Ja dat kan, zit nog niet in mijn vruchtbare periode. Kan wel kloppen met cyclus van 30 à 33 dagen. Had iets slijm maar te weinig om het voor de zaadjes aantrekkelijk te maken. Was ook geen sperma meer te vinden. Over 2 dagen hopenlijk wel vruchtbare dagen en spermaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
He balen Cisco, te vroeg, ik wist niet eens dat dat ook kon. Hopelijk gaat het vrijdag wel goed.
volgens mij inderdaad Kolonia, dat zou dan IUI zijn in de eigen cyclus (als er gewoon een goede eisprong en zaad is).quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
@Cisco: wat ik me afvroeg...
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:38 schreef missCMS het volgende:
ik heb net gebeld met de gyneacoloog, heeeel lang verhaal.....wordt er echt niet goed van!!!!!!
Allemaal wachten tot 3 feb...
zit hier gewoon een potje te janken.... heb het gevoel dat niemand je serieus neemt..
IK zou gewoon zo graag willen weten waar die pijn vandaan komt, zwanger of niet...
Ik vroeg nog, is het normaal dat je meer dan 2 week paracetamol moet nemen, wat toch niet helpt....![]()
ik moest ook maar anders morgen nog eens testen, zij ging ervan uit dat ik niet zwanger was...
Maar dan wil ik nog weten waar die pijn vandaan komt!!!
IGa vanavond maar een taart maken en heerlijk opeten...( uit frustratie). hahahhaha
Dan moet je IUI geloof ik als mijn baarmoeder te zuur is ofzo.. ik weet ook niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
@Cisco: wat ik me afvroeg...
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
gewoon in midden van het land afsprekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef missCMS het volgende:
zou mooi wezen als we een keer met zijn allen taart konden gaan eten....maar ja, de afstanden zullen wel heel verschillend zijn![]()
lijkt mij namelijk wel erg gezellig..!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |