abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77210560
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef leonieke het volgende:
Buikkrampen heb ik redelijk lang gehad, maar dat ligt dan aan het feit dat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb nooit het onderscheid kunnen maken tussen buikpijn voor menstruatie of de buikpijn die bij de zwangerschap hoort (ook één van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met testen, ik zat gewoon op mijn menstruatie te wachten).
Same here nu 10 weken en nog niet buikpijnvrij
  zondag 24 januari 2010 @ 15:42:47 #127
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77212122
same here....ook steeds buikpijn ennog geen duivels te bekennen, mar sinds 2 dagen zere tepels
ahhhhhmoest het hele weekend werken en morgen vroeg weer... dus denk dat wanneer woensdag mijn duivels ernog niet zijn een test tegenaan gooi....
ahhh..vind dot zo spannend...
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77225796
Mijn lichaam is weer helemaal normaal geloof ik. Ik heb nog 1 test gedaan, en die was negatief. Dus mijn gevoel was weer juist

@Danic misschien wel een innestelingsbloeding???
pi_77235340
Thanks voor de reacties allemaal
Ben benieuwd of het doorzet mijn ongi zeg maar, even spannende dagen.
pi_77236257
Sorry dat ik na 2 berichten niks meer liet horen, maar had al een positieve test
Succes iedereen!
pi_77239910
Gefeliciteerd Troeta!
Dit is vast een plakkertje.

En wat is het hier weer spannend dames!
Ik duim voor jullie.
pi_77240760
Gefeliciteerd Troeta!
pi_77242054
Gefeliciteerd troeta!!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77242889
En de duivels zijn er weer, mijn cyclus is dus wel heel netjes op tijd, daar ben ik dan wel weer blij mee.
Verder lekker gaar, sacho etc. gelukkig vandaag een dagje vrij dus lekker bankhangen.
pi_77243053
He jammer Boepie echt balen....

Ik geloof dat mijn eisprong eraan kom. Heb nu last aan me linkerkant, vervelende steken Gisteravond geklust, vanavond en morgen weer

In december voelde ik het ook en toen waren die steken aan de rechterkant
pi_77243388
Thanks!!
pi_77243590
Jammer Boepie.

Ga maar lekker chagrijnig op de bank hangen, dat zal je goed doen.

Sinds wanneer ben jij nu bezig eigenlijk?
pi_77245533
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Boepie.

Ga maar lekker chagrijnig op de bank hangen, dat zal je goed doen.

Sinds wanneer ben jij nu bezig eigenlijk?
Thanks

Nog maar heel kort hoor,(begin december) maar toch balen bedoel als ik eerlijk ben wil ik niet nog een jaar kwijt zijn, wordt er niet jonger op zeg maar. ( aantal jaar geleden ook zo;n fase gehad wat niets werd dus als ik dat zou meerekenen veel langer, maar dat was een heel ander leven etc etc. )
pi_77252126
Uit: Mariël Croon: Zwanger worden, handboek voor kinderwensers en twijfelaars (aanrader overigens):

Ovulatiepijn

Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning van de follikel en in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Ovulatiepijn houdt vaak een paar uur aan, soms een dag, en dan is het verdwenen.
Vrouwen die ovulatiepijn voelen, hebben een extra hulpmiddel om hun eisprong te bepalen. Als de pijn voorbij is, is ook de eisprong voorbij. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd. De dag van de ovulatie is de eicel vruchtbaar.
Sommige vrouwen hebben in de aanloop naar de eisprong toe pijn bij het vrijen. Ook dat kan een vorm van ovulatiepijn zijn. Het grote eiblaasje veroorzaakt spanning in de eierstok, die daardoor gevoelig wordt. Vooral bij het diep doorstoten van de penis kan dat pijnlijk zijn.

Dit heb ik dus nu he, gisteren geklust, vanavond ook weer klussen... en de rest van de week ook

Dit is de tweede keer dat ik het voel, dus ik heb zo'n gevoel dat ik de eerste 3 rondes gewoon geen eisprong heb gehad In december voelde ik het rechts en nu links.

Ik hoop dat het nu dus ook betekend dat ik maar een cyclus heb van 28 dagen, net als als de laatste keer

Edit: zo fijn dat ik mijn eisprong voel, nou ja fijn Doet wel pijn. Net naar wc geweest en ook pizzadraadjes Wordt gezellig vanavond weer

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2010 16:47:46 ]
  maandag 25 januari 2010 @ 17:04:57 #140
239293 missCMS
pi_77255256
CA : wat hanjdig is dat he, wanneer je eisprong voelt... nu maar duimen dat het allemaal goed gaat!!!
Op naar het 2e streepje!!!!

Troeta: Gefeliciteerd!!!!

Boepie: balen zeg....op naar de volgende ronde, wel lekker dat je je cyclus op orde hebt!!!
quote:
dat wil ik ook!!!!
hier een ontzettend opgezette buik, door mijn spastische darm..Lijk nu ook wel 3 maand zwanger ,
quote:
was het maar echt zo
pi_77256244
missCMS, wanneer ga je weer testen?
Ik heb er toch een goed gevoel over bij jouw. Hoop dat je gewoon hartstikke zwanger bent en dat er verder niets geks aan de hand is....
pi_77257660
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.

Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is ) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
pi_77257949
Lang niet iedereen heeft dat volgens mij hoor Kolonia!
Zelf merk ik ook wel dat ik op sommige momenten wat meer/anders slijm heb dan normaal, maar de link met pizzadraden had ik zelf ook niet gelegd hoor... en toch ben ik een keer zwanger geweest!

Overigens had ik vanochtend een afspraak bij de fertiliteitsarts en heb ik vanmiddag direct een HSG gehad en alles was goed open! Had ik ook wel verwacht, maar toch mooi: die bevestiging!
Vond het wel erg pijnlijk trouwens, maargoed... voor een kindje hebben we alles over!
Nu deze cyclus even doorlopen en dan de volgende cyclus aan de clomid... er gebeurt wat dus!
  maandag 25 januari 2010 @ 19:37:17 #144
239293 missCMS
pi_77261298
Ymme ik hoop ook echt dar het raak is.. alleen mijn gevoel zegt toch echt dat mijn duivels er ieder ogenblik doorkomen... pfff.. die buikpijn
maar wanneer ze toch niet doorkomen denk ik woensdag of donderdag...( denk ik.)

Kolonia, volgens mij heeft ook niet iedereeen dat. Ik ken meerdere mensen die ervan willen dromen, omdat je dan ( bijna) precies weet wanneer je vrichtbaar bent.
Zelf heb ik het wel. Ik krijg eerst wat buikklachten en daarna vruchtbaar slijm en aan mijn temp te zien klopt het dan helemaal....
pi_77261619
Troeta, gefeliciteerd!
Boepie, wat balen meid.

Kolonia, ik kan me er ook niet veel bij voorstellen.
Eigenlijk heb ik altijd wel wat last van witte afscheiding, ene dag is het meer dan de andere en soms ook een paar dagen niet.
Ik kan er niks mee in ieder geval.
pi_77263702
Dank voor de geruststelling dames!

Ik heb even gegoogeld op HSG en dat klinkt inderdaad niet pijnloos.
Fijn dat alles open is en de Clomid gaat vast wonderen doen.

missCMS, ga eens testen.
pi_77270545
Boepie, balen zeg!! We hadden allebei dezelfde NOD dus mijn gevoel zegt dat je dan toch wat vroeger ongi bent geworden dan de bedoeling is? Maar kan me ook voorstellen dat als je in december gestopt bent, je lichaam nog een gelijke cyclus moet 'aanmaken' zeg maar.
Hier is et raar, zoals ik al zei heb ik sinds zaterdag wat kleurverschil, maar het zet niet door. De ene keer is het helder rood, de volgende keer bruin, is dus geen pijl op te trekken helaas....
Als ik naar mijn buik luister wordt ik gewoon weer heerlijk ongesteld zeer binnenkort, maar misschien moet er nog even goed geduimd worden........
(wou dat het zo snel ging als bij troeta!)
  maandag 25 januari 2010 @ 22:33:18 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77271234
troeta, van harte!

danic, ik zou de hoop nog niet opgeven zo deze ronde Het klinkt niet doorsnee, en misschien wel een *hyper!!* innesteling
* RockabeIIa gaat in de duimPUPO-stand!*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77271413
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef Tierrr het volgende:
Hier ongi..
dat hadden we niet afgesproken...
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Kolonia het volgende:
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.

Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is ) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
niks mis met je hoor Kolonia, ik kan me er ook niks bij voorstellen. ik snap niks van die slijmverhalen en draderige bende... (ook niet toen ik wel even zwanger was...)

en een HSG is inderdaad niet pijnloos. dat heb ik ook mogen merken... Fijn dat alles wel open was Tierrr!
pi_77272166
*komt even uit de lurkstand*....

Kolonia ik heb niet elke maand "het goeie slijm" (of geen, soms..)
Als ik erg mijn best doe kan ik het wel verbeteren door huismiddeltjes:

Some home/natural remedies include eating salty foods such as popcorn (mucus is very salty), taking evening primrose oil, avoiding dairy products (they can thicken mucus), eating lots of baby carrots, and also avoiding antihistamines, including high doses of vitamin C. Another suggestion that is increasing in popularity is to drink grapefruit juice in order to improve or increase the amount of cervical mucus. If one is on prescription medications, it is a good idea to look for warning about grapefruit juice consumption (it isn't recommended with several medications for hypertension, for example).

Dus neem ik in de vruchtbare week teunisbloemolie, , drink heel veel wortelsap en grapefruitsap, neem geen vitamine c en geen antihistamine en drink ik veel water. Dan neem ik nog een hoestmiddeltje dat het slijm dunner wordt (At first most people wonder what on earth a cough syrup has to do with fertility, but the logic is easily found in the fact that it is an expectorant and is being used to loosen and thin mucus - just in a different place than the lungs) en merk ik wel degelijk verschil met wanneer ik een maand niet die moeite neem.
Toch wel belangrijk dat slijm, dat is de hulp die de zaadjes nodig hebben, zonder golven kunnen de visjes niet zwemmen zeg maar. Als je man sterk en goed bewegend zaad heeft komen ze er sowieso toch wel maar die van mijn vent probeer ik een beetje te helpen..
Just a thought!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')