abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77100566
Hmmm.... dan ben jij eerder aan de beurt dan ik. Hoop zo rond de 19e met je mee te kunnen dansen... inderdaad, we gaan ervoor!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_77108330
@Isla: Balen dat het nu toch ongesteld bent. Jij bent ook al zo lang bezig. Zijn jullie al bij artsen ofzo geweest?

[ Bericht 3% gewijzigd door Taffie3d op 21-01-2010 19:40:55 ]
pi_77109526
Isla wat jammer weer zeg!
pi_77111017
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:59 schreef Taffie3d het volgende:
@Isla: Balen dat het nu toch ongesteld bent. Jij bent ook al zo lang bezig. Zijn jullie al bij artsen ofzo geweest?
isla en ik gelijk begonnen.. Maar inderdaad isla jullie nog geen dokter bezoeken gepland?
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77111649
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verlies al 2 daagjes bruinig slijm. Niet veel en heel licht.

Ik heb dat normaal alleen een dag na mijn ongesteldheid. Pffffff. Raar lichaam
Nah idd heel weird.. en ben heel benieuwd ook

Hier hetzelfde..vandaag is het weer normaal, maar afgelopen 3 dagen ook wat bruinig slijm enzo. OOk gevoel dat ik ongesteld moet worden enzo maar dat is nu weer weg, de pijnlijke borsten blijven wel. Ik ben zeer benieuwd komende dagen ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld moet worden en dat het nog een beetje wennen is voor mijn lichaam zonder pil ofzo.
Maargoed het is wel spannend zo.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:16:54 #106
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77111955
hey allemaal....
wat balen voor de ladies bij wie de gearriveerd zijn......
Hopen dat de volgende ronde voor jullie is!!!!
hier nog steeds niks....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77116324
Isla.
Moed houden hoor! Het komt echt wel goed.
Ik duim voor je vreugdedansje samen met Cisco.

En voor de dames die het hier spannend maken.
Tijd voor streepjes!
pi_77117855
Ladies de onderzoeken lopen inmiddels. Mijn hormoonwaardes zijn goed, heb ook netjes elke maand een eisprong. Ik word voorlopig niet verder onderzocht, want er is gebleken dat mijn vent maar 1 miljoen zaadcellen had bij de test. Hij wordt dus eerst onderzocht. Er is een foto gemaakt van zijn zaakje en binnenkort moeten we heen voor de uitslag. De gyn was al blij dat er zaadcellen zijn... maar denk dus dat het niet gaat lukken zonder de MMM. voor jullie lieve woorden.

MissCMS en Boepie, spannend!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_77121105
uhmmmm mijn lijf is een beetje onduidelijk!!!!! na mijn bijna positieve ovulatie test gewoon door getest en nu heb ik 11 dagen later weer een bijna positieve test en vruchtbaar slijm......je zou der toch gek van worden.... morgen weer testen en ondertussen lekker veel klussen!!!
Mijn NOD mag dus uit het lijstje en ik weet ook nog geen nieuwe datum!!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:51:21 #110
239293 missCMS
pi_77134382
suusz.... lijkt op hetzelfde verhaal van mij....
wat een raar lichaam hebben we toch.....
pi_77156494
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef suuzzz het volgende:
uhmmmm mijn lijf is een beetje onduidelijk!!!!! na mijn bijna positieve ovulatie test gewoon door getest en nu heb ik 11 dagen later weer een bijna positieve test en vruchtbaar slijm......je zou der toch gek van worden.... morgen weer testen en ondertussen lekker veel klussen!!!
Mijn NOD mag dus uit het lijstje en ik weet ook nog geen nieuwe datum!!
Je NOD is morgen en volgens mij kan een positieve ovulatietest ook duiden op een zwangerschap, zeker als je 11 dagen geleden ook een positieve test had. Misschien over een paar dagen toch even een zwangerschapstest doen?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 08:18:44 #112
239293 missCMS
pi_77169987
suusz, we zitten echt dicht bij elkaar.. hele verhaal lijkt wel hetzelfde...
Alleen hoop ik voor je dat je niet zoveel last hebt van je buik, zoals ik dat heb ( al vanaf mij ei)
ik ga er zondag of maandag denk ik nog ff een testje tegen aangooien..( als mijn erdan nog niet zijn)
Mijn tepels zijn namelijk sinds gisteren behoorlijk gevoelig....
Ik hoop voor je suusz dat het raak mag wezen
pi_77170082
meiden, als we het dan toch over rare acties van het lichaam hebben, heb ik ook nog ff een vraagje:
kan het zijn dan en eisprong pas plaatsvindt ergens tussen dag 20 en 22?
Ik vind het wel laat, maar als ik naar de afscheiding kijk heb ik het idee dat dit bij mij aan de hand is, en dan klus ik natuurlijk wel steeds op het verkeerde moment.....
pi_77170174
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 08:48 schreef danic het volgende:
meiden, als we het dan toch over rare acties van het lichaam hebben, heb ik ook nog ff een vraagje:
kan het zijn dan en eisprong pas plaatsvindt ergens tussen dag 20 en 22?
Ik vind het wel laat, maar als ik naar de afscheiding kijk heb ik het idee dat dit bij mij aan de hand is, en dan klus ik natuurlijk wel steeds op het verkeerde moment.....
Ja, dat kan zeker! Dat was bij mij namelijk ook zo. Daar kwam ik ook pas achter na een paar maanden. Misschien eens een paar maanden ovulatietestjes gebruiken of temperaturen om het zeker te weten, want als je niet zo vaak klus door de maand heen, kun je zomaar je eisprong missen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:12:36 #115
239293 missCMS
pi_77170240
danic, ik weet niet hoe lang jou cyclus duurt, die van mij +/- 40 dagen.... dus dag 26 is voor mijn meestal mijn ei
heb getempd en ovu testen gebruikt...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 10:02:32 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77170651
Kom dit topic nu pas weer tegen, had hier helemaal nog geen post en heb dus niets gevolgd vanaf het begin...

Dan maar even zonder bijlezen te hebben een wens voor jullie allemaal....

Meiden, ik hoop dat het bij jullie allemaal voorspoedig gaat lopen en er binnenkort zo'n streepjesregen volgt dat het topic leeg is daarna... Het is jullie allemaal gegund
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77171977
*missCMS* wat toevallig!!

ik heb dus weer geen positieve ovulatietest gehad, maar wel werd hij WEER een stuk donkerder en ook had/heb ik "vruchtbaar" slijm. Ook zou mijn cyclus dan ongeveer op 43 dagen uitkomen. net als voor mijn mk. Ook had ik gisteravond kleine steekjes links onder in mijn onderbuik.
Alles bij elkaar opgeteld denk ik dus echt dat mijn EI is gesprongen
Voor alle zekerheid ook nog een zwangerschapstest gedaan en deze was zoals verwacht negatief.
Dus dan gaat mijn NOD naar 6 feb. Ik zit dan in Amerika, dus zal het jullie pas begin Maart komen melden, want de testjes gaan gewoon mee!
Ik hoop voor jullie heeeel veeel dikke strepen!!!
pi_77172569
suuzzz, in Amerika hebben ze ook internet hoor.
Streepjes gewoon komen melden zodat we wat te juichen hebben hier!
pi_77182035
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
suuzzz, in Amerika hebben ze ook internet hoor.
Streepjes gewoon komen melden zodat we wat te juichen hebben hier!
Vind ik ook, het is al zo rustig hier
pi_77182324
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:12 schreef missCMS het volgende:
danic, ik weet niet hoe lang jou cyclus duurt, die van mij +/- 40 dagen.... dus dag 26 is voor mijn meestal mijn ei
heb getempd en ovu testen gebruikt...
Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.
Om het allemaal nog wat vreemder te maken had ik net wat licht bloedverllies, wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden, terwijl dat pas donderdag zou moeten zijn....
Dat vruchtbare 'slijm' heb je toch nooit een dag of 2 voor je menstruatie of wel?? Vind et allemaal maar vaag
pi_77183988
Charmed-Angeld: ging je nog een test doen dit weekend? Of denk je dat je je antwoord al wel hebt?
pi_77184288
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef danic het volgende:

[..]

Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.
Om het allemaal nog wat vreemder te maken had ik net wat licht bloedverllies, wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden, terwijl dat pas donderdag zou moeten zijn....
Dat vruchtbare 'slijm' heb je toch nooit een dag of 2 voor je menstruatie of wel?? Vind et allemaal maar vaag
Ik had toen ik zwanger was wel ineens afscheiding, maar daar kon ik geen 'draden van trekken' zeg maar, maar was gewoon wittige afscheiding. Als je een cyclus van 28/29 dagen hebt is een eisprong op dag 20/21 niet aannemelijk eerlijk gezegd. Het zou natuurlijk bij jou ook innestelingsbloed kunnen zijn....

Spannend hoor!
pi_77192246
Ik had toen ik zwanger was wel ineens afscheiding, maar daar kon ik geen 'draden van trekken' zeg maar, maar was gewoon wittige afscheiding. Als je een cyclus van 28/29 dagen hebt is een eisprong op dag 20/21 niet aannemelijk eerlijk gezegd. Het zou natuurlijk bij jou ook innestelingsbloed kunnen zijn....

Spannend hoor!
[/quote]

Ja heb ik ook aan gedacht, maar wil niet gaan hopen, maak mezelf steeds onnodig gespannen en tot nu toe steeds met een teleurstelling als resultaat. Vind het ook laat die 20/21e dag, maar vroeg het me zomaar ff af. Ik ga duimen, maar als ik mijn lijf zo voel, wordt ik gewoon 5 dagen te vroeg ongesteld

Had trouwens vanavond ineens een witte 'prop' (soort grote flieber, moeilijk te omschrijven) met wat bloed eraan, wat ik in de wc aantrof, iemand enig idee wat dat kan zijn?? Sorry voor de wat 'vieze vragen', maar kan het nou ook niet echt met iemand delen die ik ken aangezien verder niemand weet dat vriendlief en ik bezig zijn met zwanger worden.
Ik hoop dat jullie iets weten hierover.

Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang (duimen hè!?)
  zondag 24 januari 2010 @ 12:59:30 #124
272454 Boepie
spannend!
pi_77206109
Nog geen duivels hier maar wel alle voortekenen alhoewel.. het voelt anders? (vast tussen mijn oren haha)(zal wel door het nadenken komen en zo )
vraag me toch iets af ineens.. lees wel eens dat als je zwanger bent.. je toch ook je menstruatie klachten kan hebben alsin de buikkrampen, hoofdpijnen en soms ook licht bloedverlies.. daar kan ik me prima wat bij voorstellen.. maar nu komt het.. is dat alleen die 1e maand zeg maar? of is dat toch wel tot een aantal maanden dat je die periode klachten hebt? je lichaam moet natuurlijk ook wennen aan alle andere hormoon dingen enzo.. hoe werkt dat..hopende dat het niet een te idiote vraag is
pi_77207734
Buikkrampen heb ik redelijk lang gehad, maar dat ligt dan aan het feit dat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb nooit het onderscheid kunnen maken tussen buikpijn voor menstruatie of de buikpijn die bij de zwangerschap hoort (ook één van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met testen, ik zat gewoon op mijn menstruatie te wachten). En die onduidelijkheid heeft er ook nog eens voor gezorgd dat ik de eerste weken na de positieve test helemaal niet op mijn gemak was.
De dag dat ik 12 weken ver was (was ook de dag waarop ik het op het werk ging zeggen) ben ik opgestaan met bloedverlies. Maar er bleek niets aan de hand te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')