quote:Op zondag 7 februari 2010 13:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Beetje valsspelen, maar wel gezelliger misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking, je hebt denk ik ook gelijkIk ga zo maar eens broeden op een nuttig reply-mailtje
![]()
En Chico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
TVP! Ik ben naar Zumba High geweest en het was zalig. Heb alles mee kunnen doen. Ik was alleen echt ontzettend tomaatrood toen we klaar warenIk had het zelf niet door, het was dat mijn vriendin het heel voorzichtig zei
Ben nu pas weer een beetje een normale kleur.
Maar ja, ze zijn dus volgende week (carnavaksweek) weer een hele week dicht
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Ik word altijd tomaatrood tijdens het sportenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:39 schreef Syrena het volgende:
TVP! Ik ben naar Zumba High geweest en het was zalig. Heb alles mee kunnen doen. Ik was alleen echt ontzettend tomaatrood toen we klaar warenIk had het zelf niet door, het was dat mijn vriendin het heel voorzichtig zei
Ben nu pas weer een beetje een normale kleur.
Maar ja, ze zijn dus volgende week (carnavaksweek) weer een hele week dicht
met als uitzondering mijn kin en het stukje tussen mijn lippen en mijn neus
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
En mijn kat zit nu het bord af te likken waar het op lag. Raar beestquote:
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Chico: dan is het goed!![]()
![]()
GeeBee: ditoIk word ook altijd een aardbei. Nouja, een roze aardbei.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Als we zumba op zaterdag doen dan zie je niks aan me, maar dit was echt wel heftigIk zou dit wel elke dag kunnen doen, op de 1 of andere manier gaan me de pasjes beter af als het snel gaat. Dan kan ik niet nadenken. We hadden vandaag de hucklebuck (?) . OMGWTFBBQ
![]()
Deze pasjes, maar dan een moordend tempo (wel zelfde liedje)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."![]()
Ik zie nu de TT pas.
@Rituals: ja, herkenbaar
Jouw kat zou het zo goed kunnen vinden met mijn katquote:Op zondag 7 februari 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En mijn kat zit nu het bord af te likken waar het op lag. Raar beest.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
En met mijn katquote:Op zondag 7 februari 2010 14:00 schreef Chicolate het volgende:
Ik zie nu de TT pas.
@Rituals: ja, herkenbaar![]()
[..]
Jouw kat zou het zo goed kunnen vinden met mijn kat.
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Zuurkool-etende katten?In-de-middag-zuurkool-etende-Goodbyes?
![]()
Hucklebuck? Omg, country! Volgens mij houdt onze instructrice niet zo van country (best blij mee want ik ook niet) al lijkt een snelle versie van dit me meteen al een stuk leuker!
Toffe katten dan
Ja, echt hè? Raar beestquote:Op zondag 7 februari 2010 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zuurkool-etende katten?In-de-middag-zuurkool-etende-Goodbyes?
![]()
Hucklebuck? Omg, country! Volgens mij houdt onze instructrice niet zo van country (best blij mee want ik ook niet) al lijkt een snelle versie van dit me meteen al een stuk leuker!
En ik hou van zuurkool
Maar nu was het vooral omdat het brood op is en er nog een kliekje zuurkool in de vriezer lag! Zo even naar de supermarkt.
Dat dansje lijkt me inderdaad nog wel leuk, maar die muziek
Het was hier best mooi weer, zojuist. Heb in de kas gewerkt, wat omspitten, twee zware stenen erheen gesleept en 25 zakken tuinaarde leeggegooid en 18 nieuwe zakken tuinaarde de kas ingesleept. Dus ik heb m'n beweging er wel weer opzitten.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Het is hier geweldig mooi weer, -6 en stralend blauw. Ik heb net een heel eind gewandeld, en hele mooie foto's gemaakt. Zal zo een selectie delen hier!
Lijstje:
O: stuk bananenbrood
T: muesli met appel en banaan en yoghurt
S: uur wandelen door dikke laag sneeuw.
T: warme chocomelk (met oa pepermunt chocola, heel lekker!) en stuk bananenbrood
T/L: broodje ham
D: volkorenpizza met parmaham en rucola.
T: stukje chocola?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Op die muziek let je niet zo, je bent teveel bezig met die pasjes goed te doen![]()
Whoooooooooooooooooooo:
![]()
*hopst door de kamer*"Why does being a librarian make her even hotter?"
Volgens mij komt een van mn verstandskiezen nu 'in earnest' doorEten is oncomfortabel!
OMG nowaiiiquote:Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Syrena het volgende:
Op die muziek let je niet zo, je bent teveel bezig met die pasjes goed te doen![]()
Whoooooooooooooooooooo:
![]()
*hopst door de kamer*
![]()
![]()
*hopst mee*"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Syrena, no offence, maar ik heb zo hard gelachen om je IKEA-peertjes vraag..
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Ja erg hequote:Op zondag 7 februari 2010 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, no offence, maar ik heb zo hard gelachen om je IKEA-peertjes vraag..
Mijn vader was gisteren helemaal beledigd dat ik hem niet meteen geloofde en het nog op internet ging navragen
![]()
Ga dus straks thuis meteen de lampen vervangen in de STORM-lampen die ik heb, stomme spaarlampen geven niet genoeg lichtZOMG, ik heb ze al drie jaar.
Dat was het woord ja!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Mooi dat het tof was neen! En die vadsigheid valt volgens mij echt wel mee![]()
ze zei dat ik geen vadsige student was
Ik ben het wel
het lijkt niet wat het is![]()
Je bent helemaal niet vadsig, neen! Je hebt hooguit een lekker zacht laagje..
Ik heb trouwens nog helemaal niets gehoord van de mensen voor wie ik die taart heb gemaakt. Vinnik nie zo leuk..
Oh jee, willen ze hem nog wel? Heeft je vast een hoop tijd gekost!quote:Op zondag 7 februari 2010 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens nog helemaal niets gehoord van de mensen voor wie ik die taart heb gemaakt. Vinnik nie zo leuk..
Heb uitgerekend dat de taart die ik vanmorgen maakte zon 400-500 kcal/stuk is.
Maar het hele weekend is toch al pet, dus ik kan er maar beter van genieten en maandag weer goed slank doen.![]()
Prachtig AKnynke!Dat is zo'n beetje mijn 'lievelingsweer' volgens mij; koud met blauwe lucht en een zonnetje! Heerlijk!
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Nee nee, ze hebben 'm allang op! Ik ben alleen benieuwd wat ze ervan vonden! M'n vriendin die de taart meegenomen had (hij was voor familie van haar die ik niet ken) zei wel dat ze 'm heel mooi vonden en dat 'ie heerlijk was, maar ik zou 't ook graag van ze zelf horen.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh jee, willen ze hem nog wel? Heeft je vast een hoop tijd gekost!
Heb uitgerekend dat de taart die ik vanmorgen maakte zon 400-500 kcal/stuk is.
Maar het hele weekend is toch al pet, dus ik kan er maar beter van genieten en maandag weer goed slank doen..
Nynke, prachtige foto's!.
Het is weer aangiftetijd!![]()
Ik krijg als het goed is nog best wat terug, lekker hoor een paar maandjes werken
Misschien zijn ze nog aan het genieten ervanquote:Op zondag 7 februari 2010 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee nee, ze hebben 'm allang op! Ik ben alleen benieuwd wat ze ervan vonden! M'n vriendin die de taart meegenomen had (hij was voor familie van haar die ik niet ken) zei wel dat ze 'm heel mooi vonden en dat 'ie heerlijk was, maar ik zou 't ook graag van ze zelf horen..
Nynke, prachtige foto's!.
.
![]()
Prachtige foto's Nynke! SneeuwOok al was het takkeglad hier en durfde ik nergens heen met de auto
Whoa, Nynke, die eerste foto vooral![]()
Lijstje!
O: twee sneetjes met het laatste stuk leverworst
T: beker 50% choco, 50% gewone melk
L: snee brood met scrambled eggs met champignons
T: banaan
D: broodjes Duits biefstuk"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Ik heb besloten dat mijn marketingplan klaar is. Ik heb geen conclusie, de plannen die ik als voorbeeld heb hebben dat ook niet, en de plannen die ik Googelde ook niet allemaal. Morgen alleen de bronnenlijst laten nakijken door mijn collega de expert en dan printen en inbinden!"Why does being a librarian make her even hotter?"
Hoi.
Hebben jullie misschien een tip voor meBen een jaar geleden begonnen met afvallen en ben 20 KG kwijtgeraakt. Afvallen deed ik door te sporten (3*keer per week 3 kwartier op de roeitrainer, deed ik overigens gewoon thuis) en gezonder te eten (letten op beleg etc, fruit als tussendoortje) Daarnaast nam ik op zondag gewoon friet, en 's avonds chips/ toastjes met brie/kip kerrie salade etc. Aan het avond eten over het algemeen heb ik toen weinig gedaan, ik paste alleen op met saus, dus niet te veel saus bij het vlees.
Inmiddels ben ik al een half jaar gestopt met het dieeten en ben ik meer "normaal gaan eten". Het probleem is alleen dat ik nog steeds afval. Niet zoveel, maar er gaan nog steeds constant iets van mn gewicht af (in december is er een halve kilo bijgekomen, maar inmiddels is er weer bijna een kilo van af) . Mn BMI is momenteel 19,5 en ik wil echt neit dat er nog meer van af gaat. Momenteel fitness ik twee keer per week (naja, daar ben sinds vorige week mee gestart) en roeien doe ik al twee maand niet meer.
Momenteel neem ik als ontbijt 3 crackers waarvan 2 met kaas en 1 met jam/hagelslag en als drinken een glas optimel. En op het werk daarna nog een kop Koffie (met melk) Tussen de middag neem ik drie boterhammen met kipfilet/sandwichspread/kaas en als drinken een groot glas sinaasappelsap (verse) en als tussendoortje een appel. 's Avonds eet ik nog steeds normaal (ook met enige regelmaat lasagne doordeweeks en andere pasta's), wel gewoon weer saus bij het vlees, en met enige regelmaat ook ijs als toetje, en normaal (vruchten)yoghurt/kwark/ etc. 's avonds neem ik een Kiwi en Koffie. Vrijdagavonds neem ik meestal chips (geen hele zakken, maar een paar handjes) en drink ik Sisi. Zaterdagavond Pizza ( of soms tosti/shoarma/soep etc) en bieravond Ook neem ik altijd een grote koek bij de koffie (hmmm, appelkoeken
). Op zondag eet ik nog steeds friet (smiddags ook een grotere koek bij de koffie) met frikandel speciaal en nog wat bittergarnituur (4/5 stuks) en 'sa vonds nog steeds de toastjes. Ik drink ook de hele week door water.
Ik ben overigens 1,71M. Wie heeft er nog tipsOverigens is het eetpatroon wat ik nu overdag heb niet heel veel anders met voordat ik ging dieeten, alleen nu eet ik tussen de middag gezonder (ik werk overdag en kocht vaak vette broodjes tussen de middag). Ik ben nooit iemand geweest die de hele dag door snoepte.
Fysiek gezien doe ik overigens geen zwaar werk, ben een verkoper in een electronica winkel
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Ik vind dat je overdag heel weinig eet, zeker voor een man.
3 crackers, 3 boterhammen en avondeten is erg weinig. Als je nu 's morgens 3 boterhammen zou eten, 's middags nog eens 4 en 's avonds normaal avondeten, en tussendoor iets substantielers dan een kop koffie (bijvoorbeeld nog een boterham) dan lijkt het al meer op een fatsoenlijke dag.
Ik vind het trouwens wel schattig dat je Kiwi en Koffie en Pizza met een hoofdletter schrijft...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
En een appel hehquote:Op zondag 7 februari 2010 16:12 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind dat je overdag heel weinig eet, zeker voor een man.
3 crackers, 3 boterhammen en avondeten is erg weinig. Als je nu 's morgens 3 boterhammen zou eten, 's middags nog eens 4 en 's avonds normaal avondeten, en tussendoor iets substantielers dan een kop koffie (bijvoorbeeld nog een boterham) dan lijkt het al meer op een fatsoenlijke dag.
Ik vind het trouwens wel schattig dat je Kiwi en Koffie en Pizza met een hoofdletter schrijft...![]()
Maargoed, ik heb dus nooit echt veel tussendoortjes gegeten, en voor ik ging dieeten at ik als ontbijt zelfs minder dan wat ik nu eet, daarom vind ik het nu heel lastig om een "gezond eetpatroon" te vinden, omdat ik niet meer in de eetgewoontes van voor het dieeten wil terugvallen. Zijn crackers in vergelijking tot boterhammen zo licht dan? Of moet ik 's ochtends gewoon meer crackers nemen (ik vind crackers met kaas zo lekker![]()
) Ik zit er ook aan te denken om tussendoor wel meer te nemen, in iets van Sultana hartig ofzo (vind ik heeerlijk
) Trouwens het brood wat ik eet is dat hele donkere brood (zit lekker veel smaak aan
) . Maar als je het nu zo achterelkaar opnoemt dan klinkt het wel heel weinig ja.
Hoi..
Prachtige foto's Nynke
Raymann, daar mogen nog wel minimaal 3 boterhammen bij
Mijn lijstje vandaag (weer lang geslapen)
L: boterham volvette kaas, boterham rollande, bschuit jam, gekookt ei, glas melk
S: 1.15 uur wandelen
T: appel, sinaasappel, druifjes
T: cracker met achterham
D: taco's met vette creme fraiche en kaas (stuk of 5??)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ja Bernie, je moet eens gaan ontbijten. Daarnaast natuurlijk meer bier drinken.
Ik ben nu even bij m'n oma... komt ze met een stuk taart aanlopen en nu moet ik dat opeten. "daar word je toch helemaal niet dik van"nou ja, m'n vader wil hem wel.
[ Bericht 62% gewijzigd door neen op 07-02-2010 17:09:47 ]het lijkt niet wat het is![]()
Oma's
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Jammer dat je geen reactie gehad hebt op je taart DaD maar dat is eigenlijk een compliment, was ie niet te vreten dan had je waarschijnlijk wel wat gehoord
Ik heb 2x buikpijn, 1x spierpijn van de buikspieroefeningen, en 1x ongesteldheidsbuikpijn. Niet zo fijn!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
@DaD, hoe zeer ik me ook kan voorstellen dat je rechtstreekse respons van je eerste klant wilt , ik denk niet dat je dat kan verwachten. Ze hebben toch al gezegd dat de taart mooi is? Nou dan. Trots zijnJe weet toch dat je van nederlanders alleen iets hoort als het niet goed is
![]()
@chicolate: heel herkenbaar helaas. ik wissel daarom weleens van tafel in een restaurant. De ranzigheid(er bestaat trouwens een geweldig topic op Fok! over dit onderwerp)
@rayman: meer eten en/of de crackers vervangen door iets substantieleresGeen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Mijn daglijstje
o. 3 boterhammen met honing en jam
t. -
d. römertopf met kip gemarineerd met kaneel, peper en komijn, kleine aardappeljes, knoflook, wortel en sinaasappel + brocolli (veel, heel veel gegeten) + een glas likeur + tiramisu
t. -
d. tartufo ijscoupe (verschillende ijsssoorten,met krokant, rode saus, eierlikeur, nog een ander likeurtje en slagroom)
En nog twee uur gewandeld in een dierentuin met inheemse dieren (linxen, vossen, dassen, beren etc.). Erg leuk
Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ze hadden wel van te voren gezegd foto's te zullen sturen van hun dochtertje met het meptaartje.. Dat lijkt me superleuk, dus ik zit vol ongeduld te wachten.
.
Mijn lijstje![]()
O: optimel yoghurt
L: bordje zuurkoolstamppot
T: mineola, 2 crackers humus
En nu is alles op en heb ik honger. Straks gelukkig naar de supermarkt!Stay with me, let's just breathe.
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze hadden wel van te voren gezegd foto's te zullen sturen van hun dochtertje met het meptaartje.. Dat lijkt me superleuk, dus ik zit vol ongeduld te wachten.
.
Ga er maar vanuit dat je die donderdag pas krijgt ofzo.
Ik ben een beetje ongeduldig, geloof ik. Ik vond het veel spannender dan ik had verwacht, allemaal.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je die donderdag pas krijgt ofzo.
.
Aw DaDtje![]()
Een meptaart, is dat zo'n stuk wat klein grut zelf mag ontleden, waarna ze onder de slagroom zitten?
Bedankt voor de tips, dacht dat ik overdag wel genoeg at, maar dat ga ik dus opvoeren. Meer brood, en meer tussendoortjes
Ik heb gisteren al heel veel bier gedronkenquote:Op zondag 7 februari 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Ja Bernie, je moet eens gaan ontbijten. Daarnaast natuurlijk meer bier drinken.
Je mag trouwens best krekkers eten in plaats van brood, RaymanNL. Maar eet wat meer.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Natuurlijk mag hij best crackers eten. Maar drie crackers is ongeveer 120 kcal, 3 boterhammen ongeveer 240. Wil hij niet meer afvallen en toch niet te veel beleg ed eten, dan is het misschien beter om de crackers te vervangen door brood.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:50 schreef sigme het volgende:
Je mag trouwens best krekkers eten in plaats van brood, RaymanNL. Maar eet wat meer.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Ik heb laatst een pakje roggebrood opgegeten. Daarna gekeken hoeveel calorien dat eigenlijk was.
170 kcal/100 gr. Een pak is 500gr. Had ik toch maarzo 850 kcal weggehapt (meer natuurlijk , want met boter of pindakaas).ik moet verrassend weinig
hoi bennikweer... toch maar niet mee uit eten gegaan na t concert... ze gingen naar een pannenkoekenhuis en dat vind ik geen volwaardige maaltijdwas heus wel meegegaan als ik niet doodmoe en bloedchagerijnig en randje ziek was...mn hoofd knalt uit elkaar, en morgen weer een zware therapiedag voor de boeg.
dus nu ga ik lekker ovenfrietjes met een lekkerbekje uit de oven eten omnomnom. en worteltjes uiteraard.
en nog belangrijker: met een dekentje op de bank met de televee aan
Kwak![]()
Tis neit dat ik niet te veel beleg wil hoor. Maar crackers zijn zo lekker. Vooral met kaasquote:Op zondag 7 februari 2010 18:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Natuurlijk mag hij best crackers eten. Maar drie crackers is ongeveer 120 kcal, 3 boterhammen ongeveer 240. Wil hij niet meer afvallen en toch niet te veel beleg ed eten, dan is het misschien beter om de crackers te vervangen door brood.Maar het is lastig om nu ineens veel meer te eten dan wat je altijd hebt gedaan. Maar ik denk dat ik ook meer tussendoortjes ('s ochtends bijvoorbeeld) ga eten om het scharige ontbijt weer in balans te brengen. Dat kan ook makkelijk icm de ochtend pauze op me werk (want dat speelt natuurlijk ook mee heh
)
Lieve DaD, ik weet zeker dat ze hem heerlijk vonden. Waarschijnlijk zitten ze nog in de rommel ofzo? Sommige mensen denken daar dan niet zo aan![]()
En zenks voor jullie concerns trouwens, ik ben niet bij een huisarts geweest want ik moest werken. Ik zie sowieso al erg slecht (draag ook eigenlijk een bril, ga morgen eens kijken voor een nieuwe toffe die ik wél draag). Maar het leek inderdaad alsof er over een deel van mijn oog wat wazigs zat, ik heb het nu nog af en toe. Zou ik me zorgen moeten maken?![]()
Neen, je bent niet vadsig, maar wel een beetje een beertje![]()
![]()
Oja lijstje:
O: 2 bruine boterhammen rosbief
T: halve bruine pistolet met roomboter, rucola, kaas en tomaat
L: halve bruine pistolet met kaasomelet
T: stukje (zelf gebakken) cheesecake
T: glaasje volle yoghurt met muesli en aardbei
T: glas verse sinaasappelsap
D: zuurkool met halve rookworst
Edit: T: bakje vlaflip![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door shinydiscoball op 07-02-2010 20:58:51 ]![]()
Jij hebt echt een bril nodig hequote:Op zondag 7 februari 2010 20:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Lieve DaD, ik weet zeker dat ze hem heerlijk vonden. Waarschijnlijk zitten ze nog in de rommel ofzo? Sommige mensen denken daar dan niet zo aan![]()
En zenks voor jullie concerns trouwens, ik ben niet bij een huisarts geweest want ik moest werken. Ik zie sowieso al erg slecht (draag ook eigenlijk een bril, ga morgen eens kijken voor een nieuwe toffe die ik wél draag). Maar het leek inderdaad alsof er over een deel van mijn oog wat wazigs zat, ik heb het nu nog af en toe. Zou ik me zorgen moeten maken?![]()
Neen, je bent niet vadsig, maar wel een beetje een beertje
Ik draag nog steeds m'n reservebrilmoet nog eens een nieuwe uitzoeken maar ik mocht van m'n ouders niet meer uitgeven dan ik van de zorgverzekering krijg. Altijd lastig trouwens, vorig keer een met een vriendin uitgezocht en nu zou ik met m'n zus kijken maarja dan moeten we maar net beide een keer kunnen
Ik heb geen taart gehad, wel ijs en 2 borden soto wat was dat lekker ik heb de hele pan leeggegoten op m'n bord
Ja de laatste keer dat ik er een uitzocht was in 2004 ofzo, en volgens mij mag je iedere 3 jaar een nieuwe uitzoeken van de verzekering toch? Dacht ik. Ik wil een hele coole jaren '40 bril met hele dikke zwarte montuur, zoals die van Merelquote:Op zondag 7 februari 2010 20:57 schreef neen het volgende:
[..]
Jij hebt echt een bril nodig he
Ik draag nog steeds m'n reservebrilmoet nog eens een nieuwe uitzoeken maar ik mocht van m'n ouders niet meer uitgeven dan ik van de zorgverzekering krijg. Altijd lastig trouwens, vorig keer een met een vriendin uitgezocht en nu zou ik met m'n zus kijken maarja dan moeten we maar net beide een keer kunnen
Ik heb geen taart gehad, wel ijs en 2 borden soto wat was dat lekker ik heb de hele pan leeggegoten op m'n bord
Of toch maar gewoon lenzen
![]()
![]()
Ik moet niet van die hippe dingenmaar ik mag wel 2 gratis brillen halen bij de specsavers zag ik
iemand daar ook toevallig ervaring mee?
Lenzen doe ik niet
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Is dat hip dan, ja? Ik dacht meer aan een nerdy lookquote:Op zondag 7 februari 2010 21:14 schreef neen het volgende:
Ik moet niet van die hippe dingenmaar ik mag wel 2 gratis brillen halen bij de specsavers zag ik
iemand daar ook toevallig ervaring mee?
Lenzen doe ik niet
![]()
![]()
TVP! Zonder lijstje want ik heb tig kleine dingen op vandaag, we hadden een verjaardag.Are you pondering what I'm pondering?![]()
Nerdy is hip op het moment.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Is dat hip dan, ja? Ik dacht meer aan een nerdy lookGeen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Oeh zo een wil ik volgende keer ookquote:Op zondag 7 februari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja de laatste keer dat ik er een uitzocht was in 2004 ofzo, en volgens mij mag je iedere 3 jaar een nieuwe uitzoeken van de verzekering toch? Dacht ik. Ik wil een hele coole jaren '40 bril met hele dikke zwarte montuur, zoals die van MerelOf toch maar gewoon lenzen
. Maar mijn bril wordt helemaal niet vergoed, dus ik moet nog even geduld hebben.
Nee neen, het gaat om de nerdbril. Ik heb er nog een paar in de kast liggen: knalrose en schildpad. Zo mooi rond, precies die modelletjes die je nu overal in het zwart ziet(Tink was heel erg nerd toen het nog niet hip was
ik droeg toen ook leggings
*huil *kras)
Waren ze er ooit ín gegaan dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
De drakenshirts kunnen de kast weer uit!
![]()
![]()
Ik draag overigens geen nerdy brillenWel uitlopende floppy broeken en game-shirts of tuniekjes ofzo
Verder ben ik stiekem saai ende mainstream geloof ik
als je een meisje was en je droeg dat drakenshirt op een legging met hippe schoenen een colbertje en een riem ofzo, als jurkje, met een nerdy bril, dan kwam je er vast wel mee weg.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef neen het volgende:
[..]
De drakenshirts kunnen de kast weer uit!
Kwak![]()
Oh oke, dat hou ik niet bij!quote:
Dilemma: want ik ben totaal niet hip, en wil een niet hippe bril, die dus opeens heel hip blijkt te zijn![]()
Nouja ik kijk wel ofzo. Als ik maar niet blind wordt vind ik het allang prima![]()
![]()
Misschien kun je ook wel ergens een gratis bril scoreneven bij je zorgverkeringsdingen kijken
Shirt wel, maar je hebt ook van die lelijke glimmende draken overhemden. Brrrr *denkt aan ene Martijn in 4 havo*quote:Op zondag 7 februari 2010 21:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je een meisje was en je droeg dat drakenshirt op een legging met hippe schoenen een colbertje en een riem ofzo, als jurkje, met een nerdy bril, dan kwam je er vast wel mee weg.
![]()
Hoi, terug uit het hoge noorden! Was weer loik! SDB hoe is het met je oog??[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik walg sowieso van overhemden met korte mouwen en al helemaal als ze niet dicht zijn geknoopt.het lijkt niet wat het is![]()
Wat was je doen?quote:Op zondag 7 februari 2010 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, terug uit het hoge noorden! Was weer loik! SDB hoe is het met je oog??
![]()
Wel beter dan vanochtend maar hij doet nog steeds raar. Heb op aanraden van mijn moeder wel even al mijn make-up eraf gehaald. Denk dat ik morgen wel even langs de huisarts ga.![]()
Wat doet 'ie dan?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Nou sjeg, je moet je drakenshirts wel met trots dragen, dit is een beetje een rijtje sad pandas!quote:
Ik was vanaf vrijdagavond bij een vriendin in Zwolle en ben vanochtend even naar mijnoma geweest in Emmen en toen naar een vriendin die 20 minuutjes rijden daar vandaan nét over de grens in Duitsland woont. En daarna ben ik weer in 2 uur naar Gouda gereden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
En ik heb belachelijk slecht gegeten
Maar je zag er wel zeer classy uit op de foto die je poste! En slank!
En je hebt vast niet zo slecht gegeten als ik vandaag:
O: 2 wentelteefjes van rozijnenbrood
1 kampioentje met carpaccio-filet
T: een paar "vingers" muffingbeslag
T: appel-kaneel muffins
L: stokbrood met lekkers
T: pompoensoep
D: aardappelpuruee met tuinbonen en gehaktballetjes
Het was een heerlijk weekend![]()
![]()
Het trekt heel erg, alsof ie dicht wil. En het lijkt of er aan de onderkant een waas zit. Vanochtend zag ik er echt bijna niks door, nu weer wel wat meer. Ik zit nu trouwens te denken of het niet mijn luie oog is, ik ben even vergeten aan welke kant die zat.quote:![]()
![]()
Echt zo'n quasimodo gevoel heb ik soms, alsof alles scheef zit![]()
![]()
Dan moet je voor een montuurloos ding gaan. Zo'n klassieke bril voor 60+ vrouwen. Die zijn zeker weten niet hip.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh oke, dat hou ik niet bij!
Dilemma: want ik ben totaal niet hip, en wil een niet hippe bril, die dus opeens heel hip blijkt te zijn![]()
Nouja ik kijk wel ofzo. Als ik maar niet blind wordt vind ik het allang prima
De nerdbril is geadopteerd door trendy Nederland (in navolging van o.a. Madonna), de rest draagt nog rechthoekige modellen met een opvallend montuur, dus er zit niets anders op dan een bijna onzichtbaar montuurtje te nemen. Dat is zeker niet trendy.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Nouja ik bedoel niet dat ik zo'n oude vrouwen ding wil dragen, ik bedoel alleen dat ik niet zo'n hippe trien ben, en dat ik een bril wil die gewoon leuk blijft, ook over een jaar als de rest er alweer op uitgekeken is. Maar aan de andere kant, ik vind hem cool en wil al jaren zo'n bril, dus dan zou ik het gewoon moeten doenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan moet je voor een montuurloos ding gaan. Zo'n klassieke bril voor 60+ vrouwen. Die zijn zeker weten niet hip.
De nerdbril is geadopteerd door trendy Nederland (in navolging van o.a. Madonna), de rest draagt nog rechthoekige modellen met een opvallend montuur, dus er zit niets anders op dan een bijna onzichtbaar montuurtje te nemen. Dat is zeker niet trendy.
![]()
Ik heb nu zelf ook een rechthoekig model, een beetje roze/rood, maar ik heb het idee dat ik daar niet echt meer goed door kan zien ofzo, en ik vind het idee gewoon leuk van een nieuwe bril.![]()
Get, wat akelig SDB. Even goed in de gaten houden ja!
Poging tot lijstjes
Zaterdag:
O: 2 afbakcroissants met jam
T: -
L: high tea met 1 scone met clotted cream en aarbeienjam + 3 mini sandwiches
T: handje chips
D: zelfgemaakte lasagne (incl. het deeg!) + 3 glazen wijn
T: aarbeienyoghurt
T: handje tijgernootjes_!
Vandaag:
O: bak cruesli met yoghurt
T: plak cake
L: 1/2 scone met abrikozenjam
T: -
D: bak yoghurt + 1 chocolate chip cookie
Mja.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Nergens last van.
En ik moet juist hártig gaan eten! Maar dat vind ik niet zo lekker.. Maar het zou wel beter zijn voor die lage bloeddruk. Ah well.
Ik moet een opstel () schrijven en daarin 2 voor- en tegenargumenten geven van een stelling en mijn eigen visie geven. Ik ben zelf tegen maar ik kan alleen maar argument 'voor' verzinnen
. En ik weiger mijn visie te veranderen, want dat zou betekenen dat ik het vak nuttig vind en dat vind ik niet
.
Nu ben ik benieuwd! Vertel, wat is de stelling?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:18 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet een opstel () schrijven en daarin 2 voor- en tegenargumenten geven van een stelling en mijn eigen visie geven. Ik ben zelf tegen maar ik kan alleen maar argument 'voor' verzinnen
. En ik weiger mijn visie te veranderen, want dat zou betekenen dat ik het vak nuttig vind en dat vind ik niet
.
Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Jeej, donderdag zie ik m'n Duutser weer!
Hij heeft trouwens morgen een nederlands examen, en is nu druk aan het studeren. zien-gezien. Doen-gedoen. maken-gemaken.Ik vind het zo leuk dat hij nederlands leert. En hij wil er mee door gaan!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
sjeesis XM, dat je niet omvalt, zo weinig dat je vandaag gegeten hebt! Het lijstje van gister was wel okay voor een zaterdag, trouwens....Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
*Een vrij herkenbaar stukje over school. Voor de geinteresseerde die te laat was: het ging over ethiek in de wetenschap.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:19 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd! Vertel, wat is de stelling?
[ Bericht 44% gewijzigd door Chicolate op 07-02-2010 23:01:55 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op zondag 7 februari 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
Jeej, donderdag zie ik m'n Duutser weer!
Hij heeft trouwens morgen een nederlands examen, en is nu druk aan het studeren. zien-gezien. Doen-gedoen. maken-gemaken.Ik vind het zo leuk dat hij nederlands leert. En hij wil er mee door gaan!
doen - gedaan
maken - gemaaktGeen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Nynke: yay, way to go Duitser!En tof dat jullie elkaar weer snel zien!
Chico: positief --> het is goed voor de ontwikkeling van een kritische instelling (geeft inzicht in hoe het niet moet)?
Ik zit ook een beetje vastIk moet een tutorial doen dit blok omdat ik was vergeten dat ze de uitschrijf-regelingen veranderd hebben en ik dus te laat was met uitschrijven
Maarrr nu moet ik dus als een razende Roeland een onderwerp verzinnen en een docent strikken om me te begeleiden
Het liefst iets met postkoloniale / diaspora / migranten literatuur, geschreven in het Engels en om de werkdruk lager te maken wil ik het liefst over een boek schrijven wat ik al gelezen heb (moet namelijk voor mn andere vakken ook best veel doen). Maar over Rushdie en Zadie Smith heb ik al best veel geschreven
![]()
Misschien doe ik wel Sherman Alexie. Hopelijk kan ik een docent zover krijgen, want volgens mij zijn ze niet echt geïnteresseerd in Indianen-literatuur
Duitsers die Nederlands praten zijn schattig.Leuk dat je hem snel weer ziet Nynke!
Are you pondering what I'm pondering?![]()
Maar wel tof dat hij Nederlands leert!
Mijn Duitser heeft Nederlands geleerd met behulp van Nederlandse luisterboeken. Hij spreekt het nu vloeiend.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
i know. Maar hij nog niet, en het zijn hele erge schattige foutjes!quote:
Chico, lastig is dat he, soms kan iets intuitief fout aan voelen, maar rationeel heel goed zijn, of andersom.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ja eigenlijk wel. Al kwam dat op het college niet op deze manier naar voren. Maar misschien moet ik toch maar van mn visie afstappen, beetje kinderachtig is het wel om ergens heel erg tegen te willen zijn, terwijl je eigenlijk voor bent als het aankomt op argumentenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Zelf bedenken of iets goed of slecht is is toch ook ethiek?.
Chico: ik zou alleen kunnen bedenken dat ethische overwegingen progressief denken in de weg kan zitten. Maar of dat per definitie een slecht iets is...
Mja zoiets heb ik ook, dat was mijn enige echte tegenargument. Wat wij nu zien als ethisch verwerpelijk (stamcelonderzoek bijvoorbeeld) kan over een aantal jaren/eeuwen misschien juist wel geaccepteerd zijn. En dan doen we het nu niet, terwijl het ons veel kan leren over ziektes en zelfs over genezing van die ziektes. Dus dan is het eigenlijk zonde dat belangrijk onderzoek tegen wordt gehoudenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: ik zou alleen kunnen bedenken dat ethische overwegingen progressief denken in de weg kan zitten. Maar of dat per definitie een slecht iets is....
Je kunt ook als tegenargument gebruiken dat wetenschappers daar hun tijd/energie niet aan zouden moeten besteden omdat het ten koste gaat van hun onderzoek zelf, hoewel er dan wel weer andere mensen zouden moeten zijn die hun plannen ethisch toetsen.Are you pondering what I'm pondering?![]()
Dat is een goedequote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Je kunt ook als tegenargument gebruiken dat wetenschappers daar hun tijd/energie niet aan zouden moeten besteden omdat het ten koste gaat van hun onderzoek zelf, hoewel er dan wel weer andere mensen zouden moeten zijn die hun plannen ethisch toetsen..
Ik zou zo snel ook geen (goed) tegenargument kunnen bedenken Chico. Ik heb zowel bij pedagogische wetenschappen als bij geneeskunde ethiek gehad. Helemaal niet mijn ding! Vooral omdat het niet echt ging over ethische dilemma's, maar meer over filosofen en algemene theorieën. Vrij droge stof.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Gebeurd dit niet ook dan? Je onderzoeksvoorstel moet toch goed gekeurd worden door ethische commissies?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Je kunt ook als tegenargument gebruiken dat wetenschappers daar hun tijd/energie niet aan zouden moeten besteden omdat het ten koste gaat van hun onderzoek zelf, hoewel er dan wel weer andere mensen zouden moeten zijn die hun plannen ethisch toetsen.Your body. Your soul. Your rituals.![]()
De gouden regel van brainstormen is toch ook dat je nergens een oordeel over moet vellen? Staat creativiteit in de weg oid? Niet dat het zo goed werkt in de praktijk, maar toch.
Rituals: dat is ook zo ja. Als je onderzoek op mensen of dieren wilt gaan doen in elk geval wel, anders weet ik het eigenlijk niet.Are you pondering what I'm pondering?![]()
MwuhNou ben ik de hele dag al onderwerpen aan het bedenken, daar ging m'n zondag
Ik wou eigenlijk iets gelinkt aan Shakespeare doen (want die docent is superfijn om mee te werken!), maar postcolonial perspectives op The Tempest oids zijn niet origineel meer en over Césaire heb ik al geschreven... Toen ben ik o.a. via Kureishi, Angelou, West Side Story en Chihuailaf weer terug gekomen bij mn oude bekenden, Smith, Rushdie en Alexie. Nurk.
Combi west side story en shakespeare?
Wie trouwens niet naar het NSF heeft gekeken, heeft historische televisie gemist. Het was hilarisch
Ik zat in de auto
Nietus, je was al thuis. Het is echt net afgelopen. En het was ergGelijkspel, Pierre Kartner in de war, kop of munt, een dronken jury, draaiorgels en blokfluiten, een chipmunk, kleding van christine le duc en de tweede hands winkel, 20x mooie woorden.... Wereldtv!
Dat was inderdaad de insteek, maar toen ik op youtube wat filmpjes bekeek van de film en al die over straat pirouettende kereltjes zag, zonk de moed me in de (ballet)schoenenquote:
Het klinkt wel hilarisch jaquote:Op zondag 7 februari 2010 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Nietus, je was al thuis. Het is echt net afgelopen. En het was ergGelijkspel, Pierre Kartner in de war, kop of munt, een dronken jury, draaiorgels en blokfluiten, een chipmunk, kleding van christine le duc en de tweede hands winkel, 20x mooie woorden.... Wereldtv!
. Ik wist ook niet dat het was eigenlijk
. Ik houd wel van kitsch op tv
.
Dit was de overtreffende trap. Werkelijk. Jiskefet is er niets bij.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Hmz. Nouja, niks meer aan te doen.
Kijk het morgen op uitzending gemist. Bliokje kaas erbij en de topics op Fok! lezen. Topamusement.
En nu ga ik naar bed.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
TV staat hier niet eens aan.
En voetbal is stom.
Kan je niet de link maken van de Tempest naar de Hoogste tijd? Een boek van Harry Mulisch en verfilmd door Fransz Weisz? Dat gaat over een oude acteur die de hoofdrol speelt in een raamvertelling met als basis the Tempest.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
MwuhNou ben ik de hele dag al onderwerpen aan het bedenken, daar ging m'n zondag
Ik wou eigenlijk iets gelinkt aan Shakespeare doen (want die docent is superfijn om mee te werken!), maar postcolonial perspectives op The Tempest oids zijn niet origineel meer en over Césaire heb ik al geschreven... Toen ben ik o.a. via Kureishi, Angelou, West Side Story en Chihuailaf weer terug gekomen bij mn oude bekenden, Smith, Rushdie en Alexie. Nurk.
![]()
Ik ben ook pas net thuis, heb het gemist!!! Greys zat daar in de zaal!!!!!quote:Op zondag 7 februari 2010 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
![]()
Ik ga ook naar m'n nest
damn... ik tijwfelde... ik vreesde het liedje niet meer dan 1 keer aan t kunnen horen, dus niet gekeken. wie heeft gewonnen?quote:Op zondag 7 februari 2010 22:50 schreef Tinkepink het volgende:
Wie trouwens niet naar het NSF heeft gekeken, heeft historische televisie gemist. Het was hilarisch
Kwak![]()
Trusten, slapertjes!
Cootje: dank joe voor het meedenken! Ik heb alleen in mn hele programma een soort focus op postkoloniale literatuur (met als subcategorieën ook diaspora e.d.), dus daar past die van mister Mulisch niet zo tussen (heb hem wel opgezocht op wikipedia, had er nog niet van gehoord, terwijl ik al een hele middag in adaptations van Shakespeare zit te graven!). Ik heb er best wat gevonden maar ik word van weinig dingen echt enthousiast
Edit: al zit ik er nu aan te denken om "Yorick" van mr Rushdie te nemen, daar heb ik nog niks over geschreven. Dat werkt zowel met Hamlet als met Tristram Shandy, schijnt. Moet ik wel Tristram Shandy nog lezen![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door MariaEtcetera op 07-02-2010 23:22:30 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
![]()
Voor de dames die niet gekeken hebben, dit stukje finale vat die hele show perfect samen
Welcome Back PF van kamp
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
ohquote:Op zondag 7 februari 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
Voor de dames die niet gekeken hebben, dit stukje finale vat die hele show perfect samen
Welcome Back PF van kamp
mijn
godKwak![]()
Wait wut?Ah Songfestival! Instant klassiekers, stuk voor stuk
![]()
Ergo: tijd om naar bed te gaan. *snurk*"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Mogguh. Ik heb niet bijgelezen. Wel op de weegschaal gestaan, en daar word ik niet blij van. Ik wist stiekem wel dat ik de laatste tijd niet zo netjes aan het eten was... Maar ik woog vanochtend 69,4 en dat vind ik echt totáál niet leukMoet 7 kilo af!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Goeiemorgen.
Goeiemorgen....Het zonnetje schijnt weer hier vandaag! Nu moet hij nog gaan schijnen in m'n hoofd, dan wordt het een goede dag!Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Goeiemorgen!
Lijstje:
O: snee brood met soort worst, koffie met melk (in de trein)
T: klein sneetje brood met 30+-kaas
L: mini-ciabatta met boterhamworst, mini-krentenbol, karnemelk
T: zelfde als T1
T: yoghurt met muesli en/of fruit
D: geen idee, ik ga iets gezonds zoeken op het stationAre you pondering what I'm pondering?![]()
goedemorgen!
lijstje:
O: havermout
T: kiwi
L: 2 boterhammen met ei, tomaat, komkommer en sla
T: krentenbol
D: pasta uit de oven met gehakt en groente en een salade on the side.
S: 10 km fietsen voor werk, Evy les 9, 12 km fietsen voor cursus![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
Welcome Back PF van kamp_!
Wat een drol die Kartner.
Tevens goedemorgen
Goedemorgen.
Vannacht tot 3 uur liggen hoesten, maar overall hoestte ik wel minder dan een nacht eerder. Alleen ben ik gistermiddag ineens ook begonnen met niezen en heb ik nu koppijn wegens kop vol snot, dus ik vrees dat er nog geen einde is gekomen aan de ellende. Maar het allerergste is dat mijn yoghurt met brambozen niet eens smaakte daarnet. Eten is ook al een week prut. Nu wel weer op 66,8 kg.
Ik heb gisteren Angela's Ashes gezien. Wat een gewéldige film! Zag hem al wel voor de tweede keer, maar vond hem nog leuker dan de eerste keer. "Ik heb mijn eerste communie-ontbijt uitgekotst en nu zegt oma dat God in de tuin ligt. Wat moet ze nu doen?"
![]()
. En op IMDb krijgt 'ie maar een 7
.
Planning voor vandaag:
O: krentenbol
T: minneola
L: 300 ml yoghurt met rozijnen
T: 200 ml yoghurt
D: maaltijdsalade
S: RPM
T: ?
Hmz. Beetje mager nog he?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Heel erg mager! Tot je D eet je bij wijze van spreken niet meer dan een krentebol en een halve liter yoghurt...Waarom eet je niet wat meer voor lunch? En wat meer voor D eigenlijk ook!quote:Op maandag 8 februari 2010 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning voor vandaag:
O: krentenbol
T: minneola
L: 300 ml yoghurt met rozijnen
T: 200 ml yoghurt
D: maaltijdsalade
S: RPM
T: ?
Hmz. Beetje mager nog he?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik heb niet meer bij me dan dit.. Nouja, als ik thuis ben nog maar ff een boterhammetje extra dan.
Goeiemorgen![]()
Ik ben weer eens weinig online geweest: samenvatting van het weekend is wederom iets teveel hapjes en drankjes, met als toppunt gisteravond een vette bek halen bij de snackbar na een concert
XM: ik zou denk ik meteen van mn fiets storten dankun je er niet een banaan tussen proppen ofzo?
![]()
Of 2, of 3, en een banaan.quote:Op maandag 8 februari 2010 09:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb niet meer bij me dan dit.. Nouja, als ik thuis ben nog maar ff een boterhammetje extra dan.
Mijn lijstje voor vandaag:
O: appel en banaan door yoghurt met muesli
L: nog geen idee
T: stuk bananenbrood
S: half uur hardlopen denk ik. Geen buikspieroefeningen, want nog steeds enorme spierpijn. Misschien nog even op de crosstrainer
D: pasta met tomatensaus met tonijn en groene salade.
T: stukje chocola?
Best een keurig lijstje denk ik.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
![]()
Weinig gecomputerd dit weekend!
En niet al te best gegeten, niet lijstjes-waardig.
Vandaag wel weer!
O: 2 boterhammen met smeerkaas en pindakaas
T: mandarijntje (als die nog ergens in mijn tas zit)
L1: 2 boterhammen met smeerkaas en appestroop
L2: 2 boterhammen met pindakaas en appelstroop
D: pasta met champignon-roomsaus, geloof ik.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Begint alweer goed vandaag. Ontbijt overgeslagen want ik voel me niet lekker dus dat ging echt niet. Maar net wel uit beleefdheid een vieze chocoladelolly naar binnen gewerkt die iemand trakteerde. Nu al spijt van, want daar wordt het weeïge ik-moet-bijna-overgeven-gevoel alleen maar erger van."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Niet de moed laten zakken. Zo'n lolly is niet het einde van de wereld. Als je maar wel zodra je de kans krijgt iets gezonds gaat scoren. Een volkoren broodje met sla en rosbief bijvoorbeeld!!quote:Op maandag 8 februari 2010 11:10 schreef Merel het volgende:
Begint alweer goed vandaag. Ontbijt overgeslagen want ik voel me niet lekker dus dat ging echt niet. Maar net wel uit beleefdheid een vieze chocoladelolly naar binnen gewerkt die iemand trakteerde. Nu al spijt van, want daar wordt het weeïge ik-moet-bijna-overgeven-gevoel alleen maar erger van.![]()
![]()
Inderdaad, met een lege maag ben je vaak nog misselijker. Dus stop er iets goeds in!
Ik ben zojuist in het kader van herstel begonnen met yoga dinges. Ik kan de krijgerspositie al, Ben wel drie keer op de grond gestuiterd omdat het matje wegschoof
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Whehehe!! Mental image van stuiterballende Ade.......... Ben je weer helemaal hersteld van je operatie?quote:Op maandag 8 februari 2010 11:17 schreef Adelante het volgende:
Inderdaad, met een lege maag ben je vaak nog misselijker. Dus stop er iets goeds in!
Ik ben zojuist in het kader van herstel begonnen met yoga dinges. Ik kan de krijgerspositie al, Ben wel drie keer op de grond gestuiterd omdat het matje wegschoof
![]()
Nee, dat duurt echt maanden voor alles weer optimaal functioneert. Maar het gaat al wel steeds beter. Ik moet een strikt dieet volgen en mag voorlopig geen contactsporten of hardlopen ofzo, vanwege de demping. Dus op aanraden nu maar wat yoga geprobeerd, maar als je vaak omvalt zal de demping ook wel niet optimaal zijnquote:Op maandag 8 februari 2010 11:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehe!! Mental image van stuiterballende Ade.......... Ben je weer helemaal hersteld van je operatie?
quote:Op maandag 8 februari 2010 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dat duurt echt maanden voor alles weer optimaal functioneert. Maar het gaat al wel steeds beter. Ik moet een strikt dieet volgen en mag voorlopig geen contactsporten of hardlopen ofzo, vanwege de demping. Dus op aanraden nu maar wat yoga geprobeerd, maar als je vaak omvalt zal de demping ook wel niet optimaal zijn
![]()
Goeiemorgen!
Op het stuiteren na, way to go met je yoga Adelante
Beterschap, Vikkert!
Ennn Merel: wat de rest ook zegt! Chocololly is zo'n ramp niet, zometeen gewoon een lekker broodje eten
Ahw dat katje.
Ik heb mijn tijdsplanning een beetje in de war gegooid (winkels zijn later open dan ik dacht) dus nu heb ik geen eten bij me en zal het half2 zijn voor ik weer in een huis ben. Ik ga zo maar naar de AH om een broodje te kopen.
Go Adelante. Matje vasttapen op de vloer?
Er komt een broodje kroket bijquote:
Nomquote:. Je brengt me op een idee
. Al weet ik niet of dat nu een goed idee is
.
Ik denk dat mijn lijstje vandaag ook erg karig zal zijn, want niks smaakt me, dus ik post maar niks.
Het was inderdaad erg smakelijk
Same here...quote:Op maandag 8 februari 2010 12:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom. Je brengt me op een idee
. Al weet ik niet of dat nu een goed idee is
.
Iemand nog inspiratie voor gezond avondeten dat ik op het station (Amstel) kan kopen?
Maaltijdsalade?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op maandag 8 februari 2010 10:21 schreef Wolve000 het volgende:
[ afbeelding ]
Weinig gecomputerd dit weekend!
En niet al te best gegeten, niet lijstjes-waardig.
Vandaag wel weer!
O: 2 boterhammen met smeerkaas en pindakaas
T: mandarijntje (als die nog ergens in mijn tas zit)
L1: 2 boterhammen met smeerkaas en appestroop
L2: 2 boterhammen met pindakaas en appelstroop
D: pasta met champignon-roomsaus, geloof ik.
hey babe!!
Ja doei.![]()
Ik las ooit ergens dat Smullers falafel verkocht maar heb het in de praktijk nooit gezien!Ik gok dus dat het geen succes was
Tja, ik hou nooit zo van die dingen van AH: te duur en onbegrijpelijk veel calorieën voor wat erin zit. Maarja, waarschijnlijk heb je wel gelijk en is dat nog het gezondste dat je op een station kunt kopen. Ik hoopte stiekem dat iemand hier een beter idee had.quote:
O: 2 rijstcrackers met humus, 2 mandarijnen, glas karnemelk
L: 2 bruine boterhammen met humus en ham, glas karnemelk
T: een stuk fruit dat ik in de stad kan vinden
D: ovenschotel gebakken krieltjes, broccoli en gehakt en geraspte kaas
T: bakje vanille yoghurt![]()
Ik weet niet wat er allemaal op Amstel zit! In Groningen hebben we nu een Julia's, maar die zijn er verder nog niet zoveel geloof ik.Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Meestal kun je daar wel aardappeltjes en een zak groenten zoals boontjes ofzo kopen, en een tartaartje ofzo?quote:Op maandag 8 februari 2010 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, ik hou nooit zo van die dingen van AH: te duur en onbegrijpelijk veel calorieën voor wat erin zit. Maarja, waarschijnlijk heb je wel gelijk en is dat nog het gezondste dat je op een station kunt kopen. Ik hoopte stiekem dat iemand hier een beter idee had.
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Amsterdam_Amstel Hier staat wat voor voorzieningen Amstel heeft!</SOG>
Shakies is wel okee, kun je bruine bio-bagels kopen! Met beleg uiteraarden yoghurt shakes
Julia's? En dan hebben we kennelijk een keer een soort van primeur in Groningenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet wat er allemaal op Amstel zit! In Groningen hebben we nu een Julia's, maar die zijn er verder nog niet zoveel geloof ik.
.
Nee hoor, die zit ook al een tijd op A'dam CS en Leiden enzo!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Julia's? En dan hebben we kennelijk een keer een soort van primeur in Groningen.
Pastaaaa.
Komt vaak ofwel door de dressing of het feit dat er een zakje Parmezaanse kaas of noten bijzit. Ik doe wel eens wat minder dressing en de kaas lust ik nooit, dus die gooi ik er ook altijd al uitquote:Op maandag 8 februari 2010 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, ik hou nooit zo van die dingen van AH: te duur en onbegrijpelijk veel calorieën voor wat erin zit. Maarja, waarschijnlijk heb je wel gelijk en is dat nog het gezondste dat je op een station kunt kopen. Ik hoopte stiekem dat iemand hier een beter idee had..
Dito! Minder dressing, en ik laat de slappe carbs (pasta oids) altijd liggenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komt vaak ofwel door de dressing of het feit dat er een zakje Parmezaanse kaas of noten bijzit. Ik doe wel eens wat minder dressing en de kaas lust ik nooit, dus die gooi ik er ook altijd al uit.
Want das icky. Kaas eet ik veelal wel
![]()
Ik had eerst een lekkere, boerensalade ofzo? Die was met kaas en bacon en gekookt ei en paprika en rode ui en weetikwatMaar die hebben ze eruit gehaald
Punt, lees ik op de Julia's Hyves. Jaja.quote:Op maandag 8 februari 2010 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nee hoor, die zit ook al een tijd op A'dam CS en Leiden enzo!Pastaaaa.
Oja de pasta vreet ik dan juist wel weer opquote:Op maandag 8 februari 2010 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito! Minder dressing, en ik laat de slappe carbs (pasta oids) altijd liggenWant das icky. Kaas eet ik veelal wel
![]()
Ik had eerst een lekkere, boerensalade ofzo? Die was met kaas en bacon en gekookt ei en paprika en rode ui en weetikwatMaar die hebben ze eruit gehaald
.
Ik groet u, oh mede-sherlock!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Punt, lees ik op de Julia's Hyves. Jaja.
Ik heb Julia's overigens nog nooit geprobeerd."Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Oohoo, ik wil ook een broodje kroket. In plaats daarvan heb ik een broodje kip gehad. En ik ben vergeten koffie te kopen, hoe kan dat nou?Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik ga maar eens met m'n snotterende kop richting stad om zakdoekjes, thijmsiroop en andere dingen die mogelijk helpen te halen. En dan even babbelen op school..
Hoe is het met je oog shiny?quote:Op maandag 8 februari 2010 13:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ga morgen ook voor een broodje kroket, lang niet gehad![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Gaat wel een stuk beter, thanks! Hij is nog niet helemaal de oude maar ik wacht altijd even tot ik naar de huisarts ren...quote:![]()
Ok, gelukkig! Maar neem geen risico's met je ogen he. Daar kun je beter een keer te vaak voor langsgaan dan een keer te weinig.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gaat wel een stuk beter, thanks! Hij is nog niet helemaal de oude maar ik wacht altijd even tot ik naar de huisarts ren...[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Lijstje!
O - een chocololly dus
L - beker halfvolle melk, broodje filet americain met rauwkost, kop groentesoep
T - banaan, sinaasappel, beker vifit
D - weet nog niet, ga uit eten, kijken of ik iets gezonds kan vinden op de kaart
En vanmiddag voor ik naar huis ga, loop ik even langs de sportschool om te kijken of het daar direct na m'n werk nog steeds zo druk is. Daarom ben ik daar op een gegeven moment afgehaakt, heb geen zin om te moeten wachten als ik een apparaat moet doen. Maar misschien valt het tegenwoordig wel weer mee..."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
Ik wacht ook altijd zo lang mogelijk met naar de huisarts gaanquote:Op maandag 8 februari 2010 13:12 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Gaat wel een stuk beter, thanks! Hij is nog niet helemaal de oude maar ik wacht altijd even tot ik naar de huisarts ren.... Ik ben (voor zover ik me kan herinneren) 4x bij de huisarts geweest in mijn leven; een keer omdat ik was flauwgevallen tijdens een wedstrijdje 'wie kan het langste z'n adem inhouden'
(ik was een jaar of 8), een keer voor de pil, een keer voor de nuvaring en een keer omdat ik al máánden last had van onverklaarbare pijn/druk aan m'n oor.
Maar zolang het niet om mezelf gaat, geef ik inderdaad net als XM het advies om liever een keer teveel dan een keer te weinig te gaan!Your body. Your soul. Your rituals.![]()
Ik ga zometeen sinds lage tijd weer naar de sportschool, alleen deze keer om af te vallen ipv spieren te krijgen.
Ik weet wel hoe al die apparaten werken, maar hoe kan ik dit het beste opbouwen?
Heb totaal geen conditie, maar ik hoef ook weer niet zo veel af te vallen.
Het liefst wil ik op de fiets of lopende band.![]()
Oh god, ik ben wel vaker geweest. Het is net weer een tijdje rustig. Maar dat heeft ook met m'n EDS te maken. Eens even zien... in 2009 ben ik 2x geweest toen ik van de trap was gevallen en mijn knie wel ontzettend zeer deed. Verder een keer voor een knobbeltje in m'n borst en een rare bult op mijn been. En nog een keer voor hyperventilatie.
Ik ben een kneusje.
Ik ben redelijk vaak naar de huisarts geweest als puber, om o.a. slaapproblemen en spastische darmen. Vandaar dat ik er nu liever even mee wacht, ik wil niet dat ze denken dat ik voor ieder dingetje gelijk moet komen.
Maar jullie hebben gelijk hoor, en als het donderdag ofzo nog steeds zo is ga ik wel![]()
![]()
Ik denk dat je daarvoor het best een afspraak kan maken met een instructeur daar, die kan namelijk een persoonlijk programma maken, en aanpassen/uitbreiden als je vooruitgang boekt.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:19 schreef Skonk het volgende:
Ik ga zometeen sinds lage tijd weer naar de sportschool, alleen deze keer om af te vallen ipv spieren te krijgen.
Ik weet wel hoe al die apparaten werken, maar hoe kan ik dit het beste opbouwen?
Heb totaal geen conditie, maar ik hoef ook weer niet zo veel af te vallen.
Het liefst wil ik op de fiets of lopende band.
![]()
Ik ben de afgelopen jaren best vaak bij de huisarts geweest, vooral om problemen met anticonceptie. Daarnaast ook omdat ik met volleyballen wel eens wat kneusde, en ik me een paar keer afgevraagd heb of dat ook gebroken was....Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik ben er een poos jarenlang niet geweest, maar als ik dan eens iets heb waardoor ik naar de huisarts moet komt het daarna ook echt allemaal tegelijk. Dus dan kom ik er ineens 5 keer per jaar of zo..
Maar die stomme bulten zitten er nog steeds..
O: 3 brood met pindakaas
L: cup a soup met 3 broodjes
D: geen idee
Ik zou vanavond naar een voetbalwedstrijd maar die is afgelast, omdat ik toch ergens in het noorden moet zijn morgen maar wel weer terug. 5 uur reizen voor 3 uurtjes college
3 brood? Nondeju......quote:Op maandag 8 februari 2010 13:52 schreef neen het volgende:
O: 3 brood met pindakaas
L: cup a soup met 3 broodjes
D: geen idee
Ik zou vanavond naar een voetbalwedstrijd maar die is afgelast, omdat ik toch ergens in het noorden moet zijn morgen maar wel weer terug. 5 uur reizen voor 3 uurtjes college
Dat zou al ruim 5000 kcal moeten zijn.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja, ik wil niet in de spaarstand komen he.quote:Op maandag 8 februari 2010 13:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
3 brood? Nondeju......
[ afbeelding ]
Dat zou al ruim 5000 kcal moeten zijn.
Ik zoek eigenlijk iets wat je in de trein kunt eten, want ik ben pas op z'n vroegst om een uur of 8 thuis (en dan ben ik gaarquote:Op maandag 8 februari 2010 12:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Meestal kun je daar wel aardappeltjes en een zak groenten zoals boontjes ofzo kopen, en een tartaartje ofzo?).
Shakies is wel een goeie inderdaad.Dan maar geen warm eten.
Kan je vriend niet iets koken dat klaar is als jij thuis komt?Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Bij het amstel kun je een foccacia kopen met bijv. mozerella, best lekker. En een goedemorgen drink ontbijt. Of voorgesmeerde broodjes. Aan de kant van de berlage zit een shoarma tent.. en je hebt een smullers, burgerking etc..![]()
Hé PF, ik ben vrijdag in Amsterdam, zou die lamp mee kunnen nemen. Heb alleen geen tijd om buiten werktijd af te spreken, maar je zou 'm op m'n werk kunnen ophalen, is bij metrostation Amstelveenseweg
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis![]()
DaD: ik ga vanavond naar mijn ouders (vandaar de lange reistijd) maar mijn vader doet Dr. Frank en m'n moeder eet sla dus daar ga ik ook geen paar uur voor wachten.
PF: waar ben jij dan?
-edit- ik heb college in de Roetersstraat, bijvak aan de UvA.Are you pondering what I'm pondering?![]()
Noez, Dr Frank is everywheeeere
Eten doet nog zeer dus vanavond ga ik soep etenMet afbakbrood ofzo.
ik woon/studeer/sport/borrel bij Amstel en de bus naar mijn ouders gaat er!
Ben daar nu nog maar ga zo weg dus kom via Amstel!
O dat zou relax zijn Merel! Ik heb geloof ik wel college maar niet de hele dag! Ben je er nog na 3en?![]()
Roetersstraat ben ik ook vaakAls je geld nodig hebt kun je daar experimenten doen voor 7 euro per ong half uur
Welk vak volg je?
![]()
Hoi
O: kom magere yoghurt met kiwi
T: boterham rollade, beker cup a soup champignon, appel, peer, halve komkommer, druifjes
D: 2 boterhammen achterham, kom echte kerriesoep, beker halfvolle melk
T: boterham rollade, 2 blokjes choco, halve stroopkoek, sinaasappel.
D: 2 gekookte aardappeltjes, halve pot rode kool met appeltjes, 300 gram broccoli, runderbraadworst.wel veel!
Hm. Ik heb de minneola en de yoghurt nog niet gegeten.
En dat is een flinke lijst uniek!
Lekker Uniekhoorn, eet jij 300 gram broccoli in je eentje? Wauw
Heeft iemand trouwens de gouden tip voor strakke bovenbenen? Ik heb zaterdag mijn carnavalsoutfit binnengekregen en op het plaatje had ik helemaal niet gezien dat het jurkje een split tot aan mijn heup heeft
Oh ja, ik heb dus nog 1 week!![]()
Euhwwh, pushup panty in huidskleur?
Het was even werk om in te voeren maar;quote:Op maandag 8 februari 2010 15:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Ik heb de minneola en de yoghurt nog niet gegeten.
En dat is een flinke lijst uniek!
2039 kcal![]()
Yes, i'm the best
Wanneer ga jij weer eens wat eten?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Tot dusver is de stand van zaken: krentenbol / broodje kroket / 2 biscuitjes. Ik heb niet zoveel trek vandaagquote:Op maandag 8 februari 2010 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het was even werk om in te voeren maar;
2039 kcal![]()
Yes, i'm the best
Wanneer ga jij weer eens wat eten?.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef P.F het volgende:
Ik lijk steeds meer taille te krijgenOmg! En heupen
2 jaar geleden had ik nog een recht figuur en nu ben ik net eh... nou ja niet jennifer lopez maar ik ben wel blij! Denk dat het door het trainen van mijn rug&buikspieren komt?
[ afbeelding ]
Hahaha... Ik zal even kijkenWeet niet of ik een voor foto heb! En ook niet of ik veel of wenig weeg want de weegschaal is al weken leeg..
![]()
Ik heb de putjes bekeken en ik vrees dat het niet gaat helpen! Push up panty is wel een goeie! Gelukkig is iedereen dan toch te beschonken om naar mijn cellulite te kijkenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:51 schreef P.F het volgende:
Je benen bruin maken met spray on tan? Dan lijken ze meteen strakker!
![]()
![]()
Eet die yoghurt maar. Je eet verdorie alleen maar carbs!!quote:Op maandag 8 februari 2010 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tot dusver is de stand van zaken: krentenbol / broodje kroket / 2 biscuitjes. Ik heb niet zoveel trek vandaag.
![]()
I know i knowquote:Op maandag 8 februari 2010 16:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Eet die yoghurt maar. Je eet verdorie alleen maar carbs!!
Mensen zien als het druk is alleen je hoofd/middel etc.... Dus maak je om je schoenen maar helemaal niet drukquote:Op maandag 8 februari 2010 16:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb de putjes bekeken en ik vrees dat het niet gaat helpen! Push up panty is wel een goeie! Gelukkig is iedereen dan toch te beschonken om naar mijn cellulite te kijken
!
![]()
Je lijstje van gisteren was ook al zo'n drama. Heul ongezond en nog geen 850 kcals!!quote:
Ja, ja ik ben streng, maar ik zag een mooi slanke foto voorbijkomen en m.i. moet daar geen gram meer af. Je zou nu veel en gezond moeten eten, zodat je stabiliseert. Nu eet je weinig en ongezond.![]()
Ik heb zgn "feestlaarzen" wel met hak, maar inmiddels heul vies (waren ooit wit) en ik kan er goed op lopen/dansen. Die doe ik altijd aan bij zoiets, zonde om je mooie laarzen/schoenen te verpesten bij zoiets......en ik had bij het één na laatste feest een heul kort tennisrokje aan zonder panty. Het is toch donkerish.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Mensen zien als het druk is alleen je hoofd/middel etc.... Dus maak je om je schoenen maar helemaal niet druk!
![]()
![]()
haha, ik heb nog helemaal geen schoenen om erbij aan te trekkenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Mensen zien als het druk is alleen je hoofd/middel etc.... Dus maak je om je schoenen maar helemaal niet druk!
![]()
![]()
Je hebt echt helemaal gelijk coquote:Op maandag 8 februari 2010 16:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Je lijstje van gisteren was ook al zo'n drama. Heul ongezond en nog geen 850 kcals!!
Ja, ja ik ben streng, maar ik zag een mooi slanke foto voorbijkomen en m.i. moet daar geen gram meer af. Je zou nu veel en gezond moeten eten, zodat je stabiliseert. Nu eet je weinig en ongezond.. Ik weet het ook wel allemaal, maar heb even moeite met die verschrikkelijke knop.
quote:Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb zgn "feestlaarzen" wel met hak, maar inmiddels heul vies (waren ooit wit) en ik kan er goed op lopen/dansen. Die doe ik altijd aan bij zoiets, zonde om je mooie laarzen/schoenen te verpesten bij zoiets......en ik had bij het één na laatste feest een heul kort tennisrokje aan zonder panty. Het is toch donkerish.
Inderdaad, en dan moet ik de drang om op de bar te gaan dansen maar even onderdrukken![]()
Mijn feestlaarzen zijn vorig jaar gesneuveld. Toen ze onder zo'n enorme laag, ondefinieerbare, viezigheid zaten heb ik ze maar weggegooid, ik wilde ze ook liever niet meer aanraken.![]()
Morgen is er weer een dag, hopelijk gaat het dan beter! En op die foto zag je er echt super uit!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt echt helemaal gelijk co. Ik weet het ook wel allemaal, maar heb even moeite met die verschrikkelijke knop.
![]()
Hoi,
Mag ik ook meedoen? Zag het topic toen ik aan het posten was in trouwen![]()
Dat trouwen gebeurd dus in september, maar in maart ga ik naar Curaçao. Ik wil weer op gewicht komen, maar door mijn bindweefselaandoening kan ik niet meer zo veel sporten als vroeger en dat is te merken. Het gewicht waar ik me het beste bij voel is 58 kilo. ik was al weer gegroeid naar bijna 64, maar nu weer afgevallen daar 62,5. En nu wordt het moeilijkDus ik heb wat motivatie nodig
![]()
Ik ben namelijk al eens eerder 15 kilo afgevallen ( was 70 kilo) en ik had mezelf beloofd nooit meer dik te zijn![]()
Mijn lijstje van vandaag:
o: 2 krackers met 1 smeerworst en 1 sandwichspread
t: 1 pruim en 1 optimeldrink
s: half uur fitnes en half uur cardio
l: 2 krackers met 1 pindakaas en 1 jam
t: Yoghurt
d: 125 gr rijst met thaisgroente/ kip prutje, ongeveer 200 gram
plus de nodige thee en water tussendoor
Eens kijken of ik het vol hou![]()
![]()
Mijn dagelijkse laarzen zijn ook mijn feestlaarzen, ze staan elke week in 5cm bier maar ze zien er nog prima uit!quote:Op maandag 8 februari 2010 16:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb zgn "feestlaarzen" wel met hak, maar inmiddels heul vies (waren ooit wit) en ik kan er goed op lopen/dansen. Die doe ik altijd aan bij zoiets, zonde om je mooie laarzen/schoenen te verpesten bij zoiets......en ik had bij het één na laatste feest een heul kort tennisrokje aan zonder panty. Het is toch donkerish.
![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:. Welkom!
Te weinig. En teveel suiker, waardoor je vreselijk honger krijgt.quote:Mijn lijstje van vandaag:
o: 2 krackers met 1 smeerworst en 1 sandwichspread
plus de nodige thee en water tussendoor
Eens kijken of ik het vol hou
Dat kan beter en makkelijker!
ik moet verrassend weinig
Welkom An.. Ik wilde ook zeggen dat ik het een beetje weinig vond, wat je vandaag eet, zeker met je uur sporten, maar eigenlijk heb ik er helemaal verstand van dus wilde ik even afwachten of iemand anders het ook zou zeggen.
.
![]()
hoi, therapie was wel weer boeiend!
ik was voorbeeld bij de dietiste dinges. omdat ik de hele week keurig regelmatig had gegeten, 1750 kcal gemiddeld, en 2,1 kg was afgevallen (alleen een grote kerel die 1300 kcal had gegeten was 3 ons meer afgevallen) *glimt van trots*
en nu gauw eten koken want moet om 18 uur de duer uit en voor die tijd stiekem nog dingen doen ook... brr wat een gehaast toch weer....ben dus ook niet bijgelezen, sorry!Kwak![]()
Leuk Kwak!Dat het zo goed gaat én dat je voorbeeld was, dan is je gedrag dus voorbeeldig.
Vertel! Te veel suiker? Das ook de eerste keer dat ik dat hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 16:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Welkom!
[..]
Te weinig. En teveel suiker, waardoor je vreselijk honger krijgt.
Dat kan beter en makkelijker!
Overigens heb ik nooit honger, ik alleen allen veel meer als ik me verveel of als ik iets heel lekker vind
![]()
![]()
Whoaaa, lekker KwakMotiverend ook!
![]()
![]()
Welkom An24! Wat Sigme zegtJe moet wel genoeg eten!
Dat genoeg eten schiet er hier een beetje bij in vandaag, want mn verstandskies-bobbel-ding doet zeerMaar ik heb wél honger / trek, dus ga zo weer proberen een boterham naar binnen te schuiven
En vanavond eet ik iig tomatensoep met veggies en balletjes en vermicelli
Oh en An, eet je volkorencrackers? Volkoren = minder suiker, meer vezels, en vult beterVolkorenbrood is dus ook goed.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Vertel! Te veel suiker? Das ook de eerste keer dat ik dat hoorOverigens heb ik nooit honger, ik alleen allen veel meer als ik me verveel of als ik iets heel lekker vind
Pruim, optimel en jam bevatten behoorlijk wat suiker (ik meen dat het bij optmel per smaak wel wat verschilt).quote:o: 2 krackers met 1 smeerworst en 1 sandwichspread
Van suiker krijg je honger.
Het is niet veeeeeeeeeeeeel te veel suiker, helemaal niet, maar in combinatie met zo weinig eten maak je het jezelf extra lastig. Je eet sowieso te weinig (4 krekkers, 1 pruim, iets te drinken en een karige avondmaaltijd). Met zo'n eetpatroon maak je het jezelf moeilijk: je lichaam gaat in spaarstand én je jaagt het ook nog op hol met insulinestoten.ik moet verrassend weinig
Welkom An!
Ik ben het wel eens met Sigme. Je eet veel te weinig, zeker voor een sportdag!Are you pondering what I'm pondering?![]()
Goed dat jullie het aangeven. Ik eet alles volkoren, tot aan de spaghetti toe! Zal de avondmaaltijd zo wat meer eten, extra groenten en wat meer kip, kijken of het werkt, Thanks!
Das ook mijn probleem hoor. Toen ik nog kon at ik veel meer, maar liep ik 30 km per week hard, of ging ik drie keer per week anderhalf uur lang naar de sportschool. Toen viel ik ook netjes af. Nu ik nu niet veel meer kan sporten ben ik mijn "eet versus sport" evenwicht compleet kwijt. Hadden ze met mijn revalidatie vorig jaar wel mee mogen nemen, bedenk ik me nu![]()
![]()
Hee An, wat tof, nog zo'n lenigerd in het topic.
Alles volkoren is een goeie gewoontequote:Op maandag 8 februari 2010 17:16 schreef An24 het volgende:
Goed dat jullie het aangeven. Ik eet alles volkoren, tot aan de spaghetti toe! Zal de avondmaaltijd zo wat meer eten, extra groenten en wat meer kip, kijken of het werkt, Thanks!. Ik eet zelf tegenwoordig nog maar een fractie van de pasta/rijst/aardappels die ik vroeger at, maar ik eet wel een vol bord. Groente, vlees/vis, en ik ben niet karig met saus.
Ja, daar hadden ze inderdaad best aandacht aan mogen schenken!quote:Das ook mijn probleem hoor. Toen ik nog kon at ik veel meer, maar liep ik 30 km per week hard, of ging ik drie keer per week anderhalf uur lang naar de sportschool. Toen viel ik ook netjes af. Nu ik nu niet veel meer kan sporten ben ik mijn "eet versus sport" evenwicht compleet kwijt. Hadden ze met mijn revalidatie vorig jaar wel mee mogen nemen, bedenk ik me nu![]()
Veel sporten én veel eten, dat is toch wel de ideale combinatie. Wil je wat uitweiden over wat je hebt? (Voel je niet verplicht hoor, 't is pure nieuwsgierigheid mijnerzijds).
En wat kan/mag je (nog) wel aan sport, en denk je dat dat in de nabije toekomst weer verandert (verbetert/verslechtert)?ik moet verrassend weinig
Ik vind één dingetje niet genoeg om voor naar de huisarts te gaan, dus ik kom altijd met een lijstjequote:Op maandag 8 februari 2010 13:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben er een poos jarenlang niet geweest, maar als ik dan eens iets heb waardoor ik naar de huisarts moet komt het daarna ook echt allemaal tegelijk. Dus dan kom ik er ineens 5 keer per jaar of zo..
Maar die stomme bulten zitten er nog steeds..
.
"Mijn eerste vraag is...".
Net even naar school geweest, alleen wist ik niet dat ze tot 15 uur les hadden en ik was er om 14:10 al. Nou ja, maakt niet uit. Ik heb de dvd van Il y a longtemps que je t'aime gekocht en meteen uitgeleend aan m'n stagecoach.
Verder ga ik nu lekker kreukelfrietjes van Aviko in de oven doen voor mij en Mark en daarna een frikandel, want ik ben ziekjes en dan mag het.
welkom An24, succes met afvallen. En je gaat trouwen, wat leuk!
Fijn Kwak, dat je bij de dietiste op de weegschaal hetzelfde resultaat ziet als thuis!![]()
Oja!!! Ik moest nog evendoen voor kwak!
Als je ziek bent moet je juist groente eten, Vikje! Ben je sneller weer beter..
Grappig dat jij over jezelf zegt dat je mensen haat. Jij bent altijd zo aardig voor en geinteresseerd in de nieuwelingen!quote:Op maandag 8 februari 2010 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Alles volkoren is een goeie gewoonte. Ik eet zelf tegenwoordig nog maar een fractie van de pasta/rijst/aardappels die ik vroeger at, maar ik eet wel een vol bord. Groente, vlees/vis, en ik ben niet karig met saus.
[..]
Ja, daar hadden ze inderdaad best aandacht aan mogen schenken!
Veel sporten én veel eten, dat is toch wel de ideale combinatie. Wil je wat uitweiden over wat je hebt? (Voel je niet verplicht hoor, 't is pure nieuwsgierigheid mijnerzijds).
En wat kan/mag je (nog) wel aan sport, en denk je dat dat in de nabije toekomst weer verandert (verbetert/verslechtert)?
![]()
Oh ja, ik heb laatst eens geteld hoeveel penne ik nou eigenlijk opgeschept had. 14 stuks!
Vroeger at ik een half pak pasta. 250gr ongekookt!
Daglijst:7:30 broodmaaltijd. Veel brood, gekookt ei, mayo, tonijn uit blik; afgesloten met krentebrood met jam 13:30 middageten: noedels & groente 17:00 1 port 18:15 avondeten: schaap-uit-de-oven, bruine bonen, pompoen, appelmoes, tomatenchutney. Alles uit eigen wei/tuin. 18:30 toe: iets van yoghurt met gedroogde pruimen in rum ofzo ik moet verrassend weinig
Online, Anna, online. En dan doe ik ook nog opzettelijk mijn best.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Grappig dat jij over jezelf zegt dat je mensen haat. Jij bent altijd zo aardig voor en geinteresseerd in de nieuwelingen!ik moet verrassend weinig
Poeh, was ik even blij dat m'n huissleutels in m'n jaszak bleken te zitten toen de voordeur net keihard achter me dichtknalde bij het buiten zetten van het oud papier..
Port![]()
Lijstje.
O: twee sneetjes met filet americain
T: roggebrood met pindakaas (was geen succes)
L: twee sneetjes met choco
D: tomatensoep met groente en balletjes en vermicelli. En een stukje afbakbrood
S: Zumba
T: Bak Griekse yoghurt met jam
Volumeverdubbelaar?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik moet verrassend weinig
Mijn college was zo vroeg afgelopen dat ik toch maar thuis eet. Mijn D wordt dus een salade met vis/ei/avocado en wat brood, en misschien nog een pannenkoek die over is van gisteren (hoewel ik eigenlijk al meer dan genoeg carbs op heb vandaag, twijfel...).Are you pondering what I'm pondering?![]()
Online, schmonline, je ware aard kun je niet verbergen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Online, Anna, online. En dan doe ik ook nog opzettelijk mijn best.
![]()
![]()
Joehoee!![]()
O: optimel yoghurt
T: bruin bolletje humus
T: mineola
L: grote meergranenbol (was lekker!![]()
) met filet americain
T: stukje chocola en wat drop
D: varkenshaasje met champignons, spruitjes en aardappelgratinStay with me, let's just breathe.
haha, hoelang bleef dat nog aan je gehemelte plakken?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Port![]()
Lijstje.
Ik wilde net gaan hardlopen, maar ik voelde na 200m mijn voeten niet meer. Brrrr wat is het koud!![]()
Roggebrood met pindakaas... dat lijkt me inderdaad iets waar je nog uuuuuuuren plezier van hebt.
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je ziek bent moet je juist groente eten, Vikje! Ben je sneller weer beter..
Ik wíst dat iemand dat ging zeggen! Ik heb handsinaasappelen meegenomen bij de AH en ik heb net ook een smoothie gehad, dus ik let wel extra op m'n vitamientjes nu
.
Waar is CF eigenlijk. Is die weer eens op vakantie zonder dat ik het weet?
.
Anders had je hier wel kreukelfrietjes met een frikandel mogen komen etenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Poeh, was ik even blij dat m'n huissleutels in m'n jaszak bleken te zitten toen de voordeur net keihard achter me dichtknalde bij het buiten zetten van het oud papier..
. Bijna net zo lekker als jouw risotto
.
CF laat ons links liggen.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik wíst dat iemand dat ging zeggen! Ik heb handsinaasappelen meegenomen bij de AH en ik heb net ook een smoothie gehad, dus ik let wel extra op m'n vitamientjes nu
.
Waar is CF eigenlijk. Is die weer eens op vakantie zonder dat ik het weet?
.
. Ze post wel in de Cul SC, zag ik.
Zodra de Duitse een weekend naar Duitsland gaat, ga ik zelf eens risotto maken. Zij maakt het nml ook wel eens en ik wil geen modderfiguur slaan als zij er is.
Oh, ik heb al een dinnerdate, maar heel lief van je.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders had je hier wel kreukelfrietjes met een frikandel mogen komen eten. Bijna net zo lekker als jouw risotto
.
. Had je raar opgekeken, als ik ineens voor je deur zou staan. Ik had m'n telefoon natuurlijk niet bij me.
.
CF had toch een weekend met bruiloft in Amsterdam? Misschien vond ze het hier zo mooi, dat ze is blijven plakken..
edit: slecht geinformeerde spuit 11![]()
![]()
Het lefquote:Op maandag 8 februari 2010 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
CF laat ons links liggen.. Ze post wel in de Cul SC, zag ik.
.
He! Het is wel mijn standaard kantooreten he? Elke dag, 6 roggebrood, met een dikke (dikke!) lading pindakaas ertussenquote:Op maandag 8 februari 2010 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Roggebrood met pindakaas... dat lijkt me inderdaad iets waar je nog uuuuuuuren plezier van hebt.
.
Ik doe het er prima op.ik moet verrassend weinig
We zijn gewoon niet goed genoeg meer, Vikje. 't Is wat.quote:Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Waar is het misgegaanquote:Op maandag 8 februari 2010 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We zijn gewoon niet goed genoeg meer, Vikje. 't Is wat.?
Had je nog wel geweten waar ik woon dan? O ja, jij bent een wandelende routeplannerquote:Op maandag 8 februari 2010 17:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik heb al een dinnerdate, maar heel lief van je.. Had je raar opgekeken, als ik ineens voor je deur zou staan. Ik had m'n telefoon natuurlijk niet bij me.
.
.
Waarschijnlijk is er iets geknapt bij haar toen ze na talloze vermaningen zag dat ik nog steeds smeerpaté op m'n brood doequote:![]()
![]()
* Viking84 voelt zich schuldig.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik zit ook in het EDS/ HMS topicquote:Op maandag 8 februari 2010 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Alles volkoren is een goeie gewoonte. Ik eet zelf tegenwoordig nog maar een fractie van de pasta/rijst/aardappels die ik vroeger at, maar ik eet wel een vol bord. Groente, vlees/vis, en ik ben niet karig met saus.
[..]
Ja, daar hadden ze inderdaad best aandacht aan mogen schenken!
En wat kan/mag je (nog) wel aan sport, en denk je dat dat in de nabije toekomst weer verandert (verbetert/verslechtert)?
Max twee keer per week een uurtje/ anderhalf sporten, meer zit er niet meer in, anders gaan gewrichten ontsteken.
![]()
Misschien heeft ze gewoon eventjes geen zin of tijd om hier te posten, kan ook nog
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Port![]()
Lijstje.
O: twee sneetjes met filet americain
L: twee sneetjes met choco
D: tomatensoep met groente en balletjes en vermicelli. En een stukje afbakbrood
S: Zumba
T: Bak Griekse yoghurt met jam
Hoe verzin je zo'n combi?
![]()
![]()
Ik had van de week ook paté in mijn lijstje.
Ik voel me ook weleens schuldig als ik wel in andere topics post maar niet hier omdat ik geen tijd/puf heb om bij te lezen.
Nee Goodbye, dit komt nooit weer goed.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Misschien heeft ze gewoon eventjes geen zin of tijd om hier te posten, kan ook nog.
Als ik op Fok zit, dan post ik áltijd iig ook hier, al is het maar een heel kort berichtje.Niet meer actief op Fok!![]()
Wat is er zo gek aan roggebrood met pindakaas?Het smaakt prima hoor!
Het is alleen minder handig als je kiespijn hebt
Of tandvleespijn? Nouja. Mijn verstandskiezen zitten er trouwens nog hoor! Eentje is alleen aan het spoken sinds mn laatste tandartsbezoek
Ik zit zo vaak heel even op FOK, als ik dan elke keer wat zou posten krijg je telkens van die dagboekposts die verder niet ingaan op waar de anderen het over hebben. Als ik dat te vaak ga doen voel ik me ook zo'n aso.
Maarja, wat is dan de minst asociale optie?
Als ik iets kwijt wil en geen zin / tijd heb om bij te lezen, dan post ik dat wel gewoon hoor. Jullie kennen mij inmiddels goed genoeg om te weten dat ik op andere momenten wel op anderen reageer, toch?
Hey An!
Aan mijn lijstje mag een chocoladeflik worden toegevoegd
Hoei! 29 tm 31 maart met het werk naar Londen! En we zitten ook nog in een fancy hotel ook.
Maandag chocodag!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef Merel het volgende:
Hey An!
Aan mijn lijstje mag een chocoladeflik worden toegevoegd![]()
Welkom An24!
XM, heb je nog je yoghurtje gegeten?![]()
Kwak: fier op u!!![]()
Mijn lijstje:
O: 2 x geroosterd volkorenbrood met osseworst en mosterd
T: flesje ananas/sinaasappel sap
T: 2 crackers met tonijnsalade
L: stukje pastataart met rauwkost
T: wodka, groene olijven met pesto
D: biologische chipolataworstjes met rauwkost. Toe kwark/limoen/zoetstof
En het is nu vrijwel zeker dat ik in april 3 weken naar de USA ga!!!![]()
![]()
Wat tof co!!!
En nee.. staat nog in de koelkast op het werk.
Maar maaltijdsalade is vervangen door een stoommaaltijd kip met mozarella, spinazie, cherrytomaatjes en tagliatelle.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
doe mij die baanquote:Op maandag 8 februari 2010 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoei! 29 tm 31 maart met het werk naar Londen! En we zitten ook nog in een fancy hotel ook.
quote:!
Engeland
USA
Wow, jullie zijn zo dapper
Weltrusten...
Sigme, jij moet je wel verheugen op de lente, toch? Lekker buiten zijn
Ik PM je wel ffquote:Op maandag 8 februari 2010 18:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wilde je sws wel toch? Nu ben ik wel benieuwd wat XM precies doet!!
Eet je dat wel helemaal op??quote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat tof co!!!
En nee.. staat nog in de koelkast op het werk.
Maar maaltijdsalade is vervangen door een stoommaaltijd kip met mozarella, spinazie, cherrytomaatjes en tagliatelle.
Dat de helft van de pasta niet in de vuilnisbak gaat??
Oja,
Weltrusten lieve slankiesNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
O ik niet! Gewoon wanneer ik zin heb, het is toch geen verplichtingquote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op Fok zit, dan post ik áltijd iig ook hier, al is het maar een heel kort berichtje.
!
En als iemand heel graag iets wil weten/vragen, een aantal hier hebben mijn nummer!
![]()
Het zit er al inquote:Op maandag 8 februari 2010 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eet je dat wel helemaal op??
Dat de helft van de pasta niet in de vuilnisbak gaat??
Oja,
Weltrusten lieve slankiesAl een tijdje. Kan ik straks rustig fietsen zonder misselijk te worden
.
Wat leuk Co!Waar ga je precies naartoe in de VS?
Leuk dat je naar Londen mag XM!
sigme haat alleen echte mensen!
Ik heb trouwens nog steeds geen foto's van de meet, damesHeb je dat kabeltje nu al gevonden, MoBlo? En is de censuur al over alle foto's gegaan?
![]()
Dat wil ik ook wel weten![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Lijstje:
O: all-bran fruit/fibre + melk
T: banaan
L: 4 volkoren boterhammen met kaas 30+
T: paar suikerbanaantjes
D: erwtjes/worteltjes + aardappels + kipdrumsticks
T: minneola"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Nee nee, het is ook geen verplichting, maar ik kijk altijd het eerst in Slank. De rest van Fok! is bijzaak natuurlijkquote:Op maandag 8 februari 2010 18:59 schreef P.F het volgende:
[..]
O ik niet! Gewoon wanneer ik zin heb, het is toch geen verplichting!
En als iemand heel graag iets wil weten/vragen, een aantal hier hebben mijn nummer!
.
O zo!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee nee, het is ook geen verplichting, maar ik kijk altijd het eerst in Slank. De rest van Fok! is bijzaak natuurlijk.
![]()
Ja zeg, ga even je eigen postgedrag op mij zitten projecterenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:09 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op Fok zit, dan post ik áltijd iig ook hier, al is het maar een heel kort berichtje.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: