abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76975965
Succes morgen Cisco!
pi_76976726
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:13 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen naar de gyn.
Nog even bij de huisarts langs geweest en de uitslag van lijkt compleet...
Mijn bloedtest van afgelopen vrijdag was er al Ik heb er meteen een uitdraai van gehad en de assisent zei dat het wel goed was. Maar of het nou goed was aangekomen of uitslag goed, horen het morgen.

follikelstimulerende hormoon --> 6.0
lute.nizerend hormoon --> 3.2
oestradiol --> 0.05

Moest vandaag voor mijn knie naar het ziekenhuis en moet nu een mri scan maken, die hoef ik pas 9 februari. Hij vroeg of ik zwanger was, antwoord is nu nee.. maar dan misschien wel
Pff je moet een hoop laten voor zo'n mri scan zeg Alles van metaal af, bh uit, eigen cd met muziek mag mee, koptelefoon krijg je op voor het lawaai etc
Pfff jeetje wat spannend allemaal. Heel veel succes morgen. Ik ga voor je duimen!
pi_76992084
Jemig, was jullie ineens kwijt!!! Begrijp nu pas dat je niet ongegeneerd door kunt kletsen met elkaar, maar dat er steeds een nieuw topic voor aangemaakt moet worden (blond hè, heb ook nog geen idee hoe ik een afbeelding bij mijn naam kan krijgen pffff lijk wel een bejaarde die voor het eerst achter een computer zit hihi)

C-A: spannend zeg allemaal! Vind het ook allemaal heel erg vreemd hoor. Klinkt toch goed zou ik zo denken. Ik zou lekker einde van de week er nog een test tegenaan gooien. Je leest wel vaker dat sommige testen pas positief geven als er al bijna een week voorbij is. Niet de moed laten zakken hoor!

Cisco: eerlijk gezegd zeggen die cijfers en onderwerpen mij helemaal niets, omdat ik nog niets met de MM te maken heb. Ik ben erg benieuwd wat ze morgen te vertellen hebben. En nog niet de moed opgeven als alle testen goed blijken te zijn en er dus medisch geen oorzaak is dat je nog niet zwanger bent.
Een vriendin van mij is ook 2 jaar bezig geweest en die loopt nu op alle dag (spannend!!). En dat is allemaal op de natuurlijke wijze gegaan.

Hou je ons op de hoogte?
pi_76998168
Succes Cisco!
pi_76998576
Gisteravond met extra gevoelig getest... negatief, en op de ovulatietestje bijna geen streepje.

Ik ga er dus maar van uit dat het niet raak is. En ga flink klussen deze maand, en dan zien we 13 februari wel weer
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:11:27 #56
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76998594
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:09 schreef charmed_angel het volgende:
Gisteravond met extra gevoelig getest... negatief, en op de ovulatietestje bijna geen streepje.

Ik ga er dus maar van uit dat het niet raak is. En ga flink klussen deze maand, en dan zien we 13 februari wel weer

he wat jammer CA; ik zat hier al steeds te lurken.... ik hoop dat ik voor je mag gaan jompelen op valentijnsdag!
(een errrg leuk cadeau zou dat zijn )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76998676
Me moeder zegt... gewoon volgende week maandag weer testen....
Maar ik heb er gewoon geen zin in, omdat mijn gevoel zegt: niet zwanger Al vind ik die gekke ongesteldheid maar vaag.

Als ik zwanger ben, dan komt dat 13/14 febr wel zichtbaar hoor Hoef ik het ook minder lang voor me te houden
pi_76998836
Even een tvp van MinnieMin (mijn kloon voor hier). Want ik kom jullie even aanmoedigen en voor jullie duimen!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:46:45 #59
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76998954
ca: gatsie, das balen zeg, hopen dat je een super valentijscadeau krijgt!!!
Cisco: suc6!!!
Ik moet om half 11 bij de huisarts zijn... heb dus al zolang buikpijn en mijn zetten nog steeds niet door....
wil dus nu door worden verwezen naar de gyn... dus maar even afwachten wat zij zegt...
moest ook mijn urine meenemen, dus zal vast wel een tesje worden gedaan....
ga er toch vanuit dat het deze maand niet raak is, omdat ik al zolang ongigevoel houd.....
en het eigenlijk nog 2 dagen tevroeg is om te testen, maar ja.....
ff afwachten nog....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77002066
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:46 schreef missCMS het volgende:
ca: gatsie, das balen zeg, hopen dat je een super valentijscadeau krijgt!!!
Cisco: suc6!!!
Ik moet om half 11 bij de huisarts zijn... heb dus al zolang buikpijn en mijn zetten nog steeds niet door....
wil dus nu door worden verwezen naar de gyn... dus maar even afwachten wat zij zegt...
moest ook mijn urine meenemen, dus zal vast wel een tesje worden gedaan....
ga er toch vanuit dat het deze maand niet raak is, omdat ik al zolang ongigevoel houd.....
en het eigenlijk nog 2 dagen tevroeg is om te testen, maar ja.....
ff afwachten nog....
Het zal me niks verbazen trouwens als je gewoon blaasontsteking hebt.. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent maar als ik zo terug lees beetje: buikpijn,misselijk, pijn in liezen --> lijkt heel erg om mijn laatste keer blaasontsteking

@C_A: 13/14 feb ook mijn nieuwe nod, gaan we samen voor de 2 streepjes

Zal zo update plaatsen over ons bezoek, eerst ff eten
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77008629
Vanmorgen bij de gynaecoloog geweest, was een hele aardige vrouw.

Ze bekeek eerst de uitslagen van mijn en die zien er goed uit

Toen bekeek ze mijn bloeduitslagen en daar kon ze eigenlijk niet zo heel veel mee want op dag 3 had mijn huisarts me niet op alles laten testen wat zij nodig vind/heeft.
Dus ik mag op dag 3 van mijn volgende cyclus het volgende gaan testen: TSH, LH, FSH, Oestradiol, Prolactine en CA125. Was nu alleen getest op Oestradiol.

De huisarts had me op dag 26 laten testen op Progesteron, daar kon ze ook niet veel mee want dat soort testjes doen hun op dag 21. Dus ik mag op dag 21 terug komen om deze test te laten doen. Dat is dus woensdag 3 Februari Ook moet ik een bloedtestje doen om te kijken of ik ooit Glamidia heb gehad.

Verder moeten we een samenlevingtest doen, hier word gekeken of mijn zijn sperma het kan overleven in mijn baarmoeder. Dit moet getest worden op dag 14, dus volgende week woensdag moet ik er weer langs en dan nemen ze een monstertje van mijn baarmoederslijmvlies.
Dag/avond ervoor moet er dus wat achterlaten

Ik heb ook meteen een inwendig onderzoek/echo gehad. Ze kon mijn rechter eileider meteen goed zien, links was wat lastiger, maar dit komt vaker voor zei ze. Maar zo op het eerste gezicht zagen die er goed uit en rest van de baarmoeder ook. Best interessant zo'n inwendig onderzoek/echo, niet pijnlijk maar ook niet al te prettig.

Over 5 a 6 weken (eerst week van Maart) moeten we terug komen en krijgen we de uitslagen van alle bloedtesten, samenlevingstest en dan wil ze nog een onderzoek plannen om te kijken hoe open/toegankelijk mijn eileiders zijn.

Tot zover dus ons bezoek

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciscostar op 19-01-2010 14:07:16 ]
pi_77008882
Wat een informatie he Cisco? Wel fijn dat er nu vlot actie gaat komen, huisartsen die onderzoekjes aansturen gaat vaak fout trouwens. Ze bedoelen het wel goed, maar weten toch niet precies waar de klepel hangt.
Fijn dat de uitslagen van je vent goed waren, dat is het halve werk. Verder een hoop op het programma, spannend of niet? Hopelijk brengt het snel duidelijkheid.

MissCMS al nieuws?
pi_77009256
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:57 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een informatie he Cisco? Wel fijn dat er nu vlot actie gaat komen, huisartsen die onderzoekjes aansturen gaat vaak fout trouwens. Ze bedoelen het wel goed, maar weten toch niet precies waar de klepel hangt.
Fijn dat de uitslagen van je vent goed waren, dat is het halve werk. Verder een hoop op het programma, spannend of niet? Hopelijk brengt het snel duidelijkheid.

MissCMS al nieuws?
Spannend valt eigenlijk wel mee. Ik heb zoiets van ze nemen ons serieus en er moeten nu gewoon wat testen gedaan worden. En de uitslag krijgen we vanzelf wel.
Heb een hekel aan bloedprikken, was er tot 4 weken geleden echt doodsbang voor.. maar inmiddels al 2x gedaan en begint te wennen. Dus de komende 2x zullen geen probleem zijn.

MissCMS hoe was het bij de huisarts??
pi_77009494
Cisco, fijn dat de uitslag van de zwemmers goed was en dat er nu zo goed verder actie ondernomen wordt! Bloedprikken, samenlevingstest en HSG lijken me goede stappen... dan zijn de belangrijkste zaken direct bekend! Succes!!
pi_77009651
Zeker waar Tierrr, bij mij zijn dus 2 van die 3 nog altijd niet gedaan.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:33:51 #66
239293 missCMS
pi_77010168
zo daar ben ik weer...
hebben een test gedaan en uitslag was negatief... maar dit komt waarschijnlijk ook omdat mijn NOD nog niet gepasseerd is..
ook geen blaasontstekin of andere ontstekingen
inwendig onderzoek gehad en huisarts vond alles goed aanvoelen

wanneer ik deze week mijn duivels nog niet heb moet ik weer testen
blijft deze negatief dan wordt ik verwezen naar de gyn.
Ook wanneer mij duivels deze week wel komen wordt ik als nog doorverwezen naar de gyn
en dan maar afwachten wat zij zeggen...
dus afwachten maar weer....

alleen gaf mijn ovulatietest 2 dikke strepen aan???????? mijn huisarts zei dat ook tegen mij, probeer dat maar eens, als je ze nog hebt liggen
en die gaf dus 2 strepen aan..( evendik)
Ik snap er helemaal niks meer van
pi_77010222
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef missCMS het volgende:
zo daar ben ik weer...
hebben een test gedaan en uitslag was negatief... maar dit komt waarschijnlijk ook omdat mijn NOD nog niet gepasseerd is..

Ook wanneer mij duivels deze week wel komen wordt ik als nog doorverwezen naar de gyn

alleen gaf mijn ovulatietest 2 dikke strepen aan???????? mijn huisarts zei dat ook tegen mij, probeer dat maar eens, als je ze nog hebt liggen
Dan maar hopen dat de pijn minder gaat worden en de duivels snel komen.. beter zekerheid dan onzekerheid
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:08:13 #68
239293 missCMS
pi_77011327
daarom!!!!
pi_77012744
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef prinseszondererwt het volgende:
Zeker waar Tierrr, bij mij zijn dus 2 van die 3 nog altijd niet gedaan.
Haha, bij mij alledrie nog niet... dat bloedprikken en de HSG zouden net voor mijn zwangerschap gaan gebeuren, maar hoefde dus uiteindelijk niet.. en de HSG en de samenlevingstest zijn nu waarschijnlijk ook minder nodig omdat bewezen is dat er in elk geval een eileider open is en een zaadje een eitje heeft kunnen bevruchten...

Maar bij jou vind ik het wel vreemd dat dat nog niet gedaan is... heb je er al eens om gevraagd?
pi_77013368
Tierrr, in het andere topic kun je alles lezen over mijn recente second opinion. Is misschien een betere plaats voor gynpraat, anders wordt dit topic weer zo zwaar.
pi_77014298
Haha, ok, verhuis ik ff daarheen.
Ik kijk daar sowieso wel, maar het lukt me niet om alles precies bij te houden...
pi_77014495
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef missCMS het volgende:
zo daar ben ik weer...

Kan het niet een hele late eisprong zijn? Misschien toch even lekker seksen vanavond?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:55:53 #73
239293 missCMS
pi_77015695
kan haast niet... heb begin jan. ook ovu test gedaan en die gaf positoef aan. toen goed geklust.
na een aantal dagen toen bruinige slijn verloren....
zit nu op dag 36.... zie anders andere topic als zwanger worden/blijven niet zo ......tpoic74
maar ja anders voor de zekerheid maar ff klussen vanavond
pi_77015914
Ik had hier toen ook een dikke postieve ovu test. En zie nu
  dinsdag 19 januari 2010 @ 17:08:02 #75
239293 missCMS
pi_77016237
bedoel je dat je de ovutest later had gebruikt, net voor je NOD of dat je en verlate ei had?
sorry hoor, wordt er nu een beetje van,,,, weet ff niet meer wat ik moet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')