isla en ik gelijk begonnen.. Maar inderdaad isla jullie nog geen dokter bezoeken gepland?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:59 schreef Taffie3d het volgende:
@Isla: Balen dat het nu toch ongesteld bent. Jij bent ook al zo lang bezig. Zijn jullie al bij artsen ofzo geweest?
Nah idd heel weird.. en ben heel benieuwd ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verlies al 2 daagjes bruinig slijm. Niet veel en heel licht.
Ik heb dat normaal alleen een dag na mijn ongesteldheid. Pffffff. Raar lichaam
Je NOD is morgen en volgens mij kan een positieve ovulatietest ook duiden op een zwangerschap, zeker als je 11 dagen geleden ook een positieve test had. Misschien over een paar dagen toch even een zwangerschapstest doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef suuzzz het volgende:
uhmmmm mijn lijf is een beetje onduidelijk!!!!! na mijn bijna positieve ovulatie test gewoon door getest en nu heb ik 11 dagen later weer een bijna positieve test en vruchtbaar slijm......je zou der toch gek van worden.... morgen weer testen en ondertussen lekker veel klussen!!!
Mijn NOD mag dus uit het lijstje en ik weet ook nog geen nieuwe datum!!
Ja, dat kan zeker! Dat was bij mij namelijk ook zo. Daar kwam ik ook pas achter na een paar maanden. Misschien eens een paar maanden ovulatietestjes gebruiken of temperaturen om het zeker te weten, want als je niet zo vaak klus door de maand heen, kun je zomaar je eisprong missen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 08:48 schreef danic het volgende:
meiden, als we het dan toch over rare acties van het lichaam hebben, heb ik ook nog ff een vraagje:
kan het zijn dan en eisprong pas plaatsvindt ergens tussen dag 20 en 22?
Ik vind het wel laat, maar als ik naar de afscheiding kijk heb ik het idee dat dit bij mij aan de hand is, en dan klus ik natuurlijk wel steeds op het verkeerde moment.....
Vind ik ook, het is al zo rustig hierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
suuzzz, in Amerika hebben ze ook internet hoor.![]()
Streepjes gewoon komen melden zodat we wat te juichen hebben hier!
Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:12 schreef missCMS het volgende:
danic, ik weet niet hoe lang jou cyclus duurt, die van mij +/- 40 dagen....dus dag 26 is voor mijn meestal mijn ei
heb getempd en ovu testen gebruikt...
Ik had toen ik zwanger was wel ineens afscheiding, maar daar kon ik geen 'draden van trekken' zeg maar, maar was gewoon wittige afscheiding. Als je een cyclus van 28/29 dagen hebt is een eisprong op dag 20/21 niet aannemelijk eerlijk gezegd. Het zou natuurlijk bij jou ook innestelingsbloed kunnen zijn....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef danic het volgende:
[..]
Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.
Om het allemaal nog wat vreemder te maken had ik net wat licht bloedverllies, wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden, terwijl dat pas donderdag zou moeten zijn....
Dat vruchtbare 'slijm' heb je toch nooit een dag of 2 voor je menstruatie of wel?? Vind et allemaal maar vaag
Same herequote:Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef leonieke het volgende:
Buikkrampen heb ik redelijk lang gehad, maar dat ligt dan aan het feit dat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb nooit het onderscheid kunnen maken tussen buikpijn voor menstruatie of de buikpijn die bij de zwangerschap hoort (ook één van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met testen, ik zat gewoon op mijn menstruatie te wachten).
Thanksquote:Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Boepie.![]()
Ga maar lekker chagrijnig op de bank hangen, dat zal je goed doen.![]()
Sinds wanneer ben jij nu bezig eigenlijk?
hier een ontzettend opgezette buik, door mijn spastische darm..Lijk nu ook wel 3 maand zwanger ,quote:dat wil ik ook!!!!
quote:was het maar echt zo
quote:
niks mis met je hoor Kolonia, ik kan me er ook niks bij voorstellen. ik snap niks van die slijmverhalen en draderige bende...quote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Kolonia het volgende:
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.![]()
Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
![]()
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
Ik ga heeeeeeeel hard extra duimenquote:Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef danic het volgende:
Boepie, balen zeg!! We hadden allebei dezelfde NOD dus mijn gevoel zegt dat je dan toch wat vroeger ongi bent geworden dan de bedoeling is? Maar kan me ook voorstellen dat als je in december gestopt bent, je lichaam nog een gelijke cyclus moet 'aanmaken' zeg maar.
Hier is et raar, zoals ik al zei heb ik sinds zaterdag wat kleurverschil, maar het zet niet door. De ene keer is het helder rood, de volgende keer bruin, is dus geen pijl op te trekken helaas....
Als ik naar mijn buik luister wordt ik gewoon weer heerlijk ongesteld zeer binnenkort, maar misschien moet er nog even goed geduimd worden........
(wou dat het zo snel ging als bij troeta!)![]()
Oe gefeliciteerd!!! dat zijn nou toffe berichtjesquote:Op maandag 25 januari 2010 01:00 schreef Troeta het volgende:
Sorry dat ik na 2 berichten niks meer liet horen, maar had al een positieve test
Succes iedereen!
Witte afscheiding is over het algemeen juist niet vruchtbaar slijm. Het doorzichtige spul wel.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef -Nienna- het volgende:
Troeta, gefeliciteerd!
Boepie, wat balen meid.
Kolonia, ik kan me er ook niet veel bij voorstellen.
Eigenlijk heb ik altijd wel wat last van witte afscheiding, ene dag is het meer dan de andere en soms ook een paar dagen niet.
Ik kan er niks mee in ieder geval.
Ik dacht het wel drie keer per periode te hebben, maar pas als het echt zo was (eisprong), zag ik wel het verschil. Ik raad iedereen die al wat langer bezig is, toch aan om te tempen, daarmee wordt echt heel veel een stuk duidelijker!quote:Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Kolonia het volgende:
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.![]()
Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
![]()
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
Maar tempen is niet bij iedereen een optie, zoals bij mij dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Witte afscheiding is over het algemeen juist niet vruchtbaar slijm. Het doorzichtige spul wel.
[..]
Ik dacht het wel drie keer per periode te hebben, maar pas als het echt zo was (eisprong), zag ik wel het verschil. Ik raad iedereen die al wat langer bezig is, toch aan om te tempen, daarmee wordt echt heel veel een stuk duidelijker!
Ik wist niet dat daar ook verschil tussen zat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Witte afscheiding is over het algemeen juist niet vruchtbaar slijm. Het doorzichtige spul wel.
[..]
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar ook verschil tussen zat?
Spannend! Succes, hopelijk volgt een goede uitslag!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen samenlevingstest... Ben benieuwd hoe het in zijn werk gast en of geen pijn doet etc!!
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen samenlevingstest... Ben benieuwd hoe het in zijn werk gast en of geen pijn doet etc!!
Ik heb geen idee wanneer ik de uitslag krijg...quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:33 schreef danic het volgende:
Cisco: heel veel succes vandaag! Hoe snel krijg je hier de uitslag van?
Bij mij nog geen nieuws, heb hetzelfde als de afgelopen dagen, duurt al sinds zaterdag?!?!
Maar goed, normaal heb ik een cyclus van 28/29 dagen, wat inhoudt dat ik vandaag (28) of morgen (29) ongi zou moeten worden.
Zou ik dan vrijdagochtend al een test kunnen doen? of zou dat te vroeg zijn?
hij kan niet vanwege afspraak ik lichtevoorde om half 1 en dat redt hij niet als hij om 12 uu vertrekt vanaf ziekenhuis..quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:01 schreef flugeltje het volgende:
Balen cisco dat je man niet meegaat, vind eigenlijk dat ze daar standaard wel bijhoren... Hier heeft Martijn ook 2 keer een afspraak gemist, maar dat was omdat het echt niet anders kon op dat moment ivm afspraken. Maar verder hoort hij er gewoon bij...
succes straks
Ja dat kan, zit nog niet in mijn vruchtbare periode. Kan wel kloppen met cyclus van 30 à 33 dagen. Had iets slijm maar te weinig om het voor de zaadjes aantrekkelijk te maken. Was ook geen sperma meer te vinden. Over 2 dagen hopenlijk wel vruchtbare dagen en spermaquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
He balen Cisco, te vroeg, ik wist niet eens dat dat ook kon. Hopelijk gaat het vrijdag wel goed.
volgens mij inderdaad Kolonia, dat zou dan IUI zijn in de eigen cyclus (als er gewoon een goede eisprong en zaad is).quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
@Cisco: wat ik me afvroeg...
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:38 schreef missCMS het volgende:
ik heb net gebeld met de gyneacoloog, heeeel lang verhaal.....wordt er echt niet goed van!!!!!!
Allemaal wachten tot 3 feb...
zit hier gewoon een potje te janken.... heb het gevoel dat niemand je serieus neemt..
IK zou gewoon zo graag willen weten waar die pijn vandaan komt, zwanger of niet...
Ik vroeg nog, is het normaal dat je meer dan 2 week paracetamol moet nemen, wat toch niet helpt....![]()
ik moest ook maar anders morgen nog eens testen, zij ging ervan uit dat ik niet zwanger was...
Maar dan wil ik nog weten waar die pijn vandaan komt!!!
IGa vanavond maar een taart maken en heerlijk opeten...( uit frustratie). hahahhaha
Dan moet je IUI geloof ik als mijn baarmoeder te zuur is ofzo.. ik weet ook niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
@Cisco: wat ik me afvroeg...
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
gewoon in midden van het land afsprekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef missCMS het volgende:
zou mooi wezen als we een keer met zijn allen taart konden gaan eten....maar ja, de afstanden zullen wel heel verschillend zijn![]()
lijkt mij namelijk wel erg gezellig..!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |