weer tegen, had hier helemaal nog geen post en heb dus niets gevolgd vanaf het begin...

Dan maar even zonder bijlezen te hebben een wens voor jullie allemaal....

Meiden, ik hoop dat het bij jullie allemaal voorspoedig gaat lopen en er binnenkort zo'n streepjesregen volgt dat het topic leeg is daarna... Het is jullie allemaal gegund
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77171977
*missCMS* wat toevallig!!

ik heb dus weer geen positieve ovulatietest gehad, maar wel werd hij WEER een stuk donkerder en ook had/heb ik "vruchtbaar" slijm. Ook zou mijn cyclus dan ongeveer op 43 dagen uitkomen. net als voor mijn mk. Ook had ik gisteravond kleine steekjes links onder in mijn onderbuik.
Alles bij elkaar opgeteld denk ik dus echt dat mijn EI is gesprongen
Voor alle zekerheid ook nog een zwangerschapstest gedaan en deze was zoals verwacht negatief.
Dus dan gaat mijn NOD naar 6 feb. Ik zit dan in Amerika, dus zal het jullie pas begin Maart komen melden, want de testjes gaan gewoon mee!
Ik hoop voor jullie heeeel veeel dikke strepen!!!
pi_77172569
suuzzz, in Amerika hebben ze ook internet hoor.
Streepjes gewoon komen melden zodat we wat te juichen hebben hier!
pi_77182035
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
suuzzz, in Amerika hebben ze ook internet hoor.
Streepjes gewoon komen melden zodat we wat te juichen hebben hier!
Vind ik ook, het is al zo rustig hier
pi_77182324
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:12 schreef missCMS het volgende:
danic, ik weet niet hoe lang jou cyclus duurt, die van mij +/- 40 dagen.... dus dag 26 is voor mijn meestal mijn ei
heb getempd en ovu testen gebruikt...
Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.
Om het allemaal nog wat vreemder te maken had ik net wat licht bloedverllies, wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden, terwijl dat pas donderdag zou moeten zijn....
Dat vruchtbare 'slijm' heb je toch nooit een dag of 2 voor je menstruatie of wel?? Vind et allemaal maar vaag
pi_77183988
Charmed-Angeld: ging je nog een test doen dit weekend? Of denk je dat je je antwoord al wel hebt?
pi_77184288
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef danic het volgende:

[..]

Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.
Om het allemaal nog wat vreemder te maken had ik net wat licht bloedverllies, wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden, terwijl dat pas donderdag zou moeten zijn....
Dat vruchtbare 'slijm' heb je toch nooit een dag of 2 voor je menstruatie of wel?? Vind et allemaal maar vaag
Ik had toen ik zwanger was wel ineens afscheiding, maar daar kon ik geen 'draden van trekken' zeg maar, maar was gewoon wittige afscheiding. Als je een cyclus van 28/29 dagen hebt is een eisprong op dag 20/21 niet aannemelijk eerlijk gezegd. Het zou natuurlijk bij jou ook innestelingsbloed kunnen zijn....

Spannend hoor!
pi_77192246
Ik had toen ik zwanger was wel ineens afscheiding, maar daar kon ik geen 'draden van trekken' zeg maar, maar was gewoon wittige afscheiding. Als je een cyclus van 28/29 dagen hebt is een eisprong op dag 20/21 niet aannemelijk eerlijk gezegd. Het zou natuurlijk bij jou ook innestelingsbloed kunnen zijn....

Spannend hoor!
[/quote]

Ja heb ik ook aan gedacht, maar wil niet gaan hopen, maak mezelf steeds onnodig gespannen en tot nu toe steeds met een teleurstelling als resultaat. Vind het ook laat die 20/21e dag, maar vroeg het me zomaar ff af. Ik ga duimen, maar als ik mijn lijf zo voel, wordt ik gewoon 5 dagen te vroeg ongesteld

Had trouwens vanavond ineens een witte 'prop' (soort grote flieber, moeilijk te omschrijven) met wat bloed eraan, wat ik in de wc aantrof, iemand enig idee wat dat kan zijn?? Sorry voor de wat 'vieze vragen', maar kan het nou ook niet echt met iemand delen die ik ken aangezien verder niemand weet dat vriendlief en ik bezig zijn met zwanger worden.
Ik hoop dat jullie iets weten hierover.

Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang (duimen hč!?)
  zondag 24 januari 2010 @ 12:59:30 #124
272454 Boepie
spannend!
pi_77206109
Nog geen duivels hier maar wel alle voortekenen alhoewel.. het voelt anders? (vast tussen mijn oren haha)(zal wel door het nadenken komen en zo )
vraag me toch iets af ineens.. lees wel eens dat als je zwanger bent.. je toch ook je menstruatie klachten kan hebben alsin de buikkrampen, hoofdpijnen en soms ook licht bloedverlies.. daar kan ik me prima wat bij voorstellen.. maar nu komt het.. is dat alleen die 1e maand zeg maar? of is dat toch wel tot een aantal maanden dat je die periode klachten hebt? je lichaam moet natuurlijk ook wennen aan alle andere hormoon dingen enzo.. hoe werkt dat..hopende dat het niet een te idiote vraag is
pi_77207734
Buikkrampen heb ik redelijk lang gehad, maar dat ligt dan aan het feit dat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb nooit het onderscheid kunnen maken tussen buikpijn voor menstruatie of de buikpijn die bij de zwangerschap hoort (ook één van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met testen, ik zat gewoon op mijn menstruatie te wachten). En die onduidelijkheid heeft er ook nog eens voor gezorgd dat ik de eerste weken na de positieve test helemaal niet op mijn gemak was.
De dag dat ik 12 weken ver was (was ook de dag waarop ik het op het werk ging zeggen) ben ik opgestaan met bloedverlies. Maar er bleek niets aan de hand te zijn.
pi_77210560
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef leonieke het volgende:
Buikkrampen heb ik redelijk lang gehad, maar dat ligt dan aan het feit dat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb nooit het onderscheid kunnen maken tussen buikpijn voor menstruatie of de buikpijn die bij de zwangerschap hoort (ook één van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met testen, ik zat gewoon op mijn menstruatie te wachten).
Same here nu 10 weken en nog niet buikpijnvrij
  zondag 24 januari 2010 @ 15:42:47 #127
239293 missCMS
pi_77212122
same here....ook steeds buikpijn ennog geen duivels te bekennen, mar sinds 2 dagen zere tepels
ahhhhhmoest het hele weekend werken en morgen vroeg weer... dus denk dat wanneer woensdag mijn duivels ernog niet zijn een test tegenaan gooi....
ahhh..vind dot zo spannend...
pi_77225796
Mijn lichaam is weer helemaal normaal geloof ik. Ik heb nog 1 test gedaan, en die was negatief. Dus mijn gevoel was weer juist

@Danic misschien wel een innestelingsbloeding???
pi_77235340
Thanks voor de reacties allemaal
Ben benieuwd of het doorzet mijn ongi zeg maar, even spannende dagen.
pi_77236257
Sorry dat ik na 2 berichten niks meer liet horen, maar had al een positieve test
Succes iedereen!
pi_77239910
Gefeliciteerd Troeta!
Dit is vast een plakkertje.

En wat is het hier weer spannend dames!
Ik duim voor jullie.
pi_77240760
Gefeliciteerd Troeta!
pi_77242054
Gefeliciteerd troeta!!
pi_77242889
En de duivels zijn er weer, mijn cyclus is dus wel heel netjes op tijd, daar ben ik dan wel weer blij mee.
Verder lekker gaar, sacho etc. gelukkig vandaag een dagje vrij dus lekker bankhangen.
pi_77243053
He jammer Boepie echt balen....

Ik geloof dat mijn eisprong eraan kom. Heb nu last aan me linkerkant, vervelende steken Gisteravond geklust, vanavond en morgen weer

In december voelde ik het ook en toen waren die steken aan de rechterkant
pi_77243388
Thanks!!
pi_77243590
Jammer Boepie.

Ga maar lekker chagrijnig op de bank hangen, dat zal je goed doen.

Sinds wanneer ben jij nu bezig eigenlijk?
pi_77245533
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Boepie.

Ga maar lekker chagrijnig op de bank hangen, dat zal je goed doen.

Sinds wanneer ben jij nu bezig eigenlijk?
Thanks

Nog maar heel kort hoor,(begin december) maar toch balen bedoel als ik eerlijk ben wil ik niet nog een jaar kwijt zijn, wordt er niet jonger op zeg maar. ( aantal jaar geleden ook zo;n fase gehad wat niets werd dus als ik dat zou meerekenen veel langer, maar dat was een heel ander leven etc etc. )
pi_77252126
Uit: Mariël Croon: Zwanger worden, handboek voor kinderwensers en twijfelaars (aanrader overigens):

Ovulatiepijn

Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning van de follikel en in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Ovulatiepijn houdt vaak een paar uur aan, soms een dag, en dan is het verdwenen.
Vrouwen die ovulatiepijn voelen, hebben een extra hulpmiddel om hun eisprong te bepalen. Als de pijn voorbij is, is ook de eisprong voorbij. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd. De dag van de ovulatie is de eicel vruchtbaar.
Sommige vrouwen hebben in de aanloop naar de eisprong toe pijn bij het vrijen. Ook dat kan een vorm van ovulatiepijn zijn. Het grote eiblaasje veroorzaakt spanning in de eierstok, die daardoor gevoelig wordt. Vooral bij het diep doorstoten van de penis kan dat pijnlijk zijn.

Dit heb ik dus nu he, gisteren geklust, vanavond ook weer klussen... en de rest van de week ook

Dit is de tweede keer dat ik het voel, dus ik heb zo'n gevoel dat ik de eerste 3 rondes gewoon geen eisprong heb gehad In december voelde ik het rechts en nu links.

Ik hoop dat het nu dus ook betekend dat ik maar een cyclus heb van 28 dagen, net als als de laatste keer

Edit: zo fijn dat ik mijn eisprong voel, nou ja fijn Doet wel pijn. Net naar wc geweest en ook pizzadraadjes Wordt gezellig vanavond weer

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2010 16:47:46 ]
  maandag 25 januari 2010 @ 17:04:57 #140
239293 missCMS
pi_77255256
CA : wat hanjdig is dat he, wanneer je eisprong voelt... nu maar duimen dat het allemaal goed gaat!!!
Op naar het 2e streepje!!!!

Troeta: Gefeliciteerd!!!!

Boepie: balen zeg....op naar de volgende ronde, wel lekker dat je je cyclus op orde hebt!!!
quote:
dat wil ik ook!!!!
hier een ontzettend opgezette buik, door mijn spastische darm..Lijk nu ook wel 3 maand zwanger ,
quote:
was het maar echt zo
pi_77256244
missCMS, wanneer ga je weer testen?
Ik heb er toch een goed gevoel over bij jouw. Hoop dat je gewoon hartstikke zwanger bent en dat er verder niets geks aan de hand is....
pi_77257660
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.

Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is ) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
pi_77257949
Lang niet iedereen heeft dat volgens mij hoor Kolonia!
Zelf merk ik ook wel dat ik op sommige momenten wat meer/anders slijm heb dan normaal, maar de link met pizzadraden had ik zelf ook niet gelegd hoor... en toch ben ik een keer zwanger geweest!

Overigens had ik vanochtend een afspraak bij de fertiliteitsarts en heb ik vanmiddag direct een HSG gehad en alles was goed open! Had ik ook wel verwacht, maar toch mooi: die bevestiging!
Vond het wel erg pijnlijk trouwens, maargoed... voor een kindje hebben we alles over!
Nu deze cyclus even doorlopen en dan de volgende cyclus aan de clomid... er gebeurt wat dus!
  maandag 25 januari 2010 @ 19:37:17 #144
239293 missCMS
pi_77261298
Ymme ik hoop ook echt dar het raak is.. alleen mijn gevoel zegt toch echt dat mijn duivels er ieder ogenblik doorkomen... pfff.. die buikpijn
maar wanneer ze toch niet doorkomen denk ik woensdag of donderdag...( denk ik.)

Kolonia, volgens mij heeft ook niet iedereeen dat. Ik ken meerdere mensen die ervan willen dromen, omdat je dan ( bijna) precies weet wanneer je vrichtbaar bent.
Zelf heb ik het wel. Ik krijg eerst wat buikklachten en daarna vruchtbaar slijm en aan mijn temp te zien klopt het dan helemaal....
pi_77261619
Troeta, gefeliciteerd!
Boepie, wat balen meid.

Kolonia, ik kan me er ook niet veel bij voorstellen.
Eigenlijk heb ik altijd wel wat last van witte afscheiding, ene dag is het meer dan de andere en soms ook een paar dagen niet.
Ik kan er niks mee in ieder geval.
pi_77263702
Dank voor de geruststelling dames!

Ik heb even gegoogeld op HSG en dat klinkt inderdaad niet pijnloos.
Fijn dat alles open is en de Clomid gaat vast wonderen doen.

missCMS, ga eens testen.
pi_77270545
Boepie, balen zeg!! We hadden allebei dezelfde NOD dus mijn gevoel zegt dat je dan toch wat vroeger ongi bent geworden dan de bedoeling is? Maar kan me ook voorstellen dat als je in december gestopt bent, je lichaam nog een gelijke cyclus moet 'aanmaken' zeg maar.
Hier is et raar, zoals ik al zei heb ik sinds zaterdag wat kleurverschil, maar het zet niet door. De ene keer is het helder rood, de volgende keer bruin, is dus geen pijl op te trekken helaas....
Als ik naar mijn buik luister wordt ik gewoon weer heerlijk ongesteld zeer binnenkort, maar misschien moet er nog even goed geduimd worden........
(wou dat het zo snel ging als bij troeta!)
  maandag 25 januari 2010 @ 22:33:18 #148
190853 RockabeIIa
pi_77271234
troeta, van harte!

danic, ik zou de hoop nog niet opgeven zo deze ronde Het klinkt niet doorsnee, en misschien wel een *hyper!!* innesteling
* RockabeIIa gaat in de duimPUPO-stand!*
pi_77271413
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef Tierrr het volgende:
Hier ongi..
dat hadden we niet afgesproken...
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Kolonia het volgende:
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.

Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is ) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
niks mis met je hoor Kolonia, ik kan me er ook niks bij voorstellen. ik snap niks van die slijmverhalen en draderige bende... (ook niet toen ik wel even zwanger was...)

en een HSG is inderdaad niet pijnloos. dat heb ik ook mogen merken... Fijn dat alles wel open was Tierrr!
pi_77272166
*komt even uit de lurkstand*....

Kolonia ik heb niet elke maand "het goeie slijm" (of geen, soms..)
Als ik erg mijn best doe kan ik het wel verbeteren door huismiddeltjes:

Some home/natural remedies include eating salty foods such as popcorn (mucus is very salty), taking evening primrose oil, avoiding dairy products (they can thicken mucus), eating lots of baby carrots, and also avoiding antihistamines, including high doses of vitamin C. Another suggestion that is increasing in popularity is to drink grapefruit juice in order to improve or increase the amount of cervical mucus. If one is on prescription medications, it is a good idea to look for warning about grapefruit juice consumption (it isn't recommended with several medications for hypertension, for example).

Dus neem ik in de vruchtbare week teunisbloemolie, , drink heel veel wortelsap en grapefruitsap, neem geen vitamine c en geen antihistamine en drink ik veel water. Dan neem ik nog een hoestmiddeltje dat het slijm dunner wordt (At first most people wonder what on earth a cough syrup has to do with fertility, but the logic is easily found in the fact that it is an expectorant and is being used to loosen and thin mucus - just in a different place than the lungs) en merk ik wel degelijk verschil met wanneer ik een maand niet die moeite neem.
Toch wel belangrijk dat slijm, dat is de hulp die de zaadjes nodig hebben, zonder golven kunnen de visjes niet zwemmen zeg maar. Als je man sterk en goed bewegend zaad heeft komen ze er sowieso toch wel maar die van mijn vent probeer ik een beetje te helpen..
Just a thought!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')