voor mijn gevoel te weinig, maar ik heb de calorien neit geteld.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Laurentien heeft zo'n hoekig en hard gezicht, XM heeft hele zachte gelaatstrekken![]()
Ik voel me echt dikMoet weer heel hard gaan sporten, want dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten.
Lijstje:
O/L: 2 bruine boterhammen met kaasomelet
T: halve bak rode duiven
T: twee rijstcrackers met smeerkaas
D: 2 wraps met kip/groente/avocado prut, met 2 lepeltjes creme fraiche light en was geraspte kaas
T: sinaasappel
Wat vinden jullie ervan?
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook compleet in de stress schieten..
En ze was ook bij een verhalenwedstrijd van dove kinderen. En toen ging ze iets zeggen in gebarentaal en als ze iets fout deed, dan mochten ze heel hard lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef Merel het volgende:
Ik vind Laurentien tof. Ze is niet de mooiste vrouw van de wereld, maar ze is inderdaad flink opgeknapt en ik vind dat ze er tegenwoordig mooi en stijlvol uitziet, als je ziet waarmee ze moet werken. Ze weet zelf ook wel dat ze geen fotomodel is, maar ze ziet er zo goed uit als ze kan. Alsof zij er wat aan kan doen dat ze nou eenmaal zo'n hoofd heeftEn volgens mij is het een superliever moeder
En het is de voorleesprinses!
[ afbeelding ]
Misschien een schaaltje met yoghurt erbij?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.
Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:38 schreef Rituals het volgende:
Oh en het was bloedheet en we liepen allebei met een tas van 20kg, zonder wieltjes en die je niet op je rug kon dragen.
Als je dat nou in gaat voeren in een caloriechecker dan kun je echt nagaan wat je eet.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.
Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
ik zag dat merel al een pro-laurentien post heeft geplaatst, maar ik moet nog even kwijt dat Laurentien echt mn favoriete prinses is. Ze is intelligent, en zet zich in voor goede doelen die ik ook belangrijk vind. Ze is volgens mij heel sterk, en een lieve moeder.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Maar Laurentien lijkt op een manNiet eens op een travo, maar echt op een man
EN ze heeft een monobrauw. En een eh... interessante kleding en hoedensmaak.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
wat is x-factor trouwens toch een oneindig veel beter geproduceerd programma dan popstars...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |