abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77326199
Bedankt voor de reactie meiden.
De reden dat ik het vroeg, is omdat mijn ouders van vrijdagmiddag tot zondagmiddag bij ons zijn.
Het leek me een leuk om (als ik positief test vrijdagochtend) ze het 's middags tijdens een high tea die we hebben gepland, te vertellen. Maar normaal zou ik ook langer wachten.
Ik ga misschien toch nog maar ff wachten tot zaterdag of zondag en dan stiekem (want moeders merkt alles!!)
pi_77327340
Dat is waar Maar je heb vrijdagmiddag dan de high tea?

Of je doet een ovulatietestje? Die zijn wat goedkoper?
pi_77331638
@danic je kan jezelf toch even opsluiten op de wc?? Zeg je dat je moest poepen ofzo

Samenlevingstest gedaan, was alleen te vroeg.. Had iets wat slijm maar nog niet genoeg. Gaan vrijdag in de herkansing. Ondezoek niet heel prettig, maar ook niet super pijnlijk ofzo
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77335838
He balen Cisco, te vroeg, ik wist niet eens dat dat ook kon. Hopelijk gaat het vrijdag wel goed.
pi_77336838
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
He balen Cisco, te vroeg, ik wist niet eens dat dat ook kon. Hopelijk gaat het vrijdag wel goed.
Ja dat kan, zit nog niet in mijn vruchtbare periode. Kan wel kloppen met cyclus van 30 à 33 dagen. Had iets slijm maar te weinig om het voor de zaadjes aantrekkelijk te maken. Was ook geen sperma meer te vinden. Over 2 dagen hopenlijk wel vruchtbare dagen en sperma
pi_77339024
Ok, dan snap ik het. Ik hoop dat het dan inderdaad beter is.
pi_77373773
Belde ze net dat afspraak van morgen om 13.50 uur niet door kan gaan, die arts is er dan helemaal niet.. Moet nu op andere tijd (11.50) bij zelfde arts als gisteren. Stiekem wel blij mee, anders 3 verschillende gehad, nu maar 2
pi_77374519
@Cisco: wat ik me afvroeg...
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:53:56 #184
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77375135
cisco....spannend... Hopen dat het allemaal goed gaat!!!!

hier duivels nog steeds niet, maar wel hoge temp..en veel pijn.
Gisteravond naar de HP geweest, stom krom van de pijn..moest urine meenemen..
Kom ik binnen bij de arts zegt ze... Nou je hebt geen blaasontsteking
Ik zo...WAT???? daar kom ik niet voor... ik het hele verhaal weer uitgelegd..
Ze kwam met van allerlei erge dingen wat het wel niet kon wezen, maar verder niks positiefs en ik werd weer naar huis gestuurd
ik moest maar afwachten tot 3 feb...
Ik zo dat weet ik wel, maar die pijn is toch niet normaal??
Dat gaf ze dan ook wel toe, maar meost maar aspirine innemen...
en normaal ben ik helemaal geen pieperd die om elke wissewasje naar de huisarts gaat..
ik denk dat ik zaterdag er nog een test tegen aan gooi ( als de duivels er dan nog steeds niet zijn) en anders gewoon afwachten, scheelt de 3e komt in zicht!!!
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77375383
missCMS, kun je niet eerder bij de gyn terecht als je even opbelt en zegt dat je je zorgen maakt vanwege die pijn?
Als ze weet dat jij al twee miskramen hebt gehad (waarbij ook nog een buitenbaarmoederlijke) dan kunnen ze misschien toch wel een gaatje voor je vinden?
pi_77376624
Inderdaad, wat Kolonia zegt. Even met de gyn bellen lijkt me niet verkeerd nu. Die pijn is niet fijn voor je.
pi_77376797
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
volgens mij inderdaad Kolonia, dat zou dan IUI zijn in de eigen cyclus (als er gewoon een goede eisprong en zaad is).
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:38:30 #188
239293 missCMS
pi_77379132
ik heb net gebeld met de gyneacoloog, heeeel lang verhaal.....wordt er echt niet goed van!!!!!!
Allemaal wachten tot 3 feb...
zit hier gewoon een potje te janken.... heb het gevoel dat niemand je serieus neemt..
IK zou gewoon zo graag willen weten waar die pijn vandaan komt, zwanger of niet...
Ik vroeg nog, is het normaal dat je meer dan 2 week paracetamol moet nemen, wat toch niet helpt....
ik moest ook maar anders morgen nog eens testen, zij ging ervan uit dat ik niet zwanger was...
Maar dan wil ik nog weten waar die pijn vandaan komt!!!

IGa vanavond maar een taart maken en heerlijk opeten...( uit frustratie). hahahhaha
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:45:35 #189
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77381955
MissCMS, wat rot voor je... Heb je al wel weer een test gedaan? Baat het niet dan schaadt het toch niet?
Ik hoop iig dat de taart je goed gaat smaken.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77382919
Ik begrijp heel goed, dat je je niet begrepen voelt. Ze schepen je wel een beetje af zeg.
Frustrerend. Hopelijk gaat de pijn snel weg. En helpt je taart alles een beetje te vergeten.
pi_77383004
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:38 schreef missCMS het volgende:
ik heb net gebeld met de gyneacoloog, heeeel lang verhaal.....wordt er echt niet goed van!!!!!!
Allemaal wachten tot 3 feb...
zit hier gewoon een potje te janken.... heb het gevoel dat niemand je serieus neemt..
IK zou gewoon zo graag willen weten waar die pijn vandaan komt, zwanger of niet...
Ik vroeg nog, is het normaal dat je meer dan 2 week paracetamol moet nemen, wat toch niet helpt....
ik moest ook maar anders morgen nog eens testen, zij ging ervan uit dat ik niet zwanger was...
Maar dan wil ik nog weten waar die pijn vandaan komt!!!

IGa vanavond maar een taart maken en heerlijk opeten...( uit frustratie). hahahhaha
Kan me voorstellen dat je gek wordt van de onzekerheid en de pijn.
Die taart lijkt me wel lekker, kom zo langs
Sterkte en hopenlijk is alles snel voorbij
pi_77383109
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
Dan moet je IUI geloof ik als mijn baarmoeder te zuur is ofzo.. ik weet ook niet.
Zal morgen wel horen als ik weer samenlevingstest heb gehad
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:20:45 #193
239293 missCMS
pi_77383418
zou mooi wezen als we een keer met zijn allen taart konden gaan eten....maar ja, de afstanden zullen wel heel verschillend zijn
lijkt mij namelijk wel erg gezellig..!!!!
pi_77384135
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef missCMS het volgende:
zou mooi wezen als we een keer met zijn allen taart konden gaan eten....maar ja, de afstanden zullen wel heel verschillend zijn
lijkt mij namelijk wel erg gezellig..!!!!
gewoon in midden van het land afspreken
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:36:29 #195
239293 missCMS
pi_77388133
helemaal mee eens...
kijken of de rest er ook mee eens is...
kunnen we elkaar eens in het echt zien en dan eens kletsen, natuurlijk onder het genot van een gebakje
pi_77394793
MissCMS: wat een gedoe joh! Lijkt me niet normaal dat ze je zomaar wegsturen terwijl je zoveel pijn hebt. Valt me ook een beetje tegen van je gyn. Vond het juist zo'n goeie tip van de andere meiden en had ook de hoop dat zij wat fijner zou reageren. Gelukkig is 3 feb aanstaande woensdag, dus dat komt gauw in zicht. Wel hopen dat de pijn snel minder wordt!

Hier helaas slecht nieuws, ze zijn vandaag braaf op dag 29 gearriveerd

Mag mijn NOD naar 26 feb??
pi_77397166
Danic, balen weer.

Maar nu heb je recht op veel chocolade en dan vol goede moed op naar de volgende poging.
pi_77397543
Jammer, danic!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 08:00:32 #199
239293 missCMS
pi_77404257
danic, wat balen.... op naar de volgende ronde!!!
het lijkt mij wel heerlijk hoor dat je zon regelmatige cyclus heb.....
( natuurlijk wel balen dat die zich wel melden...)
pi_77404537
Jammer danic van je duivels

Hier wel leuk nieuws van mijn mannetje net, hij gaat straks mee naar de samenlevingstest. Grote kans namelijk dat nu wel goede dag is en we ook uitslag krijgen.
11.10 uur aan de beurt, rond 13 update hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')