abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:07:14 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77695331
Beterschap uniek! Ik doe maar geen want ik hoest me ook nog een ongeluk. En m'n keeltje doet nog zeer . 's Avonds gaat het beter en dan is het de volgende ochtend weer ruk.

Ik ben er gisteravond ook achtergekomen waarom mijn pc 's avonds zo enorm traag is: als je Firefox de hele dag open laat staan, bouwt 'ie enormmmmm veel geheugen op! . Nu heb ik Firefox vervangen door Safari, dus hopelijk is het nu beter .
Niet meer actief op Fok!
pi_77695558
goedemorgen!

Gisteren heeeeerlijk uit eten geweest en nu is Mr.Mo jarig! Dus ga ik zo een heerlijk ontbijtje op bed voor hem in elkaar klussen!

lijstjes komen na het weekend wel weer

beterschapjes Vik!
Ja doei.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:41:13 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77695622
Gefeli met je mister, Mo! .
Gefeli Wolve! .
Niet meer actief op Fok!
pi_77695667
Beterschap, uniek!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:26:42 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77696215
Gefeliciteerd Meneer de Wolf!

Hij is jarig op dezelfde dag als dat vriendje en ik ons we-zijn-zoveel-jaar-samen-jubileum hebben Nu 7 jaar! Yeehawww! Om te vieren gaan we zo ergens lunchen en rond etenstijd zitten we bij The Princess and the Frog

En Zumba ging weer lekker vandaag, yay!

En beterschap, Uniekje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77696314
croissantjes met brie en honing, broodje met filet americain, versgeperste jus en thee en dat ga ik nu maar eens bezorgen
Ja doei.
pi_77696413
Gefeli Wolve!
pi_77696508
Feli meneerMo en Maria en vriendje! 7 jaar al, woei!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77697196
Feli, wolve en Indiaantje en beterschap voor Uniek.

Lijstje:

O: 1x geroosterd brood met filet A.
T: appel
L: 1x geroosterd brood met rundergehakt/mosterd
T: 1 of 2 crackers met filet A.
T: wodka
D: bezorg sushi, sashimi en andersoortig Japansig eten
pi_77697355
Felicitaties voor Wolve en Maria
En een glaasje versgeperste sju voor Uniek en Vik!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77697379
goedemorgen en felicitaties voor Mr. Mo en Maria! Wat lang al 7 jaar!

Ik ben echt ontzettend blij dat het weekend is! Net heerlijk uitgeslapen en genoten van een ontbijtje op bed. dat is zo fijn wakker worden . Zo even badderen en dan de stad in en voor de rest geen plannen voor het weekend. Ga vanmiddag lekker een taartje of muffins bakken.

en voor wat ik nog gelezen had:

Ik vind carnaval wel heel erg leuk! Vroeger haatte ik het hartgrondig, maar vorig jaar heb ik mij er drie dagen vol ingestort en ik vond het fantastisch. Iedereen doet mee, iedereen is blij, je voert ineens supertoffe gesprekken met wildvreemden. En hossende, dronken mensen zijn helemaal niet zo erg als je er zelf ook een bent .

Voor de rest ben ik net als Calimero qua plannen, alleen lang niet zo avontuurlijk! Wij ging altijd op de bonnenfooi naar Frankrijk en ik herinneren me vooral veel bordjes met: complet en no vacancies (ik dacht dat dat betekende geen vakanties hier ).

Nu ga ik even verder hyperen
Fijn weekend allemaal!
pi_77698126
Gefeliciteerd Wolve en Maria
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_77698413
gefeliciteerd ook Maria!

zo.. eindelijk uit bed

zo maar 's wat nuttigs doen
Ja doei.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:24:41 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77698676
Thanks allemaal! 7 jaar is inderdaad best lang, ik word oud (23,5 al! )

Klinkt als een lekker luie ochtend, Mootje

Anna, Geen vakanties
pi_77698785
Goeiemorgen I went to the gym Ben bezig met hardlopen op te bouwen, deze keer 3 minuten rennen afgewisseld met 2 minuten wandelen en dat dan vijf keer. En het is gelukt En toen heb ik nog even gefietst en vond ik het wel best, aangezien ik deze week al 3 keer was wezen sporten. We moeten ook niet gaan overdrijven natuurlijk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:32:01 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77698873
Goed bezig, GeeBeetje! *trots*

Oh en voor liefhebbers van Hugh Jackman die dit nog niet gezien hebben: zingende en dansende Hugh Jackman! Ik heb er liefde voor

En nu tijd om naar de stad te gaan

[ Bericht 7% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-02-2010 12:38:41 ]
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:58:31 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77699640
Gefeli Maria en Mr, en Wolve natuurlijk ook!

