abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78391880
Hallo, ik kom hier toch ook maar weer eens binnen vallen. Kan anders nergens mij ei(!) kwijt.
Guus is nu 1 jaar en we zijn deze week begonnen om voor een tweede te gaan. Willen toch de kids redelijk dicht op elkaar hebben.
Deze week flink geklust, dus we zijn benieuwd. Mijn cyclus is niet meer zo netjes als de vorige keer dat we begonnen, toen was het altijd 28 dagen.

Wat betreft die Iphone, er bestaat gewoon geen leven meer als je zo'n ding hebt volgens mij.....:)
pi_78393712
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe weet een huisarts dat je nog maar 7 maanden bezig ben
Je kan toch gewoon zeggen dat je al meer dan een jaar bezig ben
Bij een onregelmatige cyclus helpen ze je wel eerder hoor. Ik zat wel bijna tegen het jaar aan, maar werd meteen geholpen. Mijn dokter zei dat het goed was dat ik er nu eens mee langs kwam zelfs.

Gelukkig ben ik toen meteen zwanger geraakt (sterker nog, op de dag af dat ik naar de dokter ging raakte ik zwanger, hoe typisch). En apart genoeg, hoor je dat best wel vaker. Dat zodra er iets gaat gebeuren, er iets wordt gedaan, vrouwen binnen no time spontaan zwanger zijn. Jammer genoeg is het geen garantie natuurlijk... Maar het geeft hoe dan ook wel wat rust, vond ik.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78394256
Heb je trouwens altijd een verhoging rond je eisprong???
pi_78394550
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:56 schreef djenneke het volgende:
Gelukkig ben ik toen meteen zwanger geraakt (sterker nog, op de dag af dat ik naar de dokter ging raakte ik zwanger, hoe typisch).
Mijn dokter is vrouwelijk, dus dat zal mij waarschijnlijk niet gebeuren.
pi_78394819
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:17 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Mijn dokter is vrouwelijk, dus dat zal mij waarschijnlijk niet gebeuren.

Flauw maar wel leuk
pi_78395079
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:09 schreef Koningin het volgende:
Guus is nu 1 jaar en we zijn deze week begonnen om voor een tweede te gaan. Willen toch de kids redelijk dicht op elkaar hebben.
Deze week flink geklust, dus we zijn benieuwd. Mijn cyclus is niet meer zo netjes als de vorige keer dat we begonnen, toen was het altijd 28 dagen.
Wel spannend dat je nu voor de tweede mag gaan. Wij hebben ook het plan dat zodra de eerste er is we redelijk snel weer gaan voor de tweede, dus ik begrijp je zeer goed.

Wij moeten nu natuurlijk nog flink gaan klussen voor de eerste, dus de rest is nog erg afwachten...
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_78395181
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:30 schreef grizzlybear het volgende:

[..]

Wij moeten nu natuurlijk nog flink gaan klussen voor de eerste, dus de rest is nog erg afwachten...
Gelukkig is klussen leuk
pi_78396334
Heb ik dat, komen ze ineens 2 dagen eerder
Tis niet eerlijk!!! Schrik me dood op mijn werk!
pi_78396656
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:33 schreef Koningin het volgende:

[..]

Gelukkig is klussen leuk
en zo is het maar net! Verplicht of niet, het blijft toch leuk (en lekker...) Ik dacht dat ik dat alleen als man zijnde zou vinden...
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_78397163
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:00 schreef danic het volgende:
Heb ik dat, komen ze ineens 2 dagen eerder
Tis niet eerlijk!!! Schrik me dood op mijn werk!
Balen!
pi_78397166
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt verlsaafd aan mijn Iphone, ik wil NOOIT wat anders mee!
Je kan er alles mee! Ik fok nu dus ook op mijn Iphone
Ikke ook een iPhone en er verslaafd aan hihi
Meest van de tijd fok ik op mijn iPhone.
Met de app femcal lite ervaring en ik vind niet zo fijn werken! Van de week van telefoon gegooit, manlief gaat nu eigen app voor dit voor mij en de rest van de 'wereld' maken

een man Welkom grizzlybear

Balen danic.. Maar klopt opzich wel dat je bent geworden. Gister al daling en vanmorgen nog meer, dan komt het op die dag.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78397228
Koningin, welkom terug.

Danic, ah nee...jammer hoor!
pi_78397348
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 16:08 schreef grizzlybear het volgende:

[..]

en zo is het maar net! Verplicht of niet, het blijft toch leuk (en lekker...) Ik dacht dat ik dat alleen als man zijnde zou vinden...
seks is inderdaad lekker en heel fijn!! Mmm hihi
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_78397488
Welkom Koningin.
Dat Guus maar snel een broertje of zusje mag krijgen.

Jammer Danic.
Dan maar een kerstkindje, die zijn ook leuk.
pi_78399632
Ik ben nu vanaf dag 10 van mijn cyclus bezig met ovulatie testen, tis nu dag 19 en nog geen lachend ei. Ik neem niet aan dat ik voor dag 10 een eisprong heb gehad, dus dit zal wel weer een lange cyclus worden. Ik ben er gewoon teveel mee bezig in mijn hoofd denk ik. Toen ik in November en december even gestopt was had ik wel een goede cyclusduur.
pi_78400757
Ik heb ook niet iedereen in mijn omgeving verteld dat we sinds kort aan het klussen zijn.
M'n beste vriendinnen en een aantal collega's weten het, en wat familieleden van vriendlief's kant, maar ik heb het geeneens tegen mijn ouders of familie verteld.
Wil ik liever ook geheim houden voor hun, des te groter de verrassing is voor ze.
Een tijdlang werd vooral van vriendje z'n familiekant gevraagd wanneer wij ''nou es aan de beurt waren'' maar na steeds negatieve antwoorden zijn ze daarmee gestopt.
M'n moeder zei van de week zelfs nog dat ze denkt dat ik er voorlopig nog niet aan ga beginnen!
Ze moest eens weten....

Ander vraagje...ik snap nog steeds dat hele gedoe met temperaturen rond de eisprong niet. En die pcieze eisprong uitrekenen doe ik volgens mij ook niet helemaal goed.... Zolang m'n cyclus nog niet gelijk is, kan ik het volgens mij niet goed uitrekenen..
Back in business.
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:26:57 #192
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78402246
Even een vraagje tussendoor!

Dit is de eerste keer dat ik meelees met een tweede streepjestopic, en ik heb al een kindje, maar ik begrijp een paar dingen niet zo goed. Ik begrijp dat als je graag zwanger wilt worden dat je er alles aan doet om rond de eisprong te klussen ed, maar waarom grijpt iedereen meteen naar een ovulatietest en temperaturen? (Dames met een zeer onregelmatige menstruatie uitgezonderd) Ik heb dat nooit gedaan, en begrijp ook niet zo goed waarom het meteen als een soort project moet worden aangepakt. Zwanger worden is een wonder, het is geen 1+1=2. Ik vind dat er hier vaak nogal respectloos met het zwanger worden wordt omgegaan. En ik denk dat in veel gevallen er veel te zeggen is voor relaxen, gewoon de natuur een beetje zijn gang laten gaan. Dat is veel fijner voor jou, je relatie (arme mannen) en ook voor het hele zwanger zijn.... Het lijkt wel een soort control-issue hier!

En dan na paar maanden aankomen bij de dokter en beweren dat je al jaren bezig bent. De dokter ziet je aankomen, zeg! Wie houdt je dan voor de gek? En het is met name niet leuk voor de dames die het dus al wel jaren proberen en die dan niet serieus genomen worden door de arts.

Dat wil niet zeggen dat ik niet iedereen veel geluk en succes wens, maar ik snap die hele controle obsessie gewoon niet, met name omdat daar gewoon in de meeste gevallen totaal geen reden toe is.

Wie de schoen past, die trekke hem aan....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:33:19 #193
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78402450
Ik denk dat de mensen die het op zijn beloop laten gaan, sowieso niet in dit topic komen, uitzonderingen daargelaten. Die zie je opeens in het Z&G topic.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:39:10 #194
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78402618
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik denk dat de mensen die het op zijn beloop laten gaan, sowieso niet in dit topic komen, uitzonderingen daargelaten. Die zie je opeens in het Z&G topic.
Denk het ook Maar ik dacht dat er wel een soort middenweg was.. Ofzo...

Wel bewust bezig zijn, maar niet in controle te hoeven zijn... Zoiets?
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:42:10 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78402706
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heb je inderdaad wel een punt, Ik denk dat mensen die hier komen posten inderdaad bovengemiddeld veel met zwanger worden bezig zijn. Zaak is alleen de realiteit daarbij niet uit het oog te verliezen. Ik ben ook iemand die continu met ovulatietesten in de weer was, dat is mijn controledrang. Het blijft echter een wonder, niets is vanzelfsprekend. Ik word bij wijze van spreken dan wel zwanger van een keertje blazen, maar bij mij ging het daarna 4 keer mis. Ik kan begrijpen dat het voor de nieuwelingen ook erg spannend is en er gebaald wordt als de duivels toch arriveren, maar er in de eerste maanden al heel erg verdrietig of moedeloos van worden is eigenlijk een beetje buitenproportioneel... Maar dat zijn mijn 2 centen...

Wat het neuken op commando betreft, nooit problemen mee gehad en de kerel nog minder.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78402893
Respectloos Als er zo hierover ons gedacht wordt, dan reageer ik niet liever niet meer!!!!

Ik wil al 10 jaar een kindje, alleen mijn man was er nog niet aan toe, en nu wil hij ook en dan kan het niet snel genoeg voor mij gaan!

En dat is dan respectloos ???? Nou sorry hoor, maar voel me nu echt aangevallen en beledigd.

Lekker boeiend dat wij tempen, lekker boeiend dat wij ovulatietestjes gebruiken? Mogen wij geen inzicht krijgen in onze cyclus???

En ik sex niet alleen rond mijn eisprong, ik sex wanneer ik dat wil, en wanneer mij man dat wil. Zodra ik niet meer ongesteld ben, dan sex ik er op los. Maar dan wil ik dat ook wel rond mijn eisprong!

En nu zijn opeens onze mannen zielig???? Doe effe normaal

Sorry hoor hier kan ik echt kwaad om worden!
pi_78403038
Ongelooflijk, wat hebben jullie veel gekletst!!

grizzlybear, welkom! Inderdaad leuk, een man in ons midden. Mijn man is ook minstens net zoveel bezig met het zwanger worden als ik, maar die praat er niet met anderen over.

Wat betreft het klussen op commando: soms zeg ik niks en verleid ik mijn vent gewoon, maar er zijn ook keren dat ik zeg dat ik denk dat mijn eitje komt... dan weten we dus allebei wel dat het moet, maar leggen we het er iets minder dik bovenop.

En wat betreft die obsessie: Ja, ik vind ook dat sommige mensen wel heel snel in de stress schieten en op ovutestjes terugvallen enzo. En als je dat leest van iemand die 2 maanden bezig is terwijl je zelf al anderhalf jaar bezig bent is dat wel eens irritant...
Maar aan de andere kant: ach, laat iedereen toch doen waar ie zich goed bij voelt! Ik had een onregelmatige cyclus en mij gaven dergelijke dingen veel rust... zo heeft ieder zijn ding..
pi_78403046
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef Kolonia het volgende:

[..]

En dan allemaal vervelende onderzoeken ondergaan die helemaal niet nodig zijn?
Jij liever dan ik hoor.
Ik hou het voorlopig gewoon even bij geduld.
Ik zeg niet dat ik dat gaan doen hoor maar vroeg me af hoe hij dan weet, omdat hij het niet kan weten
pi_78403106
Je kunt het obsessief noemen, maar soms is het ook gewoon nodig. Om je cyclus te leren kennen, als je haast hebt omdat je al wat ouder bent, of omdat je zoals ik, vaak in het buitenland zit. Ik ben stewardess en moet al zeker vijf weken van te voren mijn rooster gaan regelen, als je dan niet heel goed uitrekent welke dagen je vruchtbare zijn en maar afwacht, ben ik nooit thuis op de vruchtbare dagen. Als je dan steeds een paar maanden mist, kan het heel lang gaan duren. En die tijd heb ik niet, ik ben bijna 36. Iedereen mag voor zichzelf bepalen hoe hij of zij iets aanpakt. Het is niet aan ons om daar een mening om te geven, toch?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
  woensdag 24 februari 2010 @ 18:54:18 #200
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78403161
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Respectloos Als er zo hierover ons gedacht wordt, dan reageer ik niet liever niet meer!!!!

Ik wil al 10 jaar een kindje, alleen mijn man was er nog niet aan toe, en nu wil hij ook en dan kan het niet snel genoeg voor mij gaan!
Zie je wel wat je schrijft. Het is geen bestelling bij bol.com, toch?

Ik vind het inderdaad een beetje respectloos, dat vind ik, en dat hoef jij niet te vinden, toch? Ik vroeg het me gewoon af. En het feit dat je hier kwaad om wordt, dat vind ik nogal jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')