abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2010 @ 10:43:36 #276
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_77724541
huuuu shiny, dat klinkt eng! als t zo blijft even langs de huisartsenpost hoor!!

goeiemorgen, vandaag concert nummer 2, om 15 uur al, dus moet zo al de deur uit...

verder heb ik weinig te melden, behalve dat de teller vanmorgen op 103,6 stond. dat is ongeveer 2 kilo minder dan vorige week maandag. ben benieuwd of t verschil morgenmiddag bij de dietiste ook zo groot is (en zo niet, dan toch)
Kwak
  zondag 7 februari 2010 @ 10:46:33 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77724590
quote:
Op zondag 7 februari 2010 08:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi!

Mijn linkeroog doet raar! Ik zie echt heel slecht
Gatver. Ga je even snel langs de huisartsenpost?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 7 februari 2010 @ 10:47:54 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77724611
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:43 schreef kwakz0r het volgende:
huuuu shiny, dat klinkt eng! als t zo blijft even langs de huisartsenpost hoor!!

goeiemorgen, vandaag concert nummer 2, om 15 uur al, dus moet zo al de deur uit...

verder heb ik weinig te melden, behalve dat de teller vanmorgen op 103,6 stond. dat is ongeveer 2 kilo minder dan vorige week maandag. ben benieuwd of t verschil morgenmiddag bij de dietiste ook zo groot is (en zo niet, dan toch)
Misschien niet twee kilo, maar dan zeker wel 500 gram ofzo.
Maar nog belangrijker is dat je je er goed bij voelt (toch?)
pi_77724646
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gatver. Ga je even snel langs de huisartsenpost?
dat!

goedemorgen.. ik verwaarloos jullie maar heb het echt killing druk sorry! Ik hoop dat ik snel weer in wat rustiger vaarwater zit

zometeen beginnen aan mn appeltaart (die wilde Mr.Mo als gebak) en dan alvast hapjes voor op de gourmet maken en ergens ook nog proberen te studeren en ik voel keelpijn en misère opkomen, dus dat is niet soepeltjes !

oh, en Californium: wij hebben idd even heel kort op de fiets gezeten, van huis naar winkelcentrum
Ja doei.
pi_77724657
Goeiemorgen .

Shiny, nu nog steeds? En hoe doet het raar, is het alsof er een wazig laagje overheen zit of op een andere manier?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 7 februari 2010 @ 10:53:00 #281
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_77724671
quote:
Op zondag 7 februari 2010 10:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Misschien niet twee kilo, maar dan zeker wel 500 gram ofzo.
Maar nog belangrijker is dat je je er goed bij voelt (toch?)
psies. daar gaat t om. ik hou mn gewicht "daar" en "hier" ook los van elkaar bij, zodat ik niet te teleurgesteld raak.
Kwak
  zondag 7 februari 2010 @ 11:41:10 #282
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77725345
Goedemorgen!

Ik heb even 'scannent' doorgelezen, dus sorry als ik iets mis! Maar beterschap Viking!
En nog gefeliciteerd Wolve en Maria!
Shiny, hoe is het nu met je oog?

@ Chico: Wat toevallig! Het ziet er naar uit dat ik deze zomervakantie alleen op vakantie ga en zat ook te denken aan Berlijn! Daar heb ik altijd al een keer naar toe gewild. Ik wil misschien een paar keer een korte week weg. Ik zit te denken aan London, Berlijn, Antwerpen/Brullen en/of Scandinavië. Ik heb altijd al een keer naar het noorden van Europa gewild. Ben ooit in Denemarken geweest en vond het prachtig. Ben erg benieuwd naar Noorwegen en Zweden. Alleen de taal houd me tegen om er in mijn eentje naar toe te gaan . London en Berlijn zijn veilig omdat ik daar wel uit de voeten kom met mijn Engels en Duits, maar ik weet niet hoe dat gaat in Noorwegen/Zweden.

Wat mij vooral jammer lijkt aan alleen reizen is dat je geen gemeenschappelijke herinneren hebt. Ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend terug te denken aan oude vakanties en elkaars herinneren aan te vullen. En ook een beetje wat AKnykne zegt, alleen moeten eten in een restaurant is ook wel even een stap die ik dan zou moeten zetten.
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 7 februari 2010 @ 11:46:02 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77725440
Alleen eten in een restaurant is helemaal niet eng. Gewoon een boek meenemen. En alleen op vakantie gaan is geweldig. Ik ga ieder jaar één tot twee keer alleen weg, varierend van een dag of 3 tot 10 dagen. Als je eenmaal over de drempel heenbent is het helemaal niet eng meer.
  zondag 7 februari 2010 @ 11:52:26 #284
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77725566
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!

Ik heb even 'scannent' doorgelezen, dus sorry als ik iets mis! Maar beterschap Viking!

@ Chico: Wat toevallig! Het ziet er naar uit dat ik deze zomervakantie alleen op vakantie ga en zat ook te denken aan Berlijn! Daar heb ik altijd al een keer naar toe gewild. Ik wil misschien een paar keer een korte week weg. Ik zit te denken aan London, Berlijn, Antwerpen/Brullen en/of Scandinavië. Ik heb altijd al een keer naar het noorden van Europa gewild. Ben ooit in Denemarken geweest en vond het prachtig. Ben erg benieuwd naar Noorwegen en Zweden. Alleen de taal houd me tegen om er in mijn eentje naar toe te gaan . London en Berlijn zijn veilig omdat ik daar wel uit de voeten kom met mijn Engels en Duits, maar ik weet niet hoe dat gaat in Noorwegen/Zweden.

Wat mij vooral jammer lijkt aan alleen reizen is dat je geen gemeenschappelijke herinneren hebt. Ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend terug te denken aan oude vakanties en elkaars herinneren aan te vullen. En ook een beetje wat AKnykne zegt, alleen moeten eten in een restaurant is ook wel even een stap die ik dan zou moeten zetten.
In heel Scandinavie spreekt iedereen heel goed engels. En als je voor begin juni naar Zweden komt mag je bij mij een kop koffie komen halen!

Zo, ik ben m'n bed uitgekropen. Was om 10 uur al wakker, maar nog heerlijk een tijdje volkskrant magazines liggen lezen. Zometeen even een beetje studeren, en dan ga ik lekker van het zonnetje genieten, dat hier heerlijk schijnt. Of andersom, eerst het zonnetje en dan studeren, voordat de zon weer weg is..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 7 februari 2010 @ 11:53:04 #285
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77725583
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Alleen eten in een restaurant is helemaal niet eng. Gewoon een boek meenemen. En alleen op vakantie gaan is geweldig. Ik ga ieder jaar één tot twee keer alleen weg, varierend van een dag of 3 tot 10 dagen. Als je eenmaal over de drempel heenbent is het helemaal niet eng meer.
Ja dat gevoel heb ik ook! Inderdaad die drempel even over en dan komt het wel goed. Ben benieuwd hoe mijn zomervakantie eruit komt te zien. Heb er nu al zin in .
  zondag 7 februari 2010 @ 11:55:00 #286
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77725625
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

In heel Scandinavie spreekt iedereen heel goed engels. En als je voor begin juni naar Zweden komt mag je bij mij een kop koffie komen halen!

Zo, ik ben m'n bed uitgekropen. Was om 10 uur al wakker, maar nog heerlijk een tijdje volkskrant magazines liggen lezen. Zometeen even een beetje studeren, en dan ga ik lekker van het zonnetje genieten, dat hier heerlijk schijnt. Of andersom, eerst het zonnetje en dan studeren, voordat de zon weer weg is..
Ja Engels gaat goed? En hoe is bijv. het openbaar vervoer? Mijn zomervakantie begint pas eind juni (mits ik geen hertentamens heb), maar mocht ik nou toch eerder die kant op komen dan ga ik je aanbod zeker onthouden! Ga je na begin juni (voorlopig) niet meer terug naar Zweden? Ben je daar dan 'klaar'?
  zondag 7 februari 2010 @ 12:00:47 #287
236335 neen
schone schijn
pi_77725754
Oeh! Gefeliciteerd Maria en Wolve!

Ik ben lekker gezellig dik nu hoewel gisteren iemand tegen mij zei dat ik er niet uit zie als een dikke zuipende student terwijl ik wel dat beeld van me heb

Maar goed, gisteren nog wel lekker gegeten en daarna lekker genoten van het concert wat veeeeeeet! Echt gaaf!
het lijkt niet wat het is
  zondag 7 februari 2010 @ 12:05:06 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77725828
Goeiemiddag!

Mooi dat het tof was neen! En die vadsigheid valt volgens mij echt wel mee

Shiny al afspraak gemaakt met le dokter?

Oh en tot de decorum-kenners: als je een mail vol vragen naar een docent aan een buitenlandse universiteit stuurt (een docent die je dus niet kent), en je krijgt een heel vriendelijke mail terug vol info en nodige verwijzingen, is het dan het beste om een mailtje terug te sturen om hem te bedanken voor de mail of kan ik beter wachten tot ik weer iets heb waarmee ik me tot hem moet richten?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_77725839
Ik vind alleen reizen minder leuk dan met z'n tweeën, maar ik vind alleen reizen wel leuker dan niet reizen. Vorig jaar was ik vrij lange tijd alleen in Frankrijk en dat was prima, maar toen ik een dag of 9 alleen was geweest, vond ik het toch wel heel gezellig dat er weer iemand langskwam!!

Concert van de Stereophonics gisteren was best tof, hoewel ze heel veel nummers waar ik op hoopte niet deden en de zanger is een dwerg. (dat doet er toe omdat hij wel een sexy stem heeft en in principe geen onaardig hoofd, maar hij was dus 1m60 zo te zien. En hij had mooiboy haar. ) We stonden wel vrij vooraan, wat wel weer leuk was!!

Vandaag ontbeten met een croissantje en 2 cappuccino en zodirect naar de verjaardag van mijn moeder en dat zal lijntechnsch ook niet helemaal jofel zijn..........naja, so be it....................
pi_77725853
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:00 schreef neen het volgende:
Oeh! Gefeliciteerd Maria en Wolve!

Ik ben lekker gezellig dik nu hoewel gisteren iemand tegen mij zei dat ik er niet uit zie als een dikke zuipende student terwijl ik wel dat beeld van me heb

Maar goed, gisteren nog wel lekker gegeten en daarna lekker genoten van het concert wat veeeeeeet! Echt gaaf!
Ik heb je niet gezien neen, waar stond jij?
  zondag 7 februari 2010 @ 12:07:14 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77725872
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:55 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ja Engels gaat goed? En hoe is bijv. het openbaar vervoer? Mijn zomervakantie begint pas eind juni (mits ik geen hertentamens heb), maar mocht ik nou toch eerder die kant op komen dan ga ik je aanbod zeker onthouden! Ga je na begin juni (voorlopig) niet meer terug naar Zweden? Ben je daar dan 'klaar'?
OV is echt super geregeld. Ook niet echt heel duur als je op tijd kaartjes boekt. En de bussen zijn echt geweldig. Ik studeer begin juni af, en tenzij ik hier een baan vind (Waar ik niet actief naar op zoek ben), ga ik hier weg. Waar ik dan heen ga, geen idee.

@ Maria: ik zou het zo laten, of eventueel nog een klein iets bedenken om te vragen in het bedank emailtje..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_77725883
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!

Oh en tot de decorum-kenners: als je een mail vol vragen naar een docent aan een buitenlandse universiteit stuurt (een docent die je dus niet kent), en je krijgt een heel vriendelijke mail terug vol info en nodige verwijzingen, is het dan het beste om een mailtje terug te sturen om hem te bedanken voor de mail of kan ik beter wachten tot ik weer iets heb waarmee ik me tot hem moet richten?
Ik denk dat een bedankje altijd goed is!! Zou je zelf ook leuk vinden toch? Da's meestal de regel die ik toepas; wat zou ik zelf leuk vinden in zo'n geval................
  zondag 7 februari 2010 @ 12:08:15 #293
236335 neen
schone schijn
pi_77725896
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb je niet gezien neen, waar stond jij?
Een beetje links van het midden toen ik aankwam was de staat net begonnen het geluid in de hmh vind ik trouwens wel erg fijn.

Reizen met anderen vind ik ook wel leuker, maar ik wil dan ook wel eens een dagje op pad in m'n eentje.

[ Bericht 6% gewijzigd door neen op 07-02-2010 12:20:36 ]
het lijkt niet wat het is
pi_77726350
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!

Oeh zullen we samen alleen gaan? Waar ligt Brullen eigenlijk? (of moet dat Brussel zijn?)

Alleen eten in een restaurant, nouja ik zoek dan waarschijnlijk een afhaal ofzo op en ga dat dan ergens in een parkje opeten . Ik vind restaurants sowieso al iets ongemakkelijks, ook met 2 personen.
  zondag 7 februari 2010 @ 12:31:59 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77726473
Thankies voor de snelle reacties!
Het probleem is dat ik niet in een eindeloze wie-moet-er-nou-het-laatste-woord-dinges wil komen, dus met een extra vraag wacht ik nog even. Ik zou hem wel kunnen inlichten over mijn bijgewerkte plannen natuurlijk, hij wou op de hoogte blijven en dan hoeft ie (nog) niet te antwoorden Bedanken is wel vriendelijk op zich ja! </social retardus rex>

Tevens ga ik (OT!) deze week maar heel netjes avondeten enzo want ik ben weer aangekomen It better be muscles!
  zondag 7 februari 2010 @ 12:33:55 #296
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77726530
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh zullen we samen alleen gaan? Waar ligt Brullen eigenlijk? (of moet dat Brussel zijn?)

Alleen eten in een restaurant, nouja ik zoek dan waarschijnlijk een afhaal ofzo op en ga dat dan ergens in een parkje opeten . Ik vind restaurants sowieso al iets ongemakkelijks, ook met 2 personen.
Hahaha, toch spannend om alleen te gaan hè . Ik bedoelde inderdaad Brussel...

Waarom vind je restaurants ongemakkelijk? Ik denk dat ik, zoals Tink zei, inderdaad een boek meeneem, dat helpt denk ik wel!
pi_77727079
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:33 schreef Rituals het volgende:

[..]

Hahaha, toch spannend om alleen te gaan hè . Ik bedoelde inderdaad Brussel...

Waarom vind je restaurants ongemakkelijk? Ik denk dat ik, zoals Tink zei, inderdaad een boek meeneem, dat helpt denk ik wel!
Tja samen alleen is dan toch samen, beetje valsspelen misschien .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 februari 2010 @ 13:00:01 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77727138
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!

Absoluut een bedankje sturen! . Die man heeft moeite voor jou gedaan en je mag best laten blijken dat je dat waardeert. Bovendien zal hij dan ook eerder bereid zijn je een volgende keer weer te helpen. Het is ook een beetje raar om een half jaar ofzo na dato nog te zeggen: "Nog bedankt voor je reactie van een half jaar geleden. Ik heb nu weer een vraag...." .

Wij deden eens een onderzoek op de uni en daarvoor hadden we informatie nodig van een onderzoekster aan een andere universiteit. Zij mailde ons van alles toe, maar we hebben haar nooit bedankt. Tot de begeleidster van ons onderzoek zei dat ze die andere onderzoekster was tegengekomen op een symposium en dat die had geïnformeerd naar ons onderzoek en gezegd had dat ze het jammer vond dat ze nooit een bedankje van ons had gekregen .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 7 februari 2010 @ 13:03:36 #299
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77727214
quote:
Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tja samen alleen is dan toch samen, beetje valsspelen misschien .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje valsspelen, maar wel gezelliger misschien .
SPOILER
  zondag 7 februari 2010 @ 13:12:56 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77727467
Viking, je hebt denk ik ook gelijk Ik ga zo maar eens broeden op een nuttig reply-mailtje

En Chico:
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')