quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Suuz_ het volgende:
Daar komt nog bij dat ik me dood irriteer aan al die meiden die alle kwaaltje te pas en te onpas posten bij hun WWW. Ik ga daar zooo voor zorgen dat ik dat echt niet ga doen mocht ik zwanger worden! Er is er zelfs 1 die al heel de week elke dag post wanneer ze diaree heeft en wanneer niet...hallo WHO CARES!![]()
Dat hebben wij ook steeds gedaan (lees:gelogen).quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:56 schreef Suuz_ het volgende:
Welkom allemaal!! En veel succes!
En over hyves, tja ik zit met hetzelfde "probleem" iedereen om me heen is zwanger of net bevallen. Ook nog best veel mensen die altijd riepen geen kids te willen of nog lang niet.
Klachten posten in www doe ik ook niet nee. Vind ik ook wel heel erg maf eigenlijk...quote:Dan is dat soms wrang om te zien terwijl mijn lief en ik dit al wel heel lang willen. Vandaar dat ik ook niet zoveel meer op hyves te vinden ben. Daar komt nog bij dat ik me dood irriteer aan al die meiden die alle kwaaltje te pas en te onpas posten bij hun WWW. Ik ga daar zooo voor zorgen dat ik dat echt niet ga doen mocht ik zwanger worden! Er is er zelfs 1 die al heel de week elke dag post wanneer ze diaree heeft en wanneer niet...hallo WHO CARES!![]()
Ik ga geen sorry zeggen...quote:Maargoed, ben natuurlijk wel blij voor anderen, maar al die verhalen en vooral wat ik al zei van mensen die heel hard riepen geen kids te willen. Bah!
Veel te druk.quote:Voor de meiden die op 9 maanden beurs waren vandaag, hoe was het??
Ik begrijp je, en daarvoor excuses. Mag natuurlijk niet iedereen over 1 kam scheren, waar ik normaal ook echt tegen ben. Daarintegen zegt dat niet dat ik het niet bloedirritant vind dat veel mensen om me heen "ineens" zwanger zijn terwijl ze zelf heel hard geroepen hebben er nog lang niet aan toe te zijn (te pas en te onpas) Voor mensen die dan al geruime tijd bezig zijn om zwanger te worden en dit ook écht heel graag willen, is dat echt moeilijk om te horen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook steeds gedaan (lees:gelogen).Als heel veel gevraagd wordt wanneer je nou eens aan kinderen gaat beginnen, terwijl je maar een keer in de 2 of 3 maanden ongesteld wordt, dan wordt het ook best pijnlijk, eigenlijk al vrij snel. En dan zeg je dat soort dingen ook wel eens uit zelfbescherming. Wij hebben steeds gezegd hier voorlopig nog niet aan te denken. Dit resulteerde uiteindelijk ook in een grote huilbui bij een van mijn vriendinnen toen ik haar vertelde zwanger te zijn. Ze had gedacht dat wij daar nog lang niet aan dachten (eh.. duh, ik ben 31) en zij toch minstens eerst zou zijn. Terwijl ze nog niet eens zijn gestopt met anticonceptie. Ik kreeg bijna het gevoel me te moeten excuseren en schuldig te moeten voelen dat ik zwanger was... Dat was ook niet echt leuk. Ik bedoel dit niet lullig hoor, maar soms weet je niet wat er achter zo'n verhaal steekt. Dat was het eerste wat ik bij jou verhaal dacht, tenminste.
[..]
Klachten posten in www doe ik ook niet nee. Vind ik ook wel heel erg maf eigenlijk...![]()
[..]
Ik ga geen sorry zeggen...![]()
[..]
Veel te druk.
Inderdaad blijft je temperatuur hoog tot aan je menstruatie, of omdat je zwanger bent, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:09 schreef danic het volgende:
oké, dus je temperatuur blijft hoog tot je menstruatie? Dat wist ik niet. Ben benieuwd!
Iemand nog wat info over die misselijkheid? Misschien mensen met ervaring?
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:45 schreef danic het volgende:
Nytar: krijg jij voor jezelf wel een duidelijk overzicht ondanks dat je niet altijd op gelijke tijden temperatuurt?
Want dan is het misschien toch iets voor mij (heb het de afgelopen dagen alleen ff voor de grap uitgeprobeert, dus wie weet)
Heb hier trouwens het idee dat ik gewoon 5 dagen te vroeg ongesteld wordt. Verklaard ook wel waarom ik zo vroeg al 'kwaaltjes' had.
ff afwachten dus....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |