abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77100566
Hmmm.... dan ben jij eerder aan de beurt dan ik. Hoop zo rond de 19e met je mee te kunnen dansen... inderdaad, we gaan ervoor!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_77108330
@Isla: Balen dat het nu toch ongesteld bent. Jij bent ook al zo lang bezig. Zijn jullie al bij artsen ofzo geweest?

[ Bericht 3% gewijzigd door Taffie3d op 21-01-2010 19:40:55 ]
pi_77109526
Isla wat jammer weer zeg!
pi_77111017
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 18:59 schreef Taffie3d het volgende:
@Isla: Balen dat het nu toch ongesteld bent. Jij bent ook al zo lang bezig. Zijn jullie al bij artsen ofzo geweest?
isla en ik gelijk begonnen.. Maar inderdaad isla jullie nog geen dokter bezoeken gepland?
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_77111649
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik verlies al 2 daagjes bruinig slijm. Niet veel en heel licht.

Ik heb dat normaal alleen een dag na mijn ongesteldheid. Pffffff. Raar lichaam
Nah idd heel weird.. en ben heel benieuwd ook

Hier hetzelfde..vandaag is het weer normaal, maar afgelopen 3 dagen ook wat bruinig slijm enzo. OOk gevoel dat ik ongesteld moet worden enzo maar dat is nu weer weg, de pijnlijke borsten blijven wel. Ik ben zeer benieuwd komende dagen ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld moet worden en dat het nog een beetje wennen is voor mijn lichaam zonder pil ofzo.
Maargoed het is wel spannend zo.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:16:54 #106
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_77111955
hey allemaal....
wat balen voor de ladies bij wie de gearriveerd zijn......
Hopen dat de volgende ronde voor jullie is!!!!
hier nog steeds niks....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_77116324
Isla.
Moed houden hoor! Het komt echt wel goed.
Ik duim voor je vreugdedansje samen met Cisco.

En voor de dames die het hier spannend maken.
Tijd voor streepjes!
pi_77117855
Ladies de onderzoeken lopen inmiddels. Mijn hormoonwaardes zijn goed, heb ook netjes elke maand een eisprong. Ik word voorlopig niet verder onderzocht, want er is gebleken dat mijn vent maar 1 miljoen zaadcellen had bij de test. Hij wordt dus eerst onderzocht. Er is een foto gemaakt van zijn zaakje en binnenkort moeten we heen voor de uitslag. De gyn was al blij dat er zaadcellen zijn... maar denk dus dat het niet gaat lukken zonder de MMM. voor jullie lieve woorden.

MissCMS en Boepie, spannend!
pi_77121105
uhmmmm mijn lijf is een beetje onduidelijk!!!!! na mijn bijna positieve ovulatie test gewoon door getest en nu heb ik 11 dagen later weer een bijna positieve test en vruchtbaar slijm......je zou der toch gek van worden.... morgen weer testen en ondertussen lekker veel klussen!!!
Mijn NOD mag dus uit het lijstje en ik weet ook nog geen nieuwe datum!!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:51:21 #110
239293 missCMS
pi_77134382
suusz.... lijkt op hetzelfde verhaal van mij....
wat een raar lichaam hebben we toch.....
pi_77156494
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:52 schreef suuzzz het volgende:
uhmmmm mijn lijf is een beetje onduidelijk!!!!! na mijn bijna positieve ovulatie test gewoon door getest en nu heb ik 11 dagen later weer een bijna positieve test en vruchtbaar slijm......je zou der toch gek van worden.... morgen weer testen en ondertussen lekker veel klussen!!!
Mijn NOD mag dus uit het lijstje en ik weet ook nog geen nieuwe datum!!
Je NOD is morgen en volgens mij kan een positieve ovulatietest ook duiden op een zwangerschap, zeker als je 11 dagen geleden ook een positieve test had. Misschien over een paar dagen toch even een zwangerschapstest doen?
  zaterdag 23 januari 2010 @ 08:18:44 #112
239293 missCMS
pi_77169987
suusz, we zitten echt dicht bij elkaar.. hele verhaal lijkt wel hetzelfde...
Alleen hoop ik voor je dat je niet zoveel last hebt van je buik, zoals ik dat heb ( al vanaf mij ei)
ik ga er zondag of maandag denk ik nog ff een testje tegen aangooien..( als mijn erdan nog niet zijn)
Mijn tepels zijn namelijk sinds gisteren behoorlijk gevoelig....
Ik hoop voor je suusz dat het raak mag wezen
pi_77170082
meiden, als we het dan toch over rare acties van het lichaam hebben, heb ik ook nog ff een vraagje:
kan het zijn dan en eisprong pas plaatsvindt ergens tussen dag 20 en 22?
Ik vind het wel laat, maar als ik naar de afscheiding kijk heb ik het idee dat dit bij mij aan de hand is, en dan klus ik natuurlijk wel steeds op het verkeerde moment.....
pi_77170174
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 08:48 schreef danic het volgende:
meiden, als we het dan toch over rare acties van het lichaam hebben, heb ik ook nog ff een vraagje:
kan het zijn dan en eisprong pas plaatsvindt ergens tussen dag 20 en 22?
Ik vind het wel laat, maar als ik naar de afscheiding kijk heb ik het idee dat dit bij mij aan de hand is, en dan klus ik natuurlijk wel steeds op het verkeerde moment.....
Ja, dat kan zeker! Dat was bij mij namelijk ook zo. Daar kwam ik ook pas achter na een paar maanden. Misschien eens een paar maanden ovulatietestjes gebruiken of temperaturen om het zeker te weten, want als je niet zo vaak klus door de maand heen, kun je zomaar je eisprong missen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:12:36 #115
239293 missCMS
pi_77170240
danic, ik weet niet hoe lang jou cyclus duurt, die van mij +/- 40 dagen.... dus dag 26 is voor mijn meestal mijn ei
heb getempd en ovu testen gebruikt...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 10:02:32 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77170651
Kom dit topic nu pas weer tegen, had hier helemaal nog geen post en heb dus niets gevolgd vanaf het begin...

Dan maar even zonder bijlezen te hebben een wens voor jullie allemaal....

Meiden, ik hoop dat het bij jullie allemaal voorspoedig gaat lopen en er binnenkort zo'n streepjesregen volgt dat het topic leeg is daarna... Het is jullie allemaal gegund
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77171977
*missCMS* wat toevallig!!

ik heb dus weer geen positieve ovulatietest gehad, maar wel werd hij WEER een stuk donkerder en ook had/heb ik "vruchtbaar" slijm. Ook zou mijn cyclus dan ongeveer op 43 dagen uitkomen. net als voor mijn mk. Ook had ik gisteravond kleine steekjes links onder in mijn onderbuik.
Alles bij elkaar opgeteld denk ik dus echt dat mijn EI is gesprongen
Voor alle zekerheid ook nog een zwangerschapstest gedaan en deze was zoals verwacht negatief.
Dus dan gaat mijn NOD naar 6 feb. Ik zit dan in Amerika, dus zal het jullie pas begin Maart komen melden, want de testjes gaan gewoon mee!
Ik hoop voor jullie heeeel veeel dikke strepen!!!
pi_77172569
suuzzz, in Amerika hebben ze ook internet hoor.
Streepjes gewoon komen melden zodat we wat te juichen hebben hier!
pi_77182035
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
suuzzz, in Amerika hebben ze ook internet hoor.
Streepjes gewoon komen melden zodat we wat te juichen hebben hier!
Vind ik ook, het is al zo rustig hier
pi_77182324
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 09:12 schreef missCMS het volgende:
danic, ik weet niet hoe lang jou cyclus duurt, die van mij +/- 40 dagen.... dus dag 26 is voor mijn meestal mijn ei
heb getempd en ovu testen gebruikt...
Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.
Om het allemaal nog wat vreemder te maken had ik net wat licht bloedverllies, wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden, terwijl dat pas donderdag zou moeten zijn....
Dat vruchtbare 'slijm' heb je toch nooit een dag of 2 voor je menstruatie of wel?? Vind et allemaal maar vaag
pi_77183988
Charmed-Angeld: ging je nog een test doen dit weekend? Of denk je dat je je antwoord al wel hebt?
pi_77184288
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:58 schreef danic het volgende:

[..]

Mijn cyclus is 28/29 dagen, dus netjes volgens het boekje.
Om het allemaal nog wat vreemder te maken had ik net wat licht bloedverllies, wat er op lijkt dat ik ongesteld ga worden, terwijl dat pas donderdag zou moeten zijn....
Dat vruchtbare 'slijm' heb je toch nooit een dag of 2 voor je menstruatie of wel?? Vind et allemaal maar vaag
Ik had toen ik zwanger was wel ineens afscheiding, maar daar kon ik geen 'draden van trekken' zeg maar, maar was gewoon wittige afscheiding. Als je een cyclus van 28/29 dagen hebt is een eisprong op dag 20/21 niet aannemelijk eerlijk gezegd. Het zou natuurlijk bij jou ook innestelingsbloed kunnen zijn....

Spannend hoor!
pi_77192246
Ik had toen ik zwanger was wel ineens afscheiding, maar daar kon ik geen 'draden van trekken' zeg maar, maar was gewoon wittige afscheiding. Als je een cyclus van 28/29 dagen hebt is een eisprong op dag 20/21 niet aannemelijk eerlijk gezegd. Het zou natuurlijk bij jou ook innestelingsbloed kunnen zijn....

Spannend hoor!
[/quote]

Ja heb ik ook aan gedacht, maar wil niet gaan hopen, maak mezelf steeds onnodig gespannen en tot nu toe steeds met een teleurstelling als resultaat. Vind het ook laat die 20/21e dag, maar vroeg het me zomaar ff af. Ik ga duimen, maar als ik mijn lijf zo voel, wordt ik gewoon 5 dagen te vroeg ongesteld

Had trouwens vanavond ineens een witte 'prop' (soort grote flieber, moeilijk te omschrijven) met wat bloed eraan, wat ik in de wc aantrof, iemand enig idee wat dat kan zijn?? Sorry voor de wat 'vieze vragen', maar kan het nou ook niet echt met iemand delen die ik ken aangezien verder niemand weet dat vriendlief en ik bezig zijn met zwanger worden.
Ik hoop dat jullie iets weten hierover.

Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang (duimen hè!?)
  zondag 24 januari 2010 @ 12:59:30 #124
272454 Boepie
spannend!
pi_77206109
Nog geen duivels hier maar wel alle voortekenen alhoewel.. het voelt anders? (vast tussen mijn oren haha)(zal wel door het nadenken komen en zo )
vraag me toch iets af ineens.. lees wel eens dat als je zwanger bent.. je toch ook je menstruatie klachten kan hebben alsin de buikkrampen, hoofdpijnen en soms ook licht bloedverlies.. daar kan ik me prima wat bij voorstellen.. maar nu komt het.. is dat alleen die 1e maand zeg maar? of is dat toch wel tot een aantal maanden dat je die periode klachten hebt? je lichaam moet natuurlijk ook wennen aan alle andere hormoon dingen enzo.. hoe werkt dat..hopende dat het niet een te idiote vraag is
pi_77207734
Buikkrampen heb ik redelijk lang gehad, maar dat ligt dan aan het feit dat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb nooit het onderscheid kunnen maken tussen buikpijn voor menstruatie of de buikpijn die bij de zwangerschap hoort (ook één van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met testen, ik zat gewoon op mijn menstruatie te wachten). En die onduidelijkheid heeft er ook nog eens voor gezorgd dat ik de eerste weken na de positieve test helemaal niet op mijn gemak was.
De dag dat ik 12 weken ver was (was ook de dag waarop ik het op het werk ging zeggen) ben ik opgestaan met bloedverlies. Maar er bleek niets aan de hand te zijn.
pi_77210560
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:45 schreef leonieke het volgende:
Buikkrampen heb ik redelijk lang gehad, maar dat ligt dan aan het feit dat de baarmoeder aan het groeien is. Ik heb nooit het onderscheid kunnen maken tussen buikpijn voor menstruatie of de buikpijn die bij de zwangerschap hoort (ook één van de redenen waarom ik zo lang gewacht heb met testen, ik zat gewoon op mijn menstruatie te wachten).
Same here nu 10 weken en nog niet buikpijnvrij
  zondag 24 januari 2010 @ 15:42:47 #127
239293 missCMS
pi_77212122
same here....ook steeds buikpijn ennog geen duivels te bekennen, mar sinds 2 dagen zere tepels
ahhhhhmoest het hele weekend werken en morgen vroeg weer... dus denk dat wanneer woensdag mijn duivels ernog niet zijn een test tegenaan gooi....
ahhh..vind dot zo spannend...
pi_77225796
Mijn lichaam is weer helemaal normaal geloof ik. Ik heb nog 1 test gedaan, en die was negatief. Dus mijn gevoel was weer juist

@Danic misschien wel een innestelingsbloeding???
pi_77235340
Thanks voor de reacties allemaal
Ben benieuwd of het doorzet mijn ongi zeg maar, even spannende dagen.
pi_77236257
Sorry dat ik na 2 berichten niks meer liet horen, maar had al een positieve test
Succes iedereen!
pi_77239910
Gefeliciteerd Troeta!
Dit is vast een plakkertje.

En wat is het hier weer spannend dames!
Ik duim voor jullie.
pi_77240760
Gefeliciteerd Troeta!
pi_77242054
Gefeliciteerd troeta!!
pi_77242889
En de duivels zijn er weer, mijn cyclus is dus wel heel netjes op tijd, daar ben ik dan wel weer blij mee.
Verder lekker gaar, sacho etc. gelukkig vandaag een dagje vrij dus lekker bankhangen.
pi_77243053
He jammer Boepie echt balen....

Ik geloof dat mijn eisprong eraan kom. Heb nu last aan me linkerkant, vervelende steken Gisteravond geklust, vanavond en morgen weer

In december voelde ik het ook en toen waren die steken aan de rechterkant
pi_77243388
Thanks!!
pi_77243590
Jammer Boepie.

Ga maar lekker chagrijnig op de bank hangen, dat zal je goed doen.

Sinds wanneer ben jij nu bezig eigenlijk?
pi_77245533
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:05 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Boepie.

Ga maar lekker chagrijnig op de bank hangen, dat zal je goed doen.

Sinds wanneer ben jij nu bezig eigenlijk?
Thanks

Nog maar heel kort hoor,(begin december) maar toch balen bedoel als ik eerlijk ben wil ik niet nog een jaar kwijt zijn, wordt er niet jonger op zeg maar. ( aantal jaar geleden ook zo;n fase gehad wat niets werd dus als ik dat zou meerekenen veel langer, maar dat was een heel ander leven etc etc. )
pi_77252126
Uit: Mariël Croon: Zwanger worden, handboek voor kinderwensers en twijfelaars (aanrader overigens):

Ovulatiepijn

Wanneer de eisprong nadert, hebben sommige vrouwen buikpijn, vaak op een duidelijk aanwijsbare plek, links of rechts onderin de buik. Dat wordt ovulatiepijn of middenpijn genoemd. Het is het gevolg van de spanning van de follikel en in de eierstok, en gaat aan de eisprong vooraf. Ovulatiepijn houdt vaak een paar uur aan, soms een dag, en dan is het verdwenen.
Vrouwen die ovulatiepijn voelen, hebben een extra hulpmiddel om hun eisprong te bepalen. Als de pijn voorbij is, is ook de eisprong voorbij. Als je vrijt zodra de ovulatiepijn optreedt, ben je net op tijd. De dag van de ovulatie is de eicel vruchtbaar.
Sommige vrouwen hebben in de aanloop naar de eisprong toe pijn bij het vrijen. Ook dat kan een vorm van ovulatiepijn zijn. Het grote eiblaasje veroorzaakt spanning in de eierstok, die daardoor gevoelig wordt. Vooral bij het diep doorstoten van de penis kan dat pijnlijk zijn.

Dit heb ik dus nu he, gisteren geklust, vanavond ook weer klussen... en de rest van de week ook

Dit is de tweede keer dat ik het voel, dus ik heb zo'n gevoel dat ik de eerste 3 rondes gewoon geen eisprong heb gehad In december voelde ik het rechts en nu links.

Ik hoop dat het nu dus ook betekend dat ik maar een cyclus heb van 28 dagen, net als als de laatste keer

Edit: zo fijn dat ik mijn eisprong voel, nou ja fijn Doet wel pijn. Net naar wc geweest en ook pizzadraadjes Wordt gezellig vanavond weer

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2010 16:47:46 ]
  maandag 25 januari 2010 @ 17:04:57 #140
239293 missCMS
pi_77255256
CA : wat hanjdig is dat he, wanneer je eisprong voelt... nu maar duimen dat het allemaal goed gaat!!!
Op naar het 2e streepje!!!!

Troeta: Gefeliciteerd!!!!

Boepie: balen zeg....op naar de volgende ronde, wel lekker dat je je cyclus op orde hebt!!!
quote:
dat wil ik ook!!!!
hier een ontzettend opgezette buik, door mijn spastische darm..Lijk nu ook wel 3 maand zwanger ,
quote:
was het maar echt zo
pi_77256244
missCMS, wanneer ga je weer testen?
Ik heb er toch een goed gevoel over bij jouw. Hoop dat je gewoon hartstikke zwanger bent en dat er verder niets geks aan de hand is....
pi_77257660
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.
Ik hoop heel hard voor je dat het snel raak is.

Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is ) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
Ik namelijk niet en misschien is er dan wel iets mis met me?
pi_77257949
Lang niet iedereen heeft dat volgens mij hoor Kolonia!
Zelf merk ik ook wel dat ik op sommige momenten wat meer/anders slijm heb dan normaal, maar de link met pizzadraden had ik zelf ook niet gelegd hoor... en toch ben ik een keer zwanger geweest!

Overigens had ik vanochtend een afspraak bij de fertiliteitsarts en heb ik vanmiddag direct een HSG gehad en alles was goed open! Had ik ook wel verwacht, maar toch mooi: die bevestiging!
Vond het wel erg pijnlijk trouwens, maargoed... voor een kindje hebben we alles over!
Nu deze cyclus even doorlopen en dan de volgende cyclus aan de clomid... er gebeurt wat dus!
  maandag 25 januari 2010 @ 19:37:17 #144
239293 missCMS
pi_77261298
Ymme ik hoop ook echt dar het raak is.. alleen mijn gevoel zegt toch echt dat mijn duivels er ieder ogenblik doorkomen... pfff.. die buikpijn
maar wanneer ze toch niet doorkomen denk ik woensdag of donderdag...( denk ik.)

Kolonia, volgens mij heeft ook niet iedereeen dat. Ik ken meerdere mensen die ervan willen dromen, omdat je dan ( bijna) precies weet wanneer je vrichtbaar bent.
Zelf heb ik het wel. Ik krijg eerst wat buikklachten en daarna vruchtbaar slijm en aan mijn temp te zien klopt het dan helemaal....
pi_77261619
Troeta, gefeliciteerd!
Boepie, wat balen meid.

Kolonia, ik kan me er ook niet veel bij voorstellen.
Eigenlijk heb ik altijd wel wat last van witte afscheiding, ene dag is het meer dan de andere en soms ook een paar dagen niet.
Ik kan er niks mee in ieder geval.
pi_77263702
Dank voor de geruststelling dames!

Ik heb even gegoogeld op HSG en dat klinkt inderdaad niet pijnloos.
Fijn dat alles open is en de Clomid gaat vast wonderen doen.

missCMS, ga eens testen.
pi_77270545
Boepie, balen zeg!! We hadden allebei dezelfde NOD dus mijn gevoel zegt dat je dan toch wat vroeger ongi bent geworden dan de bedoeling is? Maar kan me ook voorstellen dat als je in december gestopt bent, je lichaam nog een gelijke cyclus moet 'aanmaken' zeg maar.
Hier is et raar, zoals ik al zei heb ik sinds zaterdag wat kleurverschil, maar het zet niet door. De ene keer is het helder rood, de volgende keer bruin, is dus geen pijl op te trekken helaas....
Als ik naar mijn buik luister wordt ik gewoon weer heerlijk ongesteld zeer binnenkort, maar misschien moet er nog even goed geduimd worden........
(wou dat het zo snel ging als bij troeta!)
  maandag 25 januari 2010 @ 22:33:18 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77271234
troeta, van harte!

danic, ik zou de hoop nog niet opgeven zo deze ronde Het klinkt niet doorsnee, en misschien wel een *hyper!!* innesteling
* RockabeIIa gaat in de duimPUPO-stand!*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77271413
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef Tierrr het volgende:
Hier ongi..
dat hadden we niet afgesproken...
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Kolonia het volgende:
Sinds december is inderdaad nog niet lang, maar wel als je al eens eerder die maandelijkse spanning en vervolgens teleurstelling hebt ondergaan.

Zijn er trouwens meer dames (bij voorkeur waarbij een zwangerschap al eens gelukt is ) die zich niets kunnen voorstellen bij vruchtbaar slijm en pizzadraadjes?
niks mis met je hoor Kolonia, ik kan me er ook niks bij voorstellen. ik snap niks van die slijmverhalen en draderige bende... (ook niet toen ik wel even zwanger was...)

en een HSG is inderdaad niet pijnloos. dat heb ik ook mogen merken... Fijn dat alles wel open was Tierrr!
pi_77272166
*komt even uit de lurkstand*....

Kolonia ik heb niet elke maand "het goeie slijm" (of geen, soms..)
Als ik erg mijn best doe kan ik het wel verbeteren door huismiddeltjes:

Some home/natural remedies include eating salty foods such as popcorn (mucus is very salty), taking evening primrose oil, avoiding dairy products (they can thicken mucus), eating lots of baby carrots, and also avoiding antihistamines, including high doses of vitamin C. Another suggestion that is increasing in popularity is to drink grapefruit juice in order to improve or increase the amount of cervical mucus. If one is on prescription medications, it is a good idea to look for warning about grapefruit juice consumption (it isn't recommended with several medications for hypertension, for example).

Dus neem ik in de vruchtbare week teunisbloemolie, , drink heel veel wortelsap en grapefruitsap, neem geen vitamine c en geen antihistamine en drink ik veel water. Dan neem ik nog een hoestmiddeltje dat het slijm dunner wordt (At first most people wonder what on earth a cough syrup has to do with fertility, but the logic is easily found in the fact that it is an expectorant and is being used to loosen and thin mucus - just in a different place than the lungs) en merk ik wel degelijk verschil met wanneer ik een maand niet die moeite neem.
Toch wel belangrijk dat slijm, dat is de hulp die de zaadjes nodig hebben, zonder golven kunnen de visjes niet zwemmen zeg maar. Als je man sterk en goed bewegend zaad heeft komen ze er sowieso toch wel maar die van mijn vent probeer ik een beetje te helpen..
Just a thought!
  maandag 25 januari 2010 @ 22:54:32 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77272380
Troeta, gefeliciteerd!
pi_77273216
zet ik zelf de update neer, vergeet ik de jompel erbij...

gefeliciteerd Troeta!!!
pi_77274048
quote:
Op maandag 25 januari 2010 22:19 schreef danic het volgende:
Boepie, balen zeg!! We hadden allebei dezelfde NOD dus mijn gevoel zegt dat je dan toch wat vroeger ongi bent geworden dan de bedoeling is? Maar kan me ook voorstellen dat als je in december gestopt bent, je lichaam nog een gelijke cyclus moet 'aanmaken' zeg maar.
Hier is et raar, zoals ik al zei heb ik sinds zaterdag wat kleurverschil, maar het zet niet door. De ene keer is het helder rood, de volgende keer bruin, is dus geen pijl op te trekken helaas....
Als ik naar mijn buik luister wordt ik gewoon weer heerlijk ongesteld zeer binnenkort, maar misschien moet er nog even goed geduimd worden........
(wou dat het zo snel ging als bij troeta!)
Ik ga heeeeeeeel hard extra duimen ha zou mooi zijn zeg mare net wat je zegt, raar gevoel en wel het idee hebben dat je ongi gaat worden.. hmm afwachten dus.

Op zich zoals nu mijn cyclus is.. klopt het wel met voorheen, afgelopen 2 maanden was het een beetje rommelig nog maar nu is ie echt perfect, ben benieuwd komende periode dus of het klopt.

Vriendje zei net zo lief ( heb altijd heel erge pijn 1e 2 dagen en hij valt nogal zwaar vandaag ) dat we extra veel gaan klussen want hij wil me nu wel van die buikpijnen afhelpen, waarop ik zei.. ja prima.. mare over 9 maanden die buikpijn dan
Nouja inside joke zeg ik maar zo.
pi_77274415
quote:
Op maandag 25 januari 2010 01:00 schreef Troeta het volgende:
Sorry dat ik na 2 berichten niks meer liet horen, maar had al een positieve test
Succes iedereen!
Oe gefeliciteerd!!! dat zijn nou toffe berichtjes
pi_77280515
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:43 schreef -Nienna- het volgende:
Troeta, gefeliciteerd!
Boepie, wat balen meid.

Kolonia, ik kan me er ook niet veel bij voorstellen.
Eigenlijk heb ik altijd wel wat last van witte afscheiding, ene dag is het meer dan de andere en soms ook een paar dagen niet.
Ik kan er niks mee in ieder geval.
Witte afscheiding is over het algemeen juist niet vruchtbaar slijm. Het doorzichtige spul wel.
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:10 schreef Kolonia het volgende:

Ik dacht het wel drie keer per periode te hebben, maar pas als het echt zo was (eisprong), zag ik wel het verschil. Ik raad iedereen die al wat langer bezig is, toch aan om te tempen, daarmee wordt echt heel veel een stuk duidelijker!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_77280531
Troeta, gefeliciteerd!

Dat er maar veel meiden hier mogen volgen!
pi_77280741
Ik lees er ook helemaal over heen..

Troeta gefeliciteerd meid!!!!
pi_77285872
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef djenneke het volgende:

[..]

Witte afscheiding is over het algemeen juist niet vruchtbaar slijm. Het doorzichtige spul wel.
[..]

Ik dacht het wel drie keer per periode te hebben, maar pas als het echt zo was (eisprong), zag ik wel het verschil. Ik raad iedereen die al wat langer bezig is, toch aan om te tempen, daarmee wordt echt heel veel een stuk duidelijker!
Maar tempen is niet bij iedereen een optie, zoals bij mij dus.
Ik ga maar eens die ovulatie testen proberen aanstonds.
Eerst gewoon nog even zonder gedoe proberen zeg maar
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:40:25 #159
239293 missCMS
pi_77296570
toc h maar ff test gedaan vanmiddag en helaas.... NEgatief...
als de duivels deze week er nog niet zijn dan maar weer een test en anders maar wachten tot 3 feb bij de gyn...
pi_77297803
Jeetje zeg. Vervelend voor je missCMS.
Stomme lichaam ook
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:52:32 #161
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_77304803
Gefeliciteerd troeta!

Balen missCMS, ik heb laatst hetzelfde gehad, mijn cyclus duurde toen 60 dagen. Ik voelde me zwanger alleen na 10 testen was ik dat nog niet. Ik had een hele opgezette buik (ook pds) Ik heb een hele cyclus overgeslagen toen, ze zeggen dat dat vaak gebeurt als je teveel bezig bent met zwanger worden.

Ik heb zaterdag een ovulatie-test gedaan en daar stond een lachend gezichtje op, ondanks dat ik februari afwacht ben ik daar wel blij mee omdat ik me afvroeg of ik wel een ei-sprong had. Het was op dag 18 van mijn cyclus dus dat is ook wel redelijk dacht ik.

even een voor iedereen die het nodig heeft.
pi_77305771
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:24 schreef djenneke het volgende:

[..]

[..]

Ik wist niet dat daar ook verschil tussen zat?
pi_77307821
Morgen samenlevingstest... Ben benieuwd hoe het in zijn werk gast en of geen pijn doet etc!!
pi_77313477
@missCMS: Vreemd. Het kan natuurlijk nog steeds zo zijn dat je te vroeg getest hebt (vraag maar aan Leonieke ), of dat je een latere eisprong had, dus ik blijf voor je duimen.

@Vrouwtje-T: Ik hoop heel hard dat dit lachende gezichtje straks resulteert in dubbele streepjes!

@Cisco: geen idee, maar ik heb er niet eerder klachten over gelezen dus denk het niet.
Ik hoop zó voor je dat alles goed is!
pi_77314384
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:11 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Ik wist niet dat daar ook verschil tussen zat?
Eerst is het wat dikkig en wit, daarna wordt het cremig en vloeibaarder vergelijkbaar met zonnemelk (dan kun je mogelijk al vruchtbaar zijn), en dan wordt het echt slijmerig en bijna doorzichtig, en dan ben je op je vruchtbaarst. Het lijkt heel veel op het vocht dat je hebt wanneer je opgewonden bent. Daarom is het soms wat lastig om met zekerheid vast te stellen...
pi_77314446
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Ciscostar het volgende:
Morgen samenlevingstest... Ben benieuwd hoe het in zijn werk gast en of geen pijn doet etc!!
Spannend! Succes, hopelijk volgt een goede uitslag!
pi_77316595
Cisco, het doet geen pijn. Even met de eendebek erin, altijd vervelend, maar het stelt verder niks voor. Succes morgen!
pi_77321587
Cisco: heel veel succes vandaag! Hoe snel krijg je hier de uitslag van?

Bij mij nog geen nieuws, heb hetzelfde als de afgelopen dagen, duurt al sinds zaterdag?!?!
Maar goed, normaal heb ik een cyclus van 28/29 dagen, wat inhoudt dat ik vandaag (28) of morgen (29) ongi zou moeten worden.
Zou ik dan vrijdagochtend al een test kunnen doen? of zou dat te vroeg zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 27-01-2010 07:40:52 ]
  woensdag 27 januari 2010 @ 08:08:30 #169
239293 missCMS
pi_77321850
cisco, heeeel veel suc6 vandaag

danic, spannend, hoop dat het positief blijft en de duivels niet arriveren...
ik zit inmiddels op dag 44, hier dus ook echt afwachten...

en danic als jij altijd een regelmatige cyclus hebt en vandaag je NOD dan zou je waarschijnlijk vrijdag kunnen gaan testen, je kunt natuuurlijk voor de zekerheid het weekend nog afwachten..
Ik duim voor je!
pi_77321898
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 20:50 schreef Ciscostar het volgende:
ik heb er zelf geen gehad, maar ik heb ook begrepen dat het geen pijn doet... sterkte met al die onderzoeken en dat wachten... ik hoop dat het straks toch helemaal niet nodig blijkt te zijn...
pi_77321959
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 07:33 schreef danic het volgende:
Cisco: heel veel succes vandaag! Hoe snel krijg je hier de uitslag van?

Bij mij nog geen nieuws, heb hetzelfde als de afgelopen dagen, duurt al sinds zaterdag?!?!
Maar goed, normaal heb ik een cyclus van 28/29 dagen, wat inhoudt dat ik vandaag (28) of morgen (29) ongi zou moeten worden.
Zou ik dan vrijdagochtend al een test kunnen doen? of zou dat te vroeg zijn?
Ik heb geen idee wanneer ik de uitslag krijg...
Weet wel dat mannetje niet meegaat en ik daar best van baal

danic ik zou zaterdag/zondag testen
pi_77322078
pi_77322342
Danic ik zou ook zaterdag of zondag testen
Ik heb de laatste tijd zoiets, ik wil me niet gek meer laten maken, net als vorige maand.
Dus ik ga pas testen als ik na 2 a 3 dagen nog niet ongesteld ben. Tenzij ik het VOEL dat het raak is

Dus als je voelt dat het raak is, zou ik wel gaan testen, als je dat gevoel niet heb, dan zou ik zaterdag of zondag testen.

Cisco heel veel succes vandaag! Ben benieuwd hoe het was?
  woensdag 27 januari 2010 @ 09:01:38 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_77322656
Balen cisco dat je man niet meegaat, vind eigenlijk dat ze daar standaard wel bijhoren... Hier heeft Martijn ook 2 keer een afspraak gemist, maar dat was omdat het echt niet anders kon op dat moment ivm afspraken. Maar verder hoort hij er gewoon bij...

succes straks
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_77324520
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 09:01 schreef flugeltje het volgende:
Balen cisco dat je man niet meegaat, vind eigenlijk dat ze daar standaard wel bijhoren... Hier heeft Martijn ook 2 keer een afspraak gemist, maar dat was omdat het echt niet anders kon op dat moment ivm afspraken. Maar verder hoort hij er gewoon bij...

succes straks
hij kan niet vanwege afspraak ik lichtevoorde om half 1 en dat redt hij niet als hij om 12 uu vertrekt vanaf ziekenhuis..
pi_77326199
Bedankt voor de reactie meiden.
De reden dat ik het vroeg, is omdat mijn ouders van vrijdagmiddag tot zondagmiddag bij ons zijn.
Het leek me een leuk om (als ik positief test vrijdagochtend) ze het 's middags tijdens een high tea die we hebben gepland, te vertellen. Maar normaal zou ik ook langer wachten.
Ik ga misschien toch nog maar ff wachten tot zaterdag of zondag en dan stiekem (want moeders merkt alles!!)
pi_77327340
Dat is waar Maar je heb vrijdagmiddag dan de high tea?

Of je doet een ovulatietestje? Die zijn wat goedkoper?
pi_77331638
@danic je kan jezelf toch even opsluiten op de wc?? Zeg je dat je moest poepen ofzo

Samenlevingstest gedaan, was alleen te vroeg.. Had iets wat slijm maar nog niet genoeg. Gaan vrijdag in de herkansing. Ondezoek niet heel prettig, maar ook niet super pijnlijk ofzo
pi_77335838
He balen Cisco, te vroeg, ik wist niet eens dat dat ook kon. Hopelijk gaat het vrijdag wel goed.
pi_77336838
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:00 schreef prinseszondererwt het volgende:
He balen Cisco, te vroeg, ik wist niet eens dat dat ook kon. Hopelijk gaat het vrijdag wel goed.
Ja dat kan, zit nog niet in mijn vruchtbare periode. Kan wel kloppen met cyclus van 30 à 33 dagen. Had iets slijm maar te weinig om het voor de zaadjes aantrekkelijk te maken. Was ook geen sperma meer te vinden. Over 2 dagen hopenlijk wel vruchtbare dagen en sperma
pi_77339024
Ok, dan snap ik het. Ik hoop dat het dan inderdaad beter is.
pi_77373773
Belde ze net dat afspraak van morgen om 13.50 uur niet door kan gaan, die arts is er dan helemaal niet.. Moet nu op andere tijd (11.50) bij zelfde arts als gisteren. Stiekem wel blij mee, anders 3 verschillende gehad, nu maar 2
pi_77374519
@Cisco: wat ik me afvroeg...
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:53:56 #184
239293 missCMS
pi_77375135
cisco....spannend... Hopen dat het allemaal goed gaat!!!!

hier duivels nog steeds niet, maar wel hoge temp..en veel pijn.
Gisteravond naar de HP geweest, stom krom van de pijn..moest urine meenemen..
Kom ik binnen bij de arts zegt ze... Nou je hebt geen blaasontsteking
Ik zo...WAT???? daar kom ik niet voor... ik het hele verhaal weer uitgelegd..
Ze kwam met van allerlei erge dingen wat het wel niet kon wezen, maar verder niks positiefs en ik werd weer naar huis gestuurd
ik moest maar afwachten tot 3 feb...
Ik zo dat weet ik wel, maar die pijn is toch niet normaal??
Dat gaf ze dan ook wel toe, maar meost maar aspirine innemen...
en normaal ben ik helemaal geen pieperd die om elke wissewasje naar de huisarts gaat..
ik denk dat ik zaterdag er nog een test tegen aan gooi ( als de duivels er dan nog steeds niet zijn) en anders gewoon afwachten, scheelt de 3e komt in zicht!!!
pi_77375383
missCMS, kun je niet eerder bij de gyn terecht als je even opbelt en zegt dat je je zorgen maakt vanwege die pijn?
Als ze weet dat jij al twee miskramen hebt gehad (waarbij ook nog een buitenbaarmoederlijke) dan kunnen ze misschien toch wel een gaatje voor je vinden?
pi_77376624
Inderdaad, wat Kolonia zegt. Even met de gyn bellen lijkt me niet verkeerd nu. Die pijn is niet fijn voor je.
pi_77376797
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
Als nu jouw slijm niet goed genoeg is voor de zwemmertjes van je man, is zoiets dan makkelijk op te lossen?
Kan dat dan simpel met een pilletje of zalfje, of gaan ze dan de zwemmertjes in je baarmoeder rechtstreeks in je baarmoeder stoppen?
Vraag ik me af omdat ik zelf van de week (toen ik de vraag stelde over pizzaslierten) ook bang was dat mijn slijm misschien niet goed is en het zou fijn zijn als zoiets nou eenvoudig op te lossen is.
volgens mij inderdaad Kolonia, dat zou dan IUI zijn in de eigen cyclus (als er gewoon een goede eisprong en zaad is).
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:38:30 #188
239293 missCMS
pi_77379132
ik heb net gebeld met de gyneacoloog, heeeel lang verhaal.....wordt er echt niet goed van!!!!!!
Allemaal wachten tot 3 feb...
zit hier gewoon een potje te janken.... heb het gevoel dat niemand je serieus neemt..
IK zou gewoon zo graag willen weten waar die pijn vandaan komt, zwanger of niet...
Ik vroeg nog, is het normaal dat je meer dan 2 week paracetamol moet nemen, wat toch niet helpt....
ik moest ook maar anders morgen nog eens testen, zij ging ervan uit dat ik niet zwanger was...
Maar dan wil ik nog weten waar die pijn vandaan komt!!!

IGa vanavond maar een taart maken en heerlijk opeten...( uit frustratie). hahahhaha
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:45:35 #189
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77381955
MissCMS, wat rot voor je... Heb je al wel weer een test gedaan? Baat het niet dan schaadt het toch niet?
Ik hoop iig dat de taart je goed gaat smaken.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77382919
Ik begrijp heel goed, dat je je niet begrepen voelt. Ze schepen je wel een beetje af zeg.
Frustrerend. Hopelijk gaat de pijn snel weg. En helpt je taart alles een beetje te vergeten.
pi_77383004
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:38 schreef missCMS het volgende:
ik heb net gebeld met de gyneacoloog, heeeel lang verhaal.....wordt er echt niet goed van!!!!!!
Allemaal wachten tot 3 feb...
zit hier gewoon een potje te janken.... heb het gevoel dat niemand je serieus neemt..
IK zou gewoon zo graag willen weten waar die pijn vandaan komt, zwanger of niet...
Ik vroeg nog, is het normaal dat je meer dan 2 week paracetamol moet nemen, wat toch niet helpt....
ik moest ook maar anders morgen nog eens testen, zij ging ervan uit dat ik niet zwanger was...
Maar dan wil ik nog weten waar die pijn vandaan komt!!!

IGa vanavond maar een taart maken en heerlijk opeten...( uit frustratie). hahahhaha
Kan me voorstellen dat je gek wordt van de onzekerheid en de pijn.
Die taart lijkt me wel lekker, kom zo langs
Sterkte en hopenlijk is alles snel voorbij
pi_77383109
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:39 schreef Kolonia het volgende:
Dan moet je IUI geloof ik als mijn baarmoeder te zuur is ofzo.. ik weet ook niet.
Zal morgen wel horen als ik weer samenlevingstest heb gehad
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:20:45 #193
239293 missCMS
pi_77383418
zou mooi wezen als we een keer met zijn allen taart konden gaan eten....maar ja, de afstanden zullen wel heel verschillend zijn
lijkt mij namelijk wel erg gezellig..!!!!
pi_77384135
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:20 schreef missCMS het volgende:
zou mooi wezen als we een keer met zijn allen taart konden gaan eten....maar ja, de afstanden zullen wel heel verschillend zijn
lijkt mij namelijk wel erg gezellig..!!!!
gewoon in midden van het land afspreken
  donderdag 28 januari 2010 @ 19:36:29 #195
239293 missCMS
pi_77388133
helemaal mee eens...
kijken of de rest er ook mee eens is...
kunnen we elkaar eens in het echt zien en dan eens kletsen, natuurlijk onder het genot van een gebakje
pi_77394793
MissCMS: wat een gedoe joh! Lijkt me niet normaal dat ze je zomaar wegsturen terwijl je zoveel pijn hebt. Valt me ook een beetje tegen van je gyn. Vond het juist zo'n goeie tip van de andere meiden en had ook de hoop dat zij wat fijner zou reageren. Gelukkig is 3 feb aanstaande woensdag, dus dat komt gauw in zicht. Wel hopen dat de pijn snel minder wordt!

Hier helaas slecht nieuws, ze zijn vandaag braaf op dag 29 gearriveerd

Mag mijn NOD naar 26 feb??
pi_77397166
Danic, balen weer.

Maar nu heb je recht op veel chocolade en dan vol goede moed op naar de volgende poging.
pi_77397543
Jammer, danic!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 08:00:32 #199
239293 missCMS
pi_77404257
danic, wat balen.... op naar de volgende ronde!!!
het lijkt mij wel heerlijk hoor dat je zon regelmatige cyclus heb.....
( natuurlijk wel balen dat die zich wel melden...)
pi_77404537
Jammer danic van je duivels

Hier wel leuk nieuws van mijn mannetje net, hij gaat straks mee naar de samenlevingstest. Grote kans namelijk dat nu wel goede dag is en we ook uitslag krijgen.
11.10 uur aan de beurt, rond 13 update hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')