Ik hou ook van ongeplande dingen doen. Maar als ik bijvoorbeeld gepland heb dat ik ga sporten en we gaan ineens uit eten voel ik me wel schuldig. Maar toch vind ik het leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig om te lezen hoe verschillend we allemaal zijn. In tegenstelling tot de meeste van jullie haat ik vooruit plannen. Mijn man gelukkig ook![]()
Geplande vakanties cancelen we altijd, geplande avondjes uit heb ik geen zin in, een weekmenu vooruit plannen functioneert niet en andere verplichtingen proberen we zoveel mogelijk te vermijden.
Het is een godswonder dat we getrouwd zijn, kinderen hebben, een hypotheek en een vaste baan en dat het functioneert ook![]()
Ik hou trouwens wel erg van regelmaat, vreemd genoeg.
ik zou het andersom in elk geval nooit denken: dat iemand die niet over zn kinderen praat een slechte moeder is, of iemand die niet over sex praat slecht is in sex...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Voor de mensen die zich nu afvragen waar co en gb op reageren: ik had iets geschreven over het niet bestaande verband tussen een goede moeder zijn en veel over je kinderen praten, dat verhalen over je kinderen bijzonder oninteressant zijn voor anderen en dat je een vergelijking kan trekken met over sex praten. Dat je er over praat, zegt niets over of je er ook goed in bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder ben ik ahrtstikke moe, heb flink gerepeteerd vanochtend, was leuk!! mooie muzieknu als een malle lunch gegeten en avondeten koken om mee te nemen (pasta) want anders eet ik vanavond snackbar en dat wil ik niet want morgen ga ik al uit eten
Kwak
dat is 1700 kcal? Ik vind het zo weinig lijken!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
ohja lijstje dus:
o choco cruesl
t niks (repetitie) of eigenlijk de rest van mn o uit een zakje
l drie boterhammen met ham
t boterham met ham, appel
d pasta met tomaten-gehaktsaus (koud...dat vind ik lekker)
t een paprika en wortelen
1750 kcal (voor de 6e dag op rij al)
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
over sex praten: mensen die dat zonder moeite op een volwassen manier kunnen, zijn vaak wel wat vertrouwder met hun eigen lichaam of kennen in elk geval vaak wel wat minder gene. dat kán betekenen dat het in bed ook makkelijk klikt (heb t even over interactie in een tweetal...dat als je met zn tweeen goed kan praten en open kan zijn dat volgens mij wel kan helpen in bed. andersom hoeft het niet zo te zijn dat het betekent dat je slecht bent in bed als je er niet goed of graag over kan praten)
over sex gesprokenEensch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Eensch!!
en:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ nynke: ja, het lijtk weinig, maar ik bak de ham in een beetje bak en braadgebruik 150 gram pasta en 150 gram gehakt (ik eet mn D ws. ook in twee losse porties op) dat tikt wel aan!
Kwak
nee, helaas niet noordelijker dan Utrecht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, heb je ook wel eens een concert in het noorden??
Lekker!! Waar gaan jullie heen??quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:30 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik mijn lijstje eens posten?![]()
O: optimel kwark
S: uurtje fitness
L: pistoletje humus, mineola
D: zes gangen menu in een restaurant vanavond met mijn liefje![]()
Ook in een opwellingMaar maar wel even gereserveerd!
Restaurantje hier in de buurt waar we laatst heerlijk hebben geluncht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Lekker!! Waar gaan jullie heen??
Ik heb m'n Japanse bestelling ook al doorgegeven!!
Dat bananenbrood klinkt zo lekker!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:46 schreef AKnynke het volgende:
Oeh, speaking of eten: lijstje
O: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
S: 25 min. lopen, 10 min. crosstrainer en buikspieroefeningen
T: banaan
L: bak sla met parmezaanse kaas, 3 boterhammen. 2 met roomboter en zout en eentje met extra pure hagelslag.
T: bananenbrood? (moet nog maken!)
D: geen idee
Wat vinden jullie ervan? En wie heeft inspiratie voor m'n D?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |