abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77668369
Het vorige deel: Slank # 943 - Waar we onze bammetjes weggooien

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:09:10 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77668455
Was ist los, SDB? .
Niet meer actief op Fok!
pi_77668456
Niks hoor, wist alleen geen naam dus ik dacht laat ik er maar een naamtopic van maken
pi_77668469
tvp
Ja doei.
pi_77668475
tvp
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:10:20 #6
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77668513
Handig weer, incassokosten omdat ik een betaling verkeerd in de internet bankieren had ingevuld.
En ik maar denken dat ik+computers een goede combi was.
pi_77668922
hoi
Kwak
pi_77668960
tvp
pi_77668968
Ik ga zo op kamp en ik trek dat soort dingen zo slecht
De kleine controle freak in mij staat op springen !
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:24:48 #10
171422 LadyBlack
paint it black
pi_77669106

Ik ben eindelijk goed bezig geweest boven uitgebreid stofgezogen én mn cv ingevoerd op Randstad.nl. Kom maar op met die banen

En nu lekker shoppen
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:26:19 #11
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77669168
Tvp. Heb volgens mij een heel topic gemist en heb niet bij gelezen. Dus sorry als ik iets mis!

Ik heb weekend!
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_77669358
Hai.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77669553
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef kwakz0r het volgende:

loskomen van eten, dat is het allerbelangrijkste voor me. de basisvoeding kunnen eten, en gezonde keuzes kunnen maken, en dan kunnen genieten van 1 stroopwafel op visite, of 1 stukje chocolade of 1 handje chips op een verjaardag. ipv een reep/zak/pak moeten opeten van mezelf en het gevoel te hebben dat ik geen conrole heb, met een schuldgevoel er achteraan.

Ik denk dat heel veel mensen dat probleem hebben. Ik heb zelf nooit snoep, koekjes of chips in huis, want als ik het heb, gaat het ook op.

Lijstje voor vandaag:
O: koffie + bramensmoothie + gekookt ei
L: 4 volkoren boterhammen met appelstroop
T: koffie + appel
D: volkoren pasta met pijnboompitten, olijven en tomatensaus
pi_77669672
Ik wacht in spanning op foto's...
pi_77669825
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef Laureline het volgende:
Ik wacht in spanning op foto's...
Dat vind ik wel een aardige TVP. Ik kon zelf niets beters bedenken dan dat mijn geplande T-cracker een geroosterde boterham was geworden, met te weinig filet A. Maar dat was weer, omdat er eigenlijk maar genoeg filet was voor 1 cracker en die cracker was ik vergeten mee te nemen.

Dan is jouw TVP dus beter en sluit ik me daar liever bij aan!!!
pi_77669843
Ik wacht in spanning op een roeiapparaat.

Vandaag besteld, dus dat wachten duurt nog wel even.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_77670247
Ik heb net verse broccolisoep gemaakt Met croutons.
En een halve pagina aan mijn plan geschreven
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77670278
tvp!
pi_77670957
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef sigme het volgende:
Ik wacht in spanning op een roeiapparaat.

Vandaag besteld, dus dat wachten duurt nog wel even.
Woei! Straks een foto van je biceps in je avatar
Geen flauw idee of dat klopt bij roeien, ik denk altijd als leek dat roeien vooral voor je bovenlijf veel doet, en voor onder niets (want je kont schuift toch maar doelloos heen en weer op zo'n zitje), maar daar weet PF vast meer van. Je zal wel flink af moeten zetten met je benen bedenk ik me nu net, doen die ook nog wat
pi_77671112
Nee je doet roeien bijna alleen met je benen! Je gaat een beetje lui zitten, dan span je je onderrug aan en hou je je armen en rug helemaal recht, dan trap je heel hard je benen weg.. zijn die recht dan gaat je rug een beetje naar achter en dan pas je armen.. en dan doe je je armen snel weer recht.. dan ga je weer terug met je rug en dan helemaal naar voren. etc. als je met je armen gaat trekken doe je het fout..
pi_77671145
Je moet echt steeds bijna met je tenen afzetten en dan niet in een keer maar de eerste helft een beetje langzaamhard en de tweede helft HEEL hard.
pi_77671153
Alsof je een bowlingbal weg schopt, dat doe je ook met een zetje !
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:25:02 #23
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_77671624
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef P.F het volgende:
Alsof je een bowlingbal weg schopt, dat doe je ook met een zetje !
Zo kan het ook:

(verkapte tvp)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:37:11 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77672121
ik was in de supermarkt en heb snoepjes gekcoht, want ik wou wat lekkers kopen. Eerst dacht ik aan koekjes, maar dan moest ik een heel pak kopen dus dat heb ik maar niet gedaan. Dus nu heb ik los snoep gekocht, zes kersjes en 4 dropjes.

Dat maakt mijn lijstje voor vandaag ongeveer zo:

O: rode vruchten en banaan door yoghurt met muesli
T: banaan
L: 4 boterhammen: 2 met geitenkaas, 1 met ei en 1 met extra pure hagelslag, gekookt eitje extra
T: zes kersjes en 4 dropjes
D: kip omwikkeld met spek en in de oven gebakken aardappelen met zelfgemaakte appelmoes en sla
T: stukje chocola oid.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:45:36 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77672476
Hoi, lijstje
O: bak yoghurt met mandarijn
T: apple
L: 3 boterhammen volvette kaas en kipfilet, gekookt ei, beschuit jam
T: cracker appelstroop
T: peer
T: 2 blokjes choco
D: gekookte spruitjes, komkommersalade, wat aardappels en gegrilde tartaar.

Later op de avond maak ik lekker nog een paar gegrilde kipvleugels, lekker snackje bij X-facotr
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')