abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78423753
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 23:19 schreef danic het volgende:
Ik hoop dat CA zich nog bedenkt en zich weer bij ons aansluit en dat we dit verder achter ons kunnen laten. Er is nu wel alles gezegd wat er gezegd had moeten worden (en meer)
Ik denk dat sommige gewoon gefrustreerd zijn, omdat ze na een jaar of wat nog niet zwanger zijn. Ja hallo daar kunnen wij toch niks aan doen? Misschien komen wij zelf ook wel in dat zelfde schuitje, maar ja dat weet je niet. Maar om dan gelijk zo aanvallend te reageren? Wij moeten toch zelf weten of we gaan tempen of met ovulatietestjes aan de slag gaan? Als sommigen zo aanvallend reageren, dan reageer ik aanvallend terug en dan ben ik gemeen

En met dat ziekenhuis bedoelde ik dus echt niet zo. Maar goed sommigen van die gefrustreerde dames lezen het dus wel zo. Tja daar kan ik niets aan doen.

Dus ik weet nog niet of ik wel terugkom. Bedankt voor de lieve pm-tjes Ben dus niet de enige die er zo over denkt.

Ik ga denk ik maar niet in het andere topic lezen, want dat zal niet goed zijn voor mij Dan word ik nog kwader!
pi_78423772
Jemig, zullen we hiermee kappen?
Wat iedereen heftig kan reageren na 1 post?
Als je daar zo op reageert voel je je dus ook aangesproken denk ik dan.
Het is en blijft een forum waarop iedereen zijn mening kan geven...

Maar goed ieder zijn ding. Wij laten het over ons heen komen, geen testjes e.d. Dat komt ook door de ervaring van vorige keer, toen was het de 2e ronde raak.
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:38:50 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78423800
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik wilde me helemaal niet met de discussie bemoeien, maar ik wilde wel even hierop reageren, omdat ik een dergelijke zin nu al een paar keer gelezen heb hier.

Het is natuurlijk heel jammer als je partner en jij (niet persoonlijk, maar algemeen bedoeld) heel lang niet op dezelfde lijn zitten en het dus heel lang duurt voor jullie zo ver zijn en er daadwerkelijk kans is op een kindje.
Ik vind het alleen zo vreemd klinken, dat "maar....". Ja je hebt lang moeten wachten op het kunnen proberen zwanger te worden, maar dat is toch heel iets anders dan al jaren proberen zwanger te worden waarbij het niet lukt. Sterker nog, het kan zomaar na elkaar bestaan.

Ik vind dat iedereen het op de eigen manier moet doen, met of zonder testjes en temperaturen enzo, hoewel ik ook wel vind dat er erg snel naar gegrepen wordt. Ik vind het alleen niet erg prettig als 10 jaar moeten wachten omdat de partner nog niet wil, min of meer wordt vergeleken met lang moeten wachten tot je zwanger wordt omdat het niet lukt. En zo komen dergelijke zinnetjes wel op mij over.
Op mij niet. Het enige dat ze zegt is 'Ik wil al zo onwijs lang, dan is het toch niet gek dat ik wil dat het zo snel mogelijk raak is'. Daarin zie ik geen enkel vergelijk met wat dan ook. Ik zie alleen een heel logisch gevoel. Zo voelde ik dat ook en zo voelden vele anderen zich ook.

Ik denk eig. dat iedereen de context van dit topic en dat van het andere topic niet uit het oog moet verliezen en dat dat vooral ook gescheiden gezien moet worden.
Dingen die je hier zegt kunnen daar verkeerd vallen en andersom.
Maar het moet wel gezegd kunnen worden binnen dit eigen topic. Als iemand van de andere categorie mee leest en zich daar aan stoort dan is dat een eigen keuze. Het is niet zo dat hier bewust dingen gezegd worden om anderen te kwetsen.

Het is wat anders als, uitvergroot voorbeeld, iemand in het Engeltjes topic gaat zeggen dat ze hun kind wel achter het behang zouden willen plakken omdat ze zo lastig zijn. Dat doe je niet. Dat doe in het aparte behang-topic en al wie daar mee leest weet wat je kan verwachten daar en dan vind ik persoonlijk dat je ergenissen of frustraties daarover maar beter voor jezelf kan houden. Je kiest er zelf voor om mee te lezen en dan zie je idd mss wel eens dingen die je niet bevallen...
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:43:36 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78423865
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:36 schreef Koningin het volgende:
Jemig, zullen we hiermee kappen?
Wat iedereen heftig kan reageren na 1 post?
Als je daar zo op reageert voel je je dus ook aangesproken denk ik dan.
Het is en blijft een forum waarop iedereen zijn mening kan geven...

