Hij wil jou niet in verleiding brengenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:17 schreef Viking84 het volgende:ik ging net Janneke eten geven en haar eten staat in Marks kast en toen zag ik dat 'ie een geheime snoep- en chipsverstopplek heeft!
.
Nagels lakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij belde al nadat ik twee zeursmsjes had gestuurd. Om vervolgens iets te zeggen waar ik nóg chagrijniger van werd..
Ik ben m'n nagels maar gaan lakken.
Het punt is, ik stouw makkelijk grote volumes weg (net als uniekjequote:Sigme, ik vind het echt veel, maar we weten allemaal dat jij kunt eten als een bootwerker en er nog steeds verdomde goed uit kunt zien. Je hebt in ieder geval genoeg groente op..
Ik vind het veel klinken op het eerste gezicht, maar als je het optelt valt het reuze mee qua kcals en gezien jouw enorme bewegingsdrang zou ik zeggen, dat als je ermee op gewicht blijft, je het zo moet laten!!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Lijstjehavermout : 4dl melk, 25gr havermout 20gr haverzemel 1 pak dievriesspinazie (450gr) met 2 eieren 1 pot sperziebonen (420 gr) 1 bitterkoekje 1 minizakje chips (30gr) 1 pot billetje in het gras (420gr, half witte bonen, half snijbonen, 61kcal/100gr)
Ik wil graag commentaar! Is bovenstaande veel/weinig/gezond?
Er gaat nog aan toegevoegd worden:Avondeten : Beetje pasta, spekjes, champignons Toe : klein bakje bitterkoekjespudding Glaasje port
Bewegingsdrang? Huuh! Ik ben aartslui! Is dat ik dat de omgeving zo mooi vind, dat ik welhaast moet rennen om alles te kunnen zien.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind het veel klinken op het eerste gezicht, maar als je het optelt valt het reuze mee qua kcals en gezien jouw enorme bewegingsdrang zou ik zeggen, dat als je ermee op gewicht blijft, je het zo moet laten!!
Je weet toch wel dat je je altijd op dezelfde weegschaal moet wegen en dan ook nog onder dezelfde omstandigheden?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Baal-alert!
Heb een weegschaal gevonden op het werk, die gaf dus 71 kg aan (aangekleed en wel uiteraard) dus dat zou in het gunstige geval betekenen dat mn eerste twee weken niets gedaan hebben. Geen goede motivator. Daarom ook net twee zijn en twee handjes cashewnoten op, had ik anders minder royaal mee geweest.
Oh en mn vriend is boos omdat ik later klaar ben dan hij. Ik voel me onder de plak.
Kipfilet en/of varkensfilet klein snijden. Bruin bakken/wokken in olie. Uit de pan halen. Een flinke ui klein snijden en wokken/bakken. Zakje nasi goreng groenten in heet water wellen. Alles weer in éen pan doen. Zachtjes laten bakken. Intussen rijst gaar koken. Zodra gaar bij de rest doen. Nog even zacht bakken. Dit is het basisrecept. Wat er óók bij kan: spaans pepertje, ketjap manis, sambal, extra wokgroenten, ei in kleine stukjes, ham, uitgebakken spekjes etc. Te serveren met een gebakken eitje en satéetjes. En Atjar of zilveruitjes en wat extra ketjap manis en/of sambal. Het allerlekkerst als je het een dag van te voren maakt en dan opbakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met brambozen
L: vier kaastosti's(vier hele boterhammen dus)
T: appel
T: twee boterhammen met pindakaas
T: paar stukjes stokbrood met kruidenkaas van Mark gejat
D: chili con carne, dat moet ik nog opeten
Morgen wil ik nasi maken. Heeft iemand hier een lekker, niet al te ingewikkeld, recept?.
Goedmaken is sws goed en blijven hangen is iets anders, dan moeten blijven op je werk ivm werkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nou ja , had wel gezegd dat ik zou koken. Op het werk blijven hangen is niet perse sympa dan. Maar goedmaken nu dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
WAT!?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Adelante het volgende:
't is net een donkere prinses laurentien![]()
Er moet ook een hele knoflook inquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Kipfilet en/of varkensfilet klein snijden. Bruin bakken/wokken in olie. Uit de pan halen. Een flinke ui klein snijden en wokken/bakken. Zakje nasi goreng groenten in heet water wellen. Alles weer in éen pan doen. Zachtjes laten bakken. Intussen rijst gaar koken. Zodra gaar bij de rest doen. Nog even zacht bakken. Dit is het basisrecept. Wat er óók bij kan: spaans pepertje, ketjap manis, sambal, extra wokgroenten, ei in kleine stukjes, ham, uitgebakken spekjes etc. Te serveren met een gebakken eitje en satéetjes. En Atjar of zilveruitjes en wat extra ketjap manis en/of sambal. Het allerlekkerst als je het een dag van te voren maakt en dan opbakt.
Niet? Ook geen kleine gelijkenis?quote:
Tenkz beebquote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oja, dat wilde ik nog zeggen:You look hawtttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |