Oh manquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
TVP! Ik ben met m'n opdrachttaart voor morgen bezig en het gaat superlekker. De witte chocoladecrème voor de vulling is goddelijk..
Ik werk bij La Place dus moet wel even reagerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:14 schreef P.F het volgende:
Ik heb zin in een broodje gegrilde groente van de La Place, zou die makkelijk zelf te maken zijn?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk bij La Place dus moet wel even reageren![]()
Ze zijn heel makkelijk te maken
Brood + paprika tapenade + gegrilde paprika, aubergine, courgettes, rode ui (en sommige la place doen er nog oesterzwammen door)
Ah joh, moeten ze maar niet zo belachelijk veel geld vragen voor iets wat zo simpel en cheap isquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]Je geeft een bedrijfsgeheim weg!
.
Ooo lekkerquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik werk bij La Place dus moet wel even reageren![]()
Ze zijn heel makkelijk te maken
Brood + paprika tapenade + gegrilde paprika, aubergine, courgettes, rode ui (en sommige la place doen er nog oesterzwammen door)
Wij gebruiken foccacia's, en paprika tapenade krijgen we standaard binnen van de groothandel.. heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe je dat moet maken of waar je het krijgt,quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Ooo lekkerWat voor brood? En waar koop ik paprika tapenade of kan ik die dan beter zelf maken? En moet het hele broodje dan nog onder de grill?
Ja ik ben nogal van de hakken jaquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:29 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat vik laarzen aanhad met een brede hak!
Ah oke, nou dan zal ik me wel klein hebben gevoeld ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal van de hakken ja.
Ik had een in de zool verstopte hak aan, maar ik zal hooguit 1,75 zijn geweest hoor.
Ja zo een bedoelde ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ben nogal van de hakken ja.
Ik had een in de zool verstopte hak aan, maar ik zal hooguit 1,75 zijn geweest hoor.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah oke, nou dan zal ik me wel klein hebben gevoeld ofzo
Bier???quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:36 schreef neen het volgende:
Ik weet niet of ik mijn lijstje wel moet postennormale brood was vanochtend op en ik had een mooi 2 uurtjes pauze en toen was het gezellig
Ja dusquote:
Ja ik ben ook zó intimiderend!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ah oke, nou dan zal ik me wel klein hebben gevoeld ofzo
Jij liever dan ik, brr.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:37 schreef P.F het volgende:
Oh, ik ga morgen op kamp.. En ik moet een slaapmatje mee.. Bleh
Ja het is verplichtquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij liever dan ik, brr.
Mijn lijstje is ook waardeloos, want ik heb nergens zin in, wil alleen maar naar bed. Maar ik moet lessen voorbereiden voor het geval ik morgen weer helemaal fit ben en dus wel naar school ga.
Yay!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef Chicolate het volgende:
Ik bedacht vandaag opeens dat ik best wel heel erg blij met mijn leven ben zoals het nu is en dat ik eigenlijk best wel veranderd ben afgelopen jaar (socialer, slimmer, aardiger enzo) en toen werd ik opeens heel erg blij. Aangezien ik hier ook kom zeuren als het rot gaat, mag dit ook wel gemeld worden
Dat weet je zelf wel, dat is echt veel te weinig!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
Zometeen even bijlezen, eerst een lijstje. Wat vinden jullie ervan?
O: yoghurt met muesli en rood fruit en appel
L: capuccino en volkorenbroodje met ham en kaas
S: sporten, 5 km. hardlopen op de loopband, waaronder 2 interval.
T: gekookt eitje
D: 3 broodjes met zelfgemaakte kip/curry salade
T: biertje of 2
2 biertjes zijn 2 halve liters he! Zo gaat dat hier. En misschien worden het er wel 3. En ik denk dat ik er nog een plak ontbijtkoek in prop...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat weet je zelf wel, dat is echt veel te weinig!
Reken maar eens uit
Oh, en ik vind het fjin dat je commentaar geeft, want ik heb de indruk dat iedereen hier voor de vorm een lijstje post, en dat er weinig commentaar op komt. Op mijn lijstjes in ieder geval!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat weet je zelf wel, dat is echt veel te weinig!
Reken maar eens uit
Wat tof!!! En wat een leuk vooruitzicht van een lange vakantie daar!!! Wanneer gaat hij??quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
MIJN VRIENDJE GAAT EEN HALF JAAR NAAR SAN FRANSISCO!!!!!!!
Hij is doooooooor!!! Ik ben zooo blij voor hem!!!!!
En ik ga sparen want ik kom ZOOO langs! En hij gaat mij ZOOOO de victoria's secret opsturen omdat ik hem zo mis!
wat tof zeg! SF schijnt een hele coole stad te zijn!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
En ik ga sparen want ik kom ZOOO langs! En hij gaat mij ZOOOO de victoria's secret opsturen omdat ik hem zo mis!
Je mag best een keer een biertje drinken hoor.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
2 biertjes zijn 2 halve liters he! Zo gaat dat hier. En misschien worden het er wel 3. En ik denk dat ik er nog een plak ontbijtkoek in prop...
Sowieso langsgaan danquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:54 schreef P.F het volgende:
en dattes, inderdaad! Neem van mij aan: lange afstandsrelatie's zijn niet altijd even leuk, maar het is des te leuker als je elkaar weer ziet!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat tof!!! En wat een leuk vooruitzicht van een lange vakantie daar!!! Wanneer gaat hij??
En wat een goeie reactie, Pief, ik weet dat je er eigenlijk mee zat, maar dit is precies goed: het positieve inzien: nl. een fantastisch logeeradresje hebben daar!!
Hij gaat van juli/juni en is rond deze tijd weer terug..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat tof!!! En wat een leuk vooruitzicht van een lange vakantie daar!!! Wanneer gaat hij??
En wat een goeie reactie, Pief, ik weet dat je er eigenlijk mee zat, maar dit is precies goed, het positieve inzien: nl. een fantastisch logeeradresje hebben daar!!
Ze zijn over het algemeen best goed eiksquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en ik vind het fjin dat je commentaar geeft, want ik heb de indruk dat iedereen hier voor de vorm een lijstje post, en dat er weinig commentaar op komt. Op mijn lijstjes in ieder geval!
Ik ga sparen om twee keer te gaan!!! Sowieso!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
en dattes, inderdaad! Neem van mij aan: lange afstandsrelatie's zijn niet altijd even leuk, maar het is des te leuker als je elkaar weer ziet!
Nog een weekje voor mij!
SF? Best lang denk ik! Tis helemaal aan de andere kant! 12 uur ofzo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga sparen om twee keer te gaan!!! Sowieso!!!
Hoe lang is het eigenlijk vliegen?
Ik denk dat 2 halve liters wel voldoende zijn vandaag. Ik heb de hele dag niets aan de studie gedaan, en moet morgen toch echt aan de slag..quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze zijn over het algemeen best goed eiks
Halve litersveel halve liters
Slim! Ga ik doen!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
SF? Best lang denk ik! Tis helemaal aan de andere kant! 12 uur ofzo?
Zo vroeg mogelijks tickets boeken, dan zijn ze het goedkoopst! En ook op buitenlandse sites kijken, en bijvoorbeeld kijken of je vanuit Dusseldorf kunt vliegen...
Jij was heul niet lomp!! Ik vond je juist lang&smal slank ogen! En je t-shirt was tof!quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voelde me naast Phaidra (wat een poppetje!) zo vreselijk lomp en lang en uit de klei getrokken.
.
Ik heb vorig jaar mn reunie gehad, toen was ik dus 8e jaars student en voorlopig nog niet klaar, ik kon er niet mee zittenquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh nee, een reunie van 6VWO! Zou het nog lukken om voor 6 maart af te studeren?.
Heenweg 11 uur en terugweg 9 uurquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga sparen om twee keer te gaan!!! Sowieso!!!
Hoe lang is het eigenlijk vliegen?
O ja, jij gaat ook naar de Stereophonics hè!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:20 schreef neen het volgende:
3x raden wie er weer friet hebben gehaald
Weet iemand trouwens of je dichtbij de HMH ergens wat kan eten? En dan niet de FEBO er schuin tegenover
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:11 schreef Phaidra het volgende:
Tof PF!!
@Nynke: ik denk dat mensen vooral commentaar krijgen als de lijstjes way niet goed zijn! Ik lees veel lijstjes wel (ook ter inspiratie) maar zeg pas iets als ik denk: Dit is echt te gek. Maar meestal is er dan al iets van gezegd en hou ik m'n mond maar.
/quote]quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
En Nynke, dat jij weinig commentaar krijgt, betekent niet dat er uberhaupt geen commentaar komtIk vind jouw lijsten in het algemeen fraai: niet te weinig, niet te krampachtig, en lekker eten. Maar het is natuurlijk veel leuker om slechte lijstjes af te kammen
Bijvoorbeeld: WTF Calimero, 11 amandelen? Zuunigerd! Met zo'n lijst kun je er best wat meer eten!
[[quote]Op donderdag 4 februari 2010 17:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat leuk voor je vriendje, PF! Mijn bh van VS was binnen 2 dagen kapoet..
En volgens mij wordt er best vaak gereageerd op lijstjes?
De vorige keer dat ik er was waren we maar naar de FEBO gegaanquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:28 schreef conleche het volgende:
[..]
O ja, jij gaat ook naar de Stereophonics hè!Ik heb geen idee of je daar wat kan eten in de buurt, heb tot nog toe altijd die zaal weten te vermijden. Maar anders ga je toch gewoon in A'dam zelf wat eten en daarna met de metro? Of gaan jullie met de auto?
dat spul vind ik zo niet lekker op m'n boterham!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien moet je paté op je boterhammen smeren Nynke, dan weet ik wel iemand die dan reageert..
Haha!quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien moet je paté op je boterhammen smeren Nynke, dan weet ik wel iemand die dan reageert..
Naar wie ga je in Paradiso?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:33 schreef neen het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik er was waren we maar naar de FEBO gegaantoen waren we ook met de auto, wel goed bereikbaar daarmee en je hoeft niet de laatste trein terug te pakken
ouwelui moeten natuurlijk terug naar Friesland
Maar goed, wel naar Stereophonicsmet het hele gezin
En over 2 week ga ik voor het eerst naar Paradiso!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef AKnynke het volgende:
Hoe kon je dat missen????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef AKnynke het volgende:Eehh ja niet echt mijn type. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet echt naar zijn gezicht keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar Spoonquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Naar wie ga je in Paradiso?
Die foto kwam me op facebook tegemoet, en toen zag ik het ineens. Ik geloof ook niet dat ik hem zonder shirt heb gezien..quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:47 schreef Blurred86 het volgende:
hehe nice Nynke! Hoezo zie je het nu wel ineens dan?
lijstje:
O: havermout met banaan, lijnzaad, pindakaas
L: tosti allinson ham kaas met mosterd, ciabbatina met gekookt ei, 2x koffie met melk
T: chocoprince
T: peer
D: ciabattina met groenteburger en berg groenten
T: yoghurt met druiven en muesli
tot het D is het 1000 kcal
Al best oud ja al ken ik ze pas vanaf 2005 ofzo, net een nieuw album en dus weer concertenquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry trouwens voor mijn perverse opmerkingen af en toe![]()
Neen, zijn die niet van de 90's? Leuk!
ik vond het ook wel een gewaagde foto van jezelf om zo op facebook te zetten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pervers? Ik lette ook vooral op het witte koordje van z'n zwembroek hoor
Okequote:Op donderdag 4 februari 2010 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pervers? Ik lette ook vooral op het witte koordje van z'n zwembroek hoor
quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:00 schreef neen het volgende:
[..]
Al best oud ja al ken ik ze pas vanaf 2005 ofzo, net een nieuw album en dus weer concertenen Paradiso schijnt wel een mooie zaal te zijn
Ja Paradiso is echt, echt, echt een heel fijne zaal!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:00 schreef neen het volgende:
[..]
Al best oud ja al ken ik ze pas vanaf 2005 ofzo, net een nieuw album en dus weer concertenen Paradiso schijnt wel een mooie zaal te zijn
Ja, dat is al een reden om hem niet echt aantrekkelijk te vinden.quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vond het ook wel een gewaagde foto van jezelf om zo op facebook te zetten.
Tis echt een schat van een jongen. Erg slim, politiek betrokken (aan de goede kant van het Zimbabwaanse politieke spectrum), grappig en lief. Maar, inderdaad: bewust van zichzelf!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, dat is al een reden om hem niet echt aantrekkelijk te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |