abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:52:53 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77683095
Maar Laurentien lijkt op een man Niet eens op een travo, maar echt op een man EN ze heeft een monobrauw. En een eh... interessante kleding en hoedensmaak.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:59:26 #102
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77683418
Ja, ze lijkt dus niet op XM!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:00:26 #103
3185 Adelante
To let it go now
pi_77683451
Ja ja, je m'excuse! XM is gewoon een lekker wijf

opgelost, slotje!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77683780
Laurentien heeft zo'n hoekig en hard gezicht, XM heeft hele zachte gelaatstrekken

Ik voel me echt dik Moet weer heel hard gaan sporten, want dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten.

Lijstje:

O/L: 2 bruine boterhammen met kaasomelet
T: halve bak rode duiven
T: twee rijstcrackers met smeerkaas
D: 2 wraps met kip/groente/avocado prut, met 2 lepeltjes creme fraiche light en was geraspte kaas
T: sinaasappel

Wat vinden jullie ervan?
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:07:07 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77683793
XM,je bent mooi!!!
En slank!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:08:37 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77683866
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Laurentien heeft zo'n hoekig en hard gezicht, XM heeft hele zachte gelaatstrekken

Ik voel me echt dik Moet weer heel hard gaan sporten, want dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten.

Lijstje:

O/L: 2 bruine boterhammen met kaasomelet
T: halve bak rode duiven
T: twee rijstcrackers met smeerkaas
D: 2 wraps met kip/groente/avocado prut, met 2 lepeltjes creme fraiche light en was geraspte kaas
T: sinaasappel

Wat vinden jullie ervan?
voor mijn gevoel te weinig, maar ik heb de calorien neit geteld.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:18:41 #107
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_77684334
Lijkt weinig Shinyface, wel gezond!

Laurentien is trouwens wel opgeknapt geloof ik, ze is nu wel een stuk leuker, niet meer zo stijf Geen monobrauw meer en hipper haar dacht ik. Maar volgens mij zag ik d'r een jaar of twee geleden voor het laatst
Ach, ik zie iig geen echte gelijkenis met XM, sorry Adelante-mister!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:22:10 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77684492
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zou ook compleet in de stress schieten. .
Wat een verrassing .

Ik ook hoor . Je weet vast nog wel wat ik zei over op vakantie gaan met mij .

En XM ziet er fabulous uit en heeft heul geen monobrow. Laurentien (ik dacht een tijdje dat het over Laureline ging, sorry ) heeft idd een mannenhoofd.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:25:26 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77684635
Oeh, ik krijg echt de kriebels van dat 'ik had wel een hotel gereserveerd, maar ik wist niet precies waar in Bangkok'-verhaal van _Calimero_! . Ik kan zoiets écht niet en ik verdwaal ook áltijd, ook al neem ik een plattegrondje mee .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:28:45 #110
331 Merel
Be here now.
pi_77684765
Ik vind Laurentien tof. Ze is niet de mooiste vrouw van de wereld, maar ze is inderdaad flink opgeknapt en ik vind dat ze er tegenwoordig mooi en stijlvol uitziet, als je ziet waarmee ze moet werken. Ze weet zelf ook wel dat ze geen fotomodel is, maar ze ziet er zo goed uit als ze kan. Alsof zij er wat aan kan doen dat ze nou eenmaal zo'n hoofd heeft En volgens mij is het een superliever moeder En het is de voorleesprinses!

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_77684882
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.

Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:33:19 #112
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77684959
Mijn allereerste vakantie zonder mijn ouders was 4 jaar geleden met mijn vriend. We zijn toen naar Nice gevlogen en hadden al een camping geboekt in Port-Grimaud. We hadden alleen beide geen kaart van Frankrijk meegenomen en wisten eigenlijk ook niet waar Port-Grimaud lag t.o.v. Nice en hoe we daar dan zouden moeten komen . We zijn bij een loket gaan vragen wat we het beste konden doen en we zijn toen met de trein richting Toulon gestuurd. In de trein werd alleen niet omgeroepen waar je was, dus uiteindelijk kwamen we helemaal aan in Toulon (wat véél verder is dan Port-Grimaud). We kwamen daar aan rond een uur of 8 's avonds en toen bleken er geen bussen meer terug te rijden, dus moesten we daar een hotel zoeken. De volgende dag hebben we de bus terug gepakt naar Port-Grimaud (wat lang duurde!). Misschien niet erg verstandig hoe we het hadden aangepakt, maar we hebben er wel hele leuke herinneren aan over gehouden .
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:34:55 #113
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77685030
Dubbel
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:38:12 #114
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_77685152
Oh en het was bloedheet en we liepen allebei met een tas van 20kg, zonder wieltjes en die je niet op je rug kon dragen .
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:41:14 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77685273
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef Merel het volgende:
Ik vind Laurentien tof. Ze is niet de mooiste vrouw van de wereld, maar ze is inderdaad flink opgeknapt en ik vind dat ze er tegenwoordig mooi en stijlvol uitziet, als je ziet waarmee ze moet werken. Ze weet zelf ook wel dat ze geen fotomodel is, maar ze ziet er zo goed uit als ze kan. Alsof zij er wat aan kan doen dat ze nou eenmaal zo'n hoofd heeft En volgens mij is het een superliever moeder En het is de voorleesprinses!

[ afbeelding ]
En ze was ook bij een verhalenwedstrijd van dove kinderen. En toen ging ze iets zeggen in gebarentaal en als ze iets fout deed, dan mochten ze heel hard lachen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:41:49 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77685300
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee ik doe het mezelf ook niet meer aan, ergens naartoe gaan zonder dat ik weet waar ik naartoe moet precies. Heb het wel vaak gedaan hoor, maar ik heb er van geleerd. Of ik neem in ieder geval een kaart mee.

Tink en Maria: ik vond het ook al ietsjes te weinig, maar voelde me vandaag niet al te best. Ik vind het wel echt lastig een goede balans te vinden met eten, soms heb ik het gevoel dat ik maar wat doe
Misschien een schaaltje met yoghurt erbij?
pi_77685605
Lijstje van gister durf ik niet te posten onder de motto's 'als ik het in huis heb moet het op' en 'zoetigheid zorgt ervoor dat ik nog meer zin heb in zoetigheid'
Lijstje van vandaag post ik ook maar niet vanwege de balans
Denk dat ik gemiddeld wel rond de 1800-2000 kcal per dag heb gegeten

Dit is dus eigenlijk een nutteloze tvp
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:50:50 #118
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_77685689
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:38 schreef Rituals het volgende:
Oh en het was bloedheet en we liepen allebei met een tas van 20kg, zonder wieltjes en die je niet op je rug kon dragen .
Toen ik in Zimbabwe aankwam heb ik bijna gelijk m'n creditkaart geboekt om een vlucht terug te boeken..goed dat zelfs als ik het echt gewild had, dat nooit gelukt was..iemand van het bedrijf waarvoor ik stage ging lopen zou me op komen halen en naar de plaats waar ik ging wonen die zij voor mij hadden geregeld brengen..M'n vlucht was vertraagd, ik wist niet waar ik die avond zou slapen en er was dus niemand om me op te halen..toen voelde ik me wel even moederziel alleen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:55:31 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77685906
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:31 schreef shinydiscoball het volgende:

Als je dat nou in gaat voeren in een caloriechecker dan kun je echt nagaan wat je eet.
Het is even een handeling maar geeft goed inzicht
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77685935
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
Maar Laurentien lijkt op een man Niet eens op een travo, maar echt op een man EN ze heeft een monobrauw. En een eh... interessante kleding en hoedensmaak.
ik zag dat merel al een pro-laurentien post heeft geplaatst, maar ik moet nog even kwijt dat Laurentien echt mn favoriete prinses is. Ze is intelligent, en zet zich in voor goede doelen die ik ook belangrijk vind. Ze is volgens mij heel sterk, en een lieve moeder.

En ze heeft idd wel een hoekig gezicht, maar ik snap wel wat adelante bedoelt. ze heeft een hele krachtige uitstraling, en dat heeft XM ook. Geen monobrau, maar dat heeft laurentien ook niet meer, gewoon volle wenkbrauwen en een fierce blik! en hoge jukbeenderen (dat is stiekem best mooi aan laurentien)

vroeger

nu
Kwak
pi_77686011
@ nynke: dat snap ik wel hoor! dat moet heel naar geweest zijn...

@ calimero: ik kán wel flexibel en avontuurlijk zijn. of meer, ik kan wel goed omgaan met crises als die ontstaan. ik wéét ook dat ik er wel kom, maar ik kan zó slecht tegen dat onzekere gestresste gevoel.
Kwak
pi_77686109
wat is x-factor trouwens toch een oneindig veel beter geproduceerd programma dan popstars...
Kwak
  vrijdag 5 februari 2010 @ 22:03:03 #123
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_77686298
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:59 schreef kwakz0r het volgende:
wat is x-factor trouwens toch een oneindig veel beter geproduceerd programma dan popstars...
Ja duh, rtl vs sbs.
Grappig trouwens dat jullie zeggen dat laurentien zo#n goede moeder is. Waar zien jullie dat aan? Dat is toch helemaal neit te zien zo van de buitenkant?
pi_77686308
Ik ben heel graag goed voorbereid, maar als er dan iets mis gaat, zoals toen ik vorig jaar naar Frankfurt ging en de trein niet reed en ik echt heel heel graag op tijd bij Bruce wilde zijn, dan red ik me ook wel. Maar toen had ik wel binnen een kwartier alle gestrande reizigers om me heen omdat ik wél meteen ging uitzoeken hoe we dan verder moesten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_77686371
*gaar* Morgen het actieplan uitwerken, de conclusies en aanbevelingen en een voorwoord.
Dan de layout & spelling nalopen, inhoudsopgave maken en DAN IS HET KLAAR!

En voor als ik nog eens zoiets moet maken: niet voor de pc gaan zitten en gaan tikken, maar eerst op papier met steekwoorden dingen uitwerken. Voor iedereen vast een open deur maar ik heb dus gemerkt dat ik niet zomaar kan beginnen met typen, dan loop ik vast of er komt onzin te staan.

Niet dat m'n stuk tot nu toe briljant is maar de totale paniek & blokkeren is weggebleven vandaag. Yihaa!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')