abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78341152
doe je goed! echt hoor, hoe onnadenkend sommige mensen kunnen zijn... dat je het zegt over eieren, oke... maar over kinderen dat gaat echt te ver!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 14:18:32 #127
273353 Robin_Scherbatsky
You're an idiot......
pi_78343313
Bedankt voor jullie steun!
Doet een mens echt goed!
En sorry voor mijn geklaag, terwijl sommigen van jullie al veel langer bezig zijn.

Ik wil nu even geen bezoekjes meer brengen aan de gynaecoloog, maar eerst maar eens temperaturen en als ik wat regelmatiger ongesteld wordt ovulatie-testen. In juli ben ik een jaar gestopt met de pil en dan zien we wel weer verder......

Soneal, toen ik hier een paar maanden geleden keek was je toch zwanger? Is het misgegaan?

Ons wordt af en toe gevraagd naar of we kinderen willen, maar dan zeggen we altijd 'Ja hoor, ooit.'
De beide oma's van mijn vriend en mijn schoonmoeder kan ik soms wel achter het behang plakken. Die maken altijd van die leuke opmerkingen.
Oma: Al mijn kleinkinderen hebben al kinderen. Alleen bij jullie duurt het zo lang...........
Finally together with Barney Stinson!
pi_78346243
Robin: ik heb ook een tijdlang deze vragen gehad. Echt regelmatig kregen ze me aan het huilen, ook in het openbaar.
Af en toe had ik er schijt aan dat ik dan midden in een restaurant zat te janken .
Bij mij was de situatie wel anders: ik wilde graag kinderen, mijn vriend zei toen nog: wie weet ooit, maar misschien ook nooit. Best pijnlijk dan als er steeds naar gevraagd wordt.
Op een gegeven moment heb ik aan mijn moeder gevraagd dit niet meer te doen en dat het waarschijnlijk ooit wel goed komt, maar dat dit te pijnlijk is. Mijn vriend heeft zijn moeder toen even op d'r plek gezet door subtiel (not!) te vragen er over op te houden!
Sindsdien ze ook niet meer gehoord, heel lief van ze.
Soms is het voor familie/vrienden ook niet duidelijk hoe pijn het doet als ze vragen stellen of opmerkingen maken. Zelfs niet als je ervan moet huilen (dat blijkt dus). Rechtdoor zee vragen er over op houden kan dan echt helpen.

En nu houden we het lekker geheim hihi . Des te groter de verrassing straks!
pi_78354672
Hoeveel dagen na je nod kun je het beste gaan testen? Ik dacht zelf aan een dag of 4/5.

Heb anderhalve week geleden (toen ik dacht dat mijn eisprong ongeveer was) 5 dagen een vreemd opgeblazen gevoel gehad. Gister was mijn nod en behalve wat krampjes niks te zien. Ik ben er bloednerveus van pffff!!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 19:32:37 #130
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_78356123
Je kunt op je NOD al testen, met sommige testen al ervoor, maar dat zou ik niet doen

Pfff, ik moet nog tot zaterdag/zondag wachten, maar heb met toch pijn in mijn boobies en 's avonds een opgeblazen gevoel. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar vind het wel vaag dat ik nooit ergens last van had en nu we er voor gaan ineens wel
pi_78356151
Als je zo bloednerveus bent doe je toch gewoon al een test! dat kan best. Je schijnt zelfs al 2 dagen voor je nod te kunnen testen, alleen lijkt me dat niet nodig.
Als je een dag 'overtijd' bent kun je best al testen hoor.
Je test reageert op het hormoon dat tijdens je zwangerschap wordt aangemaakt (hcg als ik het goed heb). hoe verder je in je zwangerschap zit, hoe meer van dat hormoon. Maar in principe zou je nu al een antwoord moeten kunnen krijgen.
Zou dan wel 's ochtends testen.
Is de test negatief maar blijft je ongesteldheid uit, dan kun je voor de zekerheid na een week nog een test doen.

Heel veel sterkte, ik zal voor je duimen
pi_78356445
Voor NOD testen zou ik persoonlijk niet doen. Als hij negatief is, ga je jezelf toch maar wijsmaken dat je natuurlijk te vroeg getest hebt en dat je dus misschien wel zwanger bent. Een gerustgesteld gevoel ga je alleen maar krijgen als hij positief is, niet als hij negatief is.
En wat positief testen betreft op je NOD bleek uit een bloedtest bij mij dat ik niet zwanger was terwijl ik binnenkort toch echt moet bevallen. Het ene lichaam maakt later zwangerschapshormoon aan dan het andere.
pi_78360322
Robin, wat een vervelend verhaal joh. Kan me best voorstellen dat je ervan baalt hoor.
7 maanden bezig is nog niet zo raar, maar ik had zelf rond die tijd ook al cyclusproblemen, en ik weet dus uit ervaring dat dat helemaal niet fijn is, omdat je gewoon weet dat de kans groot is dat het wat langer duurt dan normaal... Maargoed, dat hóeft natuurlijk niet, en ik hoop voor je dat het bij jou ook alsnog snel lukt! Of dat er in ieder geval duidelijkheid komt.

Ik had trouwens laatst een vriendin die zei dat we dan maar wat meer moesten oefenen... ze bedoelde het goed, maar dan zie je inderdaad maar weer dat sommige mensen gewoon niet door hebben dat kinderen krijgen niet altijd vanzelf gaat...
pi_78361417
Net toch nog even snel test wezen halen. Hij was negatief....geloof ik. We zagen heeel vaag een plusstreepje door de dikke -. We gaan er maar vanuit dat het niet gelukt is en hopelijk word ik snel ongesteld. Mocht ik vrijdag nog niet ongesteld zijn dan test ik nog eens.
pi_78362044
Je zag een plusstreepje maar je gaat er vanuit dat hij negatief is? Een streep is een streep hoor
pi_78362071
Snoopy, als je een heeeeeel vaag plusstreepje door je vette minstreepje had, raad ik je aan om vrijdag inderdaad nog eens te testen (of een andere dag) maar dan in de ochtend met je eerste ochtendurine. die zou het beste moeten testen... maar ik zou persoonlijk ook niet voor de NOD testen, precies om de reden die Leonieke geeft... ik duim voor je!
pi_78363036
Het was echt een heeeeeeeel vaag streepje. Vandaar dat we eraan twijfelen.
En ik zit dus niet voor maar 1 dag na mijn nod en ben nog nooit overtijd geweest ben altijd stipt op tijd.
pi_78363359
dat heb ik dan verkeerd begrepen van de posts hierboven heb je nog meer tests in huis? je zou morgenochtend kunnen testen, en als je er niet zeker van bent nog een paar dagen wachten, maar ik zou zeker in de ochtend testen... spannend hoor!
pi_78364409
Spannend Snoopy!
Ik duim voor je dat je morgen een duidelijker streepje plast!
pi_78366048
Spannend!!! Heb je geen foto?
pi_78366109
Ow en mannetje is moe en wil niet klussen, en juist nu het moet want mijn eisprong komt eraan. Damn
pi_78366681
Spannend hoor snoopy
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78375905
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mannetje is moe en wil niet klussen, en juist nu het moet want mijn eisprong komt eraan. Damn
Dat zijn de irritantse irritaties vind ik
Onze eitjes zijn zo kort vruchtbaar, daar kan ik altijd zo verdrietig van worden.
pi_78380992
Ben het helemaal met Boepie eens.
Vorige week zelfs nog ff bonje met mn vent hierover omdat hij vond dat het een moetje werd. Ik heb toen wel aangegeven dat er al zo weinig invloed op uitgeoefend kan worden, dus datgene wat ik kan doen om te bevorderen wil ik dan ook met beide handen aanpakken: dus seksen op de goede dagen! Gelukkig begreep manlief dat wel.

Hier van morgen een temp van 36,7 dus ik heb de hoop opgegeven. Op naar de volgende maand
pi_78382409
Gelukkig nog geen eisprong, dat zie ik aan mijn temperatuur, en ik voel nog niks. Dus op zich maakte het gisteren niet uit dat we niet gesext hebben.

Vanochtend wel nadrukkelijk gezegd, dat het vanavond moet
pi_78382564
Hallo allemaal,

mijn vrouw en ik zijn ook bezig met zwanger worden. Op 13 januari heeft mijn vrouw voor het laatst de pil geslikt en we ontdekte 15 februari al zwanger te zijn.

Helaas werden de streepjes maar niet donkerder en uiteindelijk is het de 21ste een miskraam geworden. We gaan nu wel weer vol goede moed opnieuw aan de slag. We weten uiteraard nog niet wanneer we weer vruchtbaar gaan zijn, maar toch.

Nu ben ik dus een man, maar ik zorg er echt wel voor dat we om de dag klussen hoor. Moe of niet, dat maakt mij niets uit, tuurlijk is het niet romantisch en is het een beetje verplicht, maar alles voor het goede doel.

Hopelijk wordt iedereen hier snel zwanger en gaat het voor iedereen een mooi gezond kindje worden!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_78382681
Een man
pi_78382763
Dank je!

Is dat zo vreemd dan? Ik denk dat ik er zeker zoveel mee bezig ben als mijn vrouw. We willen ook echt heel graag samen een kindje, dan moet je er toch ook samen aan werken?

Als ik dit al niet zou doen, hoe moet dat dan straks als de kleine er eenmaal is?
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_78382901
Welkom grizzlybear.

Wat jammer van de miskraam.
Hopelijk lukt het snel nog een keer en is het een blijvertje.
pi_78383042
Ik vanmorgen weer getest: een dikke - geen spoor meer van een eventuele + te herkennen. Nu kan ik het even uit mijn gedachten gooien en wachten op ongesteldheid. En zo niet dat testen we over een aantal dagen wel weer .

En vriendlief die te moe is enzo ook gehad vorige maand. Ook hij gaf aan dat het wel heel erg een moetje werd. Wij hebben afgesproken dat we niet meer dingen als 'vandaag moet het hoor!' tegen elkaar gaan zeggen. We benoemen het dus gewoon niet hardop en tot nu toe werkt dat aardig eigenlijk.
Heb ook wel gezegd dat als we er echt voor gaan (en dat doen we) het inderdaad een moetje is anders lukt het waarschijnlijk pas over een lange tijd. Het kan maar duidelijk zijn .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')