abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77695558
goedemorgen!

Gisteren heeeeerlijk uit eten geweest en nu is Mr.Mo jarig! Dus ga ik zo een heerlijk ontbijtje op bed voor hem in elkaar klussen!

lijstjes komen na het weekend wel weer

beterschapjes Vik!
Ja doei.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:41:13 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77695622
Gefeli met je mister, Mo! .
Gefeli Wolve! .
Niet meer actief op Fok!
pi_77695667
Beterschap, uniek!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 10:26:42 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77696215
Gefeliciteerd Meneer de Wolf!

Hij is jarig op dezelfde dag als dat vriendje en ik ons we-zijn-zoveel-jaar-samen-jubileum hebben Nu 7 jaar! Yeehawww! Om te vieren gaan we zo ergens lunchen en rond etenstijd zitten we bij The Princess and the Frog

En Zumba ging weer lekker vandaag, yay!

En beterschap, Uniekje!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77696314
croissantjes met brie en honing, broodje met filet americain, versgeperste jus en thee en dat ga ik nu maar eens bezorgen
Ja doei.
pi_77696413
Gefeli Wolve!
pi_77696508
Feli meneerMo en Maria en vriendje! 7 jaar al, woei!
pi_77697196
Feli, wolve en Indiaantje en beterschap voor Uniek.

Lijstje:

O: 1x geroosterd brood met filet A.
T: appel
L: 1x geroosterd brood met rundergehakt/mosterd
T: 1 of 2 crackers met filet A.
T: wodka
D: bezorg sushi, sashimi en andersoortig Japansig eten
pi_77697355
Felicitaties voor Wolve en Maria
En een glaasje versgeperste sju voor Uniek en Vik!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77697379
goedemorgen en felicitaties voor Mr. Mo en Maria! Wat lang al 7 jaar!

Ik ben echt ontzettend blij dat het weekend is! Net heerlijk uitgeslapen en genoten van een ontbijtje op bed. dat is zo fijn wakker worden . Zo even badderen en dan de stad in en voor de rest geen plannen voor het weekend. Ga vanmiddag lekker een taartje of muffins bakken.

en voor wat ik nog gelezen had:

Ik vind carnaval wel heel erg leuk! Vroeger haatte ik het hartgrondig, maar vorig jaar heb ik mij er drie dagen vol ingestort en ik vond het fantastisch. Iedereen doet mee, iedereen is blij, je voert ineens supertoffe gesprekken met wildvreemden. En hossende, dronken mensen zijn helemaal niet zo erg als je er zelf ook een bent .

Voor de rest ben ik net als Calimero qua plannen, alleen lang niet zo avontuurlijk! Wij ging altijd op de bonnenfooi naar Frankrijk en ik herinneren me vooral veel bordjes met: complet en no vacancies (ik dacht dat dat betekende geen vakanties hier ).

Nu ga ik even verder hyperen
Fijn weekend allemaal!
pi_77698126
Gefeliciteerd Wolve en Maria
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_77698413
gefeliciteerd ook Maria!

zo.. eindelijk uit bed

zo maar 's wat nuttigs doen
Ja doei.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:24:41 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77698676
Thanks allemaal! 7 jaar is inderdaad best lang, ik word oud (23,5 al! )

Klinkt als een lekker luie ochtend, Mootje

Anna, Geen vakanties
pi_77698785
Goeiemorgen I went to the gym Ben bezig met hardlopen op te bouwen, deze keer 3 minuten rennen afgewisseld met 2 minuten wandelen en dat dan vijf keer. En het is gelukt En toen heb ik nog even gefietst en vond ik het wel best, aangezien ik deze week al 3 keer was wezen sporten. We moeten ook niet gaan overdrijven natuurlijk
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:32:01 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77698873
Goed bezig, GeeBeetje! *trots*

Oh en voor liefhebbers van Hugh Jackman die dit nog niet gezien hebben: zingende en dansende Hugh Jackman! Ik heb er liefde voor

En nu tijd om naar de stad te gaan

[ Bericht 7% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-02-2010 12:38:41 ]
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:58:31 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77699640
Gefeli Maria en Mr, en Wolve natuurlijk ook!

Ik heb een productieve zaterdag tot nu toe: ik heb de belastingen ingevuld, ik ben in de sportschool geweest, en de badkamer en m'n kamer zijn schoon. Nu zo een sollicitatie afmaken, en nog een aantal andere dingen regelen en dan is het goed!

In de sportschool heb ik 25 minuten gelopen, waarvan 10 op 8,5, 10 op 9,5 en 5 op 11 km/pu. Daarna nog 10 minuten gecrosstrainerd en een paar buikspieroefeningen gedaan.

I feel goohood!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77699746
Good for you

Ik moet deze even hier spammen, gewoon omdat ik ze te leuk vind
Met zijn tweetjes op de bank

Mini was stiekem in bed gekropen

Allebei bij me op de bank:
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:03:58 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77699814
Oh m'n zus deed net irritant op MSN . Ik sta op bezet, want ik ben met m'n portfolio bezig en dat had ik ook gezegd. Doet ze dit:

**nou.......
*ben ik niet interessant?
*?
*?
*?
*?
*yoehoe
*tralalalalala

En dan quasi-beledigd offline gaan: doei xxx.
Ik: doei.
Zij: geen xxx?
Ik: xxx
Zij: pfff

Mijn moeder heeft trouwens longontsteking.
Niet meer actief op Fok!
pi_77699893
Om die reden heb ik dus geen msn meer....
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:21:50 #171
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700336
Grappig om te lezen hoe verschillend we allemaal zijn. In tegenstelling tot de meeste van jullie haat ik vooruit plannen. Mijn man gelukkig ook
Geplande vakanties cancelen we altijd, geplande avondjes uit heb ik geen zin in, een weekmenu vooruit plannen functioneert niet en andere verplichtingen proberen we zoveel mogelijk te vermijden.
Het is een godswonder dat we getrouwd zijn, kinderen hebben, een hypotheek en een vaste baan en dat het functioneert ook
Ik hou trouwens wel erg van regelmaat, vreemd genoeg.

[ Bericht 20% gewijzigd door Tinkepink op 06-02-2010 13:30:05 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_77700658
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:21 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig om te lezen hoe verschillend we allemaal zijn. In tegenstelling tot de meeste van jullie haat ik vooruit plannen. Mijn man gelukkig ook
Geplande vakanties cancelen we altijd, geplande avondjes uit heb ik geen zin in, een weekmenu vooruit plannen functioneert niet en andere verplichtingen proberen we zoveel mogelijk te vermijden.
Het is een godswonder dat we getrouwd zijn, kinderen hebben, een hypotheek en een vaste baan en dat het functioneert ook
Ik hou trouwens wel erg van regelmaat, vreemd genoeg.
Ik hou ook van ongeplande dingen doen. Maar als ik bijvoorbeeld gepland heb dat ik ga sporten en we gaan ineens uit eten voel ik me wel schuldig. Maar toch vind ik het leuk

En over dat ene andere wat er stond hoef je je echt niet druk te maken
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:33:28 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700678
Dank je Goodbye
pi_77700688
Ik ben blij als mensen niet over hun kinderen praten hoor Tink. Ik vind kinderen oninteressant. Tenminste om het over te hebben dan. Sommige kinderen vind ik in de omgang juist wel heel leuk, maar alleen als ze iets aparts hebben, alleen kind zijn is niet voldoende, ik kan net zo hard een hekel hebben aan kinderen, als aan volwassenen.

Over sex praten vind ik trouwens wel fijn als dat vanzelf gaat met iemand, ik zeg niet dat de sex er per definitie beter van wordt, maar grote kans van wel.

En ik ben ook niet zo'n planner. Hoewel ik wel zorg dat ik ergens ben, als ik heb afgesproken en ik ben ook echt nooit te laat. Beetje een mix dus hier.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:37:18 #175
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700814
Voor de mensen die zich nu afvragen waar co en gb op reageren: ik had iets geschreven over het niet bestaande verband tussen een goede moeder zijn en veel over je kinderen praten, dat verhalen over je kinderen bijzonder oninteressant zijn voor anderen en dat je een vergelijking kan trekken met over sex praten. Dat je er over praat, zegt niets over of je er ook goed in bent.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 13:38:56 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77700876
Interessanter onderwerp . Lijstje:
o. 2 boterhammen jam
t. 2 rijstwafels
l. lasagne + salade + tartufo
t. fruit
d. brood
Koolhydratendagje vandaag
pi_77701827
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 13:37 schreef Tinkepink het volgende:
Voor de mensen die zich nu afvragen waar co en gb op reageren: ik had iets geschreven over het niet bestaande verband tussen een goede moeder zijn en veel over je kinderen praten, dat verhalen over je kinderen bijzonder oninteressant zijn voor anderen en dat je een vergelijking kan trekken met over sex praten. Dat je er over praat, zegt niets over of je er ook goed in bent.
ik zou het andersom in elk geval nooit denken: dat iemand die niet over zn kinderen praat een slechte moeder is, of iemand die niet over sex praat slecht is in sex...

ik vind het zelf overigens wel leuk om verhalen over kinderen te horen, met mate... maar dat verschilt van persoon tot persoon.

over sex praten: mensen die dat zonder moeite op een volwassen manier kunnen, zijn vaak wel wat vertrouwder met hun eigen lichaam of kennen in elk geval vaak wel wat minder gene. dat kán betekenen dat het in bed ook makkelijk klikt (heb t even over interactie in een tweetal...dat als je met zn tweeen goed kan praten en open kan zijn dat volgens mij wel kan helpen in bed. andersom hoeft het niet zo te zijn dat het betekent dat je slecht bent in bed als je er niet goed of graag over kan praten)

over sex gesproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder ben ik ahrtstikke moe, heb flink gerepeteerd vanochtend, was leuk!! mooie muziek nu als een malle lunch gegeten en avondeten koken om mee te nemen (pasta) want anders eet ik vanavond snackbar en dat wil ik niet want morgen ga ik al uit eten
Kwak
pi_77701945
ohja lijstje dus:

o choco cruesl
t niks (repetitie) of eigenlijk de rest van mn o uit een zakje
l drie boterhammen met ham
t boterham met ham, appel
d pasta met tomaten-gehaktsaus (koud... dat vind ik lekker)
t een paprika en wortelen

1750 kcal (voor de 6e dag op rij al )
Kwak
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:12:03 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77701969
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
ohja lijstje dus:

o choco cruesl
t niks (repetitie) of eigenlijk de rest van mn o uit een zakje
l drie boterhammen met ham
t boterham met ham, appel
d pasta met tomaten-gehaktsaus (koud... dat vind ik lekker)
t een paprika en wortelen

1750 kcal (voor de 6e dag op rij al )
dat is 1700 kcal? Ik vind het zo weinig lijken!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:13:10 #180
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77701992
Ik was vanmorgen in de sportschool in een keer 700 gram zwaarder dan vorige week, terwijl ik zo netjes gegeten heb, en gesport heb. Zou dat komen omdat ik ongesteld ben?
pi_77702019
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:06 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

over sex praten: mensen die dat zonder moeite op een volwassen manier kunnen, zijn vaak wel wat vertrouwder met hun eigen lichaam of kennen in elk geval vaak wel wat minder gene. dat kán betekenen dat het in bed ook makkelijk klikt (heb t even over interactie in een tweetal...dat als je met zn tweeen goed kan praten en open kan zijn dat volgens mij wel kan helpen in bed. andersom hoeft het niet zo te zijn dat het betekent dat je slecht bent in bed als je er niet goed of graag over kan praten)

over sex gesproken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch!!

en:
SPOILER
pi_77702081
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Eensch!!

en:
SPOILER
SPOILER
@ nynke: ja, het lijtk weinig, maar ik bak de ham in een beetje bak en braad gebruik 150 gram pasta en 150 gram gehakt (ik eet mn D ws. ook in twee losse porties op) dat tikt wel aan!
Kwak
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:27:35 #183
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77702331
Ben er net een half uur uit Maar voel me al wat beter, thanks.

Lijst:
L: boterham tartaar, boterham kaas, gekookt ei, beschuit jam, glas melk
T: fruit
S: 1.15 uur wandelen
T: blokje choco
T: cracker kipfilet
D: wraps met kipshoarma, sla en knoflooksaus. Wrap philadelphia, sla en gerookte zalm.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77702380
ohja, beterschap uniekhoorn! en vikje! (ik hoest ook ngo steeds een beetje, is met 3 weken nog steeds niet helemaal weg. urgh)
Kwak
pi_77702404
Hardlopen zonder sportbh is een slecht idee, ik begrijp nu helemaal goed waarom de holbewonervrouwen de mannen lieten jagen... Al dat gewiebel!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:30:40 #186
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77702411
Kwak, heb je ook wel eens een concert in het noorden??
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77702791
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, heb je ook wel eens een concert in het noorden??
nee, helaas niet noordelijker dan Utrecht.

in de zomer had ik wel een concert in Zwolle! maar dat project doe ik dit jaar niet meer mee...
Kwak
pi_77702931
oh, Co, ik was vandaag 2 ons minder dan gisteren, dus de rijstkilo heb ik niet maar ik eet ook met moeite 60-70gram (rauw gewogen) rijst... vind t niet zo erg lekker...
Kwak
  zaterdag 6 februari 2010 @ 14:55:20 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77703023
Wij eten vanavond nasi! . Nu al zin in! Heb ik sinds de zomer niet meer gehad en sowieso nog nooit zelf klaargemaakt . Ik ben lekker met m'n portfolio aan het klooien geweest en nu heb ik alles op een rijtje . Nu eerst maar eens stofzuigen en dan lekker relaxen. Morgen schrijf ik wel weer verder .
Niet meer actief op Fok!
pi_77703054
Ik eet pas regelmatig rijst sinds ik basmatirijst ken (in grote pakken van de Lidl *noms*). Gewone vind ik vies.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_77703264
Ik hou ontzettend van rijst!!! Alle soorten ook, maar de geurige pandan en basmati vind ik wel erg lekker. Hoewel ik voor nasi meestal een iets drogere rijst gebruik. De "saaie" nasi van de Chinees, dus alleen met prei, ei en ham en een verdwaald stukje ander vlees vind ik ook echt heerlijk. Vooral de volgend dag opgebakken, zo zonder saus of wat.
pi_77703459
basmati van de Lidl heb ik ook

ik lust het tegenwoordig wel, maar ik vind aardappel en pasta veel lekkerder. dus ik eet hen 1 of 2 keer in de week.
Kwak
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:18:59 #193
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77703652
Ik mag alleen zilvervliesrijst van mezelf en dat duurt vaak te lang om te koken (langer dan ik zin heb om er moeite voor te doen) en vind ik mwoah qua smaak, pandan en basmati is wel errug
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:19:14 #194
277802 _Calimero_
pi_77703664
beterschap voor Uniek
pi_77703979
Zal ik mijn lijstje eens posten?

O: optimel kwark
S: uurtje fitness
L: pistoletje humus, mineola
D: zes gangen menu in een restaurant vanavond met mijn liefje

Ook in een opwelling Maar maar wel even gereserveerd!
pi_77704311
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:30 schreef Goodbye het volgende:
Zal ik mijn lijstje eens posten?

O: optimel kwark
S: uurtje fitness
L: pistoletje humus, mineola
D: zes gangen menu in een restaurant vanavond met mijn liefje

Ook in een opwelling Maar maar wel even gereserveerd!
Lekker!! Waar gaan jullie heen??

Ik heb m'n Japanse bestelling ook al doorgegeven!!
pi_77704386
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Lekker!! Waar gaan jullie heen??

Ik heb m'n Japanse bestelling ook al doorgegeven!!
Restaurantje hier in de buurt waar we laatst heerlijk hebben geluncht.

Japans, lekker
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:46:44 #198
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77704449
Oeh, speaking of eten: lijstje

O: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
S: 25 min. lopen, 10 min. crosstrainer en buikspieroefeningen
T: banaan
L: bak sla met parmezaanse kaas, 3 boterhammen. 2 met roomboter en zout en eentje met extra pure hagelslag.
T: bananenbrood? (moet nog maken!)
D: geen idee

Wat vinden jullie ervan? En wie heeft inspiratie voor m'n D?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:48:30 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77704494
Hihi, MevrouwPuff Wiebelboobz!

Yay leuk, Goedbij! Waarheen? Edit: oh heb je gezegd! Lekker! Veel plezier!

Ik heb net een kado gehad van vriendje, een echte verrassing want meestal hebben we het eerst over kadootjes Ik heb een trollbeads boom-hanger gekregen, aan lange ketting *blij is*

In dat bovenste stuk kan je dan een gekleurde glaskraal doen! Ik heb er nu één in herfstige kleurtjes
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:48:31 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77704495
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:46 schreef AKnynke het volgende:
Oeh, speaking of eten: lijstje

O: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
L: bak sla met parmezaanse kaas, 3 boterhammen. 2 met roomboter en zout en eentje met extra pure hagelslag.
T: bananenbrood? (moet nog maken!)
D: geen idee

Wat vinden jullie ervan? En wie heeft inspiratie voor m'n D?
Dat bananenbrood klinkt zo lekker! . Heb je daar een receptje van en heb je er ook een broodbakdinges voor nodig of kan het in een cakevorm in de oven?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:50:51 #201
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77704542
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat bananenbrood klinkt zo lekker! . Heb je daar een receptje van en heb je er ook een broodbakdinges voor nodig of kan het in een cakevorm in de oven?
ik doe het gewoon in een cakevorm meestal. Ik zal zo even kijken naar een receptje, ik zoek meestal elke keer een andere uit...
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:03:43 #202
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77704896
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:50 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik doe het gewoon in een cakevorm meestal. Ik zal zo even kijken naar een receptje, ik zoek meestal elke keer een andere uit...
NIet waar trouwens: ik maak meestal deze:
quote:
100g sultanas
75ml bourbon or dark rum
175g plain flour
2 teaspoons baking powder
1/2 teaspoon bicarbonate of soda
1/2 teaspoon salt
125g unsalted butter, melted
150g sugar
2 large eggs
4 small, very ripe bananas (about 300g weighed without skin), mashed
60g chopped walnuts
1 teaspoon vanilla extract
23 x 13 x 7cm loaf tin, buttered and floured or with a paper insert
Serving Size : Makes 8–10 slices

1. Put the sultanas and rum or bourbon in a smallish saucepan and bring to the boil.
2. Remove from the heat, cover and leave for an hour if you can, or until the sultanas have absorbed most of the liquid, then drain.
3. Preheat the oven to 170ºC/gas mark 3 and get started on the rest. Put the flour, baking powder, bicarb and salt in a medium-sized bowl and, using your hands or
4. a wooden spoon, combine well. In a large bowl, mix the melted butter and sugar and beat until blended. Beat in the eggs one at a time, then the mashed bananas. Then, with your wooden spoon, stir in the walnuts, drained sultanas and vanilla extract. Add the flour mixture, a third at a time, stirring well after each bit. Scrape into the loaf tin and bake in the middle of the oven for 1–11/4 hours. When it’s ready, an inserted toothpick or fine skewer should come out cleanish. Leave in the tin on a rack to cool, and eat thickly or thinly sliced, as you prefer.
Al maak ik hem zonder rozijnen en doe ik er stukjes pure chocola doorheen...En soms ook een soort noten..
  zaterdag 6 februari 2010 @ 16:07:43 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77704999
Oeh, klinkt lekker, Nynke, ga ik zéker eens proberen.
Niet meer actief op Fok!
pi_77706609
Lijstjes

O: 2 boterham pindakaas
L: restje risotto
T: 500 gram kwark
D: ben er nog niet helemaal uit: erwtjes met aardappelpurree(of met gekookte aardappeltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn) en nepvlees OF gekookte aardappeltjes met spinazie en eitje
T: iets. misschien boterham
S: misschien nog even sporten, maar heb denk ik te weinig gegeten om actief te gaan fitnessen....
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:01:08 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77708288
Oh, ben helemaal vergeten mr. moblo te feliciteren. Gefeliciteerd dus!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 18:05:33 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77708408
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, ben helemaal vergeten mr. moblo te feliciteren. Gefeliciteerd dus!
Datte

Ik kan typen en benen epileren tegelijk
pi_77708646
Daglijst
  • 6:00 havermout
  • 9:00 pot blote billen in het gras
  • 12:30 13km wandelen met 6km/u
  • 15:00 gekookt ei met augurk, yoghurt en een beetje mayo
  • 18:45 Chimay
  • 19:15 ovenaardappeltjes, drumstick, sperziebonensalade
  • 19:30 ovenpeer met rumpruimen & yoghurt
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_77708684
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:

Ik kan typen en benen epileren tegelijk
    Voel je je ook weer wat beter? En wat mankeerde je? En moet je morgen werken?
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      zaterdag 6 februari 2010 @ 18:14:19 #209
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77708687
    Dat is niet echt veel vandaag sigme. Geen trek?
    pi_77708748
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef _Calimero_ het volgende:
    Ik mag alleen zilvervliesrijst van mezelf en dat duurt vaak te lang om te koken (langer dan ik zin heb om er moeite voor te doen) en vind ik mwoah qua smaak, pandan en basmati is wel errug
    Hee! Moest jij niet naar Den Haag (Museon)?
      zaterdag 6 februari 2010 @ 18:16:50 #211
    22930 Wolve000
    Het loopt wel los
    pi_77708775
    Dank voor alle felicitaties!

En Maria ook gefeliciteerd!

Ontbijt op bed was lekker!

Zodadelijk lasagne en daarna feest!
    NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
    pi_77708813
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 18:14 schreef Tinkepink het volgende:
    Dat is niet echt veel vandaag sigme. Geen trek?
    Betere verdeling + lichamelijke activiteit. Als ik eerder iets stevigs eet, die witte bonen dus, dan kan ik daar lang op lopen. En vooral, als ik iets actiefs doe (rennen, tuinwerk, flink wandelen), dan krijg ik geen honger.
    Daarom zijn die thuiswerkdagen zo slecht voor mij . Sinds vandaag is de weg hier weer schoon, dus als het nou deze week niet weer gaat sneeuwen + vriezen, dan kan ik deze vrijdag wel weer eens naar kantoor. Zal m'n collega ook leuk vinden, die zit anders helemaal in d'r uppie en dat vind ze niet leuk.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 18:22:55 #213
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77708956
    Zo, CV bijgewerkt, sollicitatiebrief klaar...ik ga zo maar eens boodschappen doen. Ik weet alleen nog steeds niet wat ik moet eten..
    pi_77708978
    En nog 2 centen van mij:
    Ik vind verhalen over kinderen bijzonder oninteressant. Eigenlijk houd ik helemaal niet van kinderen. Dat zit denk ik fundamenteel in je, die anti-vertedering, zoiets verandert niet eens als je zelf moeder wordt. Van mijn eigen kind houd ik dan weer verschrikkelijk veel, dat wel. Maar dat is de uitzondering

Verder zie ik deze tijd een tendens dat aan goed praten over veel meer waarde wordt gehecht dan gewoon goed zijn ergens in, maar daar juist niet over praten. Jammer, want ik zie (ook in mijn omgeving) veel fantastische oude rotten in hun vak het afleggen tegen incompetente vlotte babbelaartjes.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 18:29:18 #215
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77709135
    En Laureline verwoordt perfect wat ik bedoel
      zaterdag 6 februari 2010 @ 18:30:16 #216
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77709157
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef Wolve000 het volgende:
    Dank voor alle felicitaties!

En Maria ook gefeliciteerd!

Ontbijt op bed was lekker!

Zodadelijk lasagne en daarna feest!
    Feest is altijd goed Veel plezier.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 18:30:46 #217
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77709174
    't Is vandaag opgestoken-duimen-dag.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 18:31:52 #218
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77709206
    Zal ik er dan nog maar een kinderverhaal tegen aangooien.... ? Eh... nee. Toch maar niet. Al moest ik vandaag de jongste aanmelden voor zwemles. En dat was de hel. Een beetje zoals conleches carnaval zegmaar.
    pi_77709590
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef Tinkepink het volgende:
    Zal ik er dan nog maar een kinderverhaal tegen aangooien.... ? Eh... nee. Toch maar niet. Al moest ik vandaag de jongste aanmelden voor zwemles. En dat was de hel. Een beetje zoals conleches carnaval zegmaar.
    Ahahaa, de zwemles! Ben ik even blij dat we daar vanaf zijn. Wij zijn 3 keer gewisseld, de ene les nog verschrikkelijker dan de andere, ebenals de zwemjuffen. (Bij de laatste juf duurde het 3 lessen voordat we doorhadden dat het een vrouw was! )

Nadat onze mini na 2 jaar nog over de bodem liep, ben ik zelf maar gaan zwemmen met mijn kind. (Heb ik wel eens verteld hier nav MoBlo's zweminstructieverleden! Tot mijn ontzetting zwom de mini toen alle slagen achteruit, alsof je een filmpje terugspoelde En ik kon nog maar net mijn gezicht in de plooi houden, want ik dacht alleen maar radeloos: wat moet ik hier nu weer mee beginnen?) Toch had de mini toen binnen een paar maanden A, B en C. En als ik meer kinderen had zou ik het ook zo doen: gewoon zelf met ze gaan zwemmen als ze 6/7 jaar zijn, ben je binnen een paar maanden klaar. Bij die zwemles kregen de kinderen in het groepje uiteindelijk 1,5 minuut per les persoonlijke aandacht, verder was het wachten tot het kwartje blijkbaar vanzelf zou vallen. En dan konden wij lang wachten
    pi_77710131
    Jee, wat een gedoe die zwemles. Deed er zelf vier jaar over ofzo
    Lijstje
    O:boterham met chocopasta
    T: peer-yoghurt smoothie
    L: dubbele boterham met tonijnsalade met olijf en paprika, dubbele boterham met komkommersalade
    T: appel
    D: 3 tortilla's met gehakt, champignons etc, creme fraiche en salsasaus
    T: klein bakje vla met vruchten
    Dat is 1700 kcal. Er komt waarschijnlijk nog wat bij vanavond, feestje.
    pi_77710538
    Bweeuh, vandaag was niet zo heel geweldig. Ik voelde me zó vadsig Ik ga echt zo als mijn eten gezakt is weer eens hardlopen.

Lijstje:

O: 2 rijstcrackers met humus, sinaasappel
    L: bruinpistoletje met rucola, kaas en tomaat, kopje koffie
    T: half bruin pistoletje rucola, kaas tomaat en beetje tapenade
    T: sinaasappel, slokje koffie verkeerd
    D: zuurkool met paprika, spek (zo'n bonk) paar plakjes kaas
    S: evy

Praten over kinderen vind ik meestal heel saai, tenzij het kinderen zijn waar ik om geef zoals mijn broertje/zusje of oppaskindjes. Ik ben wel echt heel gek op kinderen, vandaag ook weer allemaal lieve kleintjes gezien, soms kunnen ze je zo aankijken met zo'n baby blik: grote ogen, open mond, kwijl wat ergens uit een mondhoek druipt

Over seks praten vind ik dan wel weer leuk, soms nog leuker dan het doen

Ewelina: wat een leuke foto's

Maria en Meneer en Mevrouw Wolf, gefeli!!
    pi_77710578
    zomg kom net een foto van mezelf tegen echt
    SPOILER
    Ja doei.
    pi_77710627
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 19:19 schreef shinydiscoball het volgende:

Over seks praten vind ik dan wel weer leuk, soms nog leuker dan het doen
    Meid, dat gaat echt te ver
    pi_77710699
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 19:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Meid, dat gaat echt te ver

Tsja soms klikt het gewoon niet, ligt aan de persoon. En dan is praten erover met vriendinnen en hilarische verhalen uitwisselen toch leuker...
    pi_77710881
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 19:26 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Tsja soms klikt het gewoon niet, ligt aan de persoon. En dan is praten erover met vriendinnen en hilarische verhalen uitwisselen toch leuker...
    Ah, zo. Dat is nog wel begrijpelijk soms. Ik dacht dat je praten met de persoon zelf bedoelde!
    Hm, beter geen sex of slechte sex...?
    pi_77712180
    Nog lekker gefietst vandaag moblo? of waren jullie niet degenen die ik zag fietsen toen ik in de bus naar huis zat ?
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 20:15:36 #227
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77712239
    Heb nu alleen nog erge keelpijn en wat hoofdpijn, hoesten en snotteren (al een week) maar mijn smaak begint weer te komen, gelukkig.

Heb helemaal niks met kinderen, alsdie van vriend al niet zo oud waren dan was ik er niet aan begonnen

Sex, leuk om te doen, leuk om over te praten.

Mo, rood haar?? Mooie motor trouwens.

SDB, vind je lijstje best goed, spek kon er wel bij hoor
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:00:05 #228
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77713889
    The Princess and the Frog was leuk!
    pi_77713950
    MoBlo, wat een verschil!
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:15:26 #230
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77714406
    Wat kleurt je haar mooi bij je motor.
    Maar vooral: ongelooflijk dat je er vroeger zo uitzag. Maar die mooie lach had je toen ook al. Al straal je nu veel meer dan toen.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:18:52 #231
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77714502
    Mja ik weet het niet met die foto van Mo. Voor mijn gevoel straalt er toch vanaf dat ze niet lekker in haar vel zit. Maar miss komt dat ook door haar eigen commentaar erbij. Dat ik biased ben .

Ik ben naar Ober van Alex van Warmerdam aan het kijken. Wat een geweldige film is dat! .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:21:21 #232
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77714576
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
    Wat kleurt je haar mooi bij je motor.
    Maar vooral: ongelooflijk dat je er vroeger zo uitzag. Maar die mooie lach had je toen ook al. Al straal je nu veel meer dan toen.
    Eensch!
    pi_77714793
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
    Mja ik weet het niet met die foto van Mo. Voor mijn gevoel straalt er toch vanaf dat ze niet lekker in haar vel zit. Maar miss komt dat ook door haar eigen commentaar erbij. Dat ik biased ben .

Ik ben naar Ober van Alex van Warmerdam aan het kijken. Wat een geweldige film is dat! .
    Oh die moet ik ook nog zien! Heb je ''De laatste dagen van Emma Blank'' gezien? Ook hele mooie film! Ik ben fan
    pi_77714818
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
    SDB, vind je lijstje best goed, spek kon er wel bij hoor
    Thanks!
    pi_77714852
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
    The Princess and the Frog was leuk!
    Ik vind het cool dat ze nu eindelijk eens een donkere prinses hebben getekend
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:32:18 #236
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77714940
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh die moet ik ook nog zien! Heb je ''De laatste dagen van Emma Blank'' gezien? Ook hele mooie film! Ik ben fan
    "De laatste dagen" heb ik vanmiddag gezien, ja Die vond ik ok, vandaar dat ik nu naar "Ober" kijk. Maar "Ober" vind ik leuker .

* Viking84 gaat meer van Warmerdam-films opsnorren .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:35:31 #237
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77715021
    Kunnen jullie me uitleggen wat er leuk is aan Van Warmerdamfilms? Ik vind ze neit om doorheen te komen.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:39:10 #238
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77715136
    Definitief lijstje voor vandaag:

O:: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
    T: plak bananenbrood
    T: 70 gram noten
    D: 250 gram broccoli, 2 broodjes met kip gebakken in een mengsel van honging en limoensap
    pi_77715235
    Lijstje:

O: Brinta
    L: 2 volkoren geroosterde boterhammen met appelstroop, 1 boterham met niks, cup-a-soup kip
    T: vanillekwark van Danio, chocoladesprits
    D: spinaziestamppot met rode paprika, ui, roomkaas
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:43:19 #240
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77715269
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik vind het cool dat ze nu eindelijk eens een donkere prinses hebben getekend
    Jij zou een heel mooie Prinses Tiana zijn! *Pictures Shiny in prinsessenjurk*

De liedjes zijn ook tof! </jubelmodus>
    pi_77715558
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"De laatste dagen" heb ik vanmiddag gezien, ja Die vond ik ok, vandaar dat ik nu naar "Ober" kijk. Maar "Ober" vind ik leuker .

* Viking84 gaat meer van Warmerdam-films opsnorren .
    Ik ben hem nu aan het, euhm, ''bestellen''
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
    Kunnen jullie me uitleggen wat er leuk is aan Van Warmerdamfilms? Ik vind ze neit om doorheen te komen.
    Die subtiele humor En zijn personages zijn heel ''gewoon'' en dagelijks maar toch weer erg absurd. [/arty farty mode]
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jeej
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:52:16 #242
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77715559
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wil hem ook kijken maar hij is alleen nog maar in CAM te 'kopen'
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:53:38 #243
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_77715606
    ober?? komt die uit 2006?
      zaterdag 6 februari 2010 @ 21:54:20 #244
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77715616
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
    Typisch gevalletje 'je moet ervan houden'. Ik vind ze erg origineel en het absurdistische en onvoorspelbare vind ik ook leuk .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77715696
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
    Definitief lijstje voor vandaag:

O:: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
    T: 70 gram noten
    D: 250 gram broccoli, 2 broodjes met kip gebakken in een mengsel van honging en limoensap
    Nice

Heb je een foto van zo'n plak bananenbrood? De beschrijving doet me denken aan de vijgencake die ik wel eens eet..
      zaterdag 6 februari 2010 @ 22:04:59 #246
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77715881
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Nice

Heb je een foto van zo'n plak bananenbrood? De beschrijving doet me denken aan de vijgencake die ik wel eens eet..
    Niet één plak, maar een heleboel en een brakke webcam pic, maar hier is ie: ik heb er deze keer trouwens zo'n 40 gram cacao doorheen gegooid, ook erg lekker!
    pi_77715955
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Niet één plak, maar een heleboel en een brakke webcam pic, maar hier is ie: ik heb er deze keer trouwens zo'n 40 gram cacao doorheen gegooid, ook erg lekker!
    [ afbeelding ]
    OMFG, dat ziet er echt goddelijk uit!

Ik heb net een zooi te foute muziek gedownload
      zaterdag 6 februari 2010 @ 22:11:24 #248
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77716052
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:

[..]

OMFG, dat ziet er echt goddelijk uit!

Ik heb net een zooi te foute muziek gedownload
    ik ben naar Cat Stevens aan het luisteren. Soms zo fijn!
    pi_77716096
    Ik ben eigenlijk nog nooit alleen op reis geweest ... maar daar gaat verandering in komen, door jullie gesprek hier heb ik besloten een keer alleen naar Berlijn te willen . 1 Overnachting ofzo, gewoon om een keer gedaan te hebben en Berlijn is niet meteen de andere kant van de wereld. Maar dan ga ik wel alles tot in detail plannen .

Dat ziet er lekker uit Nynke .

En beterschap voor de zieken/zwakken .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_77716160
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 22:11 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ben naar Cat Stevens aan het luisteren. Soms zo fijn!
    Ik Matthias Reim.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 22:16:45 #251
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77716222
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 22:12 schreef Chicolate het volgende:
    Ik ben eigenlijk nog nooit alleen op reis geweest ... maar daar gaat verandering in komen, door jullie gesprek hier heb ik besloten een keer alleen naar Berlijn te willen . 1 Overnachting ofzo, gewoon om een keer gedaan te hebben en Berlijn is niet meteen de andere kant van de wereld. Maar dan ga ik wel alles tot in detail plannen .

Dat ziet er lekker uit Nynke .

En beterschap voor de zieken/zwakken .
    Meer dan 1 dag gaan! Berlijn is zo'n toffe stad! Je kunt daar dagen in je eentje rondlopen, musea bezoeken en gewoon kijken. Ik hoop daar volgend jaar rond deze tijd te werken, dat zou zooo tof zijn!

Een van de naarste dingen van in je eentje reizen vond ik altijd in je eentje eten...ik vind het nog steeds gek om alleen in een restaurant ofzo te gaan zitten...
    pi_77716469
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Meer dan 1 dag gaan! Berlijn is zo'n toffe stad! Je kunt daar dagen in je eentje rondlopen, musea bezoeken en gewoon kijken. Ik hoop daar volgend jaar rond deze tijd te werken, dat zou zooo tof zijn!

Een van de naarste dingen van in je eentje reizen vond ik altijd in je eentje eten...ik vind het nog steeds gek om alleen in een restaurant ofzo te gaan zitten...
    Ik zou dan totaal 2 dagen gaan . 's Morgens met de trein erheen en de volgende dag in de avond weer terug naar huis. Niet te lang, is de eerste keer helemaal in mn eentje weg . En ik kan het ook niet betalen om veel langer weg te gaan . Al kan ik dan misschien beter een andere stad kiezen en Berlijn bewaren voor als ik wat langer weg wil ... iemand een idee? Liefst een stad die fotografisch interessant is, en max 6 uur reizen vanaf Amsterdam. Mag ook in NL zijn (liever zelfs, dan is mn reis gratis).
    pi_77716499
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 22:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zou dan totaal 2 dagen gaan . 's Morgens met de trein erheen en de volgende dag in de avond weer terug naar huis. Niet te lang, is de eerste keer helemaal in mn eentje weg . En ik kan het ook niet betalen om veel langer weg te gaan . Al kan ik dan misschien beter een andere stad kiezen en Berlijn bewaren voor als ik wat langer weg wil ... iemand een idee? Liefst een stad die fotografisch interessant is, en max 6 uur reizen vanaf Amsterdam. Mag ook in NL zijn (liever zelfs, dan is mn reis gratis).
    Keulen, Maastricht. Of Aken Moet je naar de kapel van Karel de Grote gaan.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 22:24:28 #254
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77716502
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 22:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Maastricht!
    pi_77716525
    Of Dordrecht, de oudste stad van Holland. Alleen vind ik het een kutstad. Maar het heeft wel een mooi centrum.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 22:33:55 #256
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77716792
    Antwerpen of Brugge!
      zaterdag 6 februari 2010 @ 22:34:36 #257
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77716813
    En Keulen is inderdaad niet zo duur. Daar kan je al slapen voor 35 euro per nacht. Belgie en Nederland zijn best aan de prijs als je alleen gaat.
    pi_77717032
    Burp!

Ik heb echt enorm veel gegeten, eerst kregen we brood met tapenade enzo vooraf en toen dit:

Gang 1: kleine salade met eend
    Gang 2: rivierkreeftjes en een stukje toast met zalmmousse
    Gang 3: brochetta met roomkaas, tomatenspul en copa di parma
    Gang 4: gamba's met knoflookdip
    Gang 5: varkenshaaspuntjes en champignons in pestosaus
    Gang 6: aarbeienbavarois met een kletskop en daarbovenop chocolademouse

Het had vast allemaal een sjiekere naam maar ik ben al blij dat ik dit nog heb onthouden Was errrg lekker allemaal!
    pi_77717051
    Bedankt voor de suggesties! Ik ben al een beetje aan het rondkijken .
    pi_77717359
    Wow Nynke, ziet er lekker uit!!

Chico, gewoon doen!

Ik ben anderhalf jaar geleden in mijn eentje naar Edinburgh geweest, een weekendje. Ik was best zenuwachtig maar ik sliep in een hostel en ontmoette een paar Australische meiden die daar al wekenlang woonden . Daar even wat mee gedronken enzo, wisten ook leuke dingen over de stad. Het enige wat ik ook raar vond was 's avonds dan, want ja in m'n eentje rondzwerven op straat vond ik ook niet zo

Oh ja en ik heb in de trein terug naar Londen mijn ex-vriendje ontmoet
      zaterdag 6 februari 2010 @ 22:56:46 #261
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77717388
    Over humor gesproken. Weet je wat ik erg grappig vind? Toren C. De afleveringen van 2 jaar geleden waren iets leuker, dat wel.
      zaterdag 6 februari 2010 @ 23:08:44 #262
    277802 _Calimero_
    pi_77717735
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hee! Moest jij niet naar Den Haag (Museon)?
    Morgen!
      zaterdag 6 februari 2010 @ 23:17:38 #263
    277802 _Calimero_
    pi_77718009
    Ik moest mensen feliciteren, Maria en Mo en Wolve? maar waarom? Ik dacht dat maria d'rjubileum had, maar zijn Mo en Wolvedan allebei jarig? Of heeft maria jubileum met Wolve en is Mo jarig? Of...

nou ja, gefeliciteerd allemaal in ieder geval
      zaterdag 6 februari 2010 @ 23:25:49 #264
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77718273
    Volgens mij was MrMo jarig, Mo werd dus gefeliciteerd met MrMo en ik had inderdaad 7-jarig jubileum

Veel plezier morgen, Kuikentje!

Vandaag was een goeie dag! Want!
    - 7 jaar!
    - Zumba ging fijn en was leuk!
    - de stad in was leuk, lekker geluncht
    - tof kadootje gehad
    - naar The Princess and the Frog geweest, die awesome was

Whoop!
    En dit wilde ik nog even delen, want Louis de alligator is de shizzle!
      zaterdag 6 februari 2010 @ 23:43:39 #265
    277802 _Calimero_
    pi_77718809
    quote:
    Op zaterdag 6 februari 2010 23:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Volgens mij was MrMo jarig, Mo werd dus gefeliciteerd met MrMo en ik had inderdaad 7-jarig jubileum

Veel plezier morgen, Kuikentje!

Vandaag was een goeie dag! Want!
    - 7 jaar!
    - Zumba ging fijn en was leuk!
    - de stad in was leuk, lekker geluncht
    - tof kadootje gehad
    - naar The Princess and the Frog geweest, die awesome was

Whoop!
    En dit wilde ik nog even delen, want Louis de alligator is de shizzle!

ohja, zo zat het

Fijn dat je dag zo leuk was en 7 jaar, wauw!
    Ik ben benieuwd of ik ooit de 7 maanden grens nog zal halen (in verleden wel ruimschoots gehaald hoor )
      zaterdag 6 februari 2010 @ 23:49:31 #266
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77719008
    Niet teveel over nadenken, dan ben je er op een gegeven moment vanzelf (vast makkelijker gezegd dan gedaan ) en in de tussentijd vooral genieten </captain Obvious>

Nu slaaptijd! Slaap lekker!
    pi_77719033
    Je dag klinkt goed Maria . En gefeliciteerd met de 7 jaar
    pi_77723601
    Goeiemorgen!
    pi_77723608
    Hoi!

Mijn linkeroog doet raar! Ik zie echt heel slecht
      zondag 7 februari 2010 @ 08:37:56 #270
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77723610
    Ook goedemorgen.
      zondag 7 februari 2010 @ 08:56:14 #271
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77723673
    Goedemorgen.
    Uche . Om 22:30 uur gaan slapen en tot 2 uur liggen hoesten .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77723791
    Mogge!
    Vik: dropjes eten! Niet slapen is zo rot! Heb je Mark ook wakker gehoest?
    Feestje gister was gezellig. Vandaag ga ik een taart bakken voor mn broer, die is jarig. Daarna gaan we met zn vijven bij de chinees eten. Slecht lijnweekendje dus eigenlijk!
      zondag 7 februari 2010 @ 09:28:13 #273
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77723823
    Mark lag vast nog niet op bed toen ik klaar was met hoesten . Zal het straks eens vragen.
    Ik ga verder klussen aan mijn portfolio. Morgenmiddag nog even naar de stageschool om de laatste dingetjes te bespreken en dan kan ik de boel eindelijk afronden.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77723895
    ..
    pi_77723907
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 08:37 schreef shinydiscoball het volgende:
    Hoi!

Is het alweer opgeknapt?
      zondag 7 februari 2010 @ 10:43:36 #276
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_77724541
    huuuu shiny, dat klinkt eng! als t zo blijft even langs de huisartsenpost hoor!!

goeiemorgen, vandaag concert nummer 2, om 15 uur al, dus moet zo al de deur uit...

verder heb ik weinig te melden, behalve dat de teller vanmorgen op 103,6 stond. dat is ongeveer 2 kilo minder dan vorige week maandag. ben benieuwd of t verschil morgenmiddag bij de dietiste ook zo groot is (en zo niet, dan toch)
    Kwak
      zondag 7 februari 2010 @ 10:46:33 #277
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77724590
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 08:37 schreef shinydiscoball het volgende:
    Hoi!

Gatver. Ga je even snel langs de huisartsenpost?
      zondag 7 februari 2010 @ 10:47:54 #278
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77724611
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 10:43 schreef kwakz0r het volgende:
    huuuu shiny, dat klinkt eng! als t zo blijft even langs de huisartsenpost hoor!!

goeiemorgen, vandaag concert nummer 2, om 15 uur al, dus moet zo al de deur uit...

verder heb ik weinig te melden, behalve dat de teller vanmorgen op 103,6 stond. dat is ongeveer 2 kilo minder dan vorige week maandag. ben benieuwd of t verschil morgenmiddag bij de dietiste ook zo groot is (en zo niet, dan toch)
    Misschien niet twee kilo, maar dan zeker wel 500 gram ofzo.
    Maar nog belangrijker is dat je je er goed bij voelt (toch?)
    pi_77724646
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 10:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gatver. Ga je even snel langs de huisartsenpost?
    dat!

goedemorgen.. ik verwaarloos jullie maar heb het echt killing druk sorry! Ik hoop dat ik snel weer in wat rustiger vaarwater zit

zometeen beginnen aan mn appeltaart (die wilde Mr.Mo als gebak) en dan alvast hapjes voor op de gourmet maken en ergens ook nog proberen te studeren en ik voel keelpijn en misère opkomen, dus dat is niet soepeltjes !

oh, en Californium: wij hebben idd even heel kort op de fiets gezeten, van huis naar winkelcentrum
    Ja doei.
    pi_77724657
    Goeiemorgen .

Shiny, nu nog steeds? En hoe doet het raar, is het alsof er een wazig laagje overheen zit of op een andere manier?
      zondag 7 februari 2010 @ 10:53:00 #281
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_77724671
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 10:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien niet twee kilo, maar dan zeker wel 500 gram ofzo.
    Maar nog belangrijker is dat je je er goed bij voelt (toch?)
    psies. daar gaat t om. ik hou mn gewicht "daar" en "hier" ook los van elkaar bij, zodat ik niet te teleurgesteld raak.
    Kwak
      zondag 7 februari 2010 @ 11:41:10 #282
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_77725345
    Goedemorgen!

Ik heb even 'scannent' doorgelezen, dus sorry als ik iets mis! Maar beterschap Viking!
    En nog gefeliciteerd Wolve en Maria!
    Shiny, hoe is het nu met je oog?

@ Chico: Wat toevallig! Het ziet er naar uit dat ik deze zomervakantie alleen op vakantie ga en zat ook te denken aan Berlijn! Daar heb ik altijd al een keer naar toe gewild. Ik wil misschien een paar keer een korte week weg. Ik zit te denken aan London, Berlijn, Antwerpen/Brullen en/of Scandinavië. Ik heb altijd al een keer naar het noorden van Europa gewild. Ben ooit in Denemarken geweest en vond het prachtig. Ben erg benieuwd naar Noorwegen en Zweden. Alleen de taal houd me tegen om er in mijn eentje naar toe te gaan . London en Berlijn zijn veilig omdat ik daar wel uit de voeten kom met mijn Engels en Duits, maar ik weet niet hoe dat gaat in Noorwegen/Zweden.

Wat mij vooral jammer lijkt aan alleen reizen is dat je geen gemeenschappelijke herinneren hebt. Ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend terug te denken aan oude vakanties en elkaars herinneren aan te vullen. En ook een beetje wat AKnykne zegt, alleen moeten eten in een restaurant is ook wel even een stap die ik dan zou moeten zetten.
    Your body. Your soul. Your rituals.
      zondag 7 februari 2010 @ 11:46:02 #283
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_77725440
    Alleen eten in een restaurant is helemaal niet eng. Gewoon een boek meenemen. En alleen op vakantie gaan is geweldig. Ik ga ieder jaar één tot twee keer alleen weg, varierend van een dag of 3 tot 10 dagen. Als je eenmaal over de drempel heenbent is het helemaal niet eng meer.
      zondag 7 februari 2010 @ 11:52:26 #284
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77725566
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Rituals het volgende:
    Goedemorgen!

Ik heb even 'scannent' doorgelezen, dus sorry als ik iets mis! Maar beterschap Viking!

@ Chico: Wat toevallig! Het ziet er naar uit dat ik deze zomervakantie alleen op vakantie ga en zat ook te denken aan Berlijn! Daar heb ik altijd al een keer naar toe gewild. Ik wil misschien een paar keer een korte week weg. Ik zit te denken aan London, Berlijn, Antwerpen/Brullen en/of Scandinavië. Ik heb altijd al een keer naar het noorden van Europa gewild. Ben ooit in Denemarken geweest en vond het prachtig. Ben erg benieuwd naar Noorwegen en Zweden. Alleen de taal houd me tegen om er in mijn eentje naar toe te gaan . London en Berlijn zijn veilig omdat ik daar wel uit de voeten kom met mijn Engels en Duits, maar ik weet niet hoe dat gaat in Noorwegen/Zweden.

Wat mij vooral jammer lijkt aan alleen reizen is dat je geen gemeenschappelijke herinneren hebt. Ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend terug te denken aan oude vakanties en elkaars herinneren aan te vullen. En ook een beetje wat AKnykne zegt, alleen moeten eten in een restaurant is ook wel even een stap die ik dan zou moeten zetten.
    In heel Scandinavie spreekt iedereen heel goed engels. En als je voor begin juni naar Zweden komt mag je bij mij een kop koffie komen halen!

Zo, ik ben m'n bed uitgekropen. Was om 10 uur al wakker, maar nog heerlijk een tijdje volkskrant magazines liggen lezen. Zometeen even een beetje studeren, en dan ga ik lekker van het zonnetje genieten, dat hier heerlijk schijnt. Of andersom, eerst het zonnetje en dan studeren, voordat de zon weer weg is..
      zondag 7 februari 2010 @ 11:53:04 #285
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_77725583
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
    Alleen eten in een restaurant is helemaal niet eng. Gewoon een boek meenemen. En alleen op vakantie gaan is geweldig. Ik ga ieder jaar één tot twee keer alleen weg, varierend van een dag of 3 tot 10 dagen. Als je eenmaal over de drempel heenbent is het helemaal niet eng meer.
    Ja dat gevoel heb ik ook! Inderdaad die drempel even over en dan komt het wel goed. Ben benieuwd hoe mijn zomervakantie eruit komt te zien. Heb er nu al zin in .
      zondag 7 februari 2010 @ 11:55:00 #286
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_77725625
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 11:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

In heel Scandinavie spreekt iedereen heel goed engels. En als je voor begin juni naar Zweden komt mag je bij mij een kop koffie komen halen!

Zo, ik ben m'n bed uitgekropen. Was om 10 uur al wakker, maar nog heerlijk een tijdje volkskrant magazines liggen lezen. Zometeen even een beetje studeren, en dan ga ik lekker van het zonnetje genieten, dat hier heerlijk schijnt. Of andersom, eerst het zonnetje en dan studeren, voordat de zon weer weg is..
    Ja Engels gaat goed? En hoe is bijv. het openbaar vervoer? Mijn zomervakantie begint pas eind juni (mits ik geen hertentamens heb), maar mocht ik nou toch eerder die kant op komen dan ga ik je aanbod zeker onthouden! Ga je na begin juni (voorlopig) niet meer terug naar Zweden? Ben je daar dan 'klaar'?
      zondag 7 februari 2010 @ 12:00:47 #287
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77725754
    Oeh! Gefeliciteerd Maria en Wolve!

Ik ben lekker gezellig dik nu hoewel gisteren iemand tegen mij zei dat ik er niet uit zie als een dikke zuipende student terwijl ik wel dat beeld van me heb

Maar goed, gisteren nog wel lekker gegeten en daarna lekker genoten van het concert wat veeeeeeet! Echt gaaf!
    het lijkt niet wat het is
      zondag 7 februari 2010 @ 12:05:06 #288
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77725828
    Goeiemiddag!

Mooi dat het tof was neen! En die vadsigheid valt volgens mij echt wel mee

Shiny al afspraak gemaakt met le dokter?

Oh en tot de decorum-kenners: als je een mail vol vragen naar een docent aan een buitenlandse universiteit stuurt (een docent die je dus niet kent), en je krijgt een heel vriendelijke mail terug vol info en nodige verwijzingen, is het dan het beste om een mailtje terug te sturen om hem te bedanken voor de mail of kan ik beter wachten tot ik weer iets heb waarmee ik me tot hem moet richten?
    pi_77725839
    Ik vind alleen reizen minder leuk dan met z'n tweeën, maar ik vind alleen reizen wel leuker dan niet reizen. Vorig jaar was ik vrij lange tijd alleen in Frankrijk en dat was prima, maar toen ik een dag of 9 alleen was geweest, vond ik het toch wel heel gezellig dat er weer iemand langskwam!!

Concert van de Stereophonics gisteren was best tof, hoewel ze heel veel nummers waar ik op hoopte niet deden en de zanger is een dwerg. (dat doet er toe omdat hij wel een sexy stem heeft en in principe geen onaardig hoofd, maar hij was dus 1m60 zo te zien. En hij had mooiboy haar. ) We stonden wel vrij vooraan, wat wel weer leuk was!!

Vandaag ontbeten met een croissantje en 2 cappuccino en zodirect naar de verjaardag van mijn moeder en dat zal lijntechnsch ook niet helemaal jofel zijn..........naja, so be it....................
    pi_77725853
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:00 schreef neen het volgende:
    Oeh! Gefeliciteerd Maria en Wolve!

Ik ben lekker gezellig dik nu hoewel gisteren iemand tegen mij zei dat ik er niet uit zie als een dikke zuipende student terwijl ik wel dat beeld van me heb

Maar goed, gisteren nog wel lekker gegeten en daarna lekker genoten van het concert wat veeeeeeet! Echt gaaf!
    Ik heb je niet gezien neen, waar stond jij?
      zondag 7 februari 2010 @ 12:07:14 #291
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_77725872
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 11:55 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja Engels gaat goed? En hoe is bijv. het openbaar vervoer? Mijn zomervakantie begint pas eind juni (mits ik geen hertentamens heb), maar mocht ik nou toch eerder die kant op komen dan ga ik je aanbod zeker onthouden! Ga je na begin juni (voorlopig) niet meer terug naar Zweden? Ben je daar dan 'klaar'?
    OV is echt super geregeld. Ook niet echt heel duur als je op tijd kaartjes boekt. En de bussen zijn echt geweldig. Ik studeer begin juni af, en tenzij ik hier een baan vind (Waar ik niet actief naar op zoek ben), ga ik hier weg. Waar ik dan heen ga, geen idee.

@ Maria: ik zou het zo laten, of eventueel nog een klein iets bedenken om te vragen in het bedank emailtje..
    pi_77725883
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Goeiemiddag!

Oh en tot de decorum-kenners: als je een mail vol vragen naar een docent aan een buitenlandse universiteit stuurt (een docent die je dus niet kent), en je krijgt een heel vriendelijke mail terug vol info en nodige verwijzingen, is het dan het beste om een mailtje terug te sturen om hem te bedanken voor de mail of kan ik beter wachten tot ik weer iets heb waarmee ik me tot hem moet richten?
    Ik denk dat een bedankje altijd goed is!! Zou je zelf ook leuk vinden toch? Da's meestal de regel die ik toepas; wat zou ik zelf leuk vinden in zo'n geval................
      zondag 7 februari 2010 @ 12:08:15 #293
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77725896
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb je niet gezien neen, waar stond jij?
    Een beetje links van het midden toen ik aankwam was de staat net begonnen het geluid in de hmh vind ik trouwens wel erg fijn.

Reizen met anderen vind ik ook wel leuker, maar ik wil dan ook wel eens een dagje op pad in m'n eentje.

[ Bericht 6% gewijzigd door neen op 07-02-2010 12:20:36 ]
    het lijkt niet wat het is
    pi_77726350
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Rituals het volgende:
    Goedemorgen!

Oeh zullen we samen alleen gaan? Waar ligt Brullen eigenlijk? (of moet dat Brussel zijn?)

Alleen eten in een restaurant, nouja ik zoek dan waarschijnlijk een afhaal ofzo op en ga dat dan ergens in een parkje opeten . Ik vind restaurants sowieso al iets ongemakkelijks, ook met 2 personen.
      zondag 7 februari 2010 @ 12:31:59 #295
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77726473
    Thankies voor de snelle reacties!
    Het probleem is dat ik niet in een eindeloze wie-moet-er-nou-het-laatste-woord-dinges wil komen, dus met een extra vraag wacht ik nog even. Ik zou hem wel kunnen inlichten over mijn bijgewerkte plannen natuurlijk, hij wou op de hoogte blijven en dan hoeft ie (nog) niet te antwoorden Bedanken is wel vriendelijk op zich ja! </social retardus rex>

Tevens ga ik (OT!) deze week maar heel netjes avondeten enzo want ik ben weer aangekomen It better be muscles!
      zondag 7 februari 2010 @ 12:33:55 #296
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_77726530
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh zullen we samen alleen gaan? Waar ligt Brullen eigenlijk? (of moet dat Brussel zijn?)

Alleen eten in een restaurant, nouja ik zoek dan waarschijnlijk een afhaal ofzo op en ga dat dan ergens in een parkje opeten . Ik vind restaurants sowieso al iets ongemakkelijks, ook met 2 personen.
    Hahaha, toch spannend om alleen te gaan hè . Ik bedoelde inderdaad Brussel...

Waarom vind je restaurants ongemakkelijk? Ik denk dat ik, zoals Tink zei, inderdaad een boek meeneem, dat helpt denk ik wel!
    pi_77727079
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:33 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hahaha, toch spannend om alleen te gaan hè . Ik bedoelde inderdaad Brussel...

Waarom vind je restaurants ongemakkelijk? Ik denk dat ik, zoals Tink zei, inderdaad een boek meeneem, dat helpt denk ik wel!
    Tja samen alleen is dan toch samen, beetje valsspelen misschien .
    SPOILER
      zondag 7 februari 2010 @ 13:00:01 #298
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77727138
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
    Goeiemiddag!

Absoluut een bedankje sturen! . Die man heeft moeite voor jou gedaan en je mag best laten blijken dat je dat waardeert. Bovendien zal hij dan ook eerder bereid zijn je een volgende keer weer te helpen. Het is ook een beetje raar om een half jaar ofzo na dato nog te zeggen: "Nog bedankt voor je reactie van een half jaar geleden. Ik heb nu weer een vraag...." .

Wij deden eens een onderzoek op de uni en daarvoor hadden we informatie nodig van een onderzoekster aan een andere universiteit. Zij mailde ons van alles toe, maar we hebben haar nooit bedankt. Tot de begeleidster van ons onderzoek zei dat ze die andere onderzoekster was tegengekomen op een symposium en dat die had geïnformeerd naar ons onderzoek en gezegd had dat ze het jammer vond dat ze nooit een bedankje van ons had gekregen .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 7 februari 2010 @ 13:03:36 #299
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_77727214
    quote:
    Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tja samen alleen is dan toch samen, beetje valsspelen misschien .
    SPOILER
    Beetje valsspelen, maar wel gezelliger misschien .
    SPOILER
      zondag 7 februari 2010 @ 13:12:56 #300
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_77727467
    Viking, je hebt denk ik ook gelijk Ik ga zo maar eens broeden op een nuttig reply-mailtje

En Chico:
    SPOILER
      zondag 7 februari 2010 @ 13:13:48 #301
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77727490
    vol.
    Niet meer actief op Fok!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')