Maar goed ieder zijn ding. Wij laten het over ons heen komen, geen testjes e.d. Dat komt ook door de ervaring van vorige keer, toen was het de 2e ronde raak.
Ik zag je naam gisteren idd al staan! Leuk joh!
pi_78423870
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Op mij niet. Het enige dat ze zegt is 'Ik wil al zo onwijs lang, dan is het toch niet gek dat ik wil dat het zo snel mogelijk raak is'. Daarin zie ik geen enkel vergelijk met wat dan ook. Ik zie alleen een heel logisch gevoel. Zo voelde ik dat ook en zo voelden vele anderen zich ook.
iedereen die start wil toch zo snel mogelijk zwanger worden anders is beginnen met proberen niet erg logisch.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_78423894
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik denk dat sommige gewoon gefrustreerd zijn, omdat ze na een jaar of wat nog niet zwanger zijn. Ja hallo daar kunnen wij toch niks aan doen? Misschien komen wij zelf ook wel in dat zelfde schuitje, maar ja dat weet je niet. Maar om dan gelijk zo aanvallend te reageren? Wij moeten toch zelf weten of we gaan tempen of met ovulatietestjes aan de slag gaan? Als sommigen zo aanvallend reageren, dan reageer ik aanvallend terug en dan ben ik gemeen

En met dat ziekenhuis bedoelde ik dus echt niet zo. Maar goed sommigen van die gefrustreerde dames lezen het dus wel zo. Tja daar kan ik niets aan doen.

Dus ik weet nog niet of ik wel terugkom. Bedankt voor de lieve pm-tjes Ben dus niet de enige die er zo over denkt.

Ik ga denk ik maar niet in het andere topic lezen, want dat zal niet goed zijn voor mij Dan word ik nog kwader!
  donderdag 25 februari 2010 @ 08:47:01 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78423907
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

iedereen die start wil toch zo snel mogelijk zwanger worden anders is beginnen met proberen niet erg logisch.
En dat is toch ook helemaal niet erg? En dan mag je hier toch zo teleurgesteld zijn als je wilt?
Daar werd nl. ook commentaar op geleverd.
pi_78424054
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En dat is toch ook helemaal niet erg? En dan mag je hier toch zo teleurgesteld zijn als je wilt?
Daar werd nl. ook commentaar op geleverd.
ik zeg in mijn post toch ook dat iedereen het moet doen zoals men wil. en is ook logisch en niet erg dat men zsm zwanger Wíl zijn. maar de realiteit niet volledig uit het oog verliezen is ook wel handig. ook met testjes en tempen enzo, kan het zomaar nog steeds 8-12 maanden duren. het is geen garantie op snel succes. en het gebruik ervan maakt niet dat als je met 6 maanden nog niet zwanger bent, je AL 6 maanden zwanger bent.
En teleurgesteld zijn mag natuurlijk, want iedere keer dat hetniet lukt, is natuurlijk een teleurstelling. Maar het maakt dus niet uit of je AL 10 jaar eigenlijk zou willen, want de echte teleurstelling van het ognesteld worden, de komt pas als je ook dacht een echte kans te hebben om zwanger te worden
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:01:44 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78424159
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik zeg in mijn post toch ook dat iedereen het moet doen zoals men wil. en is ook logisch en niet erg dat men zsm zwanger Wíl zijn. maar de realiteit niet volledig uit het oog verliezen is ook wel handig. ook met testjes en tempen enzo, kan het zomaar nog steeds 8-12 maanden duren. het is geen garantie op snel succes. en het gebruik ervan maakt niet dat als je met 6 maanden nog niet zwanger bent, je AL 6 maanden zwanger bent.
En teleurgesteld zijn mag natuurlijk, want iedere keer dat hetniet lukt, is natuurlijk een teleurstelling. Maar het maakt dus niet uit of je AL 10 jaar eigenlijk zou willen, want de echte teleurstelling van het ognesteld worden, de komt pas als je ook dacht een echte kans te hebben om zwanger te worden
Eens. Maar toch snap ik het ongeduld. En ik snap ook de 'al'.
Dat is nl. de context van dit topic, zonder na te denken over wat er allemaal wel of niet zou kunnen gebeuren, gewoon even lekker zwanger worden. Met of zonder tempen en testen.
En dat je dan ongeduldig bent kan heel erg 'moet je haar horen' over komen op de mensen die al jaren bezig zijn, maar laat ze...
En dat er andere mensen zijn die het zelf niet zo zouden doen of wel heel erg met anderen rekening houden, prima, maar je mag dat niet van iemand verwachten 'omdat er andere mensen zijn die...'

Dan zou ik ook nooit meer mogen zeggen dat ik mijn kind wel achter het behang zou willen plakken, want er zullen legio vrouwen zijn die met liefde met me willen ruilen etc. etc.
pi_78424423
quote:
CA, even los van inhoud en de hele discussie, je zou er ook voor kunnen kiezen om geen trap na te geven. Roep niet zo hard dat je het niet leuk vindt dat mensen je gemeen vinden om vervolgens zo'n tekst te plaatsen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78424506
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef mefke79 het volgende:

[..]

CA, even los van inhoud en de hele discussie, je zou er ook voor kunnen kiezen om geen trap na te geven. Roep niet zo hard dat je het niet leuk vindt dat mensen je gemeen vinden om vervolgens zo'n tekst te plaatsen.
Of zeggen dat de mensen die hier al langer posten gefrusteerd zijn

*wegsluipt
Lotte!
Noah!
pi_78424634
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:15 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Waarom zou ik niet gemeen mogen doen, terwijl IK belachelijk wordt gemaakt in het andere topic

Want ik weet zeker dat ik die domme persoon ben hoor, die ze daar bedoelen, dus dat is de reden dat ik daar niet ga lezen, anders word ik nog kwader jah!

Maar gelukkig heb ik genoeg mensen die het met me eens zijn, die het alleen hier niet durven te zeggen, omdat ze dan het ANDERE topic over zich heen krijgen. En ik snap ook wel dat die dan niet meer durven te reageren. Nou dan vind ik mezelf wel stoer, dat ik dat wel gewoon durf Ik laat gewoon niet over me heen lopen.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:19 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Of zeggen dat de mensen die hier al langer posten gefrusteerd zijn

*wegsluipt
Dan lees jij niet goed. Mensen die langer bezig zijn met zwanger raken, vind ik soms wat gefrustreerd overkomen ja. We hoeven maar 1 ding te zeggen, maakt niet uit wat, is wel vaker voorgekomen (niet bij mij) en dan krijg je al zo nare reactie van ze.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2010 09:27:04 ]
pi_78424756
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Waarom zou ik niet gemeen mogen doen, terwijl IK belachelijk wordt gemaakt in het andere topic

Dat is altijd de makkelijkste weg hè...zij doen dit, dan doe ik dat lekker terug.
Ik denk dat er op een andere manier mee omgegaan kan worden.
Maargoed, verder wil ik me helemaal niet in de discussie mengen.

Even terug naar waarom dit topic er is:
Taffie en Sugarsnap, het is bijna de 27e...hoe is het met jullie?
pi_78425169
CA, misschien moet je hier maar niet meer op ingaan.
Ik ken je en weet hoe je dingen bedoeld, maar als ik het hier zo lees kan ik me ook voorstellen dat mensen zich nu heen en weer beledigd voelen. Jij door hen ook, maar zo komen we niet verder.
laten we er maar over ophouden. Iedereen pakt nu eenmaal het zwanger proberen te worden op een andere manier aan en ik vind dat ieder dat voor zich mag bepalen. Laten we elkaar daar niet in ver/beoordelen.
pi_78425223
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:30 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Dat is altijd de makkelijkste weg hè...zij doen dit, dan doe ik dat lekker terug.
Ik denk dat er op een andere manier mee omgegaan kan worden.
Maargoed, verder wil ik me helemaal niet in de discussie mengen.
Jullie zijn met meerdere tegen 1 persoon. Dus waarom zou IK dan in mijn eentje geen opmerkingen terug mogen maken?

Ik viel alleen over de post van Barbousa ofzo iets.
pi_78425291
Mag mijn NOD in de OP? 9 maart (denk ik ).
pi_78425314
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:46 schreef danic het volgende:
CA, misschien moet je hier maar niet meer op ingaan.
Ik ken je en weet hoe je dingen bedoeld, maar als ik het hier zo lees kan ik me ook voorstellen dat mensen zich nu heen en weer beledigd voelen. Jij door hen ook, maar zo komen we niet verder.
laten we er maar over ophouden. Iedereen pakt nu eenmaal het zwanger proberen te worden op een andere manier aan en ik vind dat ieder dat voor zich mag bepalen. Laten we elkaar daar niet in ver/beoordelen.

Stop toch met dit topic, tenzij er weer wat over mij gelult wordt
Ik praat wel tegen jou aan en als ik vragen heb dan google ik wel, of vraag het aan jou

En blijf wel gewoon meelezen, want ik wil wel van sommigen weten of ze zwanger raken, en dan krijgen ze van mij gewoon een hele lieve felicitatiepm

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2010 09:51:32 ]
  donderdag 25 februari 2010 @ 09:52:53 #268
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78425372
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Want ik weet zeker dat ik die domme persoon ben hoor, die ze daar bedoelen, dus dat is de reden dat ik daar niet ga lezen, anders word ik nog kwader jah!
En zo is het verdomme wel effe genoeg!!

Lees dan maar wel en zie ook de context, je wordt niet belachelijk gemaakt aldaar. Mensen geven aan dat ze niet graag meer hier meelezen omdat ze sommige opmerkingen hier pijnlijk vinden. IK en ja dat geef IK toe, IK heb daarop gezegd dat hier momenteel wat mensen zitten die niet altijd even slim zijn en domme opmerkingen kunnen maken. Dat is een opmerking uit troost geweest, omdat er in het andere topic gewoon botweg rauw verdriet heerst. Frustratie is dan een understatement! Het is puur, rauw verdriet dat tot in de botten gevoeld wordt. Mijn opmerkingen moet je in de context zien dat opmerkingen hier soms dom kunnen overkomen op de mensen die in het andere topic zitten. Je wordt niet belachelijk gemaakt, jouw opmerkingen werden in de context van dit topic geplaatst.

Enfin, dat gezegd hebbende denk ik niet dat het heel erg nodig is om vervolgens nog eens flink te sneren naar het andere topic, de 2 mensen die jou hier aangesproken hebben okay, maar er zitten daar nog meer meiden die je met deze laatste opmerkingen tot in het diepste van hun ziel raakt. Ga je schamen!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78425674
Het boeit me niet hoe jij over me denkt flugeltje, ik schaam me niet! Die Barbousa moest zich schamen, zij is hier mee begonnen. Ze noemde ons respectloos. En waarom??? Omdat we tempen, omdat we de verkeerde vragen stellen, en omdat we ovulatietestjes gebruiken, en dat allemaal zo vroeg!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2010 10:04:00 ]
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:07:36 #270
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78425792
C_A hoe vaak moet Barboussa nog zeggen wat ze bedoeld heeft en hoe vaak moet ze haar excuus nog aanbieden voor het feit dat het niet zo hevig bedoeld was als het overkwam?

Jij bent degene die nu door blijft gaan, zelfs door moedwillig te gaan kwetsen...

Als je dat zelf niet in kunt en/of wilt zien is het triest met je gesteld. Ik wens je alle goeds toe meid...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_78426085
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:07 schreef flugeltje het volgende:
C_A hoe vaak moet Barboussa nog zeggen wat ze bedoeld heeft en hoe vaak moet ze haar excuus nog aanbieden voor het feit dat het niet zo hevig bedoeld was als het overkwam?

Jij bent degene die nu door blijft gaan, zelfs door moedwillig te gaan kwetsen...

Als je dat zelf niet in kunt en/of wilt zien is het triest met je gesteld. Ik wens je alle goeds toe meid...
Als ze het niet zo bedoeld had, waarom komt ze dan uberhaupt hier reageren? Waarom geeft ze ons dan even allemaal een steek onder water.

Ja dat kan ik nu ook schreeuwen, meiden het was niet zo bedoeld hoor!
Eerst je frustraties en mening geven en als dan 1 iemand boos wordt, zeggen: ik bedoelde het niet zo!
  donderdag 25 februari 2010 @ 10:23:19 #272
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78426258
* GWS piept: zijn we nu eindelijk klaar met dat gekibbel? Alles is inmiddels wel gezegd dacht ik...Vrede op aarde enzo...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78426314
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 10:23 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
* GWS piept: zijn we nu eindelijk klaar met dat gekibbel? Alles is inmiddels wel gezegd dacht ik...Vrede op aarde enzo...
Helemaal mee eens
pi_78426381
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 09:47 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Jullie zijn met meerdere tegen 1 persoon. Dus waarom zou IK dan in mijn eentje geen opmerkingen terug mogen maken?

Ik viel alleen over de post van Barbousa ofzo iets.
Ten eerste..jullie?? Waar heb jij mij dingen over jou zien typen?
Ten tweede...ik zeg ook niet dat je er niet op in mag gaan, maar gemeen doen? Dat is toch nergens voor nodig.
Je bent een volwassene, dan neem ik aan dat je ook op een volwassen manier kunt reageren in plaats van te zeggen: dan ga ik gemeen terug doen.
pi_78426537
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 08:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zag je naam gisteren idd al staan! Leuk joh!
Danke!!
Vind het toch wel weer spannend moet ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')