abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78430114

Wachten op het tweede streepje deel 164

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van NOD of NOT's gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

09 maart Entreri
10 maart charmed_angel (09-2009)
12 maart Suuz_ (03-2009)
12 maart vrouwtje-theelepel (10-2009)
15 maart -nienna- (06-2009)
17 maart Tierrr (10-2008)
19 maart Suuzzz
21 maart grizzlybear (01-2010)
24 maart Ciscostar (12-2008)
25 maart Shirley (01-2010)
25 maart danic (08-2009)
29 maart Sugarsnap (02-2010)
30 maart Kolonia (04-2009)
01 april Soneal (07-2009)
04 april Stiekemerd

Boepie
IslaBonita (12-2008)
Mijsje (08-2007)
Koningin Juliana (03-2009)
MissCMS
prinseszondererwt (11-2007)
GreatWhiteSilence (02-2010)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 3% gewijzigd door RockabeIIa op 06-03-2010 19:08:20 ]
pi_78430148
Had even gezegd dat je hem klaar had staan.... ik vraag wel een slotje voor de mijne aan
pi_78430204
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:03 schreef Soneal het volgende:
Had even gezegd dat je hem klaar had staan.... ik vraag wel een slotje voor de mijne aan
Sorry
pi_78430221
Dat de liefde in dit topic maar mag resulteren in heel veel streepjes.
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:05:14 #5
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78430240
Ow, C_A, kun je van mijn beginmaand (02-2010) maken? Thanks
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78430922
#4 neuken is hier weer van start gegaan
Dinsdag naar de gyneacoloog en dan horen wat de uitslagen van de bloedtesten zijn en wat ze gaat doen met niet zo'n goede samenlevingstest resultaat

kus en knuffel en heel veel streepjes aan alle meiden
hier trouwens iets wat gevoelige borsten.. Nu op dag 9. Ah we zullen zien
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  donderdag 25 februari 2010 @ 12:39:43 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78431624
*mee leest...
pi_78431827
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
Mee eens
pi_78431976
quote:
inderdaad.
pi_78432428
Wil je mijn NOD op 9 maart zetten?
pi_78433480
He wat fijn, de gezelligheid is terug!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_78434731
quote:
Dat dus
pi_78435191
Sorry dat ik zo vervelend ben maar wil een MOD mij weer in het onderste rijtje zetten? Ik heb nu op dag 20 nog geen eisprong gehad en dus klopt mijn NOD niet.
pi_78435575
Als we dan toch nog bezig zijn met NODjes, die van "ons" mag op 21 maart, dat is de beste schatting die ik nu kan geven.

We gaan nu al bijna weer beginnen met klussen, dus dan kunnen we er in ieder geval weer iets aan doen.

We vinden het wel erg lastig dat we het tegen niemand verteld hebben, want we hebben nu bijvoorbeeld zaterdag een feestje en dan wordt van je "verwacht" dat je wel gezellig een wijntje meedrinkt. En dat willen we eigenlijk liever niet, omdat ik gelezen heb dat het onze vruchtbaarheid vermindert.

Hoe gaan jullie daarmee om? 1 van ons kan best de "BOB" zijn, maar dat kunnen we niet alletwee zijn natuurlijk. En we willen het ook nog niet vertellen, omdat we bang zijn voor de vragen van "Is het al zover?" En dat ze dan alles wat je doet onder een microscoop gaan leggen (dat deze ze al toen we gingen trouwen)...
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_78436435
Oh ja ik heb een pakket aan goede smoezen...nouja goed....

- Ik voel een griepje opkomen, dus maar even geen alcohol
-Ben gister zo doorgezakt, heb nog steeds een kater, moet nu even rustig aan doen
-Ik wil een beetje afvallen, tja na je 30e vliegen de kilo's eraan...
-Nee doe maar eerst een sapje, heb dorst, straks misschien... (en meestal vergeten ze het later)
-Ik zit aan de antibiotica (voor hardnekkige verkoudheid, blaasontsteking)
-Heb een beetje last van m'n maag...

Of gewoon een drankje bestellen, in de plantenbak gooien of ergens op een volle tafel neerzetten...en later beweren dat je drankje op is..

Haha... ben een ster geworden in acteren! (en dat nu al bijna anderhalf jaar!)
Succes!
pi_78436439
Je kan toch zeggen dat je je niet zo lekker voelt, beetje duizelig enzo? En dat de ander nuchter wil blijven, om de ander veilig thuis te brengen, want als je je zo duizelig ben is het niet verstandig om te rijden

Aan de andere kant als een feestje niet zo vaak voorkomt, dan kan 1 van jullie je toch een keer laten gaan?
Mijn man heeft afgelopen vrijdag ook lekker een paar biertjes gedronken bij vrienden.
  donderdag 25 februari 2010 @ 14:36:15 #17
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78436600
Mijn man en ik zijn beiden practisch geheelonthouders: ik vind het niet te zuipen, mijn man rijdt altijd omdat ik geen rijbewijs heb, dus drinkt daarom nooit.

Misschien wel een goeie: Jij of jouw vrouw slikt medicijnen waarbij alcohol en rijden afgeraden wordt, dus de ander is de BOB. Of willen ze dan meteen weten welke medicijnen je slikt en waarom?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78437190
Als je normaal allebei drinkt dan is het niet logisch dat de een niet mag drinken wegens medicijnen en de ander dan de BOB is... dan zou degene van de medicijnen ook redelijk automatisch de BOB zijn.
Het wordt een beetje verdacht voor de omgeving als je er normaal bijna ruzie over hebt wie de BOB is en je nu allebei aan de Spa blauw zit, dat dan wel weer

Overigens heb ik er niet zo'n moeite mee dat er iets "verwacht" wordt, maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen anders ligt, ik bestel gewoon wat ik wil zonder me te verantwoorden waarom ik geen alcohol wil.
pi_78437384
Klopt Soneal, zo zou het moeten zijn.... helaas zijn mensen soms nogal bemoeizuchtig, en maakt je het jezelf wat makkelijker door een smoes te gebruiken.. Maar eiegenlijk zou je het niet eens uit moeten hoeven leggen..
pi_78437680
Dat lijkt me flink lastig dan, als mensen zich zelfs gaan bemoeien met wat je drinkt....

En nee, ik spreek dus niet uit ervaring, maar ik weet niet of dat is omdat mensen van me gewend zijn dat ik aan de Spa Blauw zit (soms ook zomaar, als ik niet hoef te rijden) of omdat ze weten dat ik me toch niet ga verantwoorden
Ik vermoed dat ik "Waarom neem je geen wijntje?" niet eens serieus genoeg zou nemen om te beantwoorden.
pi_78437702
Maar is het echt zo erg als je soms een keer wat drinkt?

Mijn schoonzusje was ook zwanger (ze wist het nog niet) en heeft samen met mij, met kerst 2008 gezellig veel wijn gedronken
pi_78437721
Je kan toch ook gewoon een keertje geen zin hebben in een wijntje/biertje??
pi_78437807
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Maar is het echt zo erg als je soms een keer wat drinkt?

Mijn schoonzusje was ook zwanger (ze wist het nog niet) en heeft samen met mij, met kerst 2008 gezellig veel wijn gedronken
Ik denk dat Grizzly en zijn vrouw nu vooral niet willen drinken om de kwaliteit van het eitje en de sperma niet negatief te beïnvloeden, hoe gezonder hoe beter toch?
pi_78438095
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:02 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ik denk dat Grizzly en zijn vrouw nu vooral niet willen drinken om de kwaliteit van het eitje en de sperma niet negatief te beïnvloeden, hoe gezonder hoe beter toch?
ja maar dat wist ik echt niet
Ik dahct dat je alleen maar niet mocht drinken als je al zwanger was.

Goed dat ik het weet, vrijdag bij X Factor geen lekker wijntje
  donderdag 25 februari 2010 @ 15:10:20 #25
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78438206
Sugarsnap, goed te lezen dat het wat beter gaat met de man Veel succes! Ik duim voor je...

Hier zal er wel niet zoveel gebeuren de komende maand, ik ga lekker naar Nederland... (En drinken doe ik sowieso niet, dus daar zal niemand zich over hoeven te verbazen... )
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')