Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gynquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:15 schreef Tierrr het volgende:
Cisco, fijn dat de uitslag van de zwemmers goed was en dat er nu zo goed verder actie ondernomen wordt! Bloedprikken, samenlevingstest en HSG lijken me goede stappen... dan zijn de belangrijkste zaken direct bekend! Succes!!
Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:15 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan dat ik HSG moet prikken.. Ah zal wel goed zijn, vertrouw mijn gyn
Hopelijk krijg je snel in ieder geval snel zekerheid, want dit is ook niets zo. Ik ben wel blij dat ik getempt heb de laatste maanden, ik dacht namelijk ook rond dag 21 al mijn eisprong te hebben gehad. Maar later bleek deze toch echt veel later te komen. En toen was het heel erg duidelijk. EN was ik eindelijk (vond ik dan, na dik 9 maanden) zwanger...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:21 schreef missCMS het volgende:
kijk dat is natuurlijk super voor jou!!!!!!!!
en nu dus hoog zwanger... mooi zeg!!
Ik hoop natuurlijk dat het bij mij ook raak zou zijn, maar de zorgen zitten hem bij mij in die buikpijnen....
maar ik denk dat ik er ook ff teveel mee bezig ben en daarom ook alles voel....
morgen dan maar ff weer eens een testje er tegen an gooien..
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:33 schreef RockabeIIa het volgende:
ik moet telkens zo lachen om dat hoog zwanger![]()
Sorry!
Ja die krijg ik inderdaad over week of 6, wist niet hoe de medische naam wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Tierrr het volgende:
[..]
Een HSG is een röntgenfoto die de baarmoeder en de eileiders zichtbaar kan maken. Ik nam aan dat je deze krijgt, omdat je zei dat de gyn nog een onderzoek wil plannen om te kijken hoe open/toegankelijk je eileiders zijn... kan het mis hebben hoor, maar dat leek me wel waarschijnlijk.
Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:24 schreef IslaBonita het volgende:
Even weggeweest, heb weer heel wat bij te lezen...
- knip -
Cisco, mooi dat de onderzoeken in gang zijn gezet. Hopelijk is het in de tussentijd toch nog raak!
Dikke knuffel voor de dames bij wie het niet gelukt is afgelopen maand..![]()
Hier buikpijn en wat licht bloedverlies, dus deze maand gaat hem ook niet worden. Heb de moed al een beetje opgegeven. Dus lief MODje, mag ik uit het bovenste lijstje? Ik weet mijn NOD meestal wel maar het heeft toch niet zoveel zin. Ik zou graag in het onderste lijstje willen. Thanks!
-knip -
Je bent lief!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:33 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.. moed opgeven. Ik doe die onderzoeken ook alleen maar om te zien of er wat mis is. En ergens denk ik van wel...
Succes meisje, ik weet zeker dat je heel snel zwanger bent!![]()
Hoop ik ook! Gaan we voor! Rond 16 februari tijd voor een dansje??quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:33 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Je bent lief!![]()
Als ik snel zwanger word...laten we dan zorgen dat we gelijktijdig een vreugdedansje kunnen maken!
isla en ik gelijk begonnen.. Maar inderdaad isla jullie nog geen dokter bezoeken gepland?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:59 schreef Taffie3d het volgende:
@Isla: Balen dat het nu toch ongesteld bent. Jij bent ook al zo lang bezig. Zijn jullie al bij artsen ofzo geweest?
Nah idd heel weird.. en ben heel benieuwd ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verlies al 2 daagjes bruinig slijm. Niet veel en heel licht.
Ik heb dat normaal alleen een dag na mijn ongesteldheid. Pffffff. Raar lichaam
Je NOD is morgen en volgens mij kan een positieve ovulatietest ook duiden op een zwangerschap, zeker als je 11 dagen geleden ook een positieve test had. Misschien over een paar dagen toch even een zwangerschapstest doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef suuzzz het volgende:
uhmmmm mijn lijf is een beetje onduidelijk!!!!! na mijn bijna positieve ovulatie test gewoon door getest en nu heb ik 11 dagen later weer een bijna positieve test en vruchtbaar slijm......je zou der toch gek van worden.... morgen weer testen en ondertussen lekker veel klussen!!!
Mijn NOD mag dus uit het lijstje en ik weet ook nog geen nieuwe datum!!
Ja, dat kan zeker! Dat was bij mij namelijk ook zo. Daar kwam ik ook pas achter na een paar maanden. Misschien eens een paar maanden ovulatietestjes gebruiken of temperaturen om het zeker te weten, want als je niet zo vaak klus door de maand heen, kun je zomaar je eisprong missen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:48 schreef danic het volgende:
meiden, als we het dan toch over rare acties van het lichaam hebben, heb ik ook nog ff een vraagje:
kan het zijn dan en eisprong pas plaatsvindt ergens tussen dag 20 en 22?
Ik vind het wel laat, maar als ik naar de afscheiding kijk heb ik het idee dat dit bij mij aan de hand is, en dan klus ik natuurlijk wel steeds op het verkeerde moment.....
Vind ik ook, het is al zo rustig hierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
suuzzz, in Amerika hebben ze ook internet hoor.![]()
Streepjes gewoon komen melden zodat we wat te juichen hebben hier!
Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:12 schreef missCMS het volgende:
danic, ik weet niet hoe lang jou cyclus duurt, die van mij +/- 40 dagen....dus dag 26 is voor mijn meestal mijn ei
heb getempd en ovu testen gebruikt...
Ik had toen ik zwanger was wel ineens afscheiding, maar daar kon ik geen 'draden van trekken' zeg maar, maar was gewoon wittige afscheiding. Als je een cyclus van 28/29 dagen hebt is een eisprong op dag 20/21 niet aannemelijk eerlijk gezegd. Het zou natuurlijk bij jou ook innestelingsbloed kunnen zijn....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef danic het volgende:
[..]
Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.
Om het allemaal nog wat vreemder te maken had ik net wat licht bloedverllies, wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden, terwijl dat pas donderdag zou moeten zijn....
Dat vruchtbare 'slijm' heb je toch nooit een dag of 2 voor je menstruatie of wel?? Vind et allemaal maar vaag
Same herequote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef leonieke het volgende:
Buikkrampen heb ik redelijk lang gehad, maar dat ligt dan aan het feit dat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb nooit het onderscheid kunnen maken tussen buikpijn voor menstruatie of de buikpijn die bij de zwangerschap hoort (ook één van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met testen, ik zat gewoon op mijn menstruatie te wachten).
Thanksquote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Boepie.![]()
Ga maar lekker chagrijnig op de bank hangen, dat zal je goed doen.![]()
Sinds wanneer ben jij nu bezig eigenlijk?
hier een ontzettend opgezette buik, door mijn spastische darm..Lijk nu ook wel 3 maand zwanger ,quote:dat wil ik ook!!!!
quote:was het maar echt zo
quote:
niks mis met je hoor Kolonia, ik kan me er ook niks bij voorstellen. ik snap niks van die slijmverhalen en draderige bende...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Kolonia het volgende:
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.![]()
Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
![]()
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |