abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:21:57 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77676016
Vik!!
Die Mark
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77676059
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:17 schreef Viking84 het volgende:
ik ging net Janneke eten geven en haar eten staat in Marks kast en toen zag ik dat 'ie een geheime snoep- en chipsverstopplek heeft! .
Hij wil jou niet in verleiding brengen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_77676139
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij belde al nadat ik twee zeursmsjes had gestuurd. Om vervolgens iets te zeggen waar ik nóg chagrijniger van werd. .

Ik ben m'n nagels maar gaan lakken.
Nagels lakken !
quote:
Sigme, ik vind het echt veel, maar we weten allemaal dat jij kunt eten als een bootwerker en er nog steeds verdomde goed uit kunt zien. Je hebt in ieder geval genoeg groente op. .
Het punt is, ik stouw makkelijk grote volumes weg (net als uniekje ). En op thuiswerkdagen gooi ik er dan makkelijk grote ladingen verkeerd voedsel in. Daarom had ik me vandaag gewapend met potten en pakken hapgroenten. En blijkbaar eet ik dan dit, en nu is de vraag of dat min of meer acceptabel is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:26:16 #54
331 Merel
Be here now.
pi_77676163
Ik vind het best begrijpelijk als mensen carnaval niks vinden, maar ik vind niet dat je erover kunt oordelen als je het zelf niet hebt meegemaakt. Geweldig voorbeeld vind ik altijd de opaatjes en omaatjes die ook gewoon een borrel meedrinken, in een mooi pak in de kleuren van de stad, net hoedje erbij met een gekke bloem erop ofzo Er stond gisteren ook in de krant een stuk van mensen uit Brabant die liedjes over zachte G's en harde L's en de liedjes van de New Kids verafschuwen, omdat ze zo'n verkeerd beeld geven van carnaval. Was ik het eigenlijk wel mee eens
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 5 februari 2010 @ 17:39:24 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_77676524
Ik kan me niet anders heugen (en de foto's liegen er niet om) dan dat ik een gigantische hekel heb aan verkleden.
Vroeger al, voor school ofzo, dan was ik altijd 'ziek".
Ik kan er gewoon niet tegen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_77676939
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef sigme het volgende:
Lijstje

• havermout : 4dl melk, 25gr havermout 20gr haverzemel
  • 1 pak dievriesspinazie (450gr) met 2 eieren
  • 1 pot sperziebonen (420 gr)
  • 1 bitterkoekje
  • 1 minizakje chips (30gr)
  • 1 pot billetje in het gras (420gr, half witte bonen, half snijbonen, 61kcal/100gr)

Ik wil graag commentaar! Is bovenstaande veel/weinig/gezond?
    Er gaat nog aan toegevoegd worden:
  • Avondeten : Beetje pasta, spekjes, champignons
  • Toe : klein bakje bitterkoekjespudding
  • Glaasje port
  • Ik vind het veel klinken op het eerste gezicht, maar als je het optelt valt het reuze mee qua kcals en gezien jouw enorme bewegingsdrang zou ik zeggen, dat als je ermee op gewicht blijft, je het zo moet laten!!
    pi_77677006
    Hoofdpijn . Maar ... weekend
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_77677063
    Ik háát carnaval. Echt met grote haat. We hebben het hier al eens eerder over gehad. (Prbly vorig jaar om deze tijd ) en toen heb ik een plaatje van Dante's hel gepost. Zo voelt dat voor mij. Ik hou wel van verkleden trouwens, maar die behoefte wordt al bevredigd door de feesten waar ik af en toe naar toe ga. Maar een enorme massa met hossende, dronken en in mijn ogen verschrikkelijke mensen............Huu!! Ik heb het vroeger 1x geprobeerd en ik heb me zelden zo ongelukkig gevoeld.
    pi_77677163
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 17:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het veel klinken op het eerste gezicht, maar als je het optelt valt het reuze mee qua kcals en gezien jouw enorme bewegingsdrang zou ik zeggen, dat als je ermee op gewicht blijft, je het zo moet laten!!
    Bewegingsdrang? Huuh! Ik ben aartslui! Is dat ik dat de omgeving zo mooi vind, dat ik welhaast moet rennen om alles te kunnen zien.
    Nu het rennen niet meezit en ik ook niet op vrijdag naar het station fiets en dus die vrijdag thuiswerk, kom ik ook lichtjes aan. Ik heb 65,5 gezien, terwijl ik in december mooi stabiel op 63 zat. Ik heb de kantooreetdagdiscipline alweer wat beter onder controle en was vanochten 63,5 dus dat is prima. Tenzij ik elke vrijdag >3000 kcal eet en op zaterdag ook nog zowat. (Weet je nog laatst, met die 6 bakken chips en soep en chokola en weet-ik-veel? Da's dus een sigme-is-alleen-thuis-dag .)

Maar goed, idee is dus inderdaad dat niet teveel calorieen zijn. Hoop ik. Nou ja, al snel minder dan grote ladingen chips.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_77677334
    Baal-alert!
    Heb een weegschaal gevonden op het werk, die gaf dus 71 kg aan (aangekleed en wel uiteraard) dus dat zou in het gunstige geval betekenen dat mn eerste twee weken niets gedaan hebben. Geen goede motivator. Daarom ook net twee zijn en twee handjes cashewnoten op, had ik anders minder royaal mee geweest.

Oh en mn vriend is boos omdat ik later klaar ben dan hij. Ik voel me onder de plak.
    pi_77677544
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Baal-alert!
    Heb een weegschaal gevonden op het werk, die gaf dus 71 kg aan (aangekleed en wel uiteraard) dus dat zou in het gunstige geval betekenen dat mn eerste twee weken niets gedaan hebben. Geen goede motivator. Daarom ook net twee zijn en twee handjes cashewnoten op, had ik anders minder royaal mee geweest.

Oh en mn vriend is boos omdat ik later klaar ben dan hij. Ik voel me onder de plak.
    Je weet toch wel dat je je altijd op dezelfde weegschaal moet wegen en dan ook nog onder dezelfde omstandigheden?

Behalve dan als ik een boost wil hebben. Dan ga ik op die bij m'n vader staan. Weeg ik zo 3 kilo minder.
    Als zij vertellen dat ze zo en zoveel zijn afgevallen en nu nog maar dat wegen, dan tel ik er in gedachten altijd 3 kilo bij op.

En niet relaxt, die reactie van je vriend. Plak niet accepteren.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:28:13 #62
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_77677748
    Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
    L: vier kaastosti's (vier hele boterhammen dus)
    T: appel
    T: twee boterhammen met pindakaas
    T: paar stukjes stokbrood met kruidenkaas van Mark gejat
    D: chili con carne, dat moet ik nog opeten

Morgen wil ik nasi maken. Heeft iemand hier een lekker, niet al te ingewikkeld, recept? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_77677809
    Nou ja , had wel gezegd dat ik zou koken. Op het werk blijven hangen is niet perse sympa dan. Maar goedmaken nu dan.
    pi_77677992
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
    Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
    L: vier kaastosti's (vier hele boterhammen dus)
    T: appel
    T: twee boterhammen met pindakaas
    T: paar stukjes stokbrood met kruidenkaas van Mark gejat
    D: chili con carne, dat moet ik nog opeten

Morgen wil ik nasi maken. Heeft iemand hier een lekker, niet al te ingewikkeld, recept? .
    Kipfilet en/of varkensfilet klein snijden. Bruin bakken/wokken in olie. Uit de pan halen. Een flinke ui klein snijden en wokken/bakken. Zakje nasi goreng groenten in heet water wellen. Alles weer in éen pan doen. Zachtjes laten bakken. Intussen rijst gaar koken. Zodra gaar bij de rest doen. Nog even zacht bakken. Dit is het basisrecept. Wat er óók bij kan: spaans pepertje, ketjap manis, sambal, extra wokgroenten, ei in kleine stukjes, ham, uitgebakken spekjes etc. Te serveren met een gebakken eitje en satéetjes. En Atjar of zilveruitjes en wat extra ketjap manis en/of sambal. Het allerlekkerst als je het een dag van te voren maakt en dan opbakt.
    pi_77678026
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
    Nou ja , had wel gezegd dat ik zou koken. Op het werk blijven hangen is niet perse sympa dan. Maar goedmaken nu dan.
    Goedmaken is sws goed en blijven hangen is iets anders, dan moeten blijven op je werk ivm werk
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:51:46 #66
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_77678444
    Hoi, XM vroeg of ik deze foto even wilde posten.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:53:05 #67
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77678476
    't is net een donkere prinses laurentien
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:55:44 #68
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_77678569
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:53 schreef Adelante het volgende:
    't is net een donkere prinses laurentien
    WAT!?

Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:57:45 #69
    236335 neen
    schone schijn
    pi_77678649
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Kipfilet en/of varkensfilet klein snijden. Bruin bakken/wokken in olie. Uit de pan halen. Een flinke ui klein snijden en wokken/bakken. Zakje nasi goreng groenten in heet water wellen. Alles weer in éen pan doen. Zachtjes laten bakken. Intussen rijst gaar koken. Zodra gaar bij de rest doen. Nog even zacht bakken. Dit is het basisrecept. Wat er óók bij kan: spaans pepertje, ketjap manis, sambal, extra wokgroenten, ei in kleine stukjes, ham, uitgebakken spekjes etc. Te serveren met een gebakken eitje en satéetjes. En Atjar of zilveruitjes en wat extra ketjap manis en/of sambal. Het allerlekkerst als je het een dag van te voren maakt en dan opbakt.
    Er moet ook een hele knoflook in

Ik ben net thuis over 15 mins weer weg
    het lijkt niet wat het is
      vrijdag 5 februari 2010 @ 18:59:12 #70
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77678707
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 18:55 schreef Duvel het volgende:

[..]

WAT!?

[ afbeelding ]

Niet? Ook geen kleine gelijkenis?
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      vrijdag 5 februari 2010 @ 19:13:39 #71
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_77679176
    Ik heb geen monobrauw.
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      vrijdag 5 februari 2010 @ 19:17:43 #72
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_77679307
    sigme, ik vind het opvallend dat je tussen 10.00 en 16.45 helemaal niks eet? Kun je dat niet wat beter verdelen zodat er max 3 uurtjes tussen zitten?

Tink, bedrijfloos hoe voelt dat nou?

Carnaval sla ik over, al wil ik het wel ooit 1x meegemaakt hebben.

O en Kwak is goed bezig
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      vrijdag 5 februari 2010 @ 19:18:12 #73
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_77679323
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 19:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik heb geen monobrauw.
    oja, dat wilde ik nog zeggen:You look hawtttt
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      vrijdag 5 februari 2010 @ 19:19:00 #74
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_77679354
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 19:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

oja, dat wilde ik nog zeggen:You look hawtttt
    Tenkz beeb
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      vrijdag 5 februari 2010 @ 19:20:57 #75
    283830 Rituals
    Rediscovering the moment
    pi_77679410
    Helemaal eens met Calimero! Je ziet er prachtig uit XM. Mooi outfit ook!
    Your body. Your soul. Your rituals.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')