Ik heb een productieve zaterdag tot nu toe: ik heb de belastingen ingevuld, ik ben in de sportschool geweest, en de badkamer en m'n kamer zijn schoon. Nu zo een sollicitatie afmaken, en nog een aantal andere dingen regelen en dan is het goed!

In de sportschool heb ik 25 minuten gelopen, waarvan 10 op 8,5, 10 op 9,5 en 5 op 11 km/pu. Daarna nog 10 minuten gecrosstrainerd en een paar buikspieroefeningen gedaan.

I feel goohood!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77699746
Good for you

Ik moet deze even hier spammen, gewoon omdat ik ze te leuk vind
Met zijn tweetjes op de bank

Mini was stiekem in bed gekropen

Allebei bij me op de bank:
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:03:58 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77699814
Oh m'n zus deed net irritant op MSN . Ik sta op bezet, want ik ben met m'n portfolio bezig en dat had ik ook gezegd. Doet ze dit:

**nou.......
*ben ik niet interessant?
*?
*?
*?
*?
*yoehoe
*tralalalalala

En dan quasi-beledigd offline gaan: doei xxx.
Ik: doei.
Zij: geen xxx?
Ik: xxx
Zij: pfff

Mijn moeder heeft trouwens longontsteking.
Niet meer actief op Fok!
pi_77699893
Om die reden heb ik dus geen msn meer....
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:21:50 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700336
Grappig om te lezen hoe verschillend we allemaal zijn. In tegenstelling tot de meeste van jullie haat ik vooruit plannen. Mijn man gelukkig ook
Geplande vakanties cancelen we altijd, geplande avondjes uit heb ik geen zin in, een weekmenu vooruit plannen functioneert niet en andere verplichtingen proberen we zoveel mogelijk te vermijden.
Het is een godswonder dat we getrouwd zijn, kinderen hebben, een hypotheek en een vaste baan en dat het functioneert ook
Ik hou trouwens wel erg van regelmaat, vreemd genoeg.

[ Bericht 20% gewijzigd door Tinkepink op 06-02-2010 13:30:05 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77700658
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig om te lezen hoe verschillend we allemaal zijn. In tegenstelling tot de meeste van jullie haat ik vooruit plannen. Mijn man gelukkig ook
Geplande vakanties cancelen we altijd, geplande avondjes uit heb ik geen zin in, een weekmenu vooruit plannen functioneert niet en andere verplichtingen proberen we zoveel mogelijk te vermijden.
Het is een godswonder dat we getrouwd zijn, kinderen hebben, een hypotheek en een vaste baan en dat het functioneert ook
Ik hou trouwens wel erg van regelmaat, vreemd genoeg.
Ik hou ook van ongeplande dingen doen. Maar als ik bijvoorbeeld gepland heb dat ik ga sporten en we gaan ineens uit eten voel ik me wel schuldig. Maar toch vind ik het leuk

En over dat ene andere wat er stond hoef je je echt niet druk te maken
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:33:28 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700678
Dank je Goodbye
pi_77700688
Ik ben blij als mensen niet over hun kinderen praten hoor Tink. Ik vind kinderen oninteressant. Tenminste om het over te hebben dan. Sommige kinderen vind ik in de omgang juist wel heel leuk, maar alleen als ze iets aparts hebben, alleen kind zijn is niet voldoende, ik kan net zo hard een hekel hebben aan kinderen, als aan volwassenen.

Over sex praten vind ik trouwens wel fijn als dat vanzelf gaat met iemand, ik zeg niet dat de sex er per definitie beter van wordt, maar grote kans van wel.

En ik ben ook niet zo'n planner. Hoewel ik wel zorg dat ik ergens ben, als ik heb afgesproken en ik ben ook echt nooit te laat. Beetje een mix dus hier.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:37:18 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700814
Voor de mensen die zich nu afvragen waar co en gb op reageren: ik had iets geschreven over het niet bestaande verband tussen een goede moeder zijn en veel over je kinderen praten, dat verhalen over je kinderen bijzonder oninteressant zijn voor anderen en dat je een vergelijking kan trekken met over sex praten. Dat je er over praat, zegt niets over of je er ook goed in bent.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:38:56 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700876
Interessanter onderwerp . Lijstje:
o. 2 boterhammen jam
t. 2 rijstwafels
l. lasagne + salade + tartufo
t. fruit
d. brood
Koolhydratendagje vandaag
pi_77701827
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Voor de mensen die zich nu afvragen waar co en gb op reageren: ik had iets geschreven over het niet bestaande verband tussen een goede moeder zijn en veel over je kinderen praten, dat verhalen over je kinderen bijzonder oninteressant zijn voor anderen en dat je een vergelijking kan trekken met over sex praten. Dat je er over praat, zegt niets over of je er ook goed in bent.
ik zou het andersom in elk geval nooit denken: dat iemand die niet over zn kinderen praat een slechte moeder is, of iemand die niet over sex praat slecht is in sex...

ik vind het zelf overigens wel leuk om verhalen over kinderen te horen, met mate... maar dat verschilt van persoon tot persoon.

over sex praten: mensen die dat zonder moeite op een volwassen manier kunnen, zijn vaak wel wat vertrouwder met hun eigen lichaam of kennen in elk geval vaak wel wat minder gene. dat kán betekenen dat het in bed ook makkelijk klikt (heb t even over interactie in een tweetal...dat als je met zn tweeen goed kan praten en open kan zijn dat volgens mij wel kan helpen in bed. andersom hoeft het niet zo te zijn dat het betekent dat je slecht bent in bed als je er niet goed of graag over kan praten)

over sex gesproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder ben ik ahrtstikke moe, heb flink gerepeteerd vanochtend, was leuk!! mooie muziek nu als een malle lunch gegeten en avondeten koken om mee te nemen (pasta) want anders eet ik vanavond snackbar en dat wil ik niet want morgen ga ik al uit eten
Kwak
pi_77701945
ohja lijstje dus:

o choco cruesl
t niks (repetitie) of eigenlijk de rest van mn o uit een zakje
l drie boterhammen met ham
t boterham met ham, appel
d pasta met tomaten-gehaktsaus (koud... dat vind ik lekker)
t een paprika en wortelen

1750 kcal (voor de 6e dag op rij al )
Kwak
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:12:03 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77701969
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
ohja lijstje dus:

o choco cruesl
t niks (repetitie) of eigenlijk de rest van mn o uit een zakje
l drie boterhammen met ham
t boterham met ham, appel
d pasta met tomaten-gehaktsaus (koud... dat vind ik lekker)
t een paprika en wortelen

1750 kcal (voor de 6e dag op rij al )
dat is 1700 kcal? Ik vind het zo weinig lijken!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:13:10 #180
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77701992
Ik was vanmorgen in de sportschool in een keer 700 gram zwaarder dan vorige week, terwijl ik zo netjes gegeten heb, en gesport heb. Zou dat komen omdat ik ongesteld ben?
pi_77702019
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

over sex praten: mensen die dat zonder moeite op een volwassen manier kunnen, zijn vaak wel wat vertrouwder met hun eigen lichaam of kennen in elk geval vaak wel wat minder gene. dat kán betekenen dat het in bed ook makkelijk klikt (heb t even over interactie in een tweetal...dat als je met zn tweeen goed kan praten en open kan zijn dat volgens mij wel kan helpen in bed. andersom hoeft het niet zo te zijn dat het betekent dat je slecht bent in bed als je er niet goed of graag over kan praten)

over sex gesproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch!!

en:
SPOILER
pi_77702081
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Eensch!!

en:
SPOILER
SPOILER
@ nynke: ja, het lijtk weinig, maar ik bak de ham in een beetje bak en braad gebruik 150 gram pasta en 150 gram gehakt (ik eet mn D ws. ook in twee losse porties op) dat tikt wel aan!
Kwak
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:27:35 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77702331
Ben er net een half uur uit Maar voel me al wat beter, thanks.

Lijst:
L: boterham tartaar, boterham kaas, gekookt ei, beschuit jam, glas melk
T: fruit
S: 1.15 uur wandelen
T: blokje choco
T: cracker kipfilet
D: wraps met kipshoarma, sla en knoflooksaus. Wrap philadelphia, sla en gerookte zalm.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77702380
ohja, beterschap uniekhoorn! en vikje! (ik hoest ook ngo steeds een beetje, is met 3 weken nog steeds niet helemaal weg. urgh)
Kwak
pi_77702404
Hardlopen zonder sportbh is een slecht idee, ik begrijp nu helemaal goed waarom de holbewonervrouwen de mannen lieten jagen... Al dat gewiebel!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:30:40 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77702411
Kwak, heb je ook wel eens een concert in het noorden??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77702791
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, heb je ook wel eens een concert in het noorden??
nee, helaas niet noordelijker dan Utrecht.

in de zomer had ik wel een concert in Zwolle! maar dat project doe ik dit jaar niet meer mee...
Kwak
pi_77702931
oh, Co, ik was vandaag 2 ons minder dan gisteren, dus de rijstkilo heb ik niet maar ik eet ook met moeite 60-70gram (rauw gewogen) rijst... vind t niet zo erg lekker...
Kwak
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:55:20 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77703023
Wij eten vanavond nasi! . Nu al zin in! Heb ik sinds de zomer niet meer gehad en sowieso nog nooit zelf klaargemaakt . Ik ben lekker met m'n portfolio aan het klooien geweest en nu heb ik alles op een rijtje . Nu eerst maar eens stofzuigen en dan lekker relaxen. Morgen schrijf ik wel weer verder .
Niet meer actief op Fok!
pi_77703054
Ik eet pas regelmatig rijst sinds ik basmatirijst ken (in grote pakken van de Lidl *noms*). Gewone vind ik vies.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77703264
Ik hou ontzettend van rijst!!! Alle soorten ook, maar de geurige pandan en basmati vind ik wel erg lekker. Hoewel ik voor nasi meestal een iets drogere rijst gebruik. De "saaie" nasi van de Chinees, dus alleen met prei, ei en ham en een verdwaald stukje ander vlees vind ik ook echt heerlijk. Vooral de volgend dag opgebakken, zo zonder saus of wat.
pi_77703459
basmati van de Lidl heb ik ook

ik lust het tegenwoordig wel, maar ik vind aardappel en pasta veel lekkerder. dus ik eet hen 1 of 2 keer in de week.
Kwak
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:18:59 #193
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77703652
Ik mag alleen zilvervliesrijst van mezelf en dat duurt vaak te lang om te koken (langer dan ik zin heb om er moeite voor te doen) en vind ik mwoah qua smaak, pandan en basmati is wel errug
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:19:14 #194
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77703664
beterschap voor Uniek
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_77703979
Zal ik mijn lijstje eens posten?

O: optimel kwark
S: uurtje fitness
L: pistoletje humus, mineola
D: zes gangen menu in een restaurant vanavond met mijn liefje

Ook in een opwelling Maar maar wel even gereserveerd!
pi_77704311
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:30 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik mijn lijstje eens posten?

O: optimel kwark
S: uurtje fitness
L: pistoletje humus, mineola
D: zes gangen menu in een restaurant vanavond met mijn liefje

Ook in een opwelling Maar maar wel even gereserveerd!
Lekker!! Waar gaan jullie heen??

Ik heb m'n Japanse bestelling ook al doorgegeven!!
pi_77704386
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Lekker!! Waar gaan jullie heen??

Ik heb m'n Japanse bestelling ook al doorgegeven!!
Restaurantje hier in de buurt waar we laatst heerlijk hebben geluncht.

Japans, lekker
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:46:44 #198
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77704449
Oeh, speaking of eten: lijstje

O: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
S: 25 min. lopen, 10 min. crosstrainer en buikspieroefeningen
T: banaan
L: bak sla met parmezaanse kaas, 3 boterhammen. 2 met roomboter en zout en eentje met extra pure hagelslag.
T: bananenbrood? (moet nog maken!)
D: geen idee

Wat vinden jullie ervan? En wie heeft inspiratie voor m'n D?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:48:30 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77704494
Hihi, MevrouwPuff Wiebelboobz!

Yay leuk, Goedbij! Waarheen? Edit: oh heb je gezegd! Lekker! Veel plezier!

Ik heb net een kado gehad van vriendje, een echte verrassing want meestal hebben we het eerst over kadootjes Ik heb een trollbeads boom-hanger gekregen, aan lange ketting *blij is*

In dat bovenste stuk kan je dan een gekleurde glaskraal doen! Ik heb er nu één in herfstige kleurtjes
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:48:31 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77704495
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:46 schreef AKnynke het volgende:
Oeh, speaking of eten: lijstje

O: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
S: 25 min. lopen, 10 min. crosstrainer en buikspieroefeningen
T: banaan
L: bak sla met parmezaanse kaas, 3 boterhammen. 2 met roomboter en zout en eentje met extra pure hagelslag.
T: bananenbrood? (moet nog maken!)
D: geen idee

Wat vinden jullie ervan? En wie heeft inspiratie voor m'n D?
Dat bananenbrood klinkt zo lekker! . Heb je daar een receptje van en heb je er ook een broodbakdinges voor nodig of kan het in een cakevorm in de oven?
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')