Ik denk dat sommige gewoon gefrustreerd zijn, omdat ze na een jaar of wat nog niet zwanger zijn. Ja hallo daar kunnen wij toch niks aan doen? Misschien komen wij zelf ook wel in dat zelfde schuitje, maar ja dat weet je niet. Maar om dan gelijk zo aanvallend te reageren? Wij moeten toch zelf weten of we gaan tempen of met ovulatietestjes aan de slag gaan? Als sommigen zo aanvallend reageren, dan reageer ik aanvallend terug en dan ben ik gemeenquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef danic het volgende:
Ik hoop dat CA zich nog bedenkt en zich weer bij ons aansluit en dat we dit verder achter ons kunnen laten. Er is nu wel alles gezegd wat er gezegd had moeten worden (en meer)
Op mij niet. Het enige dat ze zegt is 'Ik wil al zo onwijs lang, dan is het toch niet gek dat ik wil dat het zo snel mogelijk raak is'. Daarin zie ik geen enkel vergelijk met wat dan ook. Ik zie alleen een heel logisch gevoel. Zo voelde ik dat ook en zo voelden vele anderen zich ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik wilde me helemaal niet met de discussie bemoeien, maar ik wilde wel even hierop reageren, omdat ik een dergelijke zin nu al een paar keer gelezen heb hier.
Het is natuurlijk heel jammer als je partner en jij (niet persoonlijk, maar algemeen bedoeld) heel lang niet op dezelfde lijn zitten en het dus heel lang duurt voor jullie zo ver zijn en er daadwerkelijk kans is op een kindje.
Ik vind het alleen zo vreemd klinken, dat "maar....". Ja je hebt lang moeten wachten op het kunnen proberen zwanger te worden, maar dat is toch heel iets anders dan al jaren proberen zwanger te worden waarbij het niet lukt. Sterker nog, het kan zomaar na elkaar bestaan.
Ik vind dat iedereen het op de eigen manier moet doen, met of zonder testjes en temperaturen enzo, hoewel ik ook wel vind dat er erg snel naar gegrepen wordt. Ik vind het alleen niet erg prettig als 10 jaar moeten wachten omdat de partner nog niet wil, min of meer wordt vergeleken met lang moeten wachten tot je zwanger wordt omdat het niet lukt. En zo komen dergelijke zinnetjes wel op mij over.
Ik zag je naam gisteren idd al staan! Leuk joh!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:36 schreef Koningin het volgende:
Jemig, zullen we hiermee kappen?
Wat iedereen heftig kan reageren na 1 post?
Als je daar zo op reageert voel je je dus ook aangesproken denk ik dan.
Het is en blijft een forum waarop iedereen zijn mening kan geven...
Maar goed ieder zijn ding. Wij laten het over ons heen komen, geen testjes e.d. Dat komt ook door de ervaring van vorige keer, toen was het de 2e ronde raak.
iedereen die start wil toch zo snel mogelijk zwanger wordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Op mij niet. Het enige dat ze zegt is 'Ik wil al zo onwijs lang, dan is het toch niet gek dat ik wil dat het zo snel mogelijk raak is'. Daarin zie ik geen enkel vergelijk met wat dan ook. Ik zie alleen een heel logisch gevoel. Zo voelde ik dat ook en zo voelden vele anderen zich ook.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige gewoon gefrustreerd zijn, omdat ze na een jaar of wat nog niet zwanger zijn. Ja hallo daar kunnen wij toch niks aan doen? Misschien komen wij zelf ook wel in dat zelfde schuitje, maar ja dat weet je niet. Maar om dan gelijk zo aanvallend te reageren? Wij moeten toch zelf weten of we gaan tempen of met ovulatietestjes aan de slag gaan? Als sommigen zo aanvallend reageren, dan reageer ik aanvallend terug en dan ben ik gemeen![]()
En met dat ziekenhuis bedoelde ik dus echt niet zo. Maar goed sommigen van die gefrustreerde dames lezen het dus wel zo. Tja daar kan ik niets aan doen.
Dus ik weet nog niet of ik wel terugkom. Bedankt voor de lieve pm-tjesBen dus niet de enige die er zo over denkt.
Ik ga denk ik maar niet in het andere topic lezen, want dat zal niet goed zijn voor mijDan word ik nog kwader!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
iedereen die start wil toch zo snel mogelijk zwanger wordenanders is beginnen met proberen niet erg logisch.
ik zeg in mijn post toch ook dat iedereen het moet doen zoals men wil. en is ook logisch en niet erg dat men zsm zwanger Wíl zijn. maar de realiteit niet volledig uit het oog verliezen is ook wel handig. ook met testjes en tempen enzo, kan het zomaar nog steeds 8-12 maanden duren. het is geen garantie op snel succes. en het gebruik ervan maakt niet dat als je met 6 maanden nog niet zwanger bent, je AL 6 maanden zwanger bent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]En dat is toch ook helemaal niet erg? En dan mag je hier toch zo teleurgesteld zijn als je wilt?
Daar werd nl. ook commentaar op geleverd.
Eens. Maar toch snap ik het ongeduld. En ik snap ook de 'al'.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik zeg in mijn post toch ook dat iedereen het moet doen zoals men wil. en is ook logisch en niet erg dat men zsm zwanger Wíl zijn. maar de realiteit niet volledig uit het oog verliezen is ook wel handig. ook met testjes en tempen enzo, kan het zomaar nog steeds 8-12 maanden duren. het is geen garantie op snel succes. en het gebruik ervan maakt niet dat als je met 6 maanden nog niet zwanger bent, je AL 6 maanden zwanger bent.
En teleurgesteld zijn mag natuurlijk, want iedere keer dat hetniet lukt, is natuurlijk een teleurstelling. Maar het maakt dus niet uit of je AL 10 jaar eigenlijk zou willen, want de echte teleurstelling van het ognesteld worden, de komt pas als je ook dacht een echte kans te hebben om zwanger te worden
CA, even los van inhoud en de hele discussie, je zou er ook voor kunnen kiezen om geen trap na te geven. Roep niet zo hard dat je het niet leuk vindt dat mensen je gemeen vinden om vervolgens zo'n tekst te plaatsen.quote:Ik ga denk ik maar niet in het andere topic lezen, want dat zal niet goed zijn voor mij Dan word ik nog kwader!
Of zeggen dat de mensen die hier al langer posten gefrusteerd zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef mefke79 het volgende:
[..]
CA, even los van inhoud en de hele discussie, je zou er ook voor kunnen kiezen om geen trap na te geven. Roep niet zo hard dat je het niet leuk vindt dat mensen je gemeen vinden om vervolgens zo'n tekst te plaatsen.
Waarom zou ik niet gemeen mogen doen, terwijl IK belachelijk wordt gemaakt in het andere topicquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef mefke79 het volgende:
[..]
CA, even los van inhoud en de hele discussie, je zou er ook voor kunnen kiezen om geen trap na te geven. Roep niet zo hard dat je het niet leuk vindt dat mensen je gemeen vinden om vervolgens zo'n tekst te plaatsen.
Dan lees jij niet goed. Mensen die langer bezig zijn met zwanger raken, vind ik soms wat gefrustreerd overkomen ja. We hoeven maar 1 ding te zeggen, maakt niet uit wat, is wel vaker voorgekomen (niet bij mij) en dan krijg je al zo nare reactie van ze.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Of zeggen dat de mensen die hier al langer posten gefrusteerd zijn
*wegsluipt
Dat is altijd de makkelijkste weg hè...zij doen dit, dan doe ik dat lekker terug.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet gemeen mogen doen, terwijl IK belachelijk wordt gemaakt in het andere topic
Jullie zijn met meerdere tegen 1 persoon. Dus waarom zou IK dan in mijn eentje geen opmerkingen terug mogen maken?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:30 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Dat is altijd de makkelijkste weg hè...zij doen dit, dan doe ik dat lekker terug.
Ik denk dat er op een andere manier mee omgegaan kan worden.
Maargoed, verder wil ik me helemaal niet in de discussie mengen.
Stop toch met dit topic, tenzij er weer wat over mij gelult wordtquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef danic het volgende:
CA, misschien moet je hier maar niet meer op ingaan.
Ik ken je en weet hoe je dingen bedoeld, maar als ik het hier zo lees kan ik me ook voorstellen dat mensen zich nu heen en weer beledigd voelen. Jij door hen ook, maar zo komen we niet verder.
laten we er maar over ophouden. Iedereen pakt nu eenmaal het zwanger proberen te worden op een andere manier aan en ik vind dat ieder dat voor zich mag bepalen. Laten we elkaar daar niet in ver/beoordelen.
En zo is het verdomme wel effe genoeg!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet gemeen mogen doen, terwijl IK belachelijk wordt gemaakt in het andere topic
Want ik weet zeker dat ik die domme persoon ben hoor, die ze daar bedoelen, dus dat is de reden dat ik daar niet ga lezen, anders word ik nog kwader jah!
Als ze het niet zo bedoeld had, waarom komt ze dan uberhaupt hier reageren? Waarom geeft ze ons dan even allemaal een steek onder water.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef flugeltje het volgende:
C_A hoe vaak moet Barboussa nog zeggen wat ze bedoeld heeft en hoe vaak moet ze haar excuus nog aanbieden voor het feit dat het niet zo hevig bedoeld was als het overkwam?
Jij bent degene die nu door blijft gaan, zelfs door moedwillig te gaan kwetsen...
Als je dat zelf niet in kunt en/of wilt zien is het triest met je gesteld. Ik wens je alle goeds toe meid...
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
* GWS piept: zijn we nu eindelijk klaar met dat gekibbel? Alles is inmiddels wel gezegd dacht ik...Vrede op aarde enzo...
Ten eerste..jullie?? Waar heb jij mij dingen over jou zien typen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn met meerdere tegen 1 persoon. Dus waarom zou IK dan in mijn eentje geen opmerkingen terug mogen maken?
Ik viel alleen over de post van Barbousa ofzo iets.
Danke!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zag je naam gisteren idd al staan! Leuk joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |