abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2010 @ 13:14:38 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77727517
Het vorige deel: Slank # 944: Waar Shiny het even niet meer weet

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_77727528
fipo!
pi_77727550
Hai.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 7 februari 2010 @ 13:16:22 #4
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77727551
Tvp.
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 7 februari 2010 @ 13:18:10 #5
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77727598
Padam-pam-PISH!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77727807
Ik zit aan de zuurkool
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77728020
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:03 schreef Rituals het volgende:

[..]

Beetje valsspelen, maar wel gezelliger misschien .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Viking, je hebt denk ik ook gelijk Ik ga zo maar eens broeden op een nuttig reply-mailtje

En Chico:
SPOILER
SPOILER
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_77728180
TVP! Ik ben naar Zumba High geweest en het was zalig. Heb alles mee kunnen doen. Ik was alleen echt ontzettend tomaatrood toen we klaar waren Ik had het zelf niet door, het was dat mijn vriendin het heel voorzichtig zei Ben nu pas weer een beetje een normale kleur.

Maar ja, ze zijn dus volgende week (carnavaksweek) weer een hele week dicht
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 7 februari 2010 @ 13:40:10 #9
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77728208
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
SPOILER
SPOILER
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77728222
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:39 schreef Syrena het volgende:
TVP! Ik ben naar Zumba High geweest en het was zalig. Heb alles mee kunnen doen. Ik was alleen echt ontzettend tomaatrood toen we klaar waren Ik had het zelf niet door, het was dat mijn vriendin het heel voorzichtig zei Ben nu pas weer een beetje een normale kleur.

Maar ja, ze zijn dus volgende week (carnavaksweek) weer een hele week dicht
Ik word altijd tomaatrood tijdens het sporten met als uitzondering mijn kin en het stukje tussen mijn lippen en mijn neus
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77728288
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:25 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit aan de zuurkool
En mijn kat zit nu het bord af te likken waar het op lag. Raar beest
  zondag 7 februari 2010 @ 13:44:32 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77728316
Chico: dan is het goed!

GeeBee: dito Ik word ook altijd een aardbei. Nouja, een roze aardbei.
pi_77728651
Als we zumba op zaterdag doen dan zie je niks aan me, maar dit was echt wel heftig Ik zou dit wel elke dag kunnen doen, op de 1 of andere manier gaan me de pasjes beter af als het snel gaat. Dan kan ik niet nadenken. We hadden vandaag de hucklebuck (?) . OMGWTFBBQ

Deze pasjes, maar dan een moordend tempo (wel zelfde liedje)

"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77728734
Ik zie nu de TT pas .

@Rituals: ja, herkenbaar
quote:
Op zondag 7 februari 2010 13:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En mijn kat zit nu het bord af te likken waar het op lag. Raar beest
Jouw kat zou het zo goed kunnen vinden met mijn kat .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 7 februari 2010 @ 14:11:20 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77729038
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:00 schreef Chicolate het volgende:
Ik zie nu de TT pas .

@Rituals: ja, herkenbaar
[..]

Jouw kat zou het zo goed kunnen vinden met mijn kat .
En met mijn kat .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 februari 2010 @ 14:15:38 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77729144
Zuurkool-etende katten? In-de-middag-zuurkool-etende-Goodbyes?

Hucklebuck? Omg, country! Volgens mij houdt onze instructrice niet zo van country (best blij mee want ik ook niet ) al lijkt een snelle versie van dit me meteen al een stuk leuker!
pi_77729271
Toffe katten dan
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zuurkool-etende katten? In-de-middag-zuurkool-etende-Goodbyes?

Hucklebuck? Omg, country! Volgens mij houdt onze instructrice niet zo van country (best blij mee want ik ook niet ) al lijkt een snelle versie van dit me meteen al een stuk leuker!
Ja, echt hè? Raar beest En ik hou van zuurkool Maar nu was het vooral omdat het brood op is en er nog een kliekje zuurkool in de vriezer lag! Zo even naar de supermarkt.

Dat dansje lijkt me inderdaad nog wel leuk, maar die muziek
pi_77729371
Het was hier best mooi weer, zojuist. Heb in de kas gewerkt, wat omspitten, twee zware stenen erheen gesleept en 25 zakken tuinaarde leeggegooid en 18 nieuwe zakken tuinaarde de kas ingesleept. Dus ik heb m'n beweging er wel weer opzitten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 7 februari 2010 @ 14:27:10 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77729428
Het is hier geweldig mooi weer, -6 en stralend blauw. Ik heb net een heel eind gewandeld, en hele mooie foto's gemaakt. Zal zo een selectie delen hier!

Lijstje:
O: stuk bananenbrood
T: muesli met appel en banaan en yoghurt
S: uur wandelen door dikke laag sneeuw.
T: warme chocomelk (met oa pepermunt chocola, heel lekker!) en stuk bananenbrood
T/L: broodje ham
D: volkorenpizza met parmaham en rucola.
T: stukje chocola?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77729429
Op die muziek let je niet zo, je bent teveel bezig met die pasjes goed te doen
Whoooooooooooooooooooo:

*hopst door de kamer*
  zondag 7 februari 2010 @ 14:32:27 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77729547
Volgens mij komt een van mn verstandskiezen nu 'in earnest' door Eten is oncomfortabel!
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef Syrena het volgende:
Op die muziek let je niet zo, je bent teveel bezig met die pasjes goed te doen
Whoooooooooooooooooooo:

*hopst door de kamer*
OMG nowaiii
*hopst mee*
pi_77729553
Syrena, no offence, maar ik heb zo hard gelachen om je IKEA-peertjes vraag. .
pi_77729648
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Syrena, no offence, maar ik heb zo hard gelachen om je IKEA-peertjes vraag. .
Ja erg he Mijn vader was gisteren helemaal beledigd dat ik hem niet meteen geloofde en het nog op internet ging navragen

Ga dus straks thuis meteen de lampen vervangen in de STORM-lampen die ik heb, stomme spaarlampen geven niet genoeg licht ZOMG, ik heb ze al drie jaar.
  zondag 7 februari 2010 @ 14:46:02 #24
236335 neen
schone schijn
pi_77729913
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!

Mooi dat het tof was neen! En die vadsigheid valt volgens mij echt wel mee
Dat was het woord ja! ze zei dat ik geen vadsige student was
Ik ben het wel
het lijkt niet wat het is
pi_77730134
Je bent helemaal niet vadsig, neen! Je hebt hooguit een lekker zacht laagje. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')