abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:52:53 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77683095
Maar Laurentien lijkt op een man Niet eens op een travo, maar echt op een man EN ze heeft een monobrauw. En een eh... interessante kleding en hoedensmaak.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:59:26 #102
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77683418
Ja, ze lijkt dus niet op XM!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:00:26 #103
3185 Adelante
To let it go now
pi_77683451
Ja ja, je m'excuse! XM is gewoon een lekker wijf

opgelost, slotje!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77683780
Laurentien heeft zo'n hoekig en hard gezicht, XM heeft hele zachte gelaatstrekken

Ik voel me echt dik Moet weer heel hard gaan sporten, want dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten.

Lijstje:

O/L: 2 bruine boterhammen met kaasomelet
T: halve bak rode duiven
T: twee rijstcrackers met smeerkaas
D: 2 wraps met kip/groente/avocado prut, met 2 lepeltjes creme fraiche light en was geraspte kaas
T: sinaasappel

Wat vinden jullie ervan?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:07:07 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77683793
XM,je bent mooi!!!
En slank!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:08:37 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77683866
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Laurentien heeft zo'n hoekig en hard gezicht, XM heeft hele zachte gelaatstrekken

Ik voel me echt dik Moet weer heel hard gaan sporten, want dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten.

Lijstje:

O/L: 2 bruine boterhammen met kaasomelet
T: halve bak rode duiven
T: twee rijstcrackers met smeerkaas
D: 2 wraps met kip/groente/avocado prut, met 2 lepeltjes creme fraiche light en was geraspte kaas
T: sinaasappel

Wat vinden jullie ervan?
voor mijn gevoel te weinig, maar ik heb de calorien neit geteld.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:18:41 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77684334
Lijkt weinig Shinyface, wel gezond!

Laurentien is trouwens wel opgeknapt geloof ik, ze is nu wel een stuk leuker, niet meer zo stijf Geen monobrauw meer en hipper haar dacht ik. Maar volgens mij zag ik d'r een jaar of twee geleden voor het laatst
Ach, ik zie iig geen echte gelijkenis met XM, sorry Adelante-mister!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:22:10 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77684492
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook compleet in de stress schieten. .
Wat een verrassing .

Ik ook hoor . Je weet vast nog wel wat ik zei over op vakantie gaan met mij .

En XM ziet er fabulous uit en heeft heul geen monobrow. Laurentien (ik dacht een tijdje dat het over Laureline ging, sorry ) heeft idd een mannenhoofd.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:25:26 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77684635
Oeh, ik krijg echt de kriebels van dat 'ik had wel een hotel gereserveerd, maar ik wist niet precies waar in Bangkok'-verhaal van _Calimero_! . Ik kan zoiets écht niet en ik verdwaal ook áltijd, ook al neem ik een plattegrondje mee .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:28:45 #110
331 Merel
Be here now.
pi_77684765
Ik vind Laurentien tof. Ze is niet de mooiste vrouw van de wereld, maar ze is inderdaad flink opgeknapt en ik vind dat ze er tegenwoordig mooi en stijlvol uitziet, als je ziet waarmee ze moet werken. Ze weet zelf ook wel dat ze geen fotomodel is, maar ze ziet er zo goed uit als ze kan. Alsof zij er wat aan kan doen dat ze nou eenmaal zo'n hoofd heeft En volgens mij is het een superliever moeder En het is de voorleesprinses!

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77684882
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.

Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:33:19 #112
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77684959
Mijn allereerste vakantie zonder mijn ouders was 4 jaar geleden met mijn vriend. We zijn toen naar Nice gevlogen en hadden al een camping geboekt in Port-Grimaud. We hadden alleen beide geen kaart van Frankrijk meegenomen en wisten eigenlijk ook niet waar Port-Grimaud lag t.o.v. Nice en hoe we daar dan zouden moeten komen . We zijn bij een loket gaan vragen wat we het beste konden doen en we zijn toen met de trein richting Toulon gestuurd. In de trein werd alleen niet omgeroepen waar je was, dus uiteindelijk kwamen we helemaal aan in Toulon (wat véél verder is dan Port-Grimaud). We kwamen daar aan rond een uur of 8 's avonds en toen bleken er geen bussen meer terug te rijden, dus moesten we daar een hotel zoeken. De volgende dag hebben we de bus terug gepakt naar Port-Grimaud (wat lang duurde!). Misschien niet erg verstandig hoe we het hadden aangepakt, maar we hebben er wel hele leuke herinneren aan over gehouden .
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:34:55 #113
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77685030
Dubbel
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:38:12 #114
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77685152
Oh en het was bloedheet en we liepen allebei met een tas van 20kg, zonder wieltjes en die je niet op je rug kon dragen .
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:41:14 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77685273
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef Merel het volgende:
Ik vind Laurentien tof. Ze is niet de mooiste vrouw van de wereld, maar ze is inderdaad flink opgeknapt en ik vind dat ze er tegenwoordig mooi en stijlvol uitziet, als je ziet waarmee ze moet werken. Ze weet zelf ook wel dat ze geen fotomodel is, maar ze ziet er zo goed uit als ze kan. Alsof zij er wat aan kan doen dat ze nou eenmaal zo'n hoofd heeft En volgens mij is het een superliever moeder En het is de voorleesprinses!

[ afbeelding ]
En ze was ook bij een verhalenwedstrijd van dove kinderen. En toen ging ze iets zeggen in gebarentaal en als ze iets fout deed, dan mochten ze heel hard lachen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:41:49 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77685300
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.

Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
Misschien een schaaltje met yoghurt erbij?
pi_77685605
Lijstje van gister durf ik niet te posten onder de motto's 'als ik het in huis heb moet het op' en 'zoetigheid zorgt ervoor dat ik nog meer zin heb in zoetigheid'
Lijstje van vandaag post ik ook maar niet vanwege de balans
Denk dat ik gemiddeld wel rond de 1800-2000 kcal per dag heb gegeten

Dit is dus eigenlijk een nutteloze tvp
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:50:50 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77685689
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:38 schreef Rituals het volgende:
Oh en het was bloedheet en we liepen allebei met een tas van 20kg, zonder wieltjes en die je niet op je rug kon dragen .
Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:55:31 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77685906
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:

Als je dat nou in gaat voeren in een caloriechecker dan kun je echt nagaan wat je eet.
Het is even een handeling maar geeft goed inzicht
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77685935
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Maar Laurentien lijkt op een man Niet eens op een travo, maar echt op een man EN ze heeft een monobrauw. En een eh... interessante kleding en hoedensmaak.
ik zag dat merel al een pro-laurentien post heeft geplaatst, maar ik moet nog even kwijt dat Laurentien echt mn favoriete prinses is. Ze is intelligent, en zet zich in voor goede doelen die ik ook belangrijk vind. Ze is volgens mij heel sterk, en een lieve moeder.

En ze heeft idd wel een hoekig gezicht, maar ik snap wel wat adelante bedoelt. ze heeft een hele krachtige uitstraling, en dat heeft XM ook. Geen monobrau, maar dat heeft laurentien ook niet meer, gewoon volle wenkbrauwen en een fierce blik! en hoge jukbeenderen (dat is stiekem best mooi aan laurentien)

vroeger

nu
Kwak
pi_77686011
@ nynke: dat snap ik wel hoor! dat moet heel naar geweest zijn...

@ calimero: ik kán wel flexibel en avontuurlijk zijn. of meer, ik kan wel goed omgaan met crises als die ontstaan. ik wéét ook dat ik er wel kom, maar ik kan zó slecht tegen dat onzekere gestresste gevoel.
Kwak
pi_77686109
wat is x-factor trouwens toch een oneindig veel beter geproduceerd programma dan popstars...
Kwak
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:03:03 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77686298
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
wat is x-factor trouwens toch een oneindig veel beter geproduceerd programma dan popstars...
Ja duh, rtl vs sbs.
Grappig trouwens dat jullie zeggen dat laurentien zo#n goede moeder is. Waar zien jullie dat aan? Dat is toch helemaal neit te zien zo van de buitenkant?
pi_77686308
Ik ben heel graag goed voorbereid, maar als er dan iets mis gaat, zoals toen ik vorig jaar naar Frankfurt ging en de trein niet reed en ik echt heel heel graag op tijd bij Bruce wilde zijn, dan red ik me ook wel. Maar toen had ik wel binnen een kwartier alle gestrande reizigers om me heen omdat ik wél meteen ging uitzoeken hoe we dan verder moesten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77686371
*gaar* Morgen het actieplan uitwerken, de conclusies en aanbevelingen en een voorwoord.
Dan de layout & spelling nalopen, inhoudsopgave maken en DAN IS HET KLAAR!

En voor als ik nog eens zoiets moet maken: niet voor de pc gaan zitten en gaan tikken, maar eerst op papier met steekwoorden dingen uitwerken. Voor iedereen vast een open deur maar ik heb dus gemerkt dat ik niet zomaar kan beginnen met typen, dan loop ik vast of er komt onzin te staan.

Niet dat m'n stuk tot nu toe briljant is maar de totale paniek & blokkeren is weggebleven vandaag. Yihaa!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:05:02 #126
331 Merel
Be here now.
pi_77686399
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ja duh, rtl vs sbs.
Grappig trouwens dat jullie zeggen dat laurentien zo#n goede moeder is. Waar zien jullie dat aan? Dat is toch helemaal neit te zien zo van de buitenkant?
Dat is natuurlijk ook gebaseerd op helemaal niks Maar zo komt ze over. En ze is de voorleesprinses!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:05:56 #127
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77686440
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...
Dat kan ik me heel goed voorstellen! Het maakt zoveel verschil of je zoiets alleen meemaakt of met iemand die je heel goed kent.

Heel misschien ga ik deze zomer alleen op vakantie, maar stiekem vind zou ik dat toch erg spannend/eng vinden. Met mijn vriend erbij boek ik makkelijk een ticket, vlieg ik naar het desbetreffende land en zie ik ter plekke wel waar ik die nacht slaap, maar alleen vind ik dat toch een stuk enger.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:07:32 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77686516
Geloof mij maar dat veel van die moeders die op het schoolplein zo leuk zijn met de kinderen, thuis helemaal niet van die leuke mama´s zijn
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:08:28 #129
3185 Adelante
To let it go now
pi_77686560
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
Toch kijk ik liever naar popstars, bij x-factor haak ik af vanwege de presentatie en de jury. SBS neemt zichzelf wat minder serieus allemaal en maakt er meer cabaret van.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77686670
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

Toch kijk ik liever naar popstars, bij x-factor haak ik af vanwege de presentatie en de jury. SBS neemt zichzelf wat minder serieus allemaal en maakt er meer cabaret van.
ik heb dat andersom... ik vind de jury van popstars behoorlijk incompetent, en ik vind het wel fijn dat ze het wat serieuzer nemen bij x-factor. het gaat meer om mensen die echt wat kunnen enzo...

maar smaken verschillen he?
Kwak
pi_77686690
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja duh, rtl vs sbs.
omdat ze voorleesprinses is, en een kinderboekje heeft geschreven dat ze heeft uitgetest met dr kinderen en hoe ze dan vertelt over dat de oudste kritische vragen stelt en de middelste het maar spannend vindt omdat ie later politie wil worden en nou ja... dan klinkt ze als een echte mama...
Kwak
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:16:42 #132
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_77686821
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:50 schreef AKnynke het volgende:

[..]

dat kan ik me heel goed voorstellen! en ik ben ook heus niet altijd de dapperste en vol goede moed hoor
Toen ik mijn vlucht van bangkok naar sydney miste, en midden in de nacht op 't vliegveld stond zonder dat er iemand was (mijn vlucht was al uuuren eerder kwam ik te laat achter) wilde ik ook gewoon mn moeder hebben hoor

En ik heb ook wel meerdere keren gehad dat ik op reis in Azie zo verdwaald was dat ik in de hitte met al mn tassen liep te zeulen voor km's en geen flauw idee was waar ik moest zijn,maar wel de enige bus van die dag moest halen. dan was ik ook altijd bang dat ik maanden later uitgedroogd en dood aangetroffen zou worden

Of toen een verdacht uitziende thai me vertelde dat hij me wel even op zijn scooter naar de bus zou brengen die x km verderop was, (ik moest overstappen, maar had die reis in de overgestelde richting al eens gemaakt en toen kon ik gewoon bij dezelfde halte overstappen...). Ik nog krampachtig proberen de weg te onthouden, zodat ik heldhaftig van de scooter zou springen en terug naar de bewoonde wereld kon rennen als ik écht zeker wist dat ie me aan het ontvoeren was maar achteraf bleek het te kloppen wat hij zei en zat er zo'n 7km tussen de 2 haltes waar ik moest overstappen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:19:15 #133
277802 _Calimero_
pi_77686904
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Rituals het volgende:
Mijn allereerste vakantie zonder mijn ouders was 4 jaar geleden met mijn vriend. We zijn toen naar Nice gevlogen en hadden al een camping geboekt in Port-Grimaud. We hadden alleen beide geen kaart van Frankrijk meegenomen en wisten eigenlijk ook niet waar Port-Grimaud lag t.o.v. Nice en hoe we daar dan zouden moeten komen . We zijn bij een loket gaan vragen wat we het beste konden doen en we zijn toen met de trein richting Toulon gestuurd. In de trein werd alleen niet omgeroepen waar je was, dus uiteindelijk kwamen we helemaal aan in Toulon (wat véél verder is dan Port-Grimaud). We kwamen daar aan rond een uur of 8 's avonds en toen bleken er geen bussen meer terug te rijden, dus moesten we daar een hotel zoeken. De volgende dag hebben we de bus terug gepakt naar Port-Grimaud (wat lang duurde!). Misschien niet erg verstandig hoe we het hadden aangepakt, maar we hebben er wel hele leuke herinneren aan over gehouden .
Daar doe je het achteraf allemaal voor toch?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:22:05 #134
277802 _Calimero_
pi_77686989
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
@ nynke: dat snap ik wel hoor! dat moet heel naar geweest zijn...

@ calimero: ik kán wel flexibel en avontuurlijk zijn. of meer, ik kan wel goed omgaan met crises als die ontstaan. ik wéét ook dat ik er wel kom, maar ik kan zó slecht tegen dat onzekere gestresste gevoel.
Ach, iedereen gaat ook anders met situaties om natuurlijk. Ik schiet van dit soort dingen niet zo snel in de stress, maar kan van andere situaties weer helemaal van mijn apropos (?) raken.. Zo vind ik het bijvoorbeeld soms ontzettend vervelens als iets qua eten anders loopt dan gepland,dat wil ik juist het liefst van tevoren bedenken en plannen
pi_77687035
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Als je dat nou in gaat voeren in een caloriechecker dan kun je echt nagaan wat je eet.
Het is even een handeling maar geeft goed inzicht
Ah oke dankje.
1400 cal, nee das niet genoeg
pi_77687061
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

samen zou ik dat nog niet zo heeeel erg vinden. al word ik wel chagerijnig als ik moe word en er is geen eten of bed in de buurt. maar in mn eentje word ik gewoon niet blij als ik een situatie mee maak als die jij beschrijft. daar vind ik echt NIKS leuks meer aan...

soms kan je je niet genoeg voorbereiden, zo kwam ik in Bergamo aan per vliegtuig en toen bleken de bussen die ik uitgezocht had naar het hostel niet meer te rijden, moest ik met een taxi en mn italiaans is nogal stroef. kom je om 1 uur aan in t hostel en zijn 7 van de 8 bedden al bezet en is er geen trapje voor het bovenbed dat nog vrij is... dat zijn kleine dingen... maar ik word er verdreitig en bang en eenzaam van... en de terugweg. toen de bus naar brussel station vol was, en we met andere trein en bus moesten en er nergens bordjes stonden waar de trein zou gaan...

ik wéét dat t wel goed komt (ik had anders wel een hotel of hostel in brussel gezocht) maar ik voel me er gewoon doodongelukkig bij. dan maar niet avontuurlijk...

mijn vader is ooit met een vriend gaan "rijden" zomaar, op een dag, eerst naar antwerpen, en toen steeds verder, tot ze aan de cote d'axur waren... hele nacht gereden... daar ontbeten... en een dagje op t strand gelegen...en toen weer terug.

en mn oma doodongerust dat ie nooit thuisgekomen was! de lul...niet effe bellen...
Kwak
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:27:24 #137
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77687151
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja! Bij praktisch alle vakanties van mij en mijn vriend gaat er wel iets (of meerdere dingen ) mis. Juist die momenten leveren hele leuke herinneren op.

Maar ik kan me goed voorstellen dat dat soort momenten heel anders zijn als je ze alleen meemaakt.
pi_77687444
ik ga lekker naar bedje! morgen weer een dag. nog even 1 keer mn partijen voor morgen doornemen want moet al vroeg repeteren op deze prachtige cantate:

Kwak
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:47:09 #139
236335 neen
schone schijn
pi_77687828
Ik zie ook altijd wel hoe het loopt alleen soms moet je per se een vliegtuig of bus ofzo halen en dan denk ik vaak wel kuuuuuuuut, had ik het nou maar voorbereid

Vroegah gingen we altijd kamperen en dan reden mijn ouders ook gewoon naar een land en dan maar zien waar een camping is om te kamperen
het lijkt niet wat het is
pi_77688428
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:47 schreef neen het volgende:
Ik zie ook altijd wel hoe het loopt alleen soms moet je per se een vliegtuig of bus ofzo halen en dan denk ik vaak wel kuuuuuuuut, had ik het nou maar voorbereid

Vroegah gingen we altijd kamperen en dan reden mijn ouders ook gewoon naar een land en dan maar zien waar een camping is om te kamperen
tsja, die ene keer dat wij op de heenreis op de bonnefooi wilden overnachten in bed en breakfasts of hotels was een drama... eindigde met huilende kinderen op de achterbank en poepchagerijnige ouders.

uiteindelijk wel in een heel leuk bed en breakfast terechtgekomen...dat dan weer wel... eentje waar we voorbijgereden waren omdat t er zo slecht uitzag... dus in die zin hebben jullie wel gelijk
Kwak
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:06:58 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_77688457
Vanuit Zwolle: thnx ladies

Vriendin hier heeft de outfit ook goedgekeurd! (Moest natuurlijk even foto'tje laten zien!)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:33:05 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77689261
Ik heb net Lesbian Vampire Killers gezien Het was best geniaal, op een zeer slechte manier
pi_77689679
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net Lesbian Vampire Killers gezien Het was best geniaal, op een zeer slechte manier
Uhm, mariaatje toch!!! (of is het niet wat ik denk dat het is? )
  vrijdag 5 februari 2010 @ 23:54:39 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77689993
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm, mariaatje toch!!! (of is het niet wat ik denk dat het is? )
Habba?

Nee het is een soort foute Britse comedy a la Shaun of the Dead en zo
pi_77690062
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Habba?

Nee het is een soort foute Britse comedy a la Shaun of the Dead en zo
Is Habba het vrouwelijke Hubba???

O ik dacht al, vond het niet iets voor jou.

Ik zit te you tuben en ben via jaren 80 muziekjes via Sinead o' Connor nu bij JCS aangekomen

Zijn er al paaseitjes???
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:06:07 #146
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77690315
ik hou van dingen op de bonefooi doen. We gingen vroeger altijd op de bonnefooi kamperen, en dat zou ik deze zomer ook graag doen. Tentje, slaapzak en twee stoelen in de auto en gaan met die banaan. Maar, ik wil dingen ook graag gepland hebben: als ik vlieg wil ik perse 2 uur van te voren op het vliegveld zijn en zoek ik alles goed uit, en zelfs mijn dagen plan ik graag. Ik probeer elke avond een voorstelling te maken van hoe de volgende dag er uit gaan zien, en ik kan er niet heel goed mee omgaan als dat helemaal niet zo gaat als dat ik gepland had. Een kleine afwijking is geen probleem, maar een grote afwijking vind ik best lastig!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 00:08:46 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77690390
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 23:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Is Habba het vrouwelijke Hubba???

O ik dacht al, vond het niet iets voor jou.

Ik zit te you tuben en ben via jaren 80 muziekjes via Sinead o' Connor nu bij JCS aangekomen

Zijn er al paaseitjes???
Gethsemane </hippie-musical-nerdette>

Nee ik vind het ook niet echt wat voor mij Ik ben nie zo van de opblaastieteuhhh en keihard gegnorf/kreun/brom/hump. Maar ieder z'n ding he!
  zaterdag 6 februari 2010 @ 02:57:25 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77693893
Ziek Heb ik ook eens een weekend vrij.
pi_77694876
Geniet van je vrije weekend, uniekhoorn.

(Beterschap gewenst )
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 6 februari 2010 @ 09:04:32 #150
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77695313
Beterschap Uniekhoorn!

Hier vroeg op, want er moet een waslijst met dingen gebeuren vandaag...belastingen, sollicitaties, sporten..Eerst maar eens even ontbijten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')