Gatver. Ga je even snel langs de huisartsenpost?quote:Op zondag 7 februari 2010 08:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoi!
Mijn linkeroog doet raar! Ik zie echt heel slecht
Misschien niet twee kilo, maar dan zeker wel 500 gram ofzo.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:43 schreef kwakz0r het volgende:
huuuu shiny, dat klinkt eng! als t zo blijft even langs de huisartsenpost hoor!!
goeiemorgen, vandaag concert nummer 2, om 15 uur al, dus moet zo al de deur uit...
verder heb ik weinig te melden, behalve dat de teller vanmorgen op 103,6 stond. dat is ongeveer 2 kilo minder dan vorige week maandag. ben benieuwd of t verschil morgenmiddag bij de dietiste ook zo groot is (en zo niet, dan toch)
dat!quote:Op zondag 7 februari 2010 10:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gatver. Ga je even snel langs de huisartsenpost?
psies. daar gaat t om. ik hou mn gewicht "daar" en "hier" ook los van elkaar bij, zodat ik niet te teleurgesteld raak.quote:Op zondag 7 februari 2010 10:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Misschien niet twee kilo, maar dan zeker wel 500 gram ofzo.
Maar nog belangrijker is dat je je er goed bij voelt (toch?)
In heel Scandinavie spreekt iedereen heel goed engels. En als je voor begin juni naar Zweden komt mag je bij mij een kop koffie komen halen!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb even 'scannent' doorgelezen, dus sorry als ik iets mis! Maar beterschap Viking!![]()
En nog gefeliciteerd Wolve en Maria!![]()
Shiny, hoe is het nu met je oog?
@ Chico: Wat toevallig! Het ziet er naar uit dat ik deze zomervakantie alleen op vakantie ga en zat ook te denken aan Berlijn! Daar heb ik altijd al een keer naar toe gewild. Ik wil misschien een paar keer een korte week weg. Ik zit te denken aan London, Berlijn, Antwerpen/Brullen en/of Scandinavië. Ik heb altijd al een keer naar het noorden van Europa gewild. Ben ooit in Denemarken geweest en vond het prachtig. Ben erg benieuwd naar Noorwegen en Zweden. Alleen de taal houd me tegen om er in mijn eentje naar toe te gaan. London en Berlijn zijn veilig omdat ik daar wel uit de voeten kom met mijn Engels en Duits, maar ik weet niet hoe dat gaat in Noorwegen/Zweden.
Wat mij vooral jammer lijkt aan alleen reizen is dat je geen gemeenschappelijke herinneren hebt. Ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend terug te denken aan oude vakanties en elkaars herinneren aan te vullen. En ook een beetje wat AKnykne zegt, alleen moeten eten in een restaurant is ook wel even een stap die ik dan zou moeten zetten.
Ja dat gevoel heb ik ook! Inderdaad die drempel even over en dan komt het wel goed. Ben benieuwd hoe mijn zomervakantie eruit komt te zien. Heb er nu al zin inquote:Op zondag 7 februari 2010 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
Alleen eten in een restaurant is helemaal niet eng. Gewoon een boek meenemen. En alleen op vakantie gaan is geweldig. Ik ga ieder jaar één tot twee keer alleen weg, varierend van een dag of 3 tot 10 dagen. Als je eenmaal over de drempel heenbent is het helemaal niet eng meer.
Ja Engels gaat goed? En hoe is bijv. het openbaar vervoer? Mijn zomervakantie begint pas eind juni (mits ik geen hertentamens heb), maar mocht ik nou toch eerder die kant op komen dan ga ik je aanbod zeker onthouden!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In heel Scandinavie spreekt iedereen heel goed engels. En als je voor begin juni naar Zweden komt mag je bij mij een kop koffie komen halen!
Zo, ik ben m'n bed uitgekropen. Was om 10 uur al wakker, maar nog heerlijk een tijdje volkskrant magazines liggen lezen. Zometeen even een beetje studeren, en dan ga ik lekker van het zonnetje genieten, dat hier heerlijk schijnt. Of andersom, eerst het zonnetje en dan studeren, voordat de zon weer weg is..
Ik heb je niet gezien neen, waar stond jij?quote:Op zondag 7 februari 2010 12:00 schreef neen het volgende:
Oeh! Gefeliciteerd Maria en Wolve!
Ik ben lekker gezellig dik nu![]()
hoewel gisteren iemand tegen mij zei dat ik er niet uit zie als een dikke zuipende student terwijl ik wel dat beeld van me heb
Maar goed, gisteren nog wel lekker gegeten en daarna lekker genoten van het concertwat veeeeeeet! Echt gaaf!
OV is echt super geregeld. Ook niet echt heel duur als je op tijd kaartjes boekt. En de bussen zijn echt geweldig. Ik studeer begin juni af, en tenzij ik hier een baan vind (Waar ik niet actief naar op zoek ben), ga ik hier weg. Waar ik dan heen ga, geen idee.quote:Op zondag 7 februari 2010 11:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja Engels gaat goed? En hoe is bijv. het openbaar vervoer? Mijn zomervakantie begint pas eind juni (mits ik geen hertentamens heb), maar mocht ik nou toch eerder die kant op komen dan ga ik je aanbod zeker onthouden!Ga je na begin juni (voorlopig) niet meer terug naar Zweden? Ben je daar dan 'klaar'?
Ik denk dat een bedankje altijd goed is!! Zou je zelf ook leuk vinden toch? Da's meestal de regel die ik toepas; wat zou ik zelf leuk vinden in zo'n geval................quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Mooi dat het tof was neen! En die vadsigheid valt volgens mij echt wel mee![]()
Shiny al afspraak gemaakt met le dokter?![]()
Oh en tot de decorum-kenners: als je een mail vol vragen naar een docent aan een buitenlandse universiteit stuurt (een docent die je dus niet kent), en je krijgt een heel vriendelijke mail terug vol info en nodige verwijzingen, is het dan het beste om een mailtje terug te sturen om hem te bedanken voor de mail of kan ik beter wachten tot ik weer iets heb waarmee ik me tot hem moet richten?
Een beetje links van het middenquote:Op zondag 7 februari 2010 12:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien neen, waar stond jij?
Oeh zullen we samen alleen gaan?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:41 schreef Rituals het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb even 'scannent' doorgelezen, dus sorry als ik iets mis! Maar beterschap Viking!![]()
En nog gefeliciteerd Wolve en Maria!![]()
Shiny, hoe is het nu met je oog?
@ Chico: Wat toevallig! Het ziet er naar uit dat ik deze zomervakantie alleen op vakantie ga en zat ook te denken aan Berlijn! Daar heb ik altijd al een keer naar toe gewild. Ik wil misschien een paar keer een korte week weg. Ik zit te denken aan London, Berlijn, Antwerpen/Brullen en/of Scandinavië. Ik heb altijd al een keer naar het noorden van Europa gewild. Ben ooit in Denemarken geweest en vond het prachtig. Ben erg benieuwd naar Noorwegen en Zweden. Alleen de taal houd me tegen om er in mijn eentje naar toe te gaan. London en Berlijn zijn veilig omdat ik daar wel uit de voeten kom met mijn Engels en Duits, maar ik weet niet hoe dat gaat in Noorwegen/Zweden.
Wat mij vooral jammer lijkt aan alleen reizen is dat je geen gemeenschappelijke herinneren hebt. Ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend terug te denken aan oude vakanties en elkaars herinneren aan te vullen. En ook een beetje wat AKnykne zegt, alleen moeten eten in een restaurant is ook wel even een stap die ik dan zou moeten zetten.
Hahaha, toch spannend om alleen te gaan hèquote:Op zondag 7 februari 2010 12:26 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh zullen we samen alleen gaan?![]()
Waar ligt Brullen eigenlijk? (of moet dat Brussel zijn?)
Alleen eten in een restaurant, nouja ik zoek dan waarschijnlijk een afhaal ofzo op en ga dat dan ergens in een parkje opeten. Ik vind restaurants sowieso al iets ongemakkelijks, ook met 2 personen.
Tja samen alleen is dan toch samen, beetje valsspelen misschienquote:Op zondag 7 februari 2010 12:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hahaha, toch spannend om alleen te gaan hè. Ik bedoelde inderdaad Brussel...
![]()
Waarom vind je restaurants ongemakkelijk? Ik denk dat ik, zoals Tink zei, inderdaad een boek meeneem, dat helpt denk ik wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Absoluut een bedankje sturen!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemiddag!![]()
Mooi dat het tof was neen! En die vadsigheid valt volgens mij echt wel mee![]()
Shiny al afspraak gemaakt met le dokter?![]()
Oh en tot de decorum-kenners: als je een mail vol vragen naar een docent aan een buitenlandse universiteit stuurt (een docent die je dus niet kent), en je krijgt een heel vriendelijke mail terug vol info en nodige verwijzingen, is het dan het beste om een mailtje terug te sturen om hem te bedanken voor de mail of kan ik beter wachten tot ik weer iets heb waarmee ik me tot hem moet richten?
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tja samen alleen is dan toch samen, beetje valsspelen misschien.
Beetje valsspelen, maar wel gezelliger misschienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |