abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76927223
Ik vind het ook nog steeds vreemd. We zien volgende maand wel, misschien ben ik dan wel opeens 8-9 weken zwanger Collega van mij dacht ook aan een innesteling. Ik weet het niet, ik vind het vaag dat ik maar 2 dagen ongesteld ben geweest en op dag 28 van me cyclus.

Ik hou jullie op de hoogte. Ik ga weer flink klussen D
  zondag 17 januari 2010 @ 18:59:09 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76933346
Ik vind dat je ook effe over zo'n ovulatietestje heen moet plassen maarja, wie ben ik (die gaf bij mij, 51 weken geleden, veel eerder resultaat dan een 'gewone' zwangerschapstest)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76936842
Ik duim weer voor vele streepjes hier.
pi_76937195
Jammer trierrr!
C_A wat rocka zegt, plas ff over een ovulatietestje.. Ipv zwangerschapstest. Wel apart zo'n korte menstruatie en nu dan negatieve test
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  zondag 17 januari 2010 @ 21:31:44 #30
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_76940591
Tierr. balen zeg......

Suusz, heb je wel eens je temp. bij gehouden dan... dan kun je heel duidelijk zien of je een eisprong hebt gehad...
Ik moest dat na mijn 2 miskramen ook gaan doen, ze dachten namelijk dat ik ook geen eisprongen meer had maar mijn temp geeft die wel duidelijk aan. Kan heel handig zijn!

charmed angel... Maybe moet je nog later nog eens testen..
Ik heb met mijn vorige zwangerschap ook eerst een menstruatie gehad.. die verliep ook heel anders dan normaal, daarom dacht ik toen ook dat ik niet zwanger was, maar bleek later wel zo te zijn...
Ik wist trouwes niet dat je met een ovutest ook zwangerschap kon testen??
ach zo leer je weer eens wat he

zijn er bij jullie ook zoveel zwangeren om je heen?
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_76953742
Hoi meiden

Ik heb vanochtend een test gedaan met een ovulatietestje. En daar zag ik een tweede heel licht streepje. Ik zal vanavond even een foto plaatsen

Maar kan je echt met een zo'n test testen?
  maandag 18 januari 2010 @ 08:20:36 #32
190853 RockabeIIa
pi_76953804
CA, ik heb heel goeie hoop voor je alhoewel een ovutestje wel de hele maand door een 2e licht streepje kan geven. Misschien issie morgen wel donkerder! Dan heb je echt grote kans dat het raak is

en ja, ovulatietestjes kunnen een zwangerschap aangeven maar zwangerschapstestjes kunnen geen ovulatie aangeven.
  maandag 18 januari 2010 @ 08:32:39 #33
239293 missCMS
pi_76953923
charmed angel.. ik ben benieuwd....
ik hoop voor je dat het raak is!!!
pi_76953977
Wanneer zouden jullie weer testen? Met een zwangerschapstest? Heb nog 2 testen liggen van sensitest (die extra gevoelige)

Voor de rest voel ik me wel ok. Ben wel moe, met 2 goede nachtrusten. Borsten voel ik wel, geen extreem pijn.
Beneden heb ik het gevoel dat ik ongesteld moet worden.... maar tja, dat ben ik wel of niet geweest afgelopen dinsdag???

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2010 08:38:36 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 08:54:58 #35
190853 RockabeIIa
pi_76954301
Zwanger zijn lijkt wel een beetje op ongesteld zijn, CA. En zelfs geen klachten kan een klacht zijn.
Ik zou gewoon testen. Bij geen dubbele streep is het pech but keep your hopes up en bij wel een dubbele dan is het mooi dat je het al weet
pi_76954469
Denk dat ik vrijdag weer test, dan ben ik vrij. Vond het vanochtend zo gehaast
Maar ik hou jullie op de hoogte en ondertussen klussen we gewoon door
pi_76954505
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Helaas pindakaas... negatief
Aaahhh jammer.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_76954814
Oeh, je maakt het spannen Charmed_A!
Ik duim voor streepjes op de zwangerschapstest vrijdag.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:12:06 #39
239293 missCMS
pi_76959784
spannend charmed...... ben heel benieuwd...
pi_76961533
Denk toch dat ik er morgen nog een test tegenaan gooi. Zwangerschapstest

Nu ben ik officeel 2 dagen overtijd (als vorige week woensdag een innesteling is geweest)
  maandag 18 januari 2010 @ 13:08:39 #41
239293 missCMS
pi_76961772
go girl!!!! spannend
ben benieuwd
pi_76961997
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:

Nu ben ik officeel 2 dagen overtijd (als vorige week woensdag een innesteling is geweest)
wow echt spannend
Ik duim mee hoor
pi_76962003
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Goed plan, dan duim ik vast even extra hard.
pi_76962183
Ik vind het gewoon eng Krijg gewoon kriebels in me buik
  maandag 18 januari 2010 @ 13:45:26 #45
239293 missCMS
pi_76963292
ben bang bang dat ik mijn regels vandaag of morgen ga krijgen.... voel de hele dag mijn buik al....
gatsie!!
dan maar hopen dat ze er snel zijn, kunnen we wer over nieuw beginnen....
pi_76963860
@C_A: Jeetje wat maak jij het spannend zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je het eng vindt.

@ Cisco: Balen dat je ongesteld bent geworden.

Ik kan niet wachten tot zaterdag. Dan ga ik testen, maar ik heb niet het gevoel dat het raak is. Dit weekend wel. Ik had gevoellig borsten, misselijk een opgeblazen gevoel enzo, maar dat is inmiddels helemaal weg. Toch vind ik het spannend. Ik hoop het zo!!

Mod: wil je me toevoegen in de OP? Mijn NOD is op 24 januari. Thanks!!
pi_76964138
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:00 schreef Taffie3d het volgende:
@C_A: Jeetje wat maak jij het spannend zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je het eng vindt.

@ Cisco: Balen dat je ongesteld bent geworden.

Ik kan niet wachten tot zaterdag. Dan ga ik testen, maar ik heb niet het gevoel dat het raak is. Dit weekend wel. Ik had gevoellig borsten, misselijk een opgeblazen gevoel enzo, maar dat is inmiddels helemaal weg. Toch vind ik het spannend. Ik hoop het zo!!

Mod: wil je me toevoegen in de OP? Mijn NOD is op 24 januari. Thanks!!
Raar he die klachten?
Ik heb dat sinds ik met de pil gestopt bent.. alleen nu heb ik veeeeel langer van te voren die zere borsten enzo.. maar ikzelf verwacht er ook niets van ofzo.

Succes enne ik duim mee.
pi_76964604
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Boepie het volgende:

[..]

Raar he die klachten?
Ik heb dat sinds ik met de pil gestopt bent.. alleen nu heb ik veeeeel langer van te voren die zere borsten enzo.. maar ikzelf verwacht er ook niets van ofzo.

Succes enne ik duim mee.
Hoe lang ben jij bezig? (ik heb geprobeerd het terug te lezen maar ik kon het niet vinden.) Ik had namelijk toen ik een maand of twee gestopt was met de pil echt onwijs pijnlijke borsten, en vooral constant keiharde tepels . Ik hoop natuurlijk dat dat er niks mee te maken heeft en dat je gewoon een tweede streepje gaat plassen.

Ik kwam tijdens het teruglezen Soneal tegen. Hoe zou het met haar gaan?
pi_76975023
Taffie3d ik vermoed dat het er wel mee te maken heeft hoor.. ben nu een maand of 3 zonder pil, ben ong een jaar aan de pil geweest en daarvoor echt jaren geen pil geslikt etc. toen had ik het trouwens niet na stoppen van de pil, vandaar dat ik het wel apart vind.
pi_76975584
Morgen naar de gyn.
Nog even bij de huisarts langs geweest en de uitslag van lijkt compleet...
Mijn bloedtest van afgelopen vrijdag was er al Ik heb er meteen een uitdraai van gehad en de assisent zei dat het wel goed was. Maar of het nou goed was aangekomen of uitslag goed, horen het morgen.

follikelstimulerende hormoon --> 6.0
lute.nizerend hormoon --> 3.2
oestradiol --> 0.05

Moest vandaag voor mijn knie naar het ziekenhuis en moet nu een mri scan maken, die hoef ik pas 9 februari. Hij vroeg of ik zwanger was, antwoord is nu nee.. maar dan misschien wel
Pff je moet een hoop laten voor zo'n mri scan zeg Alles van metaal af, bh uit, eigen cd met muziek mag mee, koptelefoon krijg je op voor het lawaai etc
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')