ik hoop het ook Tink! of nee, ik wil het ook!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
Goed bezig kwakje! Ik hoop dat je de knop nu echt kunt gaan omzetten in je hoofd en dat de knop omgezet blijft.
Zo, bedrijf is opgeheven, nu nog de laatste administratieve restjes en dan ben ik vrijvrij
VRIJ
![]()
De volgende keer dat ik een bedrijf begin neem ik meteen personeel in dienst.
En wat betreft het gewicht: ik ben nog steeds op gewicht (of weer terug, na een kort uitstapje naar 60 kg van een week of 3), mét chocolade, veel eten én veel sporten.
Mijn dagplanning vandaag
o. 2 boterhammen jam
t. appel en banaan
l. spinazie + aardappelpuree + vissticks (ik weet dat vis + spinazie eigenlijk niet goed is, maar het is zo lekker) + 1/3 viennetta toe
t. augurk-hamrolletjes
s. 1,5 uur sport
d. brood met salade
t. chips en een drankje
ze worden alleen afgesnauwd als ze een denigrerende mening over ons verkondigen. als ze er meteen vanuit gaan dat wij niet doen wat zij vinden dat we moeten doen....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:37 schreef P.F het volgende:
Ik vind het wel jammer dat nieuwe mensen vaak worden afgesnauwd,
er is hier namelijk zo veel slowchat dat het bijlezen niet heel vlot gaat.
En het gaat hier ook vaak over chocolade (of friet, of bier..)
Verkeerde reden, maar goed dat je thuisblijft!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:40 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ga toch niet naar school vandaag. Heb besloten dat ik maandagmiddag even langs ga. Ik ben bang dat ik er niet ziek genoeg uit zie om serieus genomen te wordenen ik wil geen andere mensen aansteken.
Concert klinkt mooi! En wat tof dat er stukken voor mannenkoor en vrouwenkoor zijn!! Wij hebben maar 3 tenoren tegenover 6 bassen, chronisch probleem, dus dat gaat m niet wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
omdat ik zo trots ben hier het plaatje van mn weekoverzicht/rapport. zondag zit er nog niet bij. ik ga uit eten en heb geen idee wat ik te eten ga krijgen (met een groep, vast menu) ik heb nog niet gepland wat ik overdag ga eten...ws. brood met kip enzo (heb 's middags een concert dus moet een goeie bodem hebben)
dit is incl. een klein stukje brownie maandag, 4 blokjes chocolade op woensdag en een stroopwafel gisteren. waarvan ik allemaal intens heb genoten.
concert is in Delft, in de Adelbertkerk ofzo, aan de Minervaweg, mochten er mensen zin hebben om te komen kijken! (zie www.krashna.nl ) ik val in dit project...
[ afbeelding ]
edit: "eigen richtlijnen" zijn gewoon de ADH voor mensen met obesitas en dan berekend op percentages van mijn uitgerekende onderhoudsverbruik
Ja nou, je ziet van buiten weinig aan me en ik praat ook redelijk normaal en echt ziek ben ik niet. Als ik een kantoorbaan had gehad, was ik ws wel gegaan, maar als je docent bent, dan moet je fit en energiek voor de klas staan en dat is dus niet het gevalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Verkeerde reden, maar goed dat je thuisblijft!
@ phaidra: dat zeggen ze ook in het boek, dat mensen soms het gevoel hebben dat ze er geobsedeerd door raken. in t begin ben je er ook meer mee bezig, maar bij de meeste mensen gaat dat over. je kan natuurlijk gewoon een paar keer een weekje biijhouden en kijken waar je deficienties zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Concert klinkt mooi! En wat tof dat er stukken voor mannenkoor en vrouwenkoor zijn!! Wij hebben maar 3 tenoren tegenover 6 bassen, chronisch probleem, dus dat gaat m niet worden
En dat rapport lijkt me heerlijk houvast bieden, goed bezig
Ja, dat merk ik bij mezelf ook.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef Phaidra het volgende:
Ik zou eigenlijk ook wel graag willen weten hoe ik gemiddeld zit met voedingsstoffen / zout / verz. vet / enz. Maar ik merk dat als ik alles bij ga houden, dat ik te obsessief met eten bezig ben. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. Naast dat het gewoon erg veel tijd kost om bij te houden, dat helpt niet echt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:49 schreef Syrena het volgende:
Overigens ben ik gisteren gewoon gaan slapen zonder op te ruimenDe oven stond zelfs nog open zag ik vanmorgen
Goed bezig en wat fijn dat je trots bent op jezelf!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
omdat ik zo trots ben hier het plaatje van mn weekoverzicht/rapport. zondag zit er nog niet bij. ik ga uit eten en heb geen idee wat ik te eten ga krijgen (met een groep, vast menu) ik heb nog niet gepland wat ik overdag ga eten...ws. brood met kip enzo (heb 's middags een concert dus moet een goeie bodem hebben)
dit is incl. een klein stukje brownie maandag, 4 blokjes chocolade op woensdag en een stroopwafel gisteren. waarvan ik allemaal intens heb genoten.
Het is meestal inderdaad ook wel handiger dan een hinderingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is misschien niet grappig, maar die dwanghandeling zou ik best wel willen hebben
Bij voorbaat dank voor uw antwoord?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Syrena het volgende:
Vraag: ik mail nu iemand om te vragen of ik met de tweede ronde van een cursus mee mag doen (dus nu stoppen en later verdergaan). Mijn verhaal is af, maar hoe sluit ik nu netjes af?? Ben begonnen met Beste meneer X. In afwachting van uw antwoord vind ik te stijf en Alvast bedankt een beetje te voorbarig, alleen Met vriendelijke groet te kaal.
Ik hoor graag van u?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:03 schreef Syrena het volgende:
Vraag: ik mail nu iemand om te vragen of ik met de tweede ronde van een cursus mee mag doen (dus nu stoppen en later verdergaan). Mijn verhaal is af, maar hoe sluit ik nu netjes af?? Ben begonnen met Beste meneer X. In afwachting van uw antwoord vind ik te stijf en Alvast bedankt een beetje te voorbarig, alleen Met vriendelijke groet te kaal.
Ik ben begonnen met "op dit moment"quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik sluit meestal af met 'met vr. gr.,' maar 'graag hoor ik van u' kan ook (nooooooooooit met ik beginnen![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |