Ik denk dat heel veel mensen dat probleem hebben. Ik heb zelf nooit snoep, koekjes of chips in huis, want als ik het heb, gaat het ook op.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef kwakz0r het volgende:
loskomen van eten, dat is het allerbelangrijkste voor me. de basisvoeding kunnen eten, en gezonde keuzes kunnen maken, en dan kunnen genieten van 1 stroopwafel op visite, of 1 stukje chocolade of 1 handje chips op een verjaardag. ipv een reep/zak/pak moeten opeten van mezelf en het gevoel te hebben dat ik geen conrole heb, met een schuldgevoel er achteraan.
Dat vind ik wel een aardige TVP. Ik kon zelf niets beters bedenken dan dat mijn geplande T-cracker een geroosterde boterham was geworden, met te weinig filet A. Maar dat was weer, omdat er eigenlijk maar genoeg filet was voor 1 cracker en die cracker was ik vergeten mee te nemen.quote:
Woei! Straks een foto van je biceps in je avatarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef sigme het volgende:
Ik wacht in spanning op een roeiapparaat.
Vandaag besteld, dus dat wachten duurt nog wel even.
Zo kan het ook:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef P.F het volgende:
Alsof je een bowlingbal weg schopt, dat doe je ook met een zetje!
Dan post ik maar geen pics nuquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pics, XM!
Ik ben me ineens een partij chagrijnig.. Misschien moet ik even iets eten, ik kan alleen nog maar schelden geloof ik.
heerlijk, zo'n bui.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pics, XM!
Ik ben me ineens een partij chagrijnig.. Misschien moet ik even iets eten, ik kan alleen nog maar schelden geloof ik.
De persoon die de pics moet maken, is er nog niet en ik moet nog weg vanavond. Dus ik weet niet of het gaat lukken, maar doe mijn bestquote:
Echt hoor...ik zou me ook heel gedwongen voelen dan om heel leuk te gaan doen ofzo. Heel naarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Carnaval...
Dan ben ik altijd zó blij dat ik boven de rivieren woon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Carnaval...
Dan ben ik altijd zó blij dat ik boven de rivieren woon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pics, XM!
Ooooooooh bitterkoekjespudding!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Lijstjehavermout : 4dl melk, 25gr havermout 20gr haverzemel 1 pak dievriesspinazie (450gr) met 2 eieren 1 pot sperziebonen (420 gr) 1 bitterkoekje 1 minizakje chips (30gr) 1 pot billetje in het gras (420gr, half witte bonen, half snijbonen, 61kcal/100gr)
Ik wil graag commentaar! Is bovenstaande veel/weinig/gezond?
Er gaat nog aan toegevoegd worden:Avondeten : Beetje pasta, spekjes, champignons Toe : klein bakje bitterkoekjespudding Glaasje port
het lijkt me heel veel, maar niet ongezond veel. Ik heb het idee dat als ik zoveel zou eten ik de hele dag aan het eten zou zijn! Maar, ik vind het een keurig lijstje!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Lijstjehavermout : 4dl melk, 25gr havermout 20gr haverzemel 1 pak dievriesspinazie (450gr) met 2 eieren 1 pot sperziebonen (420 gr) 1 bitterkoekje 1 minizakje chips (30gr) 1 pot billetje in het gras (420gr, half witte bonen, half snijbonen, 61kcal/100gr)
Ik wil graag commentaar! Is bovenstaande veel/weinig/gezond?
Er gaat nog aan toegevoegd worden:Avondeten : Beetje pasta, spekjes, champignons Toe : klein bakje bitterkoekjespudding Glaasje port
Hij belde al nadat ik twee zeursmsjes had gestuurd. Om vervolgens iets te zeggen waar ik nóg chagrijniger van werd.quote:
Goed punt; tijden erbij:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het lijkt me heel veel, maar niet ongezond veel. Ik heb het idee dat als ik zoveel zou eten ik de hele dag aan het eten zou zijn! Maar, ik vind het een keurig lijstje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |