Oh manquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP! Ik ben met m'n opdrachttaart voor morgen bezig en het gaat superlekker. De witte chocoladecrème voor de vulling is goddelijk..
Ik werk bij La Place dus moet wel even reagerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:14 schreef P.F het volgende:
Ik heb zin in een broodje gegrilde groente van de La Place, zou die makkelijk zelf te maken zijn?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk bij La Place dus moet wel even reageren![]()
Ze zijn heel makkelijk te maken
Brood + paprika tapenade + gegrilde paprika, aubergine, courgettes, rode ui (en sommige la place doen er nog oesterzwammen door)
Ah joh, moeten ze maar niet zo belachelijk veel geld vragen voor iets wat zo simpel en cheap isquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]Je geeft een bedrijfsgeheim weg!
.
Ooo lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk bij La Place dus moet wel even reageren![]()
Ze zijn heel makkelijk te maken
Brood + paprika tapenade + gegrilde paprika, aubergine, courgettes, rode ui (en sommige la place doen er nog oesterzwammen door)
Wij gebruiken foccacia's, en paprika tapenade krijgen we standaard binnen van de groothandel.. heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe je dat moet maken of waar je het krijgt,quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo lekkerWat voor brood? En waar koop ik paprika tapenade of kan ik die dan beter zelf maken? En moet het hele broodje dan nog onder de grill?
Ja ik ben nogal van de hakken jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:29 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat vik laarzen aanhad met een brede hak!
Ah oke, nou dan zal ik me wel klein hebben gevoeld ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal van de hakken ja.
Ik had een in de zool verstopte hak aan, maar ik zal hooguit 1,75 zijn geweest hoor.
Ja zo een bedoelde ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal van de hakken ja.
Ik had een in de zool verstopte hak aan, maar ik zal hooguit 1,75 zijn geweest hoor.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah oke, nou dan zal ik me wel klein hebben gevoeld ofzo
Bier???quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:36 schreef neen het volgende:
Ik weet niet of ik mijn lijstje wel moet postennormale brood was vanochtend op en ik had een mooi 2 uurtjes pauze en toen was het gezellig
Ja dusquote:
Ja ik ben ook zó intimiderend!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah oke, nou dan zal ik me wel klein hebben gevoeld ofzo
Jij liever dan ik, brr.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef P.F het volgende:
Oh, ik ga morgen op kamp.. En ik moet een slaapmatje mee.. Bleh
Ja het is verplichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, brr.
Mijn lijstje is ook waardeloos, want ik heb nergens zin in, wil alleen maar naar bed. Maar ik moet lessen voorbereiden voor het geval ik morgen weer helemaal fit ben en dus wel naar school ga.
Yay!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedacht vandaag opeens dat ik best wel heel erg blij met mijn leven ben zoals het nu is en dat ik eigenlijk best wel veranderd ben afgelopen jaar (socialer, slimmer, aardiger enzo) en toen werd ik opeens heel erg blij. Aangezien ik hier ook kom zeuren als het rot gaat, mag dit ook wel gemeld worden
Dat weet je zelf wel, dat is echt veel te weinig!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
Zometeen even bijlezen, eerst een lijstje. Wat vinden jullie ervan?
O: yoghurt met muesli en rood fruit en appel
L: capuccino en volkorenbroodje met ham en kaas
S: sporten, 5 km. hardlopen op de loopband, waaronder 2 interval.
T: gekookt eitje
D: 3 broodjes met zelfgemaakte kip/curry salade
T: biertje of 2
2 biertjes zijn 2 halve liters he! Zo gaat dat hier. En misschien worden het er wel 3. En ik denk dat ik er nog een plak ontbijtkoek in prop...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat weet je zelf wel, dat is echt veel te weinig!
Reken maar eens uit
Oh, en ik vind het fjin dat je commentaar geeft, want ik heb de indruk dat iedereen hier voor de vorm een lijstje post, en dat er weinig commentaar op komt. Op mijn lijstjes in ieder geval!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat weet je zelf wel, dat is echt veel te weinig!
Reken maar eens uit
Wat tof!!! En wat een leuk vooruitzicht van een lange vakantie daar!!! Wanneer gaat hij??quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
MIJN VRIENDJE GAAT EEN HALF JAAR NAAR SAN FRANSISCO!!!!!!!
Hij is doooooooor!!! Ik ben zooo blij voor hem!!!!!
En ik ga sparen want ik kom ZOOO langs! En hij gaat mij ZOOOO de victoria's secret opsturen omdat ik hem zo mis!
wat tof zeg! SF schijnt een hele coole stad te zijn!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
En ik ga sparen want ik kom ZOOO langs! En hij gaat mij ZOOOO de victoria's secret opsturen omdat ik hem zo mis!
Je mag best een keer een biertje drinken hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
2 biertjes zijn 2 halve liters he! Zo gaat dat hier. En misschien worden het er wel 3. En ik denk dat ik er nog een plak ontbijtkoek in prop...
Sowieso langsgaan danquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
en dattes, inderdaad! Neem van mij aan: lange afstandsrelatie's zijn niet altijd even leuk, maar het is des te leuker als je elkaar weer ziet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat tof!!! En wat een leuk vooruitzicht van een lange vakantie daar!!! Wanneer gaat hij??
En wat een goeie reactie, Pief, ik weet dat je er eigenlijk mee zat, maar dit is precies goed: het positieve inzien: nl. een fantastisch logeeradresje hebben daar!!
Hij gaat van juli/juni en is rond deze tijd weer terug..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat tof!!! En wat een leuk vooruitzicht van een lange vakantie daar!!! Wanneer gaat hij??
En wat een goeie reactie, Pief, ik weet dat je er eigenlijk mee zat, maar dit is precies goed, het positieve inzien: nl. een fantastisch logeeradresje hebben daar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |