abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:07:14 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77695331
Beterschap uniek! Ik doe maar geen want ik hoest me ook nog een ongeluk. En m'n keeltje doet nog zeer . 's Avonds gaat het beter en dan is het de volgende ochtend weer ruk.

Ik ben er gisteravond ook achtergekomen waarom mijn pc 's avonds zo enorm traag is: als je Firefox de hele dag open laat staan, bouwt 'ie enormmmmm veel geheugen op! . Nu heb ik Firefox vervangen door Safari, dus hopelijk is het nu beter .
Niet meer actief op Fok!
pi_77695558
goedemorgen!

Gisteren heeeeerlijk uit eten geweest en nu is Mr.Mo jarig! Dus ga ik zo een heerlijk ontbijtje op bed voor hem in elkaar klussen!

lijstjes komen na het weekend wel weer

beterschapjes Vik!
Ja doei.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:41:13 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77695622
Gefeli met je mister, Mo! .
Gefeli Wolve! .
Niet meer actief op Fok!
pi_77695667
Beterschap, uniek!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:26:42 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77696215
Gefeliciteerd Meneer de Wolf!

Hij is jarig op dezelfde dag als dat vriendje en ik ons we-zijn-zoveel-jaar-samen-jubileum hebben Nu 7 jaar! Yeehawww! Om te vieren gaan we zo ergens lunchen en rond etenstijd zitten we bij The Princess and the Frog

En Zumba ging weer lekker vandaag, yay!

En beterschap, Uniekje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77696314
croissantjes met brie en honing, broodje met filet americain, versgeperste jus en thee en dat ga ik nu maar eens bezorgen
Ja doei.
pi_77696413
Gefeli Wolve!
pi_77696508
Feli meneerMo en Maria en vriendje! 7 jaar al, woei!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77697196
Feli, wolve en Indiaantje en beterschap voor Uniek.

Lijstje:

O: 1x geroosterd brood met filet A.
T: appel
L: 1x geroosterd brood met rundergehakt/mosterd
T: 1 of 2 crackers met filet A.
T: wodka
D: bezorg sushi, sashimi en andersoortig Japansig eten
pi_77697355
Felicitaties voor Wolve en Maria
En een glaasje versgeperste sju voor Uniek en Vik!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77697379
goedemorgen en felicitaties voor Mr. Mo en Maria! Wat lang al 7 jaar!

Ik ben echt ontzettend blij dat het weekend is! Net heerlijk uitgeslapen en genoten van een ontbijtje op bed. dat is zo fijn wakker worden . Zo even badderen en dan de stad in en voor de rest geen plannen voor het weekend. Ga vanmiddag lekker een taartje of muffins bakken.

en voor wat ik nog gelezen had:

Ik vind carnaval wel heel erg leuk! Vroeger haatte ik het hartgrondig, maar vorig jaar heb ik mij er drie dagen vol ingestort en ik vond het fantastisch. Iedereen doet mee, iedereen is blij, je voert ineens supertoffe gesprekken met wildvreemden. En hossende, dronken mensen zijn helemaal niet zo erg als je er zelf ook een bent .

Voor de rest ben ik net als Calimero qua plannen, alleen lang niet zo avontuurlijk! Wij ging altijd op de bonnenfooi naar Frankrijk en ik herinneren me vooral veel bordjes met: complet en no vacancies (ik dacht dat dat betekende geen vakanties hier ).

Nu ga ik even verder hyperen
Fijn weekend allemaal!
pi_77698126
Gefeliciteerd Wolve en Maria
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_77698413
gefeliciteerd ook Maria!

zo.. eindelijk uit bed

zo maar 's wat nuttigs doen
Ja doei.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:24:41 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77698676
Thanks allemaal! 7 jaar is inderdaad best lang, ik word oud (23,5 al! )

Klinkt als een lekker luie ochtend, Mootje

Anna, Geen vakanties
pi_77698785
Goeiemorgen I went to the gym Ben bezig met hardlopen op te bouwen, deze keer 3 minuten rennen afgewisseld met 2 minuten wandelen en dat dan vijf keer. En het is gelukt En toen heb ik nog even gefietst en vond ik het wel best, aangezien ik deze week al 3 keer was wezen sporten. We moeten ook niet gaan overdrijven natuurlijk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:32:01 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77698873
Goed bezig, GeeBeetje! *trots*

Oh en voor liefhebbers van Hugh Jackman die dit nog niet gezien hebben: zingende en dansende Hugh Jackman! Ik heb er liefde voor

En nu tijd om naar de stad te gaan

[ Bericht 7% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-02-2010 12:38:41 ]
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:58:31 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77699640
Gefeli Maria en Mr, en Wolve natuurlijk ook!

Ik heb een productieve zaterdag tot nu toe: ik heb de belastingen ingevuld, ik ben in de sportschool geweest, en de badkamer en m'n kamer zijn schoon. Nu zo een sollicitatie afmaken, en nog een aantal andere dingen regelen en dan is het goed!

In de sportschool heb ik 25 minuten gelopen, waarvan 10 op 8,5, 10 op 9,5 en 5 op 11 km/pu. Daarna nog 10 minuten gecrosstrainerd en een paar buikspieroefeningen gedaan.

I feel goohood!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77699746
Good for you

Ik moet deze even hier spammen, gewoon omdat ik ze te leuk vind
Met zijn tweetjes op de bank

Mini was stiekem in bed gekropen

Allebei bij me op de bank:
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:03:58 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77699814
Oh m'n zus deed net irritant op MSN . Ik sta op bezet, want ik ben met m'n portfolio bezig en dat had ik ook gezegd. Doet ze dit:

**nou.......
*ben ik niet interessant?
*?
*?
*?
*?
*yoehoe
*tralalalalala

En dan quasi-beledigd offline gaan: doei xxx.
Ik: doei.
Zij: geen xxx?
Ik: xxx
Zij: pfff

Mijn moeder heeft trouwens longontsteking.
Niet meer actief op Fok!
pi_77699893
Om die reden heb ik dus geen msn meer....
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:21:50 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700336
Grappig om te lezen hoe verschillend we allemaal zijn. In tegenstelling tot de meeste van jullie haat ik vooruit plannen. Mijn man gelukkig ook
Geplande vakanties cancelen we altijd, geplande avondjes uit heb ik geen zin in, een weekmenu vooruit plannen functioneert niet en andere verplichtingen proberen we zoveel mogelijk te vermijden.
Het is een godswonder dat we getrouwd zijn, kinderen hebben, een hypotheek en een vaste baan en dat het functioneert ook
Ik hou trouwens wel erg van regelmaat, vreemd genoeg.

[ Bericht 20% gewijzigd door Tinkepink op 06-02-2010 13:30:05 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77700658
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig om te lezen hoe verschillend we allemaal zijn. In tegenstelling tot de meeste van jullie haat ik vooruit plannen. Mijn man gelukkig ook
Geplande vakanties cancelen we altijd, geplande avondjes uit heb ik geen zin in, een weekmenu vooruit plannen functioneert niet en andere verplichtingen proberen we zoveel mogelijk te vermijden.
Het is een godswonder dat we getrouwd zijn, kinderen hebben, een hypotheek en een vaste baan en dat het functioneert ook
Ik hou trouwens wel erg van regelmaat, vreemd genoeg.
Ik hou ook van ongeplande dingen doen. Maar als ik bijvoorbeeld gepland heb dat ik ga sporten en we gaan ineens uit eten voel ik me wel schuldig. Maar toch vind ik het leuk

En over dat ene andere wat er stond hoef je je echt niet druk te maken
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:33:28 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700678
Dank je Goodbye
pi_77700688
Ik ben blij als mensen niet over hun kinderen praten hoor Tink. Ik vind kinderen oninteressant. Tenminste om het over te hebben dan. Sommige kinderen vind ik in de omgang juist wel heel leuk, maar alleen als ze iets aparts hebben, alleen kind zijn is niet voldoende, ik kan net zo hard een hekel hebben aan kinderen, als aan volwassenen.

Over sex praten vind ik trouwens wel fijn als dat vanzelf gaat met iemand, ik zeg niet dat de sex er per definitie beter van wordt, maar grote kans van wel.

En ik ben ook niet zo'n planner. Hoewel ik wel zorg dat ik ergens ben, als ik heb afgesproken en ik ben ook echt nooit te laat. Beetje een mix dus hier.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:37:18 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700814
Voor de mensen die zich nu afvragen waar co en gb op reageren: ik had iets geschreven over het niet bestaande verband tussen een goede moeder zijn en veel over je kinderen praten, dat verhalen over je kinderen bijzonder oninteressant zijn voor anderen en dat je een vergelijking kan trekken met over sex praten. Dat je er over praat, zegt niets over of je er ook goed in bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')