wow echt spannendquote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Denk toch dat ik er morgen nog een test tegenaan gooi. Zwangerschapstest
Nu ben ik officeel 2 dagen overtijd (als vorige week woensdag een innesteling is geweest)
Goed plan, dan duim ik vast even extra hard.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Denk toch dat ik er morgen nog een test tegenaan gooi. Zwangerschapstest
Raar he die klachten?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:00 schreef Taffie3d het volgende:
@C_A: Jeetje wat maak jij het spannend zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je het eng vindt.
@ Cisco: Balen dat je ongesteld bent geworden.
Ik kan niet wachten tot zaterdag. Dan ga ik testen, maar ik heb niet het gevoel dat het raak is. Dit weekend wel. Ik had gevoellig borsten, misselijk een opgeblazen gevoel enzo, maar dat is inmiddels helemaal weg. Toch vind ik het spannend. Ik hoop het zo!!![]()
Mod: wil je me toevoegen in de OP? Mijn NOD is op 24 januari. Thanks!!
Hoe lang ben jij bezig? (ik heb geprobeerd het terug te lezen maar ik kon het niet vinden.) Ik had namelijk toen ik een maand of twee gestopt was met de pil echt onwijs pijnlijke borsten, en vooral constant keiharde tepelsquote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Boepie het volgende:
[..]
Raar he die klachten?
Ik heb dat sinds ik met de pil gestopt bent.. alleen nu heb ik veeeeel langer van te voren die zere borsten enzo.. maar ikzelf verwacht er ook niets van ofzo.
Succes enne ik duim mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |