ik doe het gewoon in een cakevorm meestal. Ik zal zo even kijken naar een receptje, ik zoek meestal elke keer een andere uit...quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat bananenbrood klinkt zo lekker!. Heb je daar een receptje van en heb je er ook een broodbakdinges voor nodig of kan het in een cakevorm in de oven?
NIet waar trouwens: ik maak meestal deze:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik doe het gewoon in een cakevorm meestal. Ik zal zo even kijken naar een receptje, ik zoek meestal elke keer een andere uit...
Al maak ik hem zonder rozijnen en doe ik er stukjes pure chocola doorheen...En soms ook een soort noten..quote:100g sultanas
75ml bourbon or dark rum
175g plain flour
2 teaspoons baking powder
1/2 teaspoon bicarbonate of soda
1/2 teaspoon salt
125g unsalted butter, melted
150g sugar
2 large eggs
4 small, very ripe bananas (about 300g weighed without skin), mashed
60g chopped walnuts
1 teaspoon vanilla extract
23 x 13 x 7cm loaf tin, buttered and floured or with a paper insert
Serving Size : Makes 8–10 slices
1. Put the sultanas and rum or bourbon in a smallish saucepan and bring to the boil.
2. Remove from the heat, cover and leave for an hour if you can, or until the sultanas have absorbed most of the liquid, then drain.
3. Preheat the oven to 170ºC/gas mark 3 and get started on the rest. Put the flour, baking powder, bicarb and salt in a medium-sized bowl and, using your hands or
4. a wooden spoon, combine well. In a large bowl, mix the melted butter and sugar and beat until blended. Beat in the eggs one at a time, then the mashed bananas. Then, with your wooden spoon, stir in the walnuts, drained sultanas and vanilla extract. Add the flour mixture, a third at a time, stirring well after each bit. Scrape into the loaf tin and bake in the middle of the oven for 1–11/4 hours. When it’s ready, an inserted toothpick or fine skewer should come out cleanish. Leave in the tin on a rack to cool, and eat thickly or thinly sliced, as you prefer.
Dattequote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, ben helemaal vergeten mr. moblo te feliciteren. Gefeliciteerd dus!
Voel je je ook weer wat beter? En wat mankeerde je? En moet je morgen werken?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kan typen en benen epileren tegelijk
Hee! Moest jij niet naar Den Haag (Museon)?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:18 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik mag alleen zilvervliesrijst van mezelf en dat duurt vaak te lang om te koken (langer dan ik zin heb om er moeite voor te doen) en vind ik mwoah qua smaak, pandan en basmati is wel errug
Betere verdeling + lichamelijke activiteit. Als ik eerder iets stevigs eet, die witte bonen dus, dan kan ik daar lang op lopen. En vooral, als ik iets actiefs doe (rennen, tuinwerk, flink wandelen), dan krijg ik geen honger.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:14 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is niet echt veel vandaag sigme. Geen trek?
Feest is altijd goedquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:16 schreef Wolve000 het volgende:
Dank voor alle felicitaties!
En Maria ook gefeliciteerd!
Ontbijt op bed was lekker!
Zodadelijk lasagne en daarna feest!
Ahahaa, de zwemles! Ben ik even blij dat we daar vanaf zijn. Wij zijn 3 keer gewisseld, de ene les nog verschrikkelijker dan de andere, ebenalsquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:31 schreef Tinkepink het volgende:
Zal ik er dan nog maar een kinderverhaal tegen aangooien.... ? Eh... nee. Toch maar niet. Al moest ik vandaag de jongste aanmelden voor zwemles. En dat was de hel. Een beetje zoals conleches carnaval zegmaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Meid, dat gaat echt te verquote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Over seks praten vind ik dan wel weer leuk, soms nog leuker dan het doen![]()
quote:
Ah, zo. Dat is nog wel begrijpelijk soms. Ik dacht dat je praten met de persoon zelf bedoelde!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:26 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Tsja soms klikt het gewoon niet, ligt aan de persoon. En dan is praten erover met vriendinnen en hilarische verhalen uitwisselen toch leuker...
Eensch!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:15 schreef Tinkepink het volgende:Wat kleurt je haar mooi bij je motor.
Maar vooral: ongelooflijk dat je er vroeger zo uitzag. Maar die mooie lach had je toen ook al. Al straal je nu veel meer dan toen.
Oh die moet ik ook nog zien! Heb je ''De laatste dagen van Emma Blank'' gezien? Ook hele mooie film! Ik ben fanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:18 schreef Viking84 het volgende:
Mja ik weet het niet met die foto van Mo. Voor mijn gevoel straalt er toch vanaf dat ze niet lekker in haar vel zit. Maar miss komt dat ook door haar eigen commentaar erbij. Dat ik biased ben.
Ik ben naar Ober van Alex van Warmerdam aan het kijken. Wat een geweldige film is dat!.
Thanks!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
SDB, vind je lijstje best goed, spek kon er wel bij hoor
Ik vind het cool dat ze nu eindelijk eens een donkere prinses hebben getekendquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
The Princess and the Frog was leuk!
"De laatste dagen" heb ik vanmiddag gezien, jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh die moet ik ook nog zien! Heb je ''De laatste dagen van Emma Blank'' gezien? Ook hele mooie film! Ik ben fan
Jij zou een heel mooie Prinses Tiana zijn!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik vind het cool dat ze nu eindelijk eens een donkere prinses hebben getekend![]()
Ik ben hem nu aan het, euhm, ''bestellen''quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"De laatste dagen" heb ik vanmiddag gezien, jaDie vond ik ok, vandaar dat ik nu naar "Ober" kijk. Maar "Ober" vind ik leuker
.
* Viking84 gaat meer van Warmerdam-films opsnorren.
Die subtiele humorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Kunnen jullie me uitleggen wat er leuk is aan Van Warmerdamfilms? Ik vind ze neit om doorheen te komen.
Jeejquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zou een heel mooie Prinses Tiana zijn!*Pictures Shiny in prinsessenjurk*
De liedjes zijn ook tof!</jubelmodus>
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zou een heel mooie Prinses Tiana zijn!*Pictures Shiny in prinsessenjurk*
De liedjes zijn ook tof!</jubelmodus>
Typisch gevalletje 'je moet ervan houden'. Ik vind ze erg origineel en het absurdistische en onvoorspelbare vind ik ook leukquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Kunnen jullie me uitleggen wat er leuk is aan Van Warmerdamfilms? Ik vind ze neit om doorheen te komen.
Nicequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:39 schreef AKnynke het volgende:
Definitief lijstje voor vandaag:
O:: halve mango, appel en banaan door yoghurt met muesli
S: 25 min. lopen, 10 min. crosstrainer en buikspieroefeningen
T: banaan
L: bak sla met parmezaanse kaas, 3 boterhammen. 2 met roomboter en zout en eentje met extra pure hagelslag.
T: plak bananenbrood
T: 70 gram noten
D: 250 gram broccoli, 2 broodjes met kip gebakken in een mengsel van honging en limoensap
T: plak bananenbrood
Niet één plak, maar een heleboel en een brakke webcam pic, maar hier is ie: ik heb er deze keer trouwens zo'n 40 gram cacao doorheen gegooid, ook erg lekker!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nice![]()
Heb je een foto van zo'n plak bananenbrood? De beschrijving doet me denken aan de vijgencake die ik wel eens eet..
OMFG, dat ziet er echt goddelijk uit!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Niet één plak, maar een heleboel en een brakke webcam pic, maar hier is ie: ik heb er deze keer trouwens zo'n 40 gram cacao doorheen gegooid, ook erg lekker!
[ afbeelding ]
ik ben naar Cat Stevens aan het luisteren. Soms zo fijn!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
OMFG, dat ziet er echt goddelijk uit!
Ik heb net een zooi te foute muziek gedownload
Ik Matthias Reim.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben naar Cat Stevens aan het luisteren. Soms zo fijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |