voor mijn gevoel te weinig, maar ik heb de calorien neit geteld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Laurentien heeft zo'n hoekig en hard gezicht, XM heeft hele zachte gelaatstrekken![]()
Ik voel me echt dikMoet weer heel hard gaan sporten, want dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten.
Lijstje:
O/L: 2 bruine boterhammen met kaasomelet
T: halve bak rode duiven
T: twee rijstcrackers met smeerkaas
D: 2 wraps met kip/groente/avocado prut, met 2 lepeltjes creme fraiche light en was geraspte kaas
T: sinaasappel
Wat vinden jullie ervan?
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook compleet in de stress schieten..
En ze was ook bij een verhalenwedstrijd van dove kinderen. En toen ging ze iets zeggen in gebarentaal en als ze iets fout deed, dan mochten ze heel hard lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef Merel het volgende:
Ik vind Laurentien tof. Ze is niet de mooiste vrouw van de wereld, maar ze is inderdaad flink opgeknapt en ik vind dat ze er tegenwoordig mooi en stijlvol uitziet, als je ziet waarmee ze moet werken. Ze weet zelf ook wel dat ze geen fotomodel is, maar ze ziet er zo goed uit als ze kan. Alsof zij er wat aan kan doen dat ze nou eenmaal zo'n hoofd heeftEn volgens mij is het een superliever moeder
En het is de voorleesprinses!
[ afbeelding ]
Misschien een schaaltje met yoghurt erbij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.
Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:38 schreef Rituals het volgende:
Oh en het was bloedheet en we liepen allebei met een tas van 20kg, zonder wieltjes en die je niet op je rug kon dragen.
Als je dat nou in gaat voeren in een caloriechecker dan kun je echt nagaan wat je eet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.
Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
ik zag dat merel al een pro-laurentien post heeft geplaatst, maar ik moet nog even kwijt dat Laurentien echt mn favoriete prinses is. Ze is intelligent, en zet zich in voor goede doelen die ik ook belangrijk vind. Ze is volgens mij heel sterk, en een lieve moeder.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Maar Laurentien lijkt op een manNiet eens op een travo, maar echt op een man
EN ze heeft een monobrauw. En een eh... interessante kleding en hoedensmaak.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
wat is x-factor trouwens toch een oneindig veel beter geproduceerd programma dan popstars...
Dat is natuurlijk ook gebaseerd op helemaal niksquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ja duh, rtl vs sbs.
Grappig trouwens dat jullie zeggen dat laurentien zo#n goede moeder is. Waar zien jullie dat aan? Dat is toch helemaal neit te zien zo van de buitenkant?
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Het maakt zoveel verschil of je zoiets alleen meemaakt of met iemand die je heel goed kent.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...
Toch kijk ik liever naar popstars, bij x-factor haak ik af vanwege de presentatie en de jury. SBS neemt zichzelf wat minder serieus allemaal en maakt er meer cabaret van.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:wat is x-factor trouwens toch een oneindig veel beter geproduceerd programma dan popstars...
ik heb dat andersom... ik vind de jury van popstars behoorlijk incompetent, en ik vind het wel fijn dat ze het wat serieuzer nemen bij x-factor. het gaat meer om mensen die echt wat kunnen enzo...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Toch kijk ik liever naar popstars, bij x-factor haak ik af vanwege de presentatie en de jury. SBS neemt zichzelf wat minder serieus allemaal en maakt er meer cabaret van.
omdat ze voorleesprinses is, en een kinderboekje heeft geschreven dat ze heeft uitgetest met dr kinderen en hoe ze dan vertelt over dat de oudste kritische vragen stelt en de middelste het maar spannend vindt omdat ie later politie wil worden en nou ja... dan klinkt ze als een echte mama...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja duh, rtl vs sbs.
Grappig trouwens dat jullie zeggen dat laurentien zo#n goede moeder is. Waar zien jullie dat aan? Dat is toch helemaal neit te zien zo van de buitenkant?
dat kan ik me heel goed voorstellen! en ik ben ook heus niet altijd de dapperste en vol goede moed hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...
Daar doe je het achteraf allemaal voor toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Rituals het volgende:
Mijn allereerste vakantie zonder mijn ouders was 4 jaar geleden met mijn vriend. We zijn toen naar Nice gevlogen en hadden al een camping geboekt in Port-Grimaud. We hadden alleen beide geen kaart van Frankrijk meegenomen en wisten eigenlijk ook niet waar Port-Grimaud lag t.o.v. Nice en hoe we daar dan zouden moeten komen. We zijn bij een loket gaan vragen wat we het beste konden doen en we zijn toen met de trein richting Toulon gestuurd. In de trein werd alleen niet omgeroepen waar je was, dus uiteindelijk kwamen we helemaal aan in Toulon (wat véél verder is dan Port-Grimaud). We kwamen daar aan rond een uur of 8 's avonds en toen bleken er geen bussen meer terug te rijden, dus moesten we daar een hotel zoeken. De volgende dag hebben we de bus terug gepakt naar Port-Grimaud (wat lang duurde!). Misschien niet erg verstandig hoe we het hadden aangepakt, maar we hebben er wel hele leuke herinneren aan over gehouden
.
Ach, iedereen gaat ook anders met situaties om natuurlijk. Ik schiet van dit soort dingen niet zo snel in de stress, maar kan van andere situaties weer helemaal van mijn apropos (?) raken.. Zo vind ik het bijvoorbeeld soms ontzettend vervelens als iets qua eten anders loopt dan gepland,dat wil ik juist het liefst van tevoren bedenken en plannenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
@ nynke: dat snap ik wel hoor! dat moet heel naar geweest zijn...
@ calimero: ik kán wel flexibel en avontuurlijk zijn. of meer, ik kan wel goed omgaan met crises als die ontstaan. ik wéét ook dat ik er wel kom, maar ik kan zó slecht tegen dat onzekere gestresste gevoel.
Ah oke dankje.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Als je dat nou in gaat voeren in een caloriechecker dan kun je echt nagaan wat je eet.
Het is even een handeling maar geeft goed inzicht
samen zou ik dat nog niet zo heeeel erg vinden. al word ik wel chagerijnig als ik moe word en er is geen eten of bed in de buurt. maar in mn eentje word ik gewoon niet blij als ik een situatie mee maak als die jij beschrijft. daar vind ik echt NIKS leuks meer aan...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar doe je het achteraf allemaal voor toch?
Ja!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Daar doe je het achteraf allemaal voor toch?
tsja, die ene keer dat wij op de heenreis op de bonnefooi wilden overnachten in bed en breakfasts of hotels was een drama... eindigde met huilende kinderen op de achterbank en poepchagerijnige ouders.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:47 schreef neen het volgende:
Ik zie ook altijd wel hoe het looptalleen soms moet je per se een vliegtuig of bus ofzo halen en dan denk ik vaak wel kuuuuuuuut, had ik het nou maar voorbereid
Vroegah gingen we altijd kamperen en dan reden mijn ouders ook gewoon naar een land en dan maar zien waar een camping is om te kamperen
Uhm, mariaatje toch!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net Lesbian Vampire Killers gezien![]()
![]()
Het was best geniaal, op een zeer slechte manier
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, mariaatje toch!!!(of is het niet wat ik denk dat het is? )
Is Habba het vrouwelijke Hubba???quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Habba?
Nee het is een soort foute Britse comedy a la Shaun of the Dead en zo![]()
Gethsemanequote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Is Habba het vrouwelijke Hubba???
O ik dacht al, vond het niet iets voor jou.
Ik zit te you tuben en ben via jaren 80 muziekjes via Sinead o' Connor nu bij JCS aangekomen
Zijn er al paaseitjes???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |