Ik denk dat heel veel mensen dat probleem hebben. Ik heb zelf nooit snoep, koekjes of chips in huis, want als ik het heb, gaat het ook op.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef kwakz0r het volgende:
loskomen van eten, dat is het allerbelangrijkste voor me. de basisvoeding kunnen eten, en gezonde keuzes kunnen maken, en dan kunnen genieten van 1 stroopwafel op visite, of 1 stukje chocolade of 1 handje chips op een verjaardag. ipv een reep/zak/pak moeten opeten van mezelf en het gevoel te hebben dat ik geen conrole heb, met een schuldgevoel er achteraan.
Dat vind ik wel een aardige TVP. Ik kon zelf niets beters bedenken dan dat mijn geplande T-cracker een geroosterde boterham was geworden, met te weinig filet A. Maar dat was weer, omdat er eigenlijk maar genoeg filet was voor 1 cracker en die cracker was ik vergeten mee te nemen.quote:
Woei! Straks een foto van je biceps in je avatarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef sigme het volgende:
Ik wacht in spanning op een roeiapparaat.
Vandaag besteld, dus dat wachten duurt nog wel even.
Zo kan het ook:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:13 schreef P.F het volgende:
Alsof je een bowlingbal weg schopt, dat doe je ook met een zetje!
Dan post ik maar geen pics nuquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pics, XM!
Ik ben me ineens een partij chagrijnig.. Misschien moet ik even iets eten, ik kan alleen nog maar schelden geloof ik.
heerlijk, zo'n bui.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pics, XM!
Ik ben me ineens een partij chagrijnig.. Misschien moet ik even iets eten, ik kan alleen nog maar schelden geloof ik.
De persoon die de pics moet maken, is er nog niet en ik moet nog weg vanavond. Dus ik weet niet of het gaat lukken, maar doe mijn bestquote:
Echt hoor...ik zou me ook heel gedwongen voelen dan om heel leuk te gaan doen ofzo. Heel naarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Carnaval...
Dan ben ik altijd zó blij dat ik boven de rivieren woon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:48 schreef Viking84 het volgende:
Carnaval...
Dan ben ik altijd zó blij dat ik boven de rivieren woon.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pics, XM!
Ooooooooh bitterkoekjespudding!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Lijstjehavermout : 4dl melk, 25gr havermout 20gr haverzemel 1 pak dievriesspinazie (450gr) met 2 eieren 1 pot sperziebonen (420 gr) 1 bitterkoekje 1 minizakje chips (30gr) 1 pot billetje in het gras (420gr, half witte bonen, half snijbonen, 61kcal/100gr)
Ik wil graag commentaar! Is bovenstaande veel/weinig/gezond?
Er gaat nog aan toegevoegd worden:Avondeten : Beetje pasta, spekjes, champignons Toe : klein bakje bitterkoekjespudding Glaasje port
het lijkt me heel veel, maar niet ongezond veel. Ik heb het idee dat als ik zoveel zou eten ik de hele dag aan het eten zou zijn! Maar, ik vind het een keurig lijstje!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Lijstjehavermout : 4dl melk, 25gr havermout 20gr haverzemel 1 pak dievriesspinazie (450gr) met 2 eieren 1 pot sperziebonen (420 gr) 1 bitterkoekje 1 minizakje chips (30gr) 1 pot billetje in het gras (420gr, half witte bonen, half snijbonen, 61kcal/100gr)
Er gaat nog aan toegevoegd worden:Avondeten : Beetje pasta, spekjes, champignons Toe : klein bakje bitterkoekjespudding Glaasje port
Hij belde al nadat ik twee zeursmsjes had gestuurd. Om vervolgens iets te zeggen waar ik nóg chagrijniger van werd.quote:
Goed punt; tijden erbij:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het lijkt me heel veel, maar niet ongezond veel. Ik heb het idee dat als ik zoveel zou eten ik de hele dag aan het eten zou zijn! Maar, ik vind het een keurig lijstje!
Hij wil jou niet in verleiding brengenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:17 schreef Viking84 het volgende:ik ging net Janneke eten geven en haar eten staat in Marks kast en toen zag ik dat 'ie een geheime snoep- en chipsverstopplek heeft!
.
Nagels lakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij belde al nadat ik twee zeursmsjes had gestuurd. Om vervolgens iets te zeggen waar ik nóg chagrijniger van werd..
Ik ben m'n nagels maar gaan lakken.
Het punt is, ik stouw makkelijk grote volumes weg (net als uniekjequote:Sigme, ik vind het echt veel, maar we weten allemaal dat jij kunt eten als een bootwerker en er nog steeds verdomde goed uit kunt zien. Je hebt in ieder geval genoeg groente op..
Ik vind het veel klinken op het eerste gezicht, maar als je het optelt valt het reuze mee qua kcals en gezien jouw enorme bewegingsdrang zou ik zeggen, dat als je ermee op gewicht blijft, je het zo moet laten!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Bewegingsdrang? Huuh! Ik ben aartslui! Is dat ik dat de omgeving zo mooi vind, dat ik welhaast moet rennen om alles te kunnen zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het veel klinken op het eerste gezicht, maar als je het optelt valt het reuze mee qua kcals en gezien jouw enorme bewegingsdrang zou ik zeggen, dat als je ermee op gewicht blijft, je het zo moet laten!!
Je weet toch wel dat je je altijd op dezelfde weegschaal moet wegen en dan ook nog onder dezelfde omstandigheden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Baal-alert!
Heb een weegschaal gevonden op het werk, die gaf dus 71 kg aan (aangekleed en wel uiteraard) dus dat zou in het gunstige geval betekenen dat mn eerste twee weken niets gedaan hebben. Geen goede motivator. Daarom ook net twee zijn en twee handjes cashewnoten op, had ik anders minder royaal mee geweest.
Oh en mn vriend is boos omdat ik later klaar ben dan hij. Ik voel me onder de plak.
Kipfilet en/of varkensfilet klein snijden. Bruin bakken/wokken in olie. Uit de pan halen. Een flinke ui klein snijden en wokken/bakken. Zakje nasi goreng groenten in heet water wellen. Alles weer in éen pan doen. Zachtjes laten bakken. Intussen rijst gaar koken. Zodra gaar bij de rest doen. Nog even zacht bakken. Dit is het basisrecept. Wat er óók bij kan: spaans pepertje, ketjap manis, sambal, extra wokgroenten, ei in kleine stukjes, ham, uitgebakken spekjes etc. Te serveren met een gebakken eitje en satéetjes. En Atjar of zilveruitjes en wat extra ketjap manis en/of sambal. Het allerlekkerst als je het een dag van te voren maakt en dan opbakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met brambozen
L: vier kaastosti's(vier hele boterhammen dus)
T: appel
T: twee boterhammen met pindakaas
T: paar stukjes stokbrood met kruidenkaas van Mark gejat
D: chili con carne, dat moet ik nog opeten
Morgen wil ik nasi maken. Heeft iemand hier een lekker, niet al te ingewikkeld, recept?.
Goedmaken is sws goed en blijven hangen is iets anders, dan moeten blijven op je werk ivm werkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja , had wel gezegd dat ik zou koken. Op het werk blijven hangen is niet perse sympa dan. Maar goedmaken nu dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
WAT!?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Adelante het volgende:
't is net een donkere prinses laurentien![]()
Er moet ook een hele knoflook inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Kipfilet en/of varkensfilet klein snijden. Bruin bakken/wokken in olie. Uit de pan halen. Een flinke ui klein snijden en wokken/bakken. Zakje nasi goreng groenten in heet water wellen. Alles weer in éen pan doen. Zachtjes laten bakken. Intussen rijst gaar koken. Zodra gaar bij de rest doen. Nog even zacht bakken. Dit is het basisrecept. Wat er óók bij kan: spaans pepertje, ketjap manis, sambal, extra wokgroenten, ei in kleine stukjes, ham, uitgebakken spekjes etc. Te serveren met een gebakken eitje en satéetjes. En Atjar of zilveruitjes en wat extra ketjap manis en/of sambal. Het allerlekkerst als je het een dag van te voren maakt en dan opbakt.
Niet? Ook geen kleine gelijkenis?quote:
Tenkz beebquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oja, dat wilde ik nog zeggen:You look hawtttt
O ja, die was ik vergeten bij de opties!! Hele dunne rauwe preiringetjes, da's ook lekker erdoor!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:57 schreef neen het volgende:
[..]
Er moet ook een hele knoflook in
Ik ben net thuisover 15 mins weer weg
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:23 schreef _Calimero_ het volgende:
zondag heb ik een date met 't vriendje die tegenwoordig ook aanvoelt als mijn vriendje en waar ik heel blij mee benalleen is hij nogal een controlfreak, en wilde hij gelijk uitzoeken hoe laat we waar moeten zijn en hoe we er komen, maar ik heb gezegd dat we het op mijn manier gaan doen.Dat betekent: we meeten op het station en dan ga ik daar ter plekke uitzoeken of vragen hoe we op de bestemming moeten komen, en zien we het allemaal wel. Als het in 1x lukt is dat mooi en zo niet, komen er vast fantastische avonturen op ons pad die we anders niet waren tegengekomen. 's avonds gaan we uiteten maar ik heb niets vastgelegd, en bedenk ter plekke wel een plan. Eens testen hoe hij daar mee omgaat, ipv alles van tevoren vast te leggen en uit te zoeken
![]()
(for the record,we blijven gewoon in het land heurrr, dus zo avontuurlijk zal het allemaal wel niet worden. Maar wel les 1 in leren loslaten)
ohhh maar zo is het niet hoor! We gaan naar 't museon (was al bedacht) en ik had gezegd dat ik'm daarna graag mee uit eten wilde nemen. toen zei hij: ik wil eigenlijk nu gelijk opzoeken hoe we moeten gaan, maar eigenlijk moet ik 't gewoon aan jou over laten want het is jouw date. en mijn manier is dat ik wel even globaal kijk hoe we daar komen,maar dat we gewoon om xu afspreken op het station, dan kijk ik daar wel even hoe laat de treinen gaan etc en zoeken we een aansluiting. ik maak me daar nooit zo'n zorgen om. het eten zal ook wel goedkomen,want het is op zondagavond, dus dan kun je wel zonder reservering bij de eettentjes die ik in gedachten heb, terecht.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik ben precies zo als hij, en eerlijk gezegd zou ik er heel naar en gestresst en een beetje verdrietig van worden als ik niet eens mag uitzoeken waar ik heen moet enzo...
alsof die extra stress een date leuker maakt
ik snap dat je graag wil dat ie wat losser wordt...maar om iemand nou expres nerveus te laten zijn...
maar goed, ik zou er gewoon allergisch voor zijn als iemand probeert mij te veranderen... ze nemen maar genoegen met mijn neurotische zelf... ik slik ook onhebbelijkheden van hen.... misshcien ben ik gewoon een beetje overgevoelig over dit soort dingen...
preciesquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef conleche het volgende:
Ik ben het eens met Calimero hoor, het is niet zo dat ze met honger naar bed gaan, mocht iets niet helemaal volgens plan verlopen. En ze wil hem niet veranderen, maar ze hoeft zichzelf ook niet te veranderen voor hem toch? Ik vind het wel een gezonde manier met elkaar omgaan, zo ziet hij ook eens dat het niet allemaal van te voren helemaal vast hoeft te staan, om het toch leuk te hebben. En als hij per se alles wil regelen van te voren, naja, ook prima, lekker makkelijk.
wat leuk! En ik ben benieuwd hoeveel moeite hij heeft met loslaten! Ik zie mijn vriendje aanstaande donderdag weer, en ik kijk er zo naar uit!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:23 schreef _Calimero_ het volgende:
zondag heb ik een date met 't vriendje die tegenwoordig ook aanvoelt als mijn vriendje en waar ik heel blij mee benalleen is hij nogal een controlfreak, en wilde hij gelijk uitzoeken hoe laat we waar moeten zijn en hoe we er komen, maar ik heb gezegd dat we het op mijn manier gaan doen.Dat betekent: we meeten op het station en dan ga ik daar ter plekke uitzoeken of vragen hoe we op de bestemming moeten komen, en zien we het allemaal wel. Als het in 1x lukt is dat mooi en zo niet, komen er vast fantastische avonturen op ons pad die we anders niet waren tegengekomen. 's avonds gaan we uiteten maar ik heb niets vastgelegd, en bedenk ter plekke wel een plan. Eens testen hoe hij daar mee omgaat, ipv alles van tevoren vast te leggen en uit te zoeken
![]()
(for the record,we blijven gewoon in het land heurrr, dus zo avontuurlijk zal het allemaal wel niet worden. Maar wel les 1 in leren loslaten)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Nynke: mn vriend zag dat ik de foto van die vriend van je bekeek en riep: "Heu, een hete man!" Dus hij zag het ook!
ja maar zo klinkt t al veel beter!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ohhh maar zo is het niet hoor! We gaan naar 't museon (was al bedacht) en ik had gezegd dat ik'm daarna graag mee uit eten wilde nemen. toen zei hij: ik wil eigenlijk nu gelijk opzoeken hoe we moeten gaan, maar eigenlijk moet ik 't gewoon aan jou over laten want het is jouw date. en mijn manier is dat ik wel even globaal kijk hoe we daar komen,maar dat we gewoon om xu afspreken op het station, dan kijk ik daar wel even hoe laat de treinen gaan etc en zoeken we een aansluiting. ik maak me daar nooit zo'n zorgen om. het eten zal ook wel goedkomen,want het is op zondagavond, dus dan kun je wel zonder reservering bij de eettentjes die ik in gedachten heb, terecht.
Das niet zo'n ramp toch?
Ik wil hem ook helemaal niet veranderen: maar dit is mijn date, dus die mag ik op mijn manier doen. Volgende x mag hij weer alles tot in de puntjes regelen een checken, een maand van tevoren als ie dat wil
zoals calimero het nu beschrijft vind ik ook prima klinkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef conleche het volgende:
Ik ben het eens met Calimero hoor, het is niet zo dat ze met honger naar bed gaan, mocht iets niet helemaal volgens plan verlopen. En ze wil hem niet veranderen, maar ze hoeft zichzelf ook niet te veranderen voor hem toch? Ik vind het wel een gezonde manier met elkaar omgaan, zo ziet hij ook eens dat het niet allemaal van te voren helemaal vast hoeft te staan, om het toch leuk te hebben. En als hij per se alles wil regelen van te voren, naja, ook prima, lekker makkelijk.
Ah, hij is ook zo zeker van zn mannelijkheid?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
k geloof niet dat ik die foto aan de Duutser ga laten zien!
om t even uit te leggen wat er bij mij gebeurt: ik wil gewoon WETEN waar ik heen moet. ik haat het om doelloos rond te lopen. ik heb wel een goed richtingsgevoel, dus als ik maar één keer een kaartje heb bekeken dan loop ik ter plekke gewoon de goeie kant op.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:44 schreef _Calimero_ het volgende:echt? het is helemaal niet mijn bedoeling om dat te veroorzaken
![]()
Ik vind dat heel lastig om me voor te stellen: dat iemand in de stress kan raken als je niet precies uitzoekt hoe je van stad A naar stad B moet komen, zonder dat je een belangrijke afspraak hebt.. Ik heb echt totaal het tegenovergestelde: ik pakte mijn backpack voor 6 maanden reizen in, 2 uur voordat ik naar schiphol moest. had zo weinig spullen bij me, dat ik wel móest shoppen omdat ik van tevoren niet goed had bedacht wat ik nodig kon hebben. en hoewel ik voor de 1e nacht wel hostel had gereserveerd, had ik nog geen flauw idee waar zich dat bevond, behalve dat het ergens in bangkok was.. ik heb altijd de core overtuiging dat het wel goed zal komen en als ik er zelf niet uitkom dat er wel iemand in de buurt is met meer verstand van zaken
Ik heb de rest van de reacties nog niet gelezen,maar dit is GEEN COM-PLI-MENTquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Adelante het volgende:
't is net een donkere prinses laurentien![]()
Hmm oke, kan ik me op zich wel voorstellen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
om t even uit te leggen wat er bij mij gebeurt: ik wil gewoon WETEN waar ik heen moet. ik haat het om doelloos rond te lopen. ik heb wel een goed richtingsgevoel, dus als ik maar één keer een kaartje heb bekeken dan loop ik ter plekke gewoon de goeie kant op.
maar ik vind t zo zonde om op een station te eindigen wahctend op een aansluiting omdat ik m net gemist heb. of moeten rennen naar een concertzaal, omdat blijkt dat niemand had uitgezocht dat de bus niet aansloot en dat we dus als een gek moeten rennen een heel eind vanaf een andere bus...
ik vind het gewoon naar om niet zeker te zijn dat ik kan slapen op een plek die ik prettig vind. of dat ik niet zeker weet of en hoe ik thuis kan komen...
ik heb dat kleine beetje zekerheid nodig. dan voel ik me veilig en rustig.
maar zoals je t net uitlegde zou ik ook niet nerveus worden hoor... al zou ik denk ik ook wel stiekem het tramnumnmer opzoeken(als ik t niet uit mn hoofd wist voor die richting in Den Haag...
)
Zo was het wel bedoeldquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb de rest van de reacties nog niet gelezen,maar dit is GEEN COM-PLI-MENT![]()
Outfit vind ik erg mooi. En XM is natuurlijk 100x mooier dan Laurentien.
voor mijn gevoel te weinig, maar ik heb de calorien neit geteld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Laurentien heeft zo'n hoekig en hard gezicht, XM heeft hele zachte gelaatstrekken![]()
Ik voel me echt dikMoet weer heel hard gaan sporten, want dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten.
Lijstje:
O/L: 2 bruine boterhammen met kaasomelet
T: halve bak rode duiven
T: twee rijstcrackers met smeerkaas
D: 2 wraps met kip/groente/avocado prut, met 2 lepeltjes creme fraiche light en was geraspte kaas
T: sinaasappel
Wat vinden jullie ervan?
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook compleet in de stress schieten..
En ze was ook bij een verhalenwedstrijd van dove kinderen. En toen ging ze iets zeggen in gebarentaal en als ze iets fout deed, dan mochten ze heel hard lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef Merel het volgende:
Ik vind Laurentien tof. Ze is niet de mooiste vrouw van de wereld, maar ze is inderdaad flink opgeknapt en ik vind dat ze er tegenwoordig mooi en stijlvol uitziet, als je ziet waarmee ze moet werken. Ze weet zelf ook wel dat ze geen fotomodel is, maar ze ziet er zo goed uit als ze kan. Alsof zij er wat aan kan doen dat ze nou eenmaal zo'n hoofd heeftEn volgens mij is het een superliever moeder
En het is de voorleesprinses!
[ afbeelding ]
Misschien een schaaltje met yoghurt erbij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.
Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:38 schreef Rituals het volgende:
Oh en het was bloedheet en we liepen allebei met een tas van 20kg, zonder wieltjes en die je niet op je rug kon dragen.
Als je dat nou in gaat voeren in een caloriechecker dan kun je echt nagaan wat je eet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.
Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
ik zag dat merel al een pro-laurentien post heeft geplaatst, maar ik moet nog even kwijt dat Laurentien echt mn favoriete prinses is. Ze is intelligent, en zet zich in voor goede doelen die ik ook belangrijk vind. Ze is volgens mij heel sterk, en een lieve moeder.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Maar Laurentien lijkt op een manNiet eens op een travo, maar echt op een man
EN ze heeft een monobrauw. En een eh... interessante kleding en hoedensmaak.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
wat is x-factor trouwens toch een oneindig veel beter geproduceerd programma dan popstars...
Dat is natuurlijk ook gebaseerd op helemaal niksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ja duh, rtl vs sbs.
Grappig trouwens dat jullie zeggen dat laurentien zo#n goede moeder is. Waar zien jullie dat aan? Dat is toch helemaal neit te zien zo van de buitenkant?
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Het maakt zoveel verschil of je zoiets alleen meemaakt of met iemand die je heel goed kent.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...
Toch kijk ik liever naar popstars, bij x-factor haak ik af vanwege de presentatie en de jury. SBS neemt zichzelf wat minder serieus allemaal en maakt er meer cabaret van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:wat is x-factor trouwens toch een oneindig veel beter geproduceerd programma dan popstars...
ik heb dat andersom... ik vind de jury van popstars behoorlijk incompetent, en ik vind het wel fijn dat ze het wat serieuzer nemen bij x-factor. het gaat meer om mensen die echt wat kunnen enzo...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toch kijk ik liever naar popstars, bij x-factor haak ik af vanwege de presentatie en de jury. SBS neemt zichzelf wat minder serieus allemaal en maakt er meer cabaret van.
omdat ze voorleesprinses is, en een kinderboekje heeft geschreven dat ze heeft uitgetest met dr kinderen en hoe ze dan vertelt over dat de oudste kritische vragen stelt en de middelste het maar spannend vindt omdat ie later politie wil worden en nou ja... dan klinkt ze als een echte mama...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh, rtl vs sbs.
Grappig trouwens dat jullie zeggen dat laurentien zo#n goede moeder is. Waar zien jullie dat aan? Dat is toch helemaal neit te zien zo van de buitenkant?
dat kan ik me heel goed voorstellen! en ik ben ook heus niet altijd de dapperste en vol goede moed hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...
Daar doe je het achteraf allemaal voor toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Rituals het volgende:
Mijn allereerste vakantie zonder mijn ouders was 4 jaar geleden met mijn vriend. We zijn toen naar Nice gevlogen en hadden al een camping geboekt in Port-Grimaud. We hadden alleen beide geen kaart van Frankrijk meegenomen en wisten eigenlijk ook niet waar Port-Grimaud lag t.o.v. Nice en hoe we daar dan zouden moeten komen. We zijn bij een loket gaan vragen wat we het beste konden doen en we zijn toen met de trein richting Toulon gestuurd. In de trein werd alleen niet omgeroepen waar je was, dus uiteindelijk kwamen we helemaal aan in Toulon (wat véél verder is dan Port-Grimaud). We kwamen daar aan rond een uur of 8 's avonds en toen bleken er geen bussen meer terug te rijden, dus moesten we daar een hotel zoeken. De volgende dag hebben we de bus terug gepakt naar Port-Grimaud (wat lang duurde!). Misschien niet erg verstandig hoe we het hadden aangepakt, maar we hebben er wel hele leuke herinneren aan over gehouden
.
Ach, iedereen gaat ook anders met situaties om natuurlijk. Ik schiet van dit soort dingen niet zo snel in de stress, maar kan van andere situaties weer helemaal van mijn apropos (?) raken.. Zo vind ik het bijvoorbeeld soms ontzettend vervelens als iets qua eten anders loopt dan gepland,dat wil ik juist het liefst van tevoren bedenken en plannenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
@ nynke: dat snap ik wel hoor! dat moet heel naar geweest zijn...
@ calimero: ik kán wel flexibel en avontuurlijk zijn. of meer, ik kan wel goed omgaan met crises als die ontstaan. ik wéét ook dat ik er wel kom, maar ik kan zó slecht tegen dat onzekere gestresste gevoel.
Ah oke dankje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je dat nou in gaat voeren in een caloriechecker dan kun je echt nagaan wat je eet.
Het is even een handeling maar geeft goed inzicht
samen zou ik dat nog niet zo heeeel erg vinden. al word ik wel chagerijnig als ik moe word en er is geen eten of bed in de buurt. maar in mn eentje word ik gewoon niet blij als ik een situatie mee maak als die jij beschrijft. daar vind ik echt NIKS leuks meer aan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar doe je het achteraf allemaal voor toch?
Ja!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar doe je het achteraf allemaal voor toch?
tsja, die ene keer dat wij op de heenreis op de bonnefooi wilden overnachten in bed en breakfasts of hotels was een drama... eindigde met huilende kinderen op de achterbank en poepchagerijnige ouders.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:47 schreef neen het volgende:
Ik zie ook altijd wel hoe het looptalleen soms moet je per se een vliegtuig of bus ofzo halen en dan denk ik vaak wel kuuuuuuuut, had ik het nou maar voorbereid
Vroegah gingen we altijd kamperen en dan reden mijn ouders ook gewoon naar een land en dan maar zien waar een camping is om te kamperen
Uhm, mariaatje toch!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net Lesbian Vampire Killers gezien![]()
![]()
Het was best geniaal, op een zeer slechte manier
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, mariaatje toch!!!(of is het niet wat ik denk dat het is? )
Is Habba het vrouwelijke Hubba???quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Habba?
Nee het is een soort foute Britse comedy a la Shaun of the Dead en zo![]()
Gethsemanequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Habba het vrouwelijke Hubba???
O ik dacht al, vond het niet iets voor jou.
Ik zit te you tuben en ben via jaren 80 muziekjes via Sinead o' Connor nu bij JCS aangekomen
Zijn er al paaseitjes???
Ik hou ook van ongeplande dingen doen. Maar als ik bijvoorbeeld gepland heb dat ik ga sporten en we gaan ineens uit eten voel ik me wel schuldig. Maar toch vind ik het leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig om te lezen hoe verschillend we allemaal zijn. In tegenstelling tot de meeste van jullie haat ik vooruit plannen. Mijn man gelukkig ook![]()
Geplande vakanties cancelen we altijd, geplande avondjes uit heb ik geen zin in, een weekmenu vooruit plannen functioneert niet en andere verplichtingen proberen we zoveel mogelijk te vermijden.
Het is een godswonder dat we getrouwd zijn, kinderen hebben, een hypotheek en een vaste baan en dat het functioneert ook![]()
Ik hou trouwens wel erg van regelmaat, vreemd genoeg.
ik zou het andersom in elk geval nooit denken: dat iemand die niet over zn kinderen praat een slechte moeder is, of iemand die niet over sex praat slecht is in sex...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Voor de mensen die zich nu afvragen waar co en gb op reageren: ik had iets geschreven over het niet bestaande verband tussen een goede moeder zijn en veel over je kinderen praten, dat verhalen over je kinderen bijzonder oninteressant zijn voor anderen en dat je een vergelijking kan trekken met over sex praten. Dat je er over praat, zegt niets over of je er ook goed in bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder ben ik ahrtstikke moe, heb flink gerepeteerd vanochtend, was leuk!! mooie muzieknu als een malle lunch gegeten en avondeten koken om mee te nemen (pasta) want anders eet ik vanavond snackbar en dat wil ik niet want morgen ga ik al uit eten
Kwak
dat is 1700 kcal? Ik vind het zo weinig lijken!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
ohja lijstje dus:
o choco cruesl
t niks (repetitie) of eigenlijk de rest van mn o uit een zakje
l drie boterhammen met ham
t boterham met ham, appel
d pasta met tomaten-gehaktsaus (koud...dat vind ik lekker)
t een paprika en wortelen
1750 kcal (voor de 6e dag op rij al)
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
over sex praten: mensen die dat zonder moeite op een volwassen manier kunnen, zijn vaak wel wat vertrouwder met hun eigen lichaam of kennen in elk geval vaak wel wat minder gene. dat kán betekenen dat het in bed ook makkelijk klikt (heb t even over interactie in een tweetal...dat als je met zn tweeen goed kan praten en open kan zijn dat volgens mij wel kan helpen in bed. andersom hoeft het niet zo te zijn dat het betekent dat je slecht bent in bed als je er niet goed of graag over kan praten)
over sex gesprokenEensch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Eensch!!
en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ nynke: ja, het lijtk weinig, maar ik bak de ham in een beetje bak en braadgebruik 150 gram pasta en 150 gram gehakt (ik eet mn D ws. ook in twee losse porties op) dat tikt wel aan!
Kwak
nee, helaas niet noordelijker dan Utrecht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, heb je ook wel eens een concert in het noorden??
Lekker!! Waar gaan jullie heen??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:30 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik mijn lijstje eens posten?![]()
O: optimel kwark
S: uurtje fitness
L: pistoletje humus, mineola
D: zes gangen menu in een restaurant vanavond met mijn liefje![]()
Ook in een opwellingMaar maar wel even gereserveerd!
Restaurantje hier in de buurt waar we laatst heerlijk hebben geluncht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Lekker!! Waar gaan jullie heen??
Ik heb m'n Japanse bestelling ook al doorgegeven!!
Dat bananenbrood klinkt zo lekker!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:46 schreef AKnynke het volgende:
Oeh, speaking of eten: lijstje
O: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
S: 25 min. lopen, 10 min. crosstrainer en buikspieroefeningen
T: banaan
L: bak sla met parmezaanse kaas, 3 boterhammen. 2 met roomboter en zout en eentje met extra pure hagelslag.
T: bananenbrood? (moet nog maken!)
D: geen idee
Wat vinden jullie ervan? En wie heeft inspiratie voor m'n D?
ik doe het gewoon in een cakevorm meestal. Ik zal zo even kijken naar een receptje, ik zoek meestal elke keer een andere uit...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat bananenbrood klinkt zo lekker!. Heb je daar een receptje van en heb je er ook een broodbakdinges voor nodig of kan het in een cakevorm in de oven?
NIet waar trouwens: ik maak meestal deze:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik doe het gewoon in een cakevorm meestal. Ik zal zo even kijken naar een receptje, ik zoek meestal elke keer een andere uit...
Al maak ik hem zonder rozijnen en doe ik er stukjes pure chocola doorheen...En soms ook een soort noten..quote:100g sultanas
75ml bourbon or dark rum
175g plain flour
2 teaspoons baking powder
1/2 teaspoon bicarbonate of soda
1/2 teaspoon salt
125g unsalted butter, melted
150g sugar
2 large eggs
4 small, very ripe bananas (about 300g weighed without skin), mashed
60g chopped walnuts
1 teaspoon vanilla extract
23 x 13 x 7cm loaf tin, buttered and floured or with a paper insert
Serving Size : Makes 8–10 slices
1. Put the sultanas and rum or bourbon in a smallish saucepan and bring to the boil.
2. Remove from the heat, cover and leave for an hour if you can, or until the sultanas have absorbed most of the liquid, then drain.
3. Preheat the oven to 170ºC/gas mark 3 and get started on the rest. Put the flour, baking powder, bicarb and salt in a medium-sized bowl and, using your hands or
4. a wooden spoon, combine well. In a large bowl, mix the melted butter and sugar and beat until blended. Beat in the eggs one at a time, then the mashed bananas. Then, with your wooden spoon, stir in the walnuts, drained sultanas and vanilla extract. Add the flour mixture, a third at a time, stirring well after each bit. Scrape into the loaf tin and bake in the middle of the oven for 1–11/4 hours. When it’s ready, an inserted toothpick or fine skewer should come out cleanish. Leave in the tin on a rack to cool, and eat thickly or thinly sliced, as you prefer.
Dattequote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, ben helemaal vergeten mr. moblo te feliciteren. Gefeliciteerd dus!
Voel je je ook weer wat beter? En wat mankeerde je? En moet je morgen werken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan typen en benen epileren tegelijk
Hee! Moest jij niet naar Den Haag (Museon)?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik mag alleen zilvervliesrijst van mezelf en dat duurt vaak te lang om te koken (langer dan ik zin heb om er moeite voor te doen) en vind ik mwoah qua smaak, pandan en basmati is wel errug
Betere verdeling + lichamelijke activiteit. Als ik eerder iets stevigs eet, die witte bonen dus, dan kan ik daar lang op lopen. En vooral, als ik iets actiefs doe (rennen, tuinwerk, flink wandelen), dan krijg ik geen honger.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:14 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is niet echt veel vandaag sigme. Geen trek?
Feest is altijd goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef Wolve000 het volgende:
Dank voor alle felicitaties!
En Maria ook gefeliciteerd!
Ontbijt op bed was lekker!
Zodadelijk lasagne en daarna feest!
Ahahaa, de zwemles! Ben ik even blij dat we daar vanaf zijn. Wij zijn 3 keer gewisseld, de ene les nog verschrikkelijker dan de andere, ebenalsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef Tinkepink het volgende:
Zal ik er dan nog maar een kinderverhaal tegen aangooien.... ? Eh... nee. Toch maar niet. Al moest ik vandaag de jongste aanmelden voor zwemles. En dat was de hel. Een beetje zoals conleches carnaval zegmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Meid, dat gaat echt te verquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Over seks praten vind ik dan wel weer leuk, soms nog leuker dan het doen![]()
quote:
Ah, zo. Dat is nog wel begrijpelijk soms. Ik dacht dat je praten met de persoon zelf bedoelde!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:26 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Tsja soms klikt het gewoon niet, ligt aan de persoon. En dan is praten erover met vriendinnen en hilarische verhalen uitwisselen toch leuker...
Eensch!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:Wat kleurt je haar mooi bij je motor.
Maar vooral: ongelooflijk dat je er vroeger zo uitzag. Maar die mooie lach had je toen ook al. Al straal je nu veel meer dan toen.
Oh die moet ik ook nog zien! Heb je ''De laatste dagen van Emma Blank'' gezien? Ook hele mooie film! Ik ben fanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Mja ik weet het niet met die foto van Mo. Voor mijn gevoel straalt er toch vanaf dat ze niet lekker in haar vel zit. Maar miss komt dat ook door haar eigen commentaar erbij. Dat ik biased ben.
Ik ben naar Ober van Alex van Warmerdam aan het kijken. Wat een geweldige film is dat!.
Thanks!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
SDB, vind je lijstje best goed, spek kon er wel bij hoor
Ik vind het cool dat ze nu eindelijk eens een donkere prinses hebben getekendquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
The Princess and the Frog was leuk!
"De laatste dagen" heb ik vanmiddag gezien, jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh die moet ik ook nog zien! Heb je ''De laatste dagen van Emma Blank'' gezien? Ook hele mooie film! Ik ben fan
Jij zou een heel mooie Prinses Tiana zijn!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind het cool dat ze nu eindelijk eens een donkere prinses hebben getekend![]()
Ik ben hem nu aan het, euhm, ''bestellen''quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"De laatste dagen" heb ik vanmiddag gezien, jaDie vond ik ok, vandaar dat ik nu naar "Ober" kijk. Maar "Ober" vind ik leuker
.
* Viking84 gaat meer van Warmerdam-films opsnorren.
Die subtiele humorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Kunnen jullie me uitleggen wat er leuk is aan Van Warmerdamfilms? Ik vind ze neit om doorheen te komen.
Jeejquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zou een heel mooie Prinses Tiana zijn!*Pictures Shiny in prinsessenjurk*
De liedjes zijn ook tof!</jubelmodus>
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zou een heel mooie Prinses Tiana zijn!*Pictures Shiny in prinsessenjurk*
De liedjes zijn ook tof!</jubelmodus>
Typisch gevalletje 'je moet ervan houden'. Ik vind ze erg origineel en het absurdistische en onvoorspelbare vind ik ook leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Kunnen jullie me uitleggen wat er leuk is aan Van Warmerdamfilms? Ik vind ze neit om doorheen te komen.
Nicequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
Definitief lijstje voor vandaag:
O:: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
S: 25 min. lopen, 10 min. crosstrainer en buikspieroefeningen
T: banaan
L: bak sla met parmezaanse kaas, 3 boterhammen. 2 met roomboter en zout en eentje met extra pure hagelslag.
T: plak bananenbrood
T: 70 gram noten
D: 250 gram broccoli, 2 broodjes met kip gebakken in een mengsel van honging en limoensap
T: plak bananenbrood
Niet één plak, maar een heleboel en een brakke webcam pic, maar hier is ie: ik heb er deze keer trouwens zo'n 40 gram cacao doorheen gegooid, ook erg lekker!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nice![]()
Heb je een foto van zo'n plak bananenbrood? De beschrijving doet me denken aan de vijgencake die ik wel eens eet..
OMFG, dat ziet er echt goddelijk uit!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet één plak, maar een heleboel en een brakke webcam pic, maar hier is ie: ik heb er deze keer trouwens zo'n 40 gram cacao doorheen gegooid, ook erg lekker!
[ afbeelding ]
ik ben naar Cat Stevens aan het luisteren. Soms zo fijn!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
OMFG, dat ziet er echt goddelijk uit!
Ik heb net een zooi te foute muziek gedownload
Ik Matthias Reim.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben naar Cat Stevens aan het luisteren. Soms zo fijn!
Meer dan 1 dag gaan! Berlijn is zo'n toffe stad! Je kunt daar dagen in je eentje rondlopen, musea bezoeken en gewoon kijken. Ik hoop daar volgend jaar rond deze tijd te werken, dat zou zooo tof zijn!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:12 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit alleen op reis geweest ... maar daar gaat verandering in komen, door jullie gesprek hier heb ik besloten een keer alleen naar Berlijn te willen. 1 Overnachting ofzo, gewoon om een keer gedaan te hebben en Berlijn is niet meteen de andere kant van de wereld. Maar dan ga ik wel alles tot in detail plannen
.
Dat ziet er lekker uit Nynke.
En beterschap voor de zieken/zwakken.
Ik zou dan totaal 2 dagen gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Meer dan 1 dag gaan! Berlijn is zo'n toffe stad! Je kunt daar dagen in je eentje rondlopen, musea bezoeken en gewoon kijken. Ik hoop daar volgend jaar rond deze tijd te werken, dat zou zooo tof zijn!
Een van de naarste dingen van in je eentje reizen vond ik altijd in je eentje eten...ik vind het nog steeds gek om alleen in een restaurant ofzo te gaan zitten...
Keulen, Maastricht. Of Akenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou dan totaal 2 dagen gaan. 's Morgens met de trein erheen en de volgende dag in de avond weer terug naar huis. Niet te lang, is de eerste keer helemaal in mn eentje weg
. En ik kan het ook niet betalen om veel langer weg te gaan
. Al kan ik dan misschien beter een andere stad kiezen en Berlijn bewaren voor als ik wat langer weg wil ... iemand een idee? Liefst een stad die fotografisch interessant is, en max 6 uur reizen vanaf Amsterdam. Mag ook in NL zijn (liever zelfs, dan is mn reis gratis).
Maastricht!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou dan totaal 2 dagen gaan. 's Morgens met de trein erheen en de volgende dag in de avond weer terug naar huis. Niet te lang, is de eerste keer helemaal in mn eentje weg
. En ik kan het ook niet betalen om veel langer weg te gaan
. Al kan ik dan misschien beter een andere stad kiezen en Berlijn bewaren voor als ik wat langer weg wil ... iemand een idee? Liefst een stad die fotografisch interessant is, en max 6 uur reizen vanaf Amsterdam. Mag ook in NL zijn (liever zelfs, dan is mn reis gratis).
Morgen!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hee! Moest jij niet naar Den Haag (Museon)?
ohja, zo zat hetquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij was MrMo jarig, Mo werd dus gefeliciteerd met MrMo en ik had inderdaad 7-jarig jubileum![]()
Veel plezier morgen, Kuikentje!![]()
Vandaag was een goeie dag!Want!
- 7 jaar!
- Zumba ging fijn en was leuk!
- de stad in was leuk, lekker geluncht
- tof kadootje gehad![]()
- naar The Princess and the Frog geweest, die awesome was![]()
Whoop!
En dit wilde ik nog even delen, want Louis de alligator is de shizzle!![]()
Is het alweer opgeknapt?quote:Op zondag 7 februari 2010 08:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi!
Mijn linkeroog doet raar! Ik zie echt heel slecht
Gatver. Ga je even snel langs de huisartsenpost?quote:Op zondag 7 februari 2010 08:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi!
Mijn linkeroog doet raar! Ik zie echt heel slecht
Misschien niet twee kilo, maar dan zeker wel 500 gram ofzo.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:43 schreef kwakz0r het volgende:
huuuu shiny, dat klinkt eng! als t zo blijft even langs de huisartsenpost hoor!!
goeiemorgen, vandaag concert nummer 2, om 15 uur al, dus moet zo al de deur uit...
verder heb ik weinig te melden, behalve dat de teller vanmorgen op 103,6 stond. dat is ongeveer 2 kilo minder dan vorige week maandag. ben benieuwd of t verschil morgenmiddag bij de dietiste ook zo groot is (en zo niet, dan toch)
dat!quote:Op zondag 7 februari 2010 10:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gatver. Ga je even snel langs de huisartsenpost?
psies. daar gaat t om. ik hou mn gewicht "daar" en "hier" ook los van elkaar bij, zodat ik niet te teleurgesteld raak.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien niet twee kilo, maar dan zeker wel 500 gram ofzo.
Maar nog belangrijker is dat je je er goed bij voelt (toch?)
In heel Scandinavie spreekt iedereen heel goed engels. En als je voor begin juni naar Zweden komt mag je bij mij een kop koffie komen halen!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb even 'scannent' doorgelezen, dus sorry als ik iets mis! Maar beterschap Viking!![]()
En nog gefeliciteerd Wolve en Maria!![]()
Shiny, hoe is het nu met je oog?
@ Chico: Wat toevallig! Het ziet er naar uit dat ik deze zomervakantie alleen op vakantie ga en zat ook te denken aan Berlijn! Daar heb ik altijd al een keer naar toe gewild. Ik wil misschien een paar keer een korte week weg. Ik zit te denken aan London, Berlijn, Antwerpen/Brullen en/of Scandinavië. Ik heb altijd al een keer naar het noorden van Europa gewild. Ben ooit in Denemarken geweest en vond het prachtig. Ben erg benieuwd naar Noorwegen en Zweden. Alleen de taal houd me tegen om er in mijn eentje naar toe te gaan. London en Berlijn zijn veilig omdat ik daar wel uit de voeten kom met mijn Engels en Duits, maar ik weet niet hoe dat gaat in Noorwegen/Zweden.
Wat mij vooral jammer lijkt aan alleen reizen is dat je geen gemeenschappelijke herinneren hebt. Ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend terug te denken aan oude vakanties en elkaars herinneren aan te vullen. En ook een beetje wat AKnykne zegt, alleen moeten eten in een restaurant is ook wel even een stap die ik dan zou moeten zetten.
Ja dat gevoel heb ik ook! Inderdaad die drempel even over en dan komt het wel goed. Ben benieuwd hoe mijn zomervakantie eruit komt te zien. Heb er nu al zin inquote:Op zondag 7 februari 2010 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Alleen eten in een restaurant is helemaal niet eng. Gewoon een boek meenemen. En alleen op vakantie gaan is geweldig. Ik ga ieder jaar één tot twee keer alleen weg, varierend van een dag of 3 tot 10 dagen. Als je eenmaal over de drempel heenbent is het helemaal niet eng meer.
Ja Engels gaat goed? En hoe is bijv. het openbaar vervoer? Mijn zomervakantie begint pas eind juni (mits ik geen hertentamens heb), maar mocht ik nou toch eerder die kant op komen dan ga ik je aanbod zeker onthouden!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In heel Scandinavie spreekt iedereen heel goed engels. En als je voor begin juni naar Zweden komt mag je bij mij een kop koffie komen halen!
Zo, ik ben m'n bed uitgekropen. Was om 10 uur al wakker, maar nog heerlijk een tijdje volkskrant magazines liggen lezen. Zometeen even een beetje studeren, en dan ga ik lekker van het zonnetje genieten, dat hier heerlijk schijnt. Of andersom, eerst het zonnetje en dan studeren, voordat de zon weer weg is..
Ik heb je niet gezien neen, waar stond jij?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:00 schreef neen het volgende:
Oeh! Gefeliciteerd Maria en Wolve!
Ik ben lekker gezellig dik nu![]()
hoewel gisteren iemand tegen mij zei dat ik er niet uit zie als een dikke zuipende student terwijl ik wel dat beeld van me heb
Maar goed, gisteren nog wel lekker gegeten en daarna lekker genoten van het concertwat veeeeeeet! Echt gaaf!
OV is echt super geregeld. Ook niet echt heel duur als je op tijd kaartjes boekt. En de bussen zijn echt geweldig. Ik studeer begin juni af, en tenzij ik hier een baan vind (Waar ik niet actief naar op zoek ben), ga ik hier weg. Waar ik dan heen ga, geen idee.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja Engels gaat goed? En hoe is bijv. het openbaar vervoer? Mijn zomervakantie begint pas eind juni (mits ik geen hertentamens heb), maar mocht ik nou toch eerder die kant op komen dan ga ik je aanbod zeker onthouden!Ga je na begin juni (voorlopig) niet meer terug naar Zweden? Ben je daar dan 'klaar'?
Ik denk dat een bedankje altijd goed is!! Zou je zelf ook leuk vinden toch? Da's meestal de regel die ik toepas; wat zou ik zelf leuk vinden in zo'n geval................quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Mooi dat het tof was neen! En die vadsigheid valt volgens mij echt wel mee![]()
Shiny al afspraak gemaakt met le dokter?![]()
Oh en tot de decorum-kenners: als je een mail vol vragen naar een docent aan een buitenlandse universiteit stuurt (een docent die je dus niet kent), en je krijgt een heel vriendelijke mail terug vol info en nodige verwijzingen, is het dan het beste om een mailtje terug te sturen om hem te bedanken voor de mail of kan ik beter wachten tot ik weer iets heb waarmee ik me tot hem moet richten?
Een beetje links van het middenquote:Op zondag 7 februari 2010 12:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien neen, waar stond jij?
Oeh zullen we samen alleen gaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb even 'scannent' doorgelezen, dus sorry als ik iets mis! Maar beterschap Viking!![]()
En nog gefeliciteerd Wolve en Maria!![]()
Shiny, hoe is het nu met je oog?
@ Chico: Wat toevallig! Het ziet er naar uit dat ik deze zomervakantie alleen op vakantie ga en zat ook te denken aan Berlijn! Daar heb ik altijd al een keer naar toe gewild. Ik wil misschien een paar keer een korte week weg. Ik zit te denken aan London, Berlijn, Antwerpen/Brullen en/of Scandinavië. Ik heb altijd al een keer naar het noorden van Europa gewild. Ben ooit in Denemarken geweest en vond het prachtig. Ben erg benieuwd naar Noorwegen en Zweden. Alleen de taal houd me tegen om er in mijn eentje naar toe te gaan. London en Berlijn zijn veilig omdat ik daar wel uit de voeten kom met mijn Engels en Duits, maar ik weet niet hoe dat gaat in Noorwegen/Zweden.
Wat mij vooral jammer lijkt aan alleen reizen is dat je geen gemeenschappelijke herinneren hebt. Ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend terug te denken aan oude vakanties en elkaars herinneren aan te vullen. En ook een beetje wat AKnykne zegt, alleen moeten eten in een restaurant is ook wel even een stap die ik dan zou moeten zetten.
Hahaha, toch spannend om alleen te gaan hèquote:Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh zullen we samen alleen gaan?![]()
Waar ligt Brullen eigenlijk? (of moet dat Brussel zijn?)
Alleen eten in een restaurant, nouja ik zoek dan waarschijnlijk een afhaal ofzo op en ga dat dan ergens in een parkje opeten. Ik vind restaurants sowieso al iets ongemakkelijks, ook met 2 personen.
Tja samen alleen is dan toch samen, beetje valsspelen misschienquote:Op zondag 7 februari 2010 12:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hahaha, toch spannend om alleen te gaan hè. Ik bedoelde inderdaad Brussel...
![]()
Waarom vind je restaurants ongemakkelijk? Ik denk dat ik, zoals Tink zei, inderdaad een boek meeneem, dat helpt denk ik wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Absoluut een bedankje sturen!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Mooi dat het tof was neen! En die vadsigheid valt volgens mij echt wel mee![]()
Shiny al afspraak gemaakt met le dokter?![]()
Oh en tot de decorum-kenners: als je een mail vol vragen naar een docent aan een buitenlandse universiteit stuurt (een docent die je dus niet kent), en je krijgt een heel vriendelijke mail terug vol info en nodige verwijzingen, is het dan het beste om een mailtje terug te sturen om hem te bedanken voor de mail of kan ik beter wachten tot ik weer iets heb waarmee ik me tot hem moet richten?
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tja samen alleen is dan toch samen, beetje valsspelen misschien.
Beetje valsspelen, maar wel gezelliger misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |