Sorryquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:03 schreef Soneal het volgende:
Had even gezegd dat je hem klaar had staan.... ik vraag wel een slotje voor de mijne aan
Mee eensquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
Dat de liefde in dit topic maar mag resulteren in heel veel streepjes.
inderdaad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
Ik denk dat Grizzly en zijn vrouw nu vooral niet willen drinken om de kwaliteit van het eitje en de sperma niet negatief te beïnvloeden, hoe gezonder hoe beter toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
Maar is het echt zo erg als je soms een keer wat drinkt?
Mijn schoonzusje was ook zwanger (ze wist het nog niet) en heeft samen met mij, met kerst 2008 gezellig veel wijn gedronken
ja maar dat wist ik echt nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:02 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ik denk dat Grizzly en zijn vrouw nu vooral niet willen drinken om de kwaliteit van het eitje en de sperma niet negatief te beïnvloeden, hoe gezonder hoe beter toch?
Daarom zei ik ook: medicijnen waarbij alcohol en autorijden afgeraden wordt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:49 schreef Soneal het volgende:
Als je normaal allebei drinkt dan is het niet logisch dat de een niet mag drinken wegens medicijnen en de ander dan de BOB is... dan zou degene van de medicijnen ook redelijk automatisch de BOB zijn.
Het wordt een beetje verdacht voor de omgeving als je er normaal bijna ruzie over hebt wie de BOB is en je nu allebei aan de Spa blauw zit, dat dan wel weer
Overigens heb ik er niet zo'n moeite mee dat er iets "verwacht" wordt, maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen anders ligt, ik bestel gewoon wat ik wil zonder me te verantwoorden waarom ik geen alcohol wil.
Dat is uiteindelijk de enige manierquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:04 schreef Kolonia het volgende:
Het is superfijn voor jou dat het zo snel gelukt is ondanks dat je rookte en dronk. Maar het is natuurlijk geen garantie voor ons. Wij willen graag het zekere voor het onzekere nemen, zeker omdat het al een keer misgegaan is. We willen onszelf dan niet het gevoel geven dat we het hadden kunnen voorkomen (ook al kon dat sowieso niet).quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:45 schreef Koningin het volgende:
Van al die praatjes hebben wij ons niets aangetrokken.
De eerste keer waren onze kansen minimaal omdat:
- we beiden rookten (ben gelijk gestopt toen ik zwanger was, voordat we die discussie weer krijgen)
- ik overgewicht heb
- we beiden geregeld alcohol drinken.
De 2e keer was het raak!
Gewoon doen waar jij goed bij voelt.
Dat snap ik helemaal hoor! Ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
Het is superfijn voor jou dat het zo snel gelukt is ondanks dat je rookte en dronk. Maar het is natuurlijk geen garantie voor ons. Wij willen graag het zekere voor het onzekere nemen, zeker omdat het al een keer misgegaan is. We willen onszelf dan niet het gevoel geven dat we het hadden kunnen voorkomen (ook al kon dat sowieso niet).
Kijk dan is het natuurlijk helemaal anders he! Als je het niet weet, dan hou je er ook geen rekening mee natuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal hoor! Ik zou ook het zekere voor het onzekere nemen.
Ik wist trouwens pas later dat de dingen die ik noemde zorge voor minder vruchbaarheid.
Ik wou dat mijn man jouw gedachtengang hadquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:55 schreef grizzlybear het volgende:
Mijn vrouw wordt af en toe ook wel gek van me hoor, met al die regeltjes. (Maar ze houdt zich er toch maar aan voor de zekerheid).
Nou, in het borstvoedingstopic zul je me voorlopig nog niet zien denk ik, dat duurt toch nog wel een kleine 9 maanden op z'n minst he!quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dus we zien je binnenkort ook hier, Grizzly?
Zonder dat ik je nu teveel hoop wil geven, maar mijn vrouw had dat ook toen ze zwanger raakte. Dus ik zal zeker voor je duimen deze weken!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:59 schreef Suuz_ het volgende:
Hallo lieve meidenwat fijn een nieuw topic! Happines all over the place
![]()
Mijn NOD kan naar 12 maart!
Mijn vruchtbare periode zit er bijna op. Heb al anderhalve week enorm zere borsten...word er gek van!! Ik heb dit serieus nog nooit gehad. Als ik ongesteld ben heb ik ook vrijwel nooit last van mijn borsten. Nu doen ze gewoon beiden erg veel pijnVoel me ook de laatste week heel raar, vreemd buikgevoel. Beetje alsof ik ongesteld moet worden, maar dat kan helemaal niet...vaaaaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |