ja zo doe ik het nu ook. En ik kan gelukkig wel verder slapen. Maar het is makkelijker als het niet uitmaakt toch?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:41 schreef mikoxx het volgende:
Charmed_angel, ik zette wel een wekker. Kleine moeite toch, even tempen en je slaapt zo weer verder.
Maar bij de meeste mensen maakt het wel uit. Want ook dit verschilt natuurlijk per vrouw. Maar over het algemeen kun je zeggen dat een half uurtje of een uur niet zoveel uitmaakt, maar een paar uur zeker wel!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
ja zo doe ik het nu ook. En ik kan gelukkig wel verder slapen. Maar het is makkelijker als het niet uitmaakt toch?
Neenee...was het maar zoquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef danic het volgende:
Shirley, begrijp ik het goed, ben je zwanger???
gefeliciteerd meid!
Darn, wat onbeschoftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat nog veel irritanter is??
Je schoonzusje die ongepland zwanger is en dat iedereen vraagt: Je bent zeker wel jaloers? Was jij het maar he?
KUTopmerking! Ik wil het liefst maar 1 kindje, tenzij het een tweeling wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:24 schreef leonieke het volgende:
(en nummer 1 is er nog niet en er zijn al mensen die vragen wanneer nr 2 komt, want... één is geen, hé... mijn god wat gaat mijn haar van die uitspraak rechtop gaan staan).
En dan reageer ik met: sh*t zeg, die mensen die er jaren moeten voor doen om 1 kind te krijgen en daarvoor allerlei behandelingen moeten doorstaan, die hebben het ook niet goed voor elkaar. Want dan is het gelukt, hebben ze nog geen kindquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
KUTopmerking! Ik wil het liefst maar 1 kindje, tenzij het een tweeling wordtMaar als ik kan kiezen, 1!!!! Hahahaha.
Dus als ik zeg, ik wil maar 1 kindje... zeggen ze, 1 kind is geen kind
Dat zijn de irritantse irritaties vind ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en mannetje is moe en wil niet klussen, en juist nu het moet want mijn eisprong komt eraan. Damn
Voor zover ik weet ben jij de eerste man die in dit topic postquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:43 schreef grizzlybear het volgende:
Dank je!
Is dat zo vreemd dan? Ik denk dat ik er zeker zoveel mee bezig ben als mijn vrouw. We willen ook echt heel graag samen een kindje, dan moet je er toch ook samen aan werken?
Als ik dit al niet zou doen, hoe moet dat dan straks als de kleine er eenmaal is?
Uiteraard wil je zo snel mogelijk zwanger zijn (en blijven), en je hebt inderdaad nog tijd genoeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ben jij de eerste man die in dit topic postVind ik leuk!
Welkom!
Maar wel erg klote van de miskraam.
[...]
Heb je die ook op de Iphone?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:52 schreef grizzlybear het volgende:
Ik zelf houdt trouwens wel precies bij wat we wanneer moeten doen. Ik heb zelfs een applicatie op mijn telefoon die dat precies in de gaten houdt. (Ja ik ben een echte nerd...) Voor iedereen met (een man/vriend met) een Android telefoon, MyDays is echt ideaal.
Wij zeggen wel gewoon tegen elkaar dat het vanavond weer "moet", we houden er dan ook rekening mee (zo vroeg mogelijk thuis proberen te zijn en op tijd naar boven)
Je zou FemCal lite kunnen proberen, maar ik heb zelf geen iPhone, dus ik weet niet of deze net zo goed is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je die ook op de Iphone?
Jaquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je die ook op de Iphone?
Niet met een abbo!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen jammer dat die Iphone zo duur is...
als je een beetje eerlijk blijft zeg je dat er gewoon bij... het is echt geen lolletje om naar de dokter te moeten omdat het niet lukt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe weet een huisarts dat je nog maar 7 maanden bezig ben
Je kan toch gewoon zeggen dat je al meer dan een jaar bezig ben
En dan allemaal vervelende onderzoeken ondergaan die helemaal niet nodig zijn?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Nu heb je mijn man wéér een goede reden gegeven om een iPhone aan te schaffen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen jammer dat die Iphone zo duur is...
Ik doe niet aan abo's, ik sms alleen en bel alleen bij hoge uitzondering. Ik denk dat ik hooguit 10 euro per twee maanden uitgeef ofzo, dus een abo is voor mij 600% duurder dan wat ik nu heb.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet met een abbo!
Ik heb 100 euro betaald, en ik heb een abbo met internet voor 30 euro per maand
Jij kan toch ook een iPhone aanschaffen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Nu heb je mijn man wéér een goede reden gegeven om een iPhone aan te schaffen.
En dat kan niet want dan word ik jaloers.
Ik bel ook maar voor een tientje per 2 maanden, dus vind het zo'n onzin.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:53 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Jij kan toch ook een iPhone aanschaffen?
heerlijk die foon iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt verlsaafd aan mijn Iphone, ik wil NOOIT wat anders mee!
Je kan er alles mee! Ik fok nu dus ook op mijn Iphone
Bij een onregelmatige cyclus helpen ze je wel eerder hoor. Ik zat wel bijna tegen het jaar aan, maar werd meteen geholpen. Mijn dokter zei dat het goed was dat ik er nu eens mee langs kwam zelfs.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn dokter is vrouwelijk, dus dat zal mij waarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef djenneke het volgende:
Gelukkig ben ik toen meteen zwanger geraakt (sterker nog, op de dag af dat ik naar de dokter ging raakte ik zwanger, hoe typisch).
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Mijn dokter is vrouwelijk, dus dat zal mij waarschijnlijk niet gebeuren.
Wel spannend dat je nu voor de tweede mag gaan. Wij hebben ook het plan dat zodra de eerste er is we redelijk snel weer gaan voor de tweede, dus ik begrijp je zeer goed.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Koningin het volgende:
Guus is nu 1 jaar en we zijn deze week begonnen om voor een tweede te gaan. Willen toch de kids redelijk dicht op elkaar hebben.
Deze week flink geklust, dus we zijn benieuwd. Mijn cyclus is niet meer zo netjes als de vorige keer dat we begonnen, toen was het altijd 28 dagen.
Gelukkig is klussen leukquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
Wij moeten nu natuurlijk nog flink gaan klussen voor de eerste, dus de rest is nog erg afwachten...
en zo is het maar net! Verplicht of niet, het blijft toch leuk (en lekker...) Ik dacht dat ik dat alleen als man zijnde zou vinden...quote:
Balen!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:00 schreef danic het volgende:
Heb ik dat, komen ze ineens 2 dagen eerder![]()
Tis niet eerlijk!!! Schrik me dood op mijn werk!
Ikke ook een iPhone en er verslaafd aan hihiquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt verlsaafd aan mijn Iphone, ik wil NOOIT wat anders mee!
Je kan er alles mee! Ik fok nu dus ook op mijn Iphone
seks is inderdaad lekker en heel fijn!! Mmm hihiquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:08 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
en zo is het maar net! Verplicht of niet, het blijft toch leuk (en lekker...) Ik dacht dat ik dat alleen als man zijnde zou vinden...
Denk het ookquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik denk dat de mensen die het op zijn beloop laten gaan, sowieso niet in dit topic komen, uitzonderingen daargelaten. Die zie je opeens in het Z&G topic.
Heb je inderdaad wel een punt, Ik denk dat mensen die hier komen posten inderdaad bovengemiddeld veel met zwanger worden bezig zijn. Zaak is alleen de realiteit daarbij niet uit het oog te verliezen. Ik ben ook iemand die continu met ovulatietesten in de weer was, dat is mijn controledrang. Het blijft echter een wonder, niets is vanzelfsprekend. Ik word bij wijze van spreken dan wel zwanger van een keertje blazen, maar bij mij ging het daarna 4 keer mis. Ik kan begrijpen dat het voor de nieuwelingen ook erg spannend is en er gebaald wordt als de duivels toch arriveren, maar er in de eerste maanden al heel erg verdrietig of moedeloos van worden is eigenlijk een beetje buitenproportioneel... Maar dat zijn mijn 2 centen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik denk dat de mensen die het op zijn beloop laten gaan, sowieso niet in dit topic komen, uitzonderingen daargelaten. Die zie je opeens in het Z&G topic.
Ik zeg niet dat ik dat gaan doen hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef Kolonia het volgende:
[..]
En dan allemaal vervelende onderzoeken ondergaan die helemaal niet nodig zijn?
Jij liever dan ik hoor.
Ik hou het voorlopig gewoon even bij geduld.
Zie je wel wat je schrijft. Het is geen bestelling bij bol.com, toch?quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
RespectloosAls er zo hierover ons gedacht wordt, dan reageer ik niet liever niet meer!!!!
Ik wil al 10 jaar een kindje, alleen mijn man was er nog niet aan toe, en nu wil hij ook en dan kan het niet snel genoeg voor mij gